Inter Auto

( 3.49 )

Opinie (12)

Fatalnie

Serwisowałem auto 4 lata większych zastrzeżeń co prawda nie miałem wszystko ładnie pięknie ale na papierze natomiast pod koniec spaliła mi się żarówka w tylnej lampie wymieniono wszystkie żaróweczki zapłaciłem 50zł i byłoby ok gdyby nie fakt że po około miesiącu zauważyłem iż klosz nieco odstaje, co się stało? Ano fachowcy wymienili tak że urwali oba zaczepy niewiem czym to podkleili ale odje.... fuszere więc przestrzegam przed tym serwisem a jeśli już musicie do nich jechać to na wszystko bierzcie papier i rachunek ja wdałem się w dyskusję i mam rachunek ale w książce nic nie wpisane więc zapewne mogę się poskarżyć co najwyżej na tym forum ..

polecam serwis

Byłem na serwisie peugeota w Inter Auto i jestem zadowolony. Wykonano usługę zgodnie z oczekiwaniami, a zapłaciłem trochę mniej niż się umawiałem.Samochód odebrałem czysty. Załoga sympatyczna i fachowa polecam. Daniel

polecam serwis

Byłem na serwisie peugeota w Inter Auto i jestem zadowolony. Wykonano usługę zgodnie z oczekiwaniami, a zapłaciłem trochę mniej niż się umawiałem.Samochód odebrałem czysty. Załoga sympatyczna i fachowa polecam. Daniel

Chcialem kupic fiata 500x

Chcialem kupic fiata 500x. Nie zanudzajac, czekalem 4 miesiace po to aby sie dowiedziec ze auta nie dostane bo sie jakies siatki wyposazenia w miedzyczasie pozmienialy i im sie nie oplaca. Co niewiarygodne, to nikt do mnie nie dzwonil a dowiedzialem sie o sytuacji jak sam zadzwonilem aby zapytac czy auto gotowe ! Zrezygnowalem. Zwrot zaliczki trwal miesiac. Nie wiem jakim cudem ta firma jeszcze dziala. Moja noga juz tam nie stanie.

Fatalna obsługa klienta

Fatalna obsługa klienta.Podczas ostatnich dni urlopu wspólnie z dziewczyną stwierdziliśmy że moja corsa jest już dawno po dacie przydatności. Pozstanowiliśmy więc część wolnego czasu poświęcić na kilka wizyt w salonach.Na pierwszy ogień poszła skoda inter auto. Podczas pierwszej wyzyty byliśmy jak powietrze. Nikt na nas nie zwrócił uwagi nikt nie zapytał czy coś doradzić. W sumie nawet mi to nie przeszkadzało bo wolę brak zainteresowania niż wciskanie mi czegoś na siłę. Później odbyliśmy też wizyty w innych salonach co pokazało, że obsługa klienta jednak inaczej powinna wyglądać. Po oglądnięciu co mamy no wyboru przeanalizowaniu budżetu ograniczyliśmy się do 2-3 modeli i postanowiliśmy się umówić na jazdy próbne. Ponownie na pierwszy ogień poszła octavia. Ponieważ do salonu nie mamy daleko a z zakupem też się nam nie śpieszy wybraliśmy się w sobotę(już niestety urlop się skończył) osobiście. Chwilę się poprzyglądaliśmy samochodowi (ponownie nikt na nas nie zwrócił uwagi) i postanowiliśmy udać się do pierwszego lepszego pracownika, ale ... okazało się że jesteśmy kompletnie sami. Wszyscy gdzieś jakby się ulotnili. Sprawdziliśmy godziny otwarcia i byla jeszcze godzina do zamknięcia więc raczej nie poszli do domu. Nic tylko wsiadać w któreś z aut i jechać. Uczciwość wzięła jednak górę i szukamy kogoś kto mógł by się nami zająć. Po ok 10 - 15 rozglądania się/oczekiwania w końcu ktoś się pojawił:- Przepraszam czy można się umówić na jazdę próbną?- Można. (ucieka)- W takim razie chcielibyśmy się umówić. (wołam za uciekajacym ile sił w nogach pracownikiem)- To prosze zadzwonić i się umówić. (próbuje nas spławić)- A czy nie można się umówić teraz na miejscu? (nie po to jechałem żeby zapytać czy mogę do nich zadzwonić)- W sumie to tak.W końcu udało się umówić. Nie wiem czy to my wyglądaliśmy jak by nas stać nie było, czy gość był zły, że w sobote musi siedzieć, ale cały czas było słychać w jego tonie niezadowolenie. Niestety weekend nie bardzo pasował więc w tygodniu musielismy tak sobie pracę poustawiać żeby być w stanie stawić się we wtorek na 19.00. Niestety nie było to łatwe ale na szczęście udało nam się stawić na czas. Na miejscu pan z obslugi klienta byl wyraźnie zdziwiony ze bylismy umowieni na jazde probna, a bylo to o tyle smieszne ze wlasnie z tym panem umawialismy termin jazdy w sobote. Po tym jak pan sobie przypomnial mozna bylo odczuc wielkie niezadowolenie w jego glosie. Przeszlismy do spisania danych niezbednych do jazdy probnej. Trwalo to jakies 10 min po czym pan zaczal nerwowo rozgladac sie po salonie i gdzies dzwonic. Po dluzszej chwili przyszedl poinformowac ze jest pewien problem bo samochodu do jazd probnych nie ma bo kierownik sobie gdzies nim pojechal i juz nie wroci.W związku z tym incydentem i kompletnym brakiem szacunku do czasu klienta, skoda została ostatecznie wyeliminowana z potencjalnych przyszłych samochodów. Jeśli tak wygląda obsługa klienta który chce zostawić swoje pieniądze, to jak to musi wyglądać w przypadku obsługi gwarancyjnej... firma powinna zainwestowac w szkolenia pracownikow z podstawowych zasad kultury lub wieksza uwage przykladac do selekcji pracownikow. Wiele moze sie tez nauczyć w salonach Kia czy Mazda..Stanowczo odradzam zakupow w InterAuto - skoda.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na minus: sprawność obsługi, wiedza i doradztwo. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi.

Do salonu samochodowego udaliśmy się z zamiarem zakupu

Do salonu samochodowego udaliśmy się z zamiarem zakupu samochodu przy wejściu zaatakowało nas ze 3 sprzedawców po czym jeden zaznaczył terytorium bo przecież wczoraj z nim rozmawialiśmy!! Prezentacja samochodu ok nie mam żadnych zastrzeżeń trzeba nam jednak było powiedzieć że wyjmiecie nam dywaniki samochodowe gdy kupuje się od nich auto stojące na ekspozycji wyjmują praktycznie wszystkie dodatki . Było ustalone że zdejmujecie tylko chlapacze i bagażnik na dachu niestety nie spisałam tego a na słowo nikt mi nie wierzy!Dla mnie ocena na minus to chwyt poniżej pasa przy sumie prawie 40 tyś zł radzę wszystko dokładnie spisać na umowie.

Miałem problem z zakupiną w tym salonie moją Skodą Fabią

Miałem problem z zakupiną w tym salonie moją Skodą Fabią, chodziło o palący się czujnik EPC, bardzo szybko mogłem się umówić na sprawdzenie tego i wymianę czujnika. Bardzo szybko mnie obsłużona i bardzo kompetentnie. W salonie nie czułem się jak intruz i to samo w serwisie. Dział handlowy zainteresował się moją obecnością.

Odwiedzałeś ostatnio Inter Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Mitsubishi

(5.00 )

Audi

(0.50 )

BMW

(4.48 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem