Inter Auto

(2.65)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 25)

W serwisie podczas...
W serwisie podczas wymiany osłony przegubu panowie uszkodzili mi czujnik ABS e piaście koła oczywiście zamiast oryginału wstawili najtańszy chiński zamiennik i w dodatku nie wystawili mi faktury na usługę wymiany tego elementu pozbywając się chyba w ten sposób odpowiedzialności za ten szrot oczywiście musiałem im za tą cześć którą uszkodzili zapłacić. Ostrzegam przed nimi

Niezweryfikowany Klient_2iG7

16.04.2022

Placówka

Kraków, Jasnogórska 60a

Nie zgadzam się (0)
Chciałem podzielić się...
Chciałem podzielić się z Państwem moimi spostrzeżeniami i wrażeniami z zakupu JEEP w InterAuto w Krakowie (Zakopiańska 94). Poszukując samochodu dla siebie miałem niełatwy wybór, kilka modeli kusiło mnie wyglądem, wyposażeniem czy osiągami. Odwiedziłem salon Jeepa przy ul. Zakopiańskiej 94 właściwie z przypadku. To się też dało odczuć po zachowaniu sprzedawcy, który totalnie nie był zainteresowany pomocą w wyborze modelu czy sprzedaży auta. Kredyt uruchomiony i… odbiór auta. Umawianie się, przekładanie terminu i nagle telefon, że jest samochód do odbioru (26.05). To wiele radości przy zakupie pierwszego w życiu nowego samochodu. Wydarzeniu wydawania auta towarzyszyło wiele zmian terminu i godzin. Obietnice, że auto już jest i czeka na przygotowanie, a dzień później informacja, że auto jeszcze nie przyjechało. Niestety auto przygotowane do odbioru było najbardziej brudnym autem. Mam tu na myśli szczególnie szyby, przednią. Niedoczyszczona, przetarta tłustą, brudną szmatą. To detale, ale to one wpływają na zadowolenie klienta. W ramach zakupu miałem mieć zamontowany hak (za który zapłaciłem oczywiście). Rozumiem, że nie dało się tego zrobić na dzień wydania, więc ustaliliśmy termin oddania auta na montaż wspomnianego haka. I to przerosło pracowników InterAuto w Krakowie. Auto oddałem w południe 2 czerwca, hak miał być montowany 4 czerwca. Ponieważ to był długi weekend to byłem umówiony na odbiór auta na 8 czerwca. Nagle nieodbieranie telefonów, zmiany, dezinformacja. Wiele nerwów, przekładanie terminów, umawianie się na odbiór i znów zmiana terminu odbioru. Finalnie auto udało się mi odebrać 14 czerwca w południe, czyli hak montowano u Państwa prawie 2 tygodnie. Poprzednie moje auto (Superb) było serwisowane w autoryzowanym serwisie (i kupione u tego samego dealera, co było serwisowane). Może i przyzwyczaiłem się do wysokiej jakości obsługi klienta, ale to nie powód by InterAuto tak postępowało z klientami. Póki co, to mój samochód więcej czasu stał na serwisie, niż był w moim posiadaniu. Poza tak długim okresem montażu haka, brudną, tłustą szybą na wydaniu nowego pojazdu pojawiają się inne uchybienia w obsłudze. Protokół odbioru -> przedłużona gwarancja, dwa razy dopytywałem o szczegóły i zastałem „zbyty” w odpowiedzi. Chciałem wymienić olej po przejechaniu 800/1000 km. Oczywiście odpłatnie, od pracownika InterAuto usłyszałem: „to niech sobie pan wymieni”. OK, wymienię. Osobiście uważam, że to, co reprezentuje InterAuto, jest poniżej jakichkolwiek standardów obsługi klienta. W czerwcu 2021 odbyła się rozmowa telefoniczna (serwis nie jest skłonny nic potwierdzać mailowo) z kierownikiem serwisu Jeep, zapewnienia, że roczny przegląd będzie za darmo, miłe słowa itp. Luty 2022, czas na roczny przegląd, kierownik serwisu Jeep w InterAuto oczywiście nie pamięta, że była jakakolwiek rozmowa. Nie podtrzymuje deklaracji, iż przegląd będzie za darmo. Jednym słowem czuję się oszukany i niezadowolony. NIE POLECAM KORZYSTANIA Z ŻADNYCH USŁUG INTERAUTO W KRAKOWIE!!!

Niezweryfikowany Klient_toXG

25.02.2022

Placówka

Kraków, Zakopianka

Nie zgadzam się (0)
Byłem z rodziną...
Byłem z rodziną 13 stycznia 2021 w Salonie Fiata oglądnąć Tipo- Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) od pierwszej chwili wizyty przyjął nas i zaspokoił nasze potrzeby w sposób niezwykle miły i sympatyczny- tak jak bylibyśmy oczekiwanymi i miłymi gośćmi - a zarazem w pełni profesjonalny. Po interesującym omówieniu walorów auta oraz wyczerpujących odpowiedziach na nasze pytania odbyliśmy jazdę próbną zorganizowaną i przeprowadzoną w sposób wręcz modelowy: niezbędny instruktaż do obsługi tego modelu auta (wyjaśnienie sposobu działania funkcji) oraz urozmaiconą trasą, która w pełni zaprezentowała walory auta. Następnie Pan przedstawił nam na piśmie ofertę finansową, którą przyjęliśmy do późniejszego zastanowienia, gdyż fiat Tipo był jedną z opcji. Wybraliśmy jednak Aronę- ale ten Salon i Pana, który nas obsługiwał, szczerze polecam każdej osobie zainteresowanej nabyciem nowego auta. A Panu życzę realizacji wszelkich planów, kaski no i zdrówka!!!

Niezweryfikowany Klient_dqR1

14.01.2021

Placówka

Kraków, ul. Jasnogórska 62 Jasnogórska 62

Nie zgadzam się (0)
Z dnia na...
Z dnia na dzień odmówią wizytę mówiąc że mechanik nagle wziął urlop tak jakby tylko jeden mechanik tam pracował...

Niezweryfikowany Klient_qCzT

18.11.2020

Placówka

Kraków, Zakopianka

Nie zgadzam się (0)
Serwisowałem auto 4...
Serwisowałem auto 4 lata większych zastrzeżeń co prawda nie miałem wszystko ładnie pięknie ale na papierze natomiast pod koniec spaliła mi się żarówka w tylnej lampie wymieniono wszystkie żaróweczki zapłaciłem 50zł i byłoby ok gdyby nie fakt że po około miesiącu zauważyłem iż klosz nieco odstaje, co się stało? Ano fachowcy wymienili tak że urwali oba zaczepy niewiem czym to podkleili ale odje.... fuszere więc przestrzegam przed tym serwisem a jeśli już musicie do nich jechać to na wszystko bierzcie papier i rachunek ja wdałem się w dyskusję i mam rachunek ale w książce nic nie wpisane więc zapewne mogę się poskarżyć co najwyżej na tym forum ..

Niezweryfikowany Klient_cIEl

01.05.2019

Placówka

Kraków, Zakopianka

Nie zgadzam się (0)
Byłem na serwisie...
Byłem na serwisie peugeota w Inter Auto i jestem zadowolony. Wykonano usługę zgodnie z oczekiwaniami, a zapłaciłem trochę mniej niż się umawiałem.Samochód odebrałem czysty. Załoga sympatyczna i fachowa polecam. Daniel

Niezweryfikowany Klient_Um3w

11.03.2019

Placówka

Kraków, ul. Jasnogórska 62 Jasnogórska 62

Nie zgadzam się (0)
Byłem na serwisie...
Byłem na serwisie peugeota w Inter Auto i jestem zadowolony. Wykonano usługę zgodnie z oczekiwaniami, a zapłaciłem trochę mniej niż się umawiałem.Samochód odebrałem czysty. Załoga sympatyczna i fachowa polecam. Daniel

Niezweryfikowany Klient_Um3w

11.03.2019

Placówka

Kraków, ul. Jasnogórska 62 Jasnogórska 62

Nie zgadzam się (0)
Chcialem kupic fiata...
Chcialem kupic fiata 500x. Nie zanudzajac, czekalem 4 miesiace po to aby sie dowiedziec ze auta nie dostane bo sie jakies siatki wyposazenia w miedzyczasie pozmienialy i im sie nie oplaca. Co niewiarygodne, to nikt do mnie nie dzwonil a dowiedzialem sie o sytuacji jak sam zadzwonilem aby zapytac czy auto gotowe ! Zrezygnowalem. Zwrot zaliczki trwal miesiac. Nie wiem jakim cudem ta firma jeszcze dziala. Moja noga juz tam nie stanie.

zarejestrowany-uzytkownik

15.07.2017

Placówka

Kraków, Jasnogórska 60a

Nie zgadzam się (2)
Fatalna obsługa klienta.Podczas...
Fatalna obsługa klienta.Podczas ostatnich dni urlopu wspólnie z dziewczyną stwierdziliśmy że moja corsa jest już dawno po dacie przydatności. Pozstanowiliśmy więc część wolnego czasu poświęcić na kilka wizyt w salonach.Na pierwszy ogień poszła skoda inter auto. Podczas pierwszej wyzyty byliśmy jak powietrze. Nikt na nas nie zwrócił uwagi nikt nie zapytał czy coś doradzić. W sumie nawet mi to nie przeszkadzało bo wolę brak zainteresowania niż wciskanie mi czegoś na siłę. Później odbyliśmy też wizyty w innych salonach co pokazało, że obsługa klienta jednak inaczej powinna wyglądać. Po oglądnięciu co mamy no wyboru przeanalizowaniu budżetu ograniczyliśmy się do 2-3 modeli i postanowiliśmy się umówić na jazdy próbne. Ponownie na pierwszy ogień poszła octavia. Ponieważ do salonu nie mamy daleko a z zakupem też się nam nie śpieszy wybraliśmy się w sobotę(już niestety urlop się skończył) osobiście. Chwilę się poprzyglądaliśmy samochodowi (ponownie nikt na nas nie zwrócił uwagi) i postanowiliśmy udać się do pierwszego lepszego pracownika, ale ... okazało się że jesteśmy kompletnie sami. Wszyscy gdzieś jakby się ulotnili. Sprawdziliśmy godziny otwarcia i byla jeszcze godzina do zamknięcia więc raczej nie poszli do domu. Nic tylko wsiadać w któreś z aut i jechać. Uczciwość wzięła jednak górę i szukamy kogoś kto mógł by się nami zająć. Po ok 10 - 15 rozglądania się/oczekiwania w końcu ktoś się pojawił:- Przepraszam czy można się umówić na jazdę próbną?- Można. (ucieka)- W takim razie chcielibyśmy się umówić. (wołam za uciekajacym ile sił w nogach pracownikiem)- To prosze zadzwonić i się umówić. (próbuje nas spławić)- A czy nie można się umówić teraz na miejscu? (nie po to jechałem żeby zapytać czy mogę do nich zadzwonić)- W sumie to tak.W końcu udało się umówić. Nie wiem czy to my wyglądaliśmy jak by nas stać nie było, czy gość był zły, że w sobote musi siedzieć, ale cały czas było słychać w jego tonie niezadowolenie. Niestety weekend nie bardzo pasował więc w tygodniu musielismy tak sobie pracę poustawiać żeby być w stanie stawić się we wtorek na 19.00. Niestety nie było to łatwe ale na szczęście udało nam się stawić na czas. Na miejscu pan z obslugi klienta byl wyraźnie zdziwiony ze bylismy umowieni na jazde probna, a bylo to o tyle smieszne ze wlasnie z tym panem umawialismy termin jazdy w sobote. Po tym jak pan sobie przypomnial mozna bylo odczuc wielkie niezadowolenie w jego glosie. Przeszlismy do spisania danych niezbednych do jazdy probnej. Trwalo to jakies 10 min po czym pan zaczal nerwowo rozgladac sie po salonie i gdzies dzwonic. Po dluzszej chwili przyszedl poinformowac ze jest pewien problem bo samochodu do jazd probnych nie ma bo kierownik sobie gdzies nim pojechal i juz nie wroci.W związku z tym incydentem i kompletnym brakiem szacunku do czasu klienta, skoda została ostatecznie wyeliminowana z potencjalnych przyszłych samochodów. Jeśli tak wygląda obsługa klienta który chce zostawić swoje pieniądze, to jak to musi wyglądać w przypadku obsługi gwarancyjnej... firma powinna zainwestowac w szkolenia pracownikow z podstawowych zasad kultury lub wieksza uwage przykladac do selekcji pracownikow. Wiele moze sie tez nauczyć w salonach Kia czy Mazda..Stanowczo odradzam zakupow w InterAuto - skoda.

marek_1027

13.07.2017

Placówka

Kraków, Zakopianka

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: sprawność obsługi, wiedza i doradztwo. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

25.05.2017

Placówka

Kraków, Zakopianka

Nie zgadzam się (1)
Do salonu samochodowego...
Do salonu samochodowego udaliśmy się z zamiarem zakupu samochodu przy wejściu zaatakowało nas ze 3 sprzedawców po czym jeden zaznaczył terytorium bo przecież wczoraj z nim rozmawialiśmy!! Prezentacja samochodu ok nie mam żadnych zastrzeżeń trzeba nam jednak było powiedzieć że wyjmiecie nam dywaniki samochodowe gdy kupuje się od nich auto stojące na ekspozycji wyjmują praktycznie wszystkie dodatki . Było ustalone że zdejmujecie tylko chlapacze i bagażnik na dachu niestety nie spisałam tego a na słowo nikt mi nie wierzy!Dla mnie ocena na minus to chwyt poniżej pasa przy sumie prawie 40 tyś zł radzę wszystko dokładnie spisać na umowie.

Marzena_343

09.12.2012

Placówka

Kraków, Jasnogórska 60a

Nie zgadzam się (0)
Miałem problem z...
Miałem problem z zakupiną w tym salonie moją Skodą Fabią, chodziło o palący się czujnik EPC, bardzo szybko mogłem się umówić na sprawdzenie tego i wymianę czujnika. Bardzo szybko mnie obsłużona i bardzo kompetentnie. W salonie nie czułem się jak intruz i to samo w serwisie. Dział handlowy zainteresował się moją obecnością.

zalogowany_użytkownik

04.12.2010

Placówka

Kraków, Zakopianka

Nie zgadzam się (10)

Inter Auto

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Inter Auto?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.