Szukaj opinii o...Gdzie?



RAPORT TOP 100 Jakości Obsługi

W dniu 4 marca 2009,
publikacją w dzienniku Rzeczpospolita rozpoczęliśmy prezentację wyników
Programu „Jakość Obsługi 2008”.

Trwająca od 1 lipca do 31 grudnia edycja przekroczyła nasze oczekiwania zarówno pod względem ilości jak i jakości uzyskanych danych.

Otrzymaliśmy obserwacje jakości obsługi od przeszło 12.000 konsumentów z całej Polski, przy czym znaczna część z nich zgłosiła obserwacje dotyczące od kilku do kilkunastu firm.

Czy to reprezentatywna próba? Warto zauważyć, że podobne badania w Polsce realizowane są zwykle na dużo mniejszych próbach, a większość badań opinii obejmuje od kilkuset do niespełna 1.000 respondentów.

Nasze badanie objęło 16 województw i 295 miejscowości, w tym także wiele mniejszych miast oraz wsi. Najwięcej obserwacji dotyczyło banków, restauracji, stacji paliwowych, hiper i super marketów, sklepów odzieżowych, sieci AGD/RTV oraz firm telekomunikacyjnych.

 

Godło „Jakość Obsługi 2008” zostało przyznane 100 firmom z 44 branż. Są to zdaniem konsumentów zgłaszających obserwacje w naszym Programie "Najprzyjaźniejsze firmy w Polsce", które zajęły  czołowe pozycje zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnego wskaźnika jakości obsługi w Polsce.

Marki laureatów prezentujemy na przesuwającym się pasku na stronie głównej portalu jakoscobslugi.pl. Pod nazwą widoczna jest procentowa przewaga firmy w stosunku do wskaźnika jakości obsługi we własnej branży, a poniżej osiągnięta średnia ocena jakości obsługi.

Laureatom gratulujemy i zachęcamy do nieodpłatnego używania Godła "Jakość Obsługi" w swoich działaniach promocyjnych, PR, w komunikacji z klientami a także poprzez materiały POS.

Życzymy utrzymania wysokich pozycji, przypominamy jednak, że Program „Jakość Obsługi” ma charakter ciągły - pierwszą obserwację w edycji 2009 otrzymaliśmy już kilka godzin po sylwestrze. Oceny firm widoczne w wynikach wyszukiwania zmieniają się dynamicznie.

W 47 branżach nie udało się w tym roku wyłonić liderów - najczęściej z powodu słabych wyników całej branży, bądź w kilku przypadkach brak wystarczającej próby porównawczej. W raporcie znajdzie się także porównanie jakości obsługi w poszczególnych branżach, regionach i miastach. 

Zapraszamy do zapoznania się wynikami - pobierz raport w formacie PDF.

Duża liczba zgromadzonych danych stwarza olbrzymie możliwości wielowymiarowych porównań.
Firmy zainteresowane raportami branżowymi prosimy o kontakt:

b.sobkowicz@secretclient.com
tel. +48 (71) 799 89 59 wew. 40



powrót

©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.