Szukaj opinii o...Gdzie?

O nas

Dla klientów
O Programie Jakość Obsługi
Metodologia
Regulamin
Prywatność
Polityka bezpieczeństwa
FAQ
Media
Kontakt

Najważniejsze informacje o Programie

 

Misją Polskiego Programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce
oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku.



Konsumenci stale oceniają firmy. Niezadowoleni dzielą się opiniami z rodziną oraz ze znajomymi, zadowoleni - stają się rzecznikami marki. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku porządkuje te informacje w formie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.




Polski Program Jakość Obsługi:



Monitoruje 365 dni
w roku, 24 godziny
na dobę
poziom zadowolenia i satysfakcji klientów w całej Polsce
.
.
Umożliwia
konsumentom wybór najlepszych firm
i korzystanie
z rekomendacji

innych osób w okolicy.
.
Umożliwia konsumentom przekazanie firmie swoich spostrzeżeń odnośnie jakości obsługi, oferty itp.
JESTEŚ
KONSUMENTEM?

Wyróżnia Gwiazdy
Jakości Obsługi
- najprzyjaźniejsze firmy
w opinii konsumentów.

Pomaga podnosić
standardy jakości
obsługi
zarówno
w małych, lokalnych
firmach, jak i w dużych   przedsiębiorstwach.
Publikuje opinie
milionów konsumentów
na jakoscobslugi.pl
oraz aplikacji
mobilnej Premia360
.

Publikuje raporty
i analizy, dostarcza
unikalnych informacji
na temat satysfakcji
i oczekiwań klientów.
Stanowi
multiplatformę komunikacji pomiędzy konsumentami (którzy mogą zgłaszać własne opinie), a firmami (które mogą udzielać odpowiedzi na opinie, przedstawić własną politykę jakości).
REPREZENTUJESZ
FIRMĘ?

Już dziś poznaj szereg
korzyści dla Twojej
firmy!
Napisz do nas: program@jakoscobslugi.pl
     


Masz dodatkowe pytania lub wątpliwości? Zajrzyj do działu FAQ lub skontaktuj się z nami.



 

Doświadczenie i know-how

Zespół Programu Jakość Obsługi tworzą eksperci i specjaliści, posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu relacji i obsługi klienta, współpracujący przy projektach dla największych polskich firm i instytucji.

Organizatorem Programu jest Grupa VSC, od 17 lat specjalizująca się w budowaniu lojalności i badaniach SecretClient®, wielokrotnie nagradzana za innowacyjność oraz dynamikę rozwoju.


Departament Analiz i Badań


Pomagamy w całościowej analizie i optymalizacji standardów obsługi klienta m.in. poprzez badania Mystery Shopping (Tajemniczy Klient), realizowane pod własną marką SecretClient®


www.secretclient.com

Departament Marketingu Relacji


Stymulujemy zachowania klientów budując programy premiowe, lojalnościowe i partnerskie, wykorzystując najnowsze narzędzia komunikacji.


www.marketingrelacji.pl

©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.