Furgonetka.pl

( 0.59 )

Opinie (74)

nie polecam

Nie można dodzwonić się do oddziału.......nie odbierają przesyłki w wyznaczonym przez siebie dniu, nie można ustalić kiedy kurier będzie, nie szanują czasu klienta !!!!

Porażka

Z nimi jest taki problem ze DOLICZAJĄ SOBIE KOSZTY PO WYKONANIU USŁUGI. Np za to ze przedmiot był w ruloniku, a nie prostokątnym opakowaniu. Próbując też wyłudzić pieniądze, twierdząc ze przesyłka była większa niż zdeklarowana, co oczywiście jest nieprawdą. Potem straszą sądem, I molestują sms-ami od firm windykacyjnych.

Fatalna obsługa

Fatalna, niemiła obsługa. Brak informacji i pomocy klientowi. Gdy coś się dzieje z przesyłką, to przewoźnik za nią odpowiada. Nie biorą za nic odpowiedzialności.

nieuczciwi naciągacze

naciągają na koszty, każą dopłacać za "nadwagę" przesyłki z 19kg przytyło jej się do 38kg, choć rzeczywista waga była 18,4kg. jak ktoś inny czyta to z podobnym problemem do reklamacji proszę się powołać na art 48 prawa przewozowego, (...) 2. Sprawdzenia dokonuje się w obecności nadawcy, a jeżeli wezwanie go nie jest możliwe albo gdy nie zgłosi się w wyznaczonym terminie, przewoźnik dokonuje sprawdzenia w obecności osób zaproszonych przez siebie do tej czynności.(...)

Beznadziejna usługa i obsługa klienta

Nie polecam firmy Furgonetka! To pierwszy raz kiedy wystawiam negatywną opinię na temat produktu lub usługi. Kurier od 3 dni nie przyszedł, zero informacji z ich strony co się stało. Po 3 dniach zadzwoniłem do Obsługi Klienta. Bardzo niemiła Pani z obsługi zarzuciła mi że to moja wina bo po pierwszym dniu nie ponowiłem przyjazdu kuriera (nie kliknąłem w mało widoczną i nieintuicyjną ikonę w panelu klienta). Do tego zostałem wyśmiany, że nie przeczytałem kilku stron regulaminu bo mają tam napisane, że nie odpowiadają za działania kuriera, a to w moim interesie jest kliknięcie tego przycisku ponowienia, o którem nie miałem pojęcia składając zamówienie. Finał pierwszej i ostatniej współpracy z tą firmą jest taki, ze paczka została niewysłana, a Obsługa Klienta zepsuła mi humor. Jak dla mnie totalne dno w obsłudze klienta i informowaniu co się dzieje aktualnie z przesyłką.

Pieniądze za nic

Nadałem przesyłkę przez tą firmę po 8 dniach zadzwoniłem z pytaniem czemu nie przyjechał kurier po przesyłkę ,2 dni póżniej łaskawie zjawił się kurier. czas od nadania do dostarczenia 12 dni.W odpowiedzi na reklamację otrzymałem"Uzasadnienie: Zgodnie z Art. 49. Ust. 1. Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe Przewoźnik jest obowiązany przewieźć przesyłkę w oznaczonym terminie. Reklamowana przez Państwa przesyłka została doręczona następnego dnia roboczego po dniu przyjęcia przesyłki. Ponadto Prawo Przewozowe nie reguluje gwarantowanego terminu odbioru przesyłek. Termin ten jest jedynie przewidywany. W tej sytuacji brak jest podstaw do stwierdzenia, iż nastąpiło opóźnienie w przewozie.

Nie polecam.

Jakaś kpina!!! Kurier 4 dni nie podejmuje przesyłki. Na reklamacje brak jakiejkolwiek reakcji.

Nie polecam

Nie polecam, szybciej nadacie na poczcie. Dwukrotnie bardzo się zawiodłam na Furgonetce! Nie dbają o klienta - za pierwszym razem zgonili na firmę InPost, ze nie odebrała paczki, a za drugim skłamano, ze DHL podjęło próbę odbioru przesyłki, co nie było prawdą. Po wszystkim nie było żadnej informacji ani przeprosin, po prostu anulowali moje zamówienie bez słowa wyjaśnienia. Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego serwisu!!!

DNO

Fatalny kontakt, brak realizacji zamówienia, opłata dokonana, a kurier nie przyjeżdza jzu drugi dzien

Nie polecam!

Zawyżają wagę paczek i każą dopłacać dwa razy więcej.

Odradzam , naciągają na dodatkowe opłaty

Otrzymałem po 3 miesiącach od wykonanej usługi fakturę z dodatkową opłatą. Wg. mnie jest to oszukiwanie klientów. Sprawę zgłaszam do UOKiK.

Klapa na całej linii

złożyłem zamówienie na przesyłkę z datą odbioru 4 grudnia po dokonaniu opłaty otrzymałem informację że przesyłka zostanie odebrana 3 grudnia myslałem że może zle wpisałem datę odbioru przez kuriera więc anulowałem i ponowiłem zamówienie sprawdając date odbioru czy jest na 4 grudnia ponowiłem opłatę i znowu w wiadomości zwrotnej widnieje data 3 grudnia. Firma ma zakładkę kontakt gdzie nie ma ani numeru telefonu czy adresu email.Oczywiście oni nie pracują w dni wolne tylko automat realizuje zamówiienia. dzisiaj 3 grudnia status anulowanego zamówienia zmienił na anulowane z informacją że kara za anulowanie wynosi 10 zł. To jakaś farsa system furgonetki wprowadza w błąd za który płaci klient. dzisiaj przyjechał kurier z dwoma zleceniami po odbiór 2 paczek ? Jakimś cudem udało się znalezc nr tel do nich. Przedstawiłem problem a Pani na końcu kilkakrotnie ponawiała propozycję złożenia oficjalnej reklamacji. Kurde nie będę sobie psuł nerwów dla 10 zł. na innych forach jest coraz więcej skarg na tego pośrednika. Oczywiście w tej sytuacji zdecydowanie nie polecam tej firmy. Korzystajcie z usług bezposrednio z firmy kurierskiej.

wolna amerykanka

reklamacja? odrzucona niedowaga w paczce: obciążenie konta i strasznie windykacją. klient jest traktowany jak przedmiot. Odradzam.

NIE POLECAM

Nie polecam. Naciagaja na dodatkowe koszta. Fatalny kontakt, zadnych konkretow w sprawie skladanych reklamacji. Dno.

NIE POLECAM

Nie polecam. Naciagaja na dodatkowe koszta. Fatalny kontakt, zadnych konkretow w sprawie skladanych reklamacji. Dno.

Firma która robio soebie co chce z

Firma która robio soebie co chce z naszymi wysyłanymi towarami,nie odpowiada za dostawę,fatalny kontakt i obsługa klienta.Doliczają dodatkowe koszta pod pretekstem,że opłatę naliczył przewoźnik.Przestrzegam przed współpracą z tą firmą,usuwa niewygodne komentarze ze swoich profili.

Odwiedzałeś ostatnio Furgonetka.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.69 )

DPD Polska

(3.59 )

GLS

(3.84 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem