Biedronka

( 3.59 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (21065)

Polecam dla wszystkich

Bardzo duży wybór towaru, ładny sklep, czysto i bardzo miła obsługa na kasie. Polecam dla wszystkich chcących zrobić zakupy w miłej atmosferze.

Polecam do przeanalizowania!

Market Biedronka przy ul. Przemysłowej w Szczecinku. Minus za brak kategoryzacji towarów, często panuje tu nieład, przez co trudniej znaleźć towar... A to przekłada się na wydłużenie czasu spędzonego na zakupach. Cześć personelu nie znające podstawowych standardów obsługi Klienta.

Polecam do przeanalizowania!

Market Biedronka przy ul. Przemysłowej w Szczecinku. Minus za brak kategoryzacji towarów, często panuje tu nieład, przez co trudniej znaleźć towar... A to przekłada się na wydłużenie czasu spędzonego na zakupach. Cześć personelu nie znające podstawowych standardów obsługi Klienta.

Fatalna obsługa

Witam, Właśnie wróciłem z zakupów w Państwa sklepie. Kupowałem piwo ( jest to istotne). W kolejce do kasy stało ok.7-9 ludzi . Czynna była jedna kasa. Troje innych pracowników chodziło po sklepie. Poprosiłem panią która przechodziła obok czy może uruchomić drugą kasę. Pani jednak odpowiedziała że nie. Po chwili jednak wróciła i zwróciła się do mnie z tekstem : "tak się panu spieszy z tym piwem że nie może poczekać z tym piwem". Byłem z żoną dwie godziny wcześniej na zakupach i również była bardzo długa kolejka i jedna kasa. Wtedy też nikt nie podszedł pomimo próśb klientów o uruchomienie drugiej kasy. To właśnie powiedziałem tej pani. Na co usłyszałem że jesteśmy kobietami i potrzebujemy przerwy. Co ma jedno do drugiego. Ja wiele potrafię zrozumieć ale dziś pracownicy przeszli samych siebie. Pomimo że blisko mieszkam zrezygnuje z zakupów w tym sklepie. Tu pracownicy wiecznie mają problemy z obsługą klientów. I co to za tekst że mi się śpieszy z piwem? Czy gdybym miał chleb to zostałbym potraktowany lepiej? Pozdrawiam, Andrzej Michalak.

UWAGA NA SYF w sklepie i okolicy

Ten sklep jest przykładem anty handlu. Totalny brak organizacji pracy i bezczelność personelu. Przoduje w tym zachowaniu jedna z pań, która używa wobec klientów języka tzw "rynsztoka" . Dziś nie wytrzymałem i zwróciłem uwagę aby zechciano uruchomić druga kasę bo w jedynej dostępnej stało z 30 osób .Pani nie zauważała tej sytuacji i ostentacyjnie stała przy samoobsługowej . Na oja uwagę i prośbę aby uruchomiono następną kasę odpowiedziała abym ..cytuję " spadał bo jest ich tylko 3. Kiedyś tez kierowniczce zwróciłem uwagę że w koło sklepu jest jedno wielkie śmietnisko , walają się papiery butelki i pudła odpowiedziano mi że to nie ich sprawa. Dopiero interwencja straży miejskiej zmusiła Pańcie do posprzątania. Personel sklepu to antypatyczni ludzie. (opina zmoderowana z uwagi na treść)

Opinia o kasjerce

Kasa nr. 1 Kasjer nr. 4 CCH 1701372586. Bardzo nie miła i arogancka kasjerka. Rzuca produktami przy kasowaniu. Nie czeka aż jeden klient się spakuje i odejdzie tylko na siłę kasuje kolejnego gdzie nawet nie ma miejca kłaść jego zakupów. A w czasach Pandemi jest to bardzo ważne. Nie wiem po co mówią żeby zachować odstęp jak w tym przypadku jest to nie możliwe. Za każdym razem kiedy ta Pani jest na kasie jest to samo.

obsługa do zwolnienia cała w dniu 12.05 o godzinie 18.40

Paranoja zero reakcji na kolejkę kierowniczka powiedziała że stój pan i czekaj na swoją kolej nie kompetentne osoby osób w kolejce 28 kierowniczka nie powinna być kierowniczka stosunek odnoszenia się do klientów porażka powrót do podstawówkiocena 0.5 bo niżej się nie da

Obsługa świetna, menedżer nie

Ostatnio odwiedziłam Biedronkę oddaloną od mojego miejsca zamieszkania w poszukiwaniu większego asortymentu. Sklep faktycznie okazał się duży oraz świetnie zagospodarowany, niestety byłam świadkiem tzw. Mobbingu.

Mogłoby być lepiej

Panie przt kasach bardzo miłe, ale za każdym razem, gdy tam jestem, nie czuję komfortu zakupów. A mianowicie palety z towarem zajmują połowę alejki i nie da się swobodnie przejechać dużym wózkiem. Często wolę pojechać do innej Biedronki niż okrążać połowę sklepu, żeby kupić produkt, który mnie interesuje. Dzisiaj np. nie było mowy, żeby przecisnąć się do lodówki z mięsem, ponieważ nie dość, że zablokowana alejka towarem, to jeszcze dwie Panie wykładające owe mięso, nie raczyły zrobić miejsca i lekko się przesunąć. Nie wiem czy wrócę ponownie.

Tragedia

Obsługa na dziale mięsnym do wymiany. Biedronka otwarta do 22.30, dział mięsny zamknięty o 21.15, bo trzeba pomyc maszyny. Przy czym są pomyte 1.5h przed zamknięciem.

Totalną porażka

Totalnie nie polecam. Pełny wózek zakupów, a Pani na dzisiejszej wieczornej zmianie odmówiła nam otwarcia kasy wysyłając do kas samoobsługowych. Tragedia i szczyt lenistwa. Skanowania na pół godziny bo ktoś nie wykonuje swoich obowiązków. Porażka totalna

Polecam! Najlepsza obsługa!

Najlepszy sklep tej sieci w Chrzanowie! Zawsze czysto, produkty na wyciągnięcie ręki. Pracownicy zawsze pomocni i sympatyczni. Czyste wózki i koszyki.

Rewelacja!

Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2021
Biedronka Inna forma kontaktu

Super sklep

Super sklep!

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

05.05.2021
Biedronka Inna forma kontaktu

Średnio

Średnio

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

05.05.2021
Biedronka Inna forma kontaktu

Połowa gwiazdek

Są lepsze sklepy.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.97 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem