Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.74 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (4406)

Gorzej być nie może

Firma Euro Agd, a szczególnie filia na Bielanach Wrocławskich jest najgorszą z możliwych pod względem obsługi klienta i nie poleciłabym jej nikomu. Dopóki nie ma problemów, czyli reklamacji, wszystko wydaje się w porządku. Gorzej, gdy sprzęt okaże się wadliwy i po po dwóch poprzednich naprawach przychodzi do wymiany sprzętu z tytułu rękojmi. Wtedy zaczyna się kluczenie, mataczenie, zwalanie winy na producenta i jego decyzję, brak rzeczowego ustosunkowania się do przedstawionych dowodów, wyciąganie przez z szuflady gotowych szablonów, mających na celu odstrzelenie natręta, który uparcie nie chce być oszukany itp. Dyrektor oddziału również woli pozostać incognito i nie zajmuje się tak trywialnymi sprawami jak odpowiedź klientowi. Nigdy, absolutnie nigdy więcej nie kupię nic w tej firmie i odradzę korzystanie z niej wszystkim ludziom, których znam i których nie znam.

Niezadowolony

Obsługa w sklepie RTV EURO AGD w Tomaszowie Mazowieckim ma wiele do życzenia przychodząc do takiego sklepu klient liczy na pomoc sprzedawcy. Po 15 minutach oczekiwania oczywiście nikt nie raczył podejść bo oczywiście pracownicy mają inne ważniejsze sprawy niż obsługa klienta. Lepiej stanąć na środku sklepu i rozmawiać sobie z kolegami z pracy bo przecież klient jeśli będzie coś chciał to sam powinien zapytać. Pomijam już fakt, że jest to kolejna taka sytuacja w tym sklepie. Rozumiem jeśli był ny duży ruch i mało pracowników, ale jeśli jest około 10 pracowników na zmianie i 4 klientów, to niestety ale przykra sytuacja, że nie możliwości podejść do klienta i zapytać czy może nie potrzebuje pomocy. Klient sam musi poprosić o to żeby ktoś raczył podejść i dowiedzieć się cokolwiek odnośnie sprzętu który go interesuje.

Profesjonalny sprzedawcza 7525ka

W Walentynki kupowaliśmy słuchawki i małe playstation. Obsługiwał nas sprzedawca, nr 7525 ka. ujęła nas jego wysoka kultura osobista oraz wiedza i profesjonalizm. Mamy po 60 lat i staramy się dotrzymywać kroku nowościom technicznym, jednakże czasem zdarzają się wątpliwości. Sprzedawca fachowo i kompetentnie, przy tym bardzo cierpliwie odpowiadał na każde pytanie.

pełen brak profesjonalizmu

mój syn 15 LETNI poszedł zakupić kabel do telewizora ; PANI mu go nie sprzedała bo koszt to 65 zŁotych , a osoby poniżej 18 roku życia nie mogą kupić nic co przekracza kwotę 50 zł ABSURD!!! BRAK INFORMACJI NA WEJŚCIU , BRAK INFORMACJI PRZY KASIE, dopiero gdy dochodzi do transakcji PANI pyta o wiek :D,i informuje młodego człowieka ,że nie może dokonać zakupu. , , ekspedientki brak profesjonalizmu)te pół gwiazdki to dla Pana który pół godziny wcześniej sprzedał mi telewizor ;)

Szybkość i rzeczowość rozwiązywania problemu

Obsługa klienta na wysokim poziomie. Najważniejsza sprawa to kultura osobista i cierpliwość. Oby tak dalej.

Szybkość i rzeczowość rozwiązywania problemu

Obsługa klienta na wysokim poziomie. Najważniejsza sprawa to kultura osobista i cierpliwość. Oby tak dalej.

Przyjazna obsługa, ciekawe historie

Dobra i rzetelna obsługa w zakresie doradzenia wyboru sprzętu - to na plus, ale głównym wyróżnikiem jest Pani obsługująca sprzedaż ratalną. Ciekawe historie z życia pozwalające dobrze zapamiętać, co obejmuje gwarancja, a co nie. Miło, sprawnie i z humorem :)

Skandaliczna obsluga

Przestrzegam przed zakupami w Rtv Euro Agd!!! Kupiłem tam w sumie 5 sztuk towaru, w tym będącą przedmiotem sporu zmywarkę. Z premedytacją dostarczono mi towar uszkodzony mechanicznie, który komuś spadł z rampy lub samochodu!!! Po wyładunku w klatce schodowej towaru zwróciłem uwagę na pęknięcie styropianu na zmywarce, które trochę mnie zaniepokoiło. Panowie (z RTV Euro Agd) dostarczający towar nie odpowiedzieli na to nic, tylko zaczęli pokrętnie mówić, że zawsze towar mogę zareklamować, jednocześnie podsuwając mi papier do podpisu (z zaznaczeniem na nim, że towar nie został sprawdzony na moje życzenie). Było ciemno i nie widać było „gołym okiem” uszkodzenia wewnątrz opakowania. Dopiero w domu, po zdjęciu styropianu okazało się, że cały przód i bok zmywarki jest pogięty. Wygląda to tak, jakby zmywarka spadła ze sporej wysokości. Niestety Panowie celowo uśpili mają czujność (chyba mieli coś na sumieniu?). Jeszcze tego samego wieczoru zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi do sklepu TV Euro Agd, dołączając zdjęcia i dokument odbioru (oczywiście z zaznaczoną adnotacją, że towar nie został sprawdzony pod kątem uszkodzeń mechanicznych) z prośbą o wymianę towaru na nowy, pełnowartościowy. Zależało mi na czasie, ponieważ byłem w czasie montażu kuchni. Dzwoniłem, pisałem, prosiłem wielokrotnie o przyspieszenie wymiany, bo nie mogłem dokończyć remontu kuchni. Niestety bez najmniejszego odzewu!! Skąd ta zwłoka w tak oczywistej sprawie??? Bardzo mnie to niepokoi i boję się już jaką niespodziankę szykuje mi sklep milcząc tak długo w tak prostej wydawałoby się sprawie. Zawsze z chęcią robiłem zakupy w tym sklepie. Zostawiłem w mim kilkanaście tysięcy złotych, ale po tym jak mnie potraktowano nigdy w życiu (choćby nie wiem jakie mieli promocje) nie zrobię zakupów w tym sklepie z obawy przed takim właśnie lekceważącym stosunkiem do klienta. Będę też przestrzegał wszystkich przed zostawianiem tam swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Dziś jest niedziela, jutro mija ustawowe 14 dni, a ja wciąż nie mam jakiejkolwiek odpowiedzi! Na pewno tego tak nie zostawię. Całe szczęście mogę podjąć jeszcze kroki prawne i nie zawaham się z nich skorzystać. Mam nadzieje, że menadżerowie dbający o dobry wizerunek firmy przeczytają ten post i zmienią podejście do klienta. Z tego co można znaleźć w Internecie mój przypadek nie jest odosobniony!

Zenada

Nieprofesjonalna obsługa reklamacji w sklepie stacjonarnym Plejada Sosnowiec. Pomimo przedstawienia oświadczenia serwisu o konieczności wymiany/zwrotu kuchenki indukcyjnej i posiadaniu wszystkich wymaganych dokumentów, sklep odmówił przyjęcia towaru. Kierownik rozmawiał z nami w sposób niekulturalny i cwaniakowaty. Bardzo dziwi takie podejście w XXI wieku, ze nie sklep pozwala sobie na nie respektowanie praw konsumenta, a reklamujący klient staje się wrogiem, traktowanym w nieprzyjemny sposób. To nie były moje pierwsze zakupy w tym sklepie, ale z pewnością ostatnie.

Fatalnie

Procedury są dramatyczne: nie można obejrzeć sprzętu przed zakupem, obsługa klienta dramatycznie słaba, nazywanie klienta "oszołomem", bo zadał kilka niewygodnych pytań.

Odbiór sprzętu rekamowanego.

To nie zgodne z prawem, że nie można odebrać sprzętu za reklamowanego za upoważnieniem i zgłoszeniem telefonicznym. To nie średniowiecze, po to są upoważnienia, aby z nich korzystać. Nawet w Sądach, bankach, urzędach honorują upoważnienia, a w EURO AGD - NIE!!!!!!!

Delikatnie mówiąc "dziwne"

Chciałam kupić dzisiaj telefon na raty. Reklamy na stronie, w mediach i gdzie tylko... W sklepie, po 10 minutach udało mi się dorwać sprzedawcę, który podał mi kartę i kazał iść do kasy. Starsza pani musiała obsłużyć z 7 klientów i kazała mi siedzieć i czekać na siebie. Okazało się, że RATY 0% to ściema. Pani powiedziała, że bank może doliczyć do 90zł ubezpieczenia. Po 15 minutach oczekiwania na decyzję okazało się, że odpowiada tylko 1 bank i naliczył mi nie raty 0%, ale w sumie ponad 200 zł wyższe. Zrezygnowałam i wyszłam ze sklepu, Udałam się do innego oddziału tego samego sklepu i tam bez problemu rozłożono mi zakup na 20 rat 0%. Dlatego moim zdaniem sytuacja jest co najmniej dziwna...

Obsługa na najwyższym poziomie.

Sprzedawcy z dużą wiedzą na temat asortymentu i ich danych technicznych, zawsze służą radą nawet tak niezdecydowanej osobie jak ja. Kultura osobista, dużo empatii i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem. Polecam ten sklep.

Masakra

Pojechałam z zamiarem zakupu pralki. Podałam określony model, chciałam się upewnić odnośnie możliwości wymiany łożysk na bębnie.... Młody Pan oznajmił mi że absolutnie wybrany przeze mnie model nie ma opcji wymiany łożyska, podobnie jak 90% oferowanych przez sklep pralek.... Nie zmienił zdania nawet w momencie pokazania przeze mnie posta iż,, dodatkowym atutem wybranego przeze mnie modelu jest wymienność łożyska!!!! Uważam, że obsługa jest niekompetentna, nie mówiąc już o fachowość..... Może czas pomyśleć o kompetentnych osobach, które nie odstraszają klientów????

Masakra

Pojechałam z zamiarem zakupu pralki. Podałam określony model, chciałam się upewnić odnośnie możliwości wymiany łożysk na bębnie.... Młody Pan oznajmił mi że absolutnie wybrany przeze mnie model nie ma opcji wymiany łożyska, podobnie jak 90% oferowanych przez sklep pralek.... Nie zmienił zdania nawet w momencie pokazania przeze mnie posta iż,, dodatkowym atutem wybranego przeze mnie modelu jest wymienność łożyska!!!! Uważam, że obsługa jest niekompetentna, nie mówiąc już o fachowość..... Może czas pomyśleć o kompetentnych osobach, które nie odstraszają klientów????

Obsługa tragiczna

Wchodząc do sklepu stało trzech sprzedawców, niestety żaden z nich nie podszedł do mnie i nie zapytał czy potrzebuje pomocy. Gdy nie mogłam znaleźć danej rzeczy podeszlam zapytać to z wielkim oburzeniem Pan powiedział, że nie posiadają takiej rzeczy której szukam, znalazłam na stronie internetowej i okazało się, że jest! Pracownicy powinni być dla klienta a nie - dla siebie. Wystrój sklepu w porządku, czysto.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.51 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem