Rozmowa z konsultantem infolinii była szybka i udało mi się załatwić sprawę, z którą się kontaktowałam. Konsultant zadawał konkretne pytania, by znaleźć rozwiązanie i udzielił wskazówek, jak mam postąpić. Udało mi się odzyskać dane do logowania do bankowości internetowej szybko i sprawnie. Dużym plusem jest, że infolinia pracuje całą dobę. Minusem natomiast jest długi czas oczekiwania na połączenie - czekałam prawie 10 minut. Innych uwag nie mam. Ogólnie obsługę oceniam pozytywnie.
Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia.
Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.