Witam, w ostatnią niedzielę postanowiłem odwiedzić nowootwarty sklep w Blue City po prezenty dla maluchów. Nie miałem pomysłów, właściwie miał być to tylko rekonesans, tymczasem wyszedłem obładowany zabawkami. Udało mi się trafić na wyjątkowo fachową, a przy okazji sympatyczną obsługę. Pani, która doradzała mi podczas zakupów (wg plakietki na koszulce-Pani Danuta) miała bogatą wiedzę na temat proponowanego asortymentu. Nie spodziewałem się wśród, jakby nie było, nowego personelu takiego zaangażowania i znajomości dziecięcych gustów. Dzięki temu udało mi się wszystkie prezenty gwiazdowe załatwić w niecałą godzinę:) Sklep robi wrażenie, jest duży, przejrzysty. Równo i tematycznie ułożony towar cieszy oczy. Dużo atrakcji dla najmłodszych. Polecam zakupy w tym sklepie.Ceny w gazetce promocyjnej bardzo atrakcyujne, pozostałe też na w miare przywoitym poziomie. Wszystkie zakupione prezenty dodatkowo zostały opakowane w kolorowy papier. To pozwoliło zaoszczędzić czas i pieniądze. Jeśli wszyscy sprzedawcy Toys R US tak pracują wróżę duży sukces tej firmie.
Toys R Us specjalizuje się w sprzedaży zabawek i artykułów dla dzieci i młodzieży. Firma posiada 16 sklepów na terenie całej Polski. W sklepach dostępny jest zróżnicowany asortyment w przystępnej cenie. Oferta sieci Toys R Us to między innymi: zabawki, sprzęt sportowy, multimedia, elektronika, książki oraz produkty dla noworodków i niemowląt. Firma w trosce o bezpieczeństwo dzieci posiada politykę bezpiecznych produktów wykraczającą poza wymogi legislacyjne oraz wewnętrzny kodeks zasad etycznych.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Nie polecam! Kłamstwa, zwalanie winy na kogoś innego, olewanie klienta. Nie mogę odnieść się co do sklepu w Bielsku. Natomiast odniosę się do sklepu internetowego. Nie polecam! Zbywanie, zwalanie winę na kogoś innego. Zamówienie opłacone 4 Marca. 8 Marca napisałam mail, ponieważ nie dostałam żadnego potwierdzenia wysyłki, ani płatności. Odpisali 9 Marca, że zamówienie jest rzekomo nieopłacone. W dniu 10 Marca sprawę wyjaśniło ich IP, natomiast magicznym trafem platforma obsługująca wysyłkę miała pożar i wysyłki nie wyślą. W dniu dzisiejszym (11Marca) żadnych wiadomości na temat wysyłki, dodatkowo nie odbierają telefonów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.