Metodologia

Polski Program Jakości Obsługi monitoruje oczekiwania klientów w całej Polsce przez 365 dni w roku!

Każdy konsument może dokonać pozytywnej lub negatywnej oceny wybranej przez siebie firmy za pomocą multiplatformy Programu Jakości Obsługi. Na podstawie zebranych w ten sposób informacji, obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów, mające wpływ na wybór elitarnego grona najprzyjaźniejszych firm, wyróżnianych corocznie przez konsumentów szczególną nagrodą: Gwiazdą Jakości Obsługi.


Jak zgłosić opinię na jakoscobslugi.pl?

Możesz dokonać oceny danej firmy na dwa sposoby:

1. Za pomocą FORMULARZA OPINII, po kliknięciu przycisku „+ DODAJ OPINIĘ” znajdujący się w prawym, górnym rogu strony lub np. przy nazwie każdej firmy.

W formularzu możesz opisać swoje doświadczenia związane z jakością obsługi w danym miejscu. Mogą oni wskazać firmie, co według Ciebie powinna poprawić lub w czym jest naprawdę dobra, oceniając 5 głównych obszarów jakości obsługi. 

Zgłoś opinię już teraz!>> 

2. Określając poziom satysfakcji z jakości obsługi poprzez kliknięcie na skali odpowiedniej ilości GWIAZDEK, znajdujących się przy nazwie firmy.

Jest to ocena szybka (uproszczona), która ma jednak znacznie mniejszy wpływ na wskaźniki jakości obsługi dla firm. Po dodaniu uproszczonej oceny, można kliknąć na przycisk „+ DODAJ OPINIĘznajdujący się przy nazwie firmy, przechodząc do rozbudowanego formularza oceny.

 

Chcesz ocenić firmę, której nie ma na naszym portalu? Dodaj ją uzupełniając formularz opinii. 

Masz dodatkowe pytania lub wątpliwości? Zajrzyj do działu FAQ lub skontaktuj się z nami.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem