Bank Millennium

(4.10)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2559)

Pokaż wszystkie opinie

Rozmowa z konsultantem...
Rozmowa z konsultantem infolinii była szybka i udało mi się załatwić sprawę, z którą się kontaktowałam. Konsultant zadawał konkretne pytania, by znaleźć rozwiązanie i udzielił wskazówek, jak mam postąpić. Udało mi się odzyskać dane do logowania do bankowości internetowej szybko i sprawnie. Dużym plusem jest, że infolinia pracuje całą dobę. Minusem natomiast jest długi czas oczekiwania na połączenie - czekałam prawie 10 minut. Innych uwag nie mam. Ogólnie obsługę oceniam pozytywnie.

Klient_YkTI1

06.07.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Bank Millennium

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Millennium?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!