Jak co roku, 15 marca w Międzynarodowy Dzień Konsumenta, odbyła się Gala Gwiazd Jakości Obsługi. Tego dnia, przedstawiciele najprzyjaźniejszych firm w Polsce, które zdobyły uznanie klientów, zostały uhonorowane godłem Gwiazdy Jakości Obsługi 2019. Uroczystość odbyła się w siedzibie Business Centre Club — w Pałacu Lubomirskich w Warszawie.

Już po raz 12. konsumenci wybrali najlepsze firmy w Polsce, które stosują najwyższe standardy obsługi i otrzymały rekomendacje na 2019 rok. Polski Program Jakości Obsługi od ponad dekady pomaga budować relacje pomiędzy firmami i konsumentami, poprzez działania podnoszące poziom obsługi i satysfakcję kupujących. Przez cały rok zbiera opinie klientów zgromadzonych wokół portalu jakoscobslugi.pl, na podstawie których wyłonione zostały Gwiazdy Jakości Obsługi 2019.

Gala Gwiazd Jakości Obsługi 2019

Gala Jakości Obsługi to wyjątkowe wydarzenie, będące podsumowaniem wspólnej pracy firm i konsumentów nad poprawą jakości obsługi w Polsce. Lista laureatów jest odzwierciedleniem głosu kupujących, którzy codziennie oceniają firmy pod względem świadczonej obsługi i to oni decydują, która z nich otrzyma ten wyjątkowy znak jakości. Każdy klient może wejść w skład kapituły i decydować o przyznaniu Gwiazd.

Tegoroczna gala zgromadziła wielu przedstawicieli znanych w Polsce firm, które już od wielu lat cieszą się zaufaniem klientów oraz świadczą wysokie standardy obsługi. Wyróżnione marki to reprezentanci m.in. branży bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacji mobilnej, stacji paliw, supermarketów, sklepów RTV/AGD, serwisów e-commerce, przychodni lekarskich czy drogerii. W tym roku do grona Gwiazd dołączyły kolejne znane marki m.in. z branży serwisów internetowych, usług kurierskich czy branży modowej. Tegoroczną uroczystość poprowadziła Katarzyna Pakosińska, a na scenie towarzyszył jej Mirosław Bartoń — Prezes Grupy VSC. Laureaci mieli przyjemność odbierać statuetki w akompaniamencie kwartetu smyczkowego, który zadbał o oprawę muzyczną tego wydarzenia.

Gala Gwiazd Jakości Obsługi

W trakcie gali, zaprezentowano wyniki corocznego badania Polskiego Programu Jakości Obsługi na temat stanu jakości obsługi w Polsce. Ze zgromadzonych danych wynika, że choć wskaźnik zadowolenia klientów w 2018 roku osiągnął 77,2%, co daje rezultat niższy o 0,7 p. proc. względem ubiegłorocznego badania, to jednak wciąż utrzymuje się na stabilnym poziomie. Mimo wszystko warto podkreślić, że nadal część klientów wychodzi ze sklepu rozczarowana, więc należy dążyć do doskonalenia jakości obsługi w Polsce.

Więcej informacji o jakości obsługi w Polsce oraz lista Gwiazd Jakości Obsługi 2019 dostępne są tutaj oraz na  gwiazdy.jakoscobslugi.pl

Laureaci Gwiazd Jakości Obsługi

LOGA GWIAZD

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja - dołącz do programu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem