Furgonetka.pl

( 2.53 )

Opinie (151)

nie polecam

Kurier nie przyjechał w ustalonym terminie nawet nie dając znać. Nie polecam, brak kontaktu mailowego,.

Nie polecam

Uwaga na ta firme. Doliczaja dodatkowe oplaty miesiac po wyslaniu paczki. Niby moja paczka przekroczyla wage o 0.01 kg i dodatkowe 70 zl oplaty. Nie polecam. Omijac szerokim lukiem !!!!

Dno

Szkoda że trzeba dać minimum 0,5 gwiazdki , aż na tyle nie zasłużyli !!! Wystawiam negatywną ocenę z powodu iż minęło kilka dni od wysyłki pobraniowej a ja nie otrzymałem pieniędzy. Na infolinii otrzymałem informację że termin wynosi 7 DNI ROBOCZYCH !!! a więc patrząc na kalendarz wychodzi na to że będą obracać moimi pieniędzmi prawie 2 tygodnie i zarabiać dodatkowo na tym . Uważam że w dobie komputeryzacji wszędzie taki przelew powinien być zrealizowany najpóźniej w dniu następnym. Poinformowano mnie że jak chcę wcześniej pieniądze to muszę dodatkowo zapłacić , to chyba jakiś żart , by dostać swoje pieniądze muszę zapłacić ? To śmierdzi zorganizowaną grupą przestępczą pobierającą haracze . Dla porównania Poczta Polska przesyła przelew w około 2 dni a więc furgonetka ma się czego uczyć , ale już nie ze mną , ja całkowicie rezygnuję z ich usług i będę gorąco do tego namawiał wszystkich znajomych przedstawiając im mój przykład i podejście do tego furgonetki której absolutnie NIE POLECAM !!!

Nie polecam

Kurier 3 dni jechał. Przesyłka opłacona i przekazana do realizacji DPD. W DPD nic nie wiedzieli o przesyłce bo furgonetka.pl nie raczyła poprawnie wysłać zgłoszenia i codziennie zbywanie mnie ze może jutro przyjedzie. Nigdy więcej. Lepiej osobiście np w DPD

Tragedia

Ta firma to jedna wielka porażka po pierwsze zgubili 2 z 3 paczek które wysłałem i oczywiście jak dzwoniłem to nikt nic nie wiedział po drugie wysyłałem dwie paczki po 30 kg i jedna 20kg kurier pomylił naklejki i nakleić na paczkę 20kg naklejkę 30 kg więc automatycznie jedna z 30 kg paczki miała naklejkę 20kg a teraz każą robić mi dopłatę ze to ja źle nadalem po trzecie zagubione paczki dotarły po około 2 tygodniach zapakowane w całkiem inne kartony niż ja wysłałem i oczywiście paru rzeczy brakowalo

Tragedia

Niestety, skorzystałem raz i nigdy więcej. Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie firmy furgonetka dokonałem wysyłki 4 opon (osobno) za pomocą serwisu (rysunek opony obok przesyłki "standardowa" i link do regulaminu, który przeczytałem i w nim zawarte było iż można wysyłać tą opcją opony do 18", gdzie opona to było 17"). Wybrałem przewoźnika (GEIS), zapłaciłem ok. 16 pln/oponę i byłoby wszystko w porządku... ale jednak nie było. W ciągu paru dni wystawili fakturę na moje dane, jakoby to przewoźnik doliczył opłatę za przesyłkę niestandardową w wysokości, uwaga... 73,80 PLN/oponę a więc wystawili FV na mnie na kwotę praktycznie 300 PLN za wysyłkę opon (plus poprzednio zapłacone 16*4). Chciałbym nadmienić iż wysyłka była zgodna z informacjami zawartymi w serwisie, była opisana - iż są to opony, podane wymiary, waga, przewoźnik przyjął paczkę nie mając zastrzeżeń i podczas przewozu nie zostałem w jakikolwiek sposób poinformowany o nieprawidłowościach, a przede wszystkim wezwany do sprawdzenia przesyłki, co zgodnie z art. 48 ust.2. Ustawy Prawo Przewozowe powinno zostać dokonane przy obecności obu stron. Jako nadawca w takiej sytuacji zostałem pozbawiony swoich praw (serwis posiada moje wszelkie dane, mailowe, telefoniczne, listowne i mogłem zostać wezwany bez problemu) a przewoźnik został postawiony w sytuacji uprzywilejowanej. Nie zostały udostępnione żadne zdjęcia czy też dokumentacja ze sprawdzenia przesyłki. Ten sposób pozbawia mnie także możliwości zrezygnowania z przewozu, do czego także mam prawo, w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń. Wszelkie reklamacje nie zostały uznane. Nie polecam serwisu...

naliczają opłaty dodatkowe UWAGA

Nie polecam, opłata za paczkę "niestandardową" została naliczona po 2 tygodniach od dostarczenia paczki. Przyszedł mail, żeby uregulować saldo. Paczka była nadawana w punkcie i wtedy wszytko było ok i nie było mowy o jakiś „niestandardowych” kształtach. Naliczają sobie nie wiadomo za co opłaty.

Bez problemu

Nadałem już wiele paczek, wszystko bez problemu.

Porażka

Porażka. Wszystkim odradzam. Już trzy dni czekam na odbiór przesyłki i ciągle te same standardowe odpowiedzi. Z nimi zawarłem umowę i od nich oczekuję działania a oni wszystko zwalają na swojego podwykonawcę. Takie firmy powinny być likwidowane z urzędu.

Waldek

Wysłałem sporo paczek i wszystko było ok.

Spoko

Spoko, jak dla mnie się sprawdza.

Bez problemu

Póki co nie miałem problemu, zobaczymy jak będzie dalej.

Odwiedzałeś ostatnio Furgonetka.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Poczta Polska

(1.31 )

Siódemka

(4.45 )

Vipexpress

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem