Jakość Obsługi

olx.pl

( 4.25 )

Platforma OLX jest bazą ogłoszeń lokalnych. Jest to największa tego typu platforma w Polsce. Została ona założona w 2006 roku. OLX należy do grupy OLX Sp. z. o.o. którą tworzą także Otodom, Otomoto oraz Fixly. Portal posiada w swojej ofercie ponad 19 milionów aktywnych ogłoszeń z kategorii: nieruchomości, motoryzacja, praca, moda, elektronika, zwierzęta i inne. Za pośrednictwem portalu można zarówno sprzedać produkt, zamienić się lub oddać za darmo. W celu ułatwienia korzystania z serwisu została również uruchomiona aplikacja mobilna.

Opinie (1068)

Sprawna obsługa internetowego ...

Sprawna obsługa internetowego portalu z ogłoszeniami.

Sprawna obsługa i ...

Sprawna obsługa i szybka reakcja na sprawę zdalnie.

Brak zrozumienia dla ...

Brak zrozumienia dla potrzeb użytkowników. Ogłoszenia towarów przypisane do danego miasta, okazują się być zlokalizowane na drugim końcu Polski.

OLX nie przestrzega własnego regulaminu!

Mój chłopak zamówił słuchawki przez Olx. Użył procedury 'Bezpieczne transakcje OLX'. Słuchawki doszły zepsute, niezgodne z ogłoszeniem. Sprzedawczyni nie chciała zgodzić się na zwrot pieniędzy, ale po kilku godzinach sama zadzwoniła i stwierdziła, że jeżeli mój chłopak odeśle słuchawki, to ona zwróci pełną kwotę (+ koszty wysyłki). Odesłaliśmy przedmiot, po kilku dniach skontaktowaliśmy się ponownie i dowiedzieliśmy się, że sprzedawczyni jednak postanowiła oddać tylko połowę pieniędzy, bo przedmiot jest zepsuty! Zgłosiliśmy się do OLX (tak, przeszliśmy przez całą procedurę, łącznie ze zgłoszeniem sprawy na policję) i dowiedzieliśmy się, że skoro zwróciła nam jakieś pieniądze to oznacza, że osiągnęliśmy z nią porozumienie i teraz to najwyżej możemy ją pozwać! Żałujemy jedynie, że zapłaciliśmy Blikem, bo straciliśmy tym możliwość chargebacku od Visa... Według OLX, rekompensata nie musi być pełna, ale na pytanie czy jeżeli sprzedawczyni wysłałaby nam 1 PLN to byłoby fair, nie umieją odpowiedzieć...

Wyklepane formułki

Serwis pomocy w ogóle nie czyta zgłaszanych problemów, niejednokrotnie są one oznaczane jako rozwiązane bez podjęcia żadnych działań, lub wklejają formułkę zupełnie nie związaną z tematem problemu.

Nieintuicyjna, niski poziom uczestników, sprzyja oszustom.

Nie mam najlepszej opinii, chociaż korzystam z braku innej, lepszej opcji. Po wrzuceniu ogłoszenia na OLX od razu zacząłem dostawać mnóstwo spamu i niechcianych telefonów. Kilka razy próbowano mnie już oszukać (ja panu przeleję a pan wyśle). Generalnie nie polecam.

Bezczelna, arogancka, nieprofesjonalna obsługa

Z tak nieprofesjonalną i bezczelną obsługą klienta nie spotkałem się jeszcze nigdy. W tym przypadku Pani z działu pomocy OLX nie była w stanie odpowiedzieć na bardzo proste pytanie od użytkownika odnośnie jego konta, przy okazji obrażając go i odpisując w sposób wyjątkowo bezczelny. Dla mnie zdecydowanie to nie jest kandydat do tego wyróżnienia. Dałem pół gwiazdki tylko dlatego, że nie można dać "0"

Dobrze

Dobrze

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2020
olx.pl Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio olx.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

czytam.pl

(4.48 )

Allegro.pl

(3.92 )

Interia.pl

(3.98 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem