Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.50 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (4457)

Dobry wybór produktów, miła obsługa

Chciałam kupić telewizor. Oferta produktów w sklepie była bardzo szeroka, zastanawiałam się na 2 markami ale potrzebowałam porady. Sprzedawca widząc moje zainteresowanie produktem, podszedł do mnie po ok 10 minutach i przedstawił mi plusy oraz minusy obu marek. Pomógł mi wybrać mi telewizor z parametrami, na których mi zależało.

Zenada

Nieprofesjonalna obsługa reklamacji w sklepie stacjonarnym Plejada Sosnowiec. Pomimo przedstawienia oświadczenia serwisu o konieczności wymiany/zwrotu kuchenki indukcyjnej i posiadaniu wszystkich wymaganych dokumentów, sklep odmówił przyjęcia towaru. Kierownik rozmawiał z nami w sposób niekulturalny i cwaniakowaty. Bardzo dziwi takie podejście w XXI wieku, ze nie sklep pozwala sobie na nie respektowanie praw konsumenta, a reklamujący klient staje się wrogiem, traktowanym w nieprzyjemny sposób. To nie były moje pierwsze zakupy w tym sklepie, ale z pewnością ostatnie.

Fatalnie

Procedury są dramatyczne: nie można obejrzeć sprzętu przed zakupem, obsługa klienta dramatycznie słaba, nazywanie klienta "oszołomem", bo zadał kilka niewygodnych pytań.

Odbiór sprzętu rekamowanego.

To nie zgodne z prawem, że nie można odebrać sprzętu za reklamowanego za upoważnieniem i zgłoszeniem telefonicznym. To nie średniowiecze, po to są upoważnienia, aby z nich korzystać. Nawet w Sądach, bankach, urzędach honorują upoważnienia, a w EURO AGD - NIE!!!!!!!

Delikatnie mówiąc "dziwne"

Chciałam kupić dzisiaj telefon na raty. Reklamy na stronie, w mediach i gdzie tylko... W sklepie, po 10 minutach udało mi się dorwać sprzedawcę, który podał mi kartę i kazał iść do kasy. Starsza pani musiała obsłużyć z 7 klientów i kazała mi siedzieć i czekać na siebie. Okazało się, że RATY 0% to ściema. Pani powiedziała, że bank może doliczyć do 90zł ubezpieczenia. Po 15 minutach oczekiwania na decyzję okazało się, że odpowiada tylko 1 bank i naliczył mi nie raty 0%, ale w sumie ponad 200 zł wyższe. Zrezygnowałam i wyszłam ze sklepu, Udałam się do innego oddziału tego samego sklepu i tam bez problemu rozłożono mi zakup na 20 rat 0%. Dlatego moim zdaniem sytuacja jest co najmniej dziwna...

Obsługa na najwyższym poziomie.

Sprzedawcy z dużą wiedzą na temat asortymentu i ich danych technicznych, zawsze służą radą nawet tak niezdecydowanej osobie jak ja. Kultura osobista, dużo empatii i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem. Polecam ten sklep.

Masakra

Pojechałam z zamiarem zakupu pralki. Podałam określony model, chciałam się upewnić odnośnie możliwości wymiany łożysk na bębnie.... Młody Pan oznajmił mi że absolutnie wybrany przeze mnie model nie ma opcji wymiany łożyska, podobnie jak 90% oferowanych przez sklep pralek.... Nie zmienił zdania nawet w momencie pokazania przeze mnie posta iż,, dodatkowym atutem wybranego przeze mnie modelu jest wymienność łożyska!!!! Uważam, że obsługa jest niekompetentna, nie mówiąc już o fachowość..... Może czas pomyśleć o kompetentnych osobach, które nie odstraszają klientów????

Masakra

Pojechałam z zamiarem zakupu pralki. Podałam określony model, chciałam się upewnić odnośnie możliwości wymiany łożysk na bębnie.... Młody Pan oznajmił mi że absolutnie wybrany przeze mnie model nie ma opcji wymiany łożyska, podobnie jak 90% oferowanych przez sklep pralek.... Nie zmienił zdania nawet w momencie pokazania przeze mnie posta iż,, dodatkowym atutem wybranego przeze mnie modelu jest wymienność łożyska!!!! Uważam, że obsługa jest niekompetentna, nie mówiąc już o fachowość..... Może czas pomyśleć o kompetentnych osobach, które nie odstraszają klientów????

Obsługa tragiczna

Wchodząc do sklepu stało trzech sprzedawców, niestety żaden z nich nie podszedł do mnie i nie zapytał czy potrzebuje pomocy. Gdy nie mogłam znaleźć danej rzeczy podeszlam zapytać to z wielkim oburzeniem Pan powiedział, że nie posiadają takiej rzeczy której szukam, znalazłam na stronie internetowej i okazało się, że jest! Pracownicy powinni być dla klienta a nie - dla siebie. Wystrój sklepu w porządku, czysto.

Byle nie trafić na towar z usterką...

Poziom sklepu ujawnia się najlepiej w tak niefajnych sytuacjach, jak reklamacja. Sposób (szybkość, informacja zwrotna, itp) załatwienia reklamacji jest wizytówką sklepu i klient nie będzie rozważał, czy sam sklep jako taki ma na to wpływ, czy też nie. Tak na marginesie - jeżeli nie ma wpływu, tym gorzej to o nim świadczy. Poziom informacji o sposobie, w jaki może zostać załatwione zgłoszenie - szczątkowy. Status załatwiania reklamacji niby dostępny, ale w treści: żaden. Czas oczekiwania bardzo długi (usterka tego nie uzasadniała, produkt był ewidentnie do wymiany lub zwrotu pieniędzy). To nie wszystko, ale chyba tyle wystarczy. Opinia ma dotyczyć jakości obsługi, więc wyższej oceny absolutnie dać nie mogę i Euro AGD będę unikał.

Rewelacja

Bardzo kompetentni sprzedawcy. Choć nie wszyscy. Bardzo wyróżnia się taki niższy Pan (facet ma wiedzę tak ogromną że aż dziw że pracuje w takim zwykłym sklepie). Często tam wracam i polecam

Porażka!!!

Już dawno nie spotkałam się z takim zachowaniem pracowników szok!!! Podchodzę do kasy przy której stoją 4 osoby każdy zajęty sobą na moje „dzień dobry” zero reakcji nikt nawet nie podniósł wzroku ... po kilku minutach stania i ciskania gromów z oczu sama Pani Kierownik Sprzedaży spostrzegła ze przy kasie stoją klienci i z niechęcią na twarzy zaczęła pytać innych pracowników czy ktoś może się nami zająć !!! Często mam wrażenie ze są ludzie którzy pracują za karę ale żeby wszyscy w jednym sklepie to już przesada wiem już ze nigdy tam nie wrócę ! Nie wymagam żeby wokół mnie skakano ale odrobina szacunku i życzliwości należy się każdemu

Bez zastrzeżeń

Zakupiony przedmiot w sklepie internetowym odebrany w sklepie stacjonarnym bez żadnych problemów, kilka minut i gotowe.

Świetnie.

Świetnie. Spoko, pomocni

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem