Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.50 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (4457)

Niekompetencja, brak rzetelności

3 razy ustalałam termin dostawy, trzykrotnie firma niedotrzymała warunków umowy

Wielkie rozczarowanie

Zamówiłam pralkę, piekarnik oraz płytę gazową z dostawą terminową na piątek 9 sierpnia w godzinach 13-15. Zależało mi na czasie ponieważ pralka oraz płyta przestały funkcjonować. W piątek dostałam informacje, że ekipa miała wypadek i doręczenie wraz z montażem będzie w sobotę w godz 11-16, nie byłam zadowolona ponieważ z powodu pralki musiałam zakręcić zawór wody o czym poinformowałam Panią na infolinii. Z prośbą żeby przyjechali na 100% ( w przeciwnym razie żeby nie zostać na weekend bez wody będę musiała wezwać hydraulika). W sobotę Panowie zadzwonili o 15tej, że przyjadą o 16tej. O 16:15 zadzwonili, że już jadą, ale mi nie zamontują ponieważ nie maja uprawnień. Pytanie: Kto jest taki mądry, że do montażu wysyła ekipę bez uprawnień. Pan obiecał załatwić kogoś do montażu. Niestety po godzinie nie odbierał ode mnie telefonu. Pani na infolinii "pełna zrozumienia", że nie mogę zostać bez wody na weekend, sprawdziła i zapewniła mnie, że będzie sprawa załatwiona jeszcze w sobotę na 100 %. Bardzo dziękuję euro agd za zepsuty weekend. I nie chodzi tu o to, ze przez splot wydarzeń nadal nie mam zamówionego sprzętu, ale o to, że mnie cały czas zapewnialiście o załatwieniu sprawy.

Uwielbiam robic tam zakupy

Wszystkim polecam to miejsce, jest to najmniejszy ze sklepów RTV Euro AGD w Krakowie i dzięki temu jest tam mniej klientów . Fachowa, zawsze miła obsługa, która wita mnie uśmiechem i prostym ale jakże miłym dzień dobry sprawia,że jeśli tylko potrzebuje kupić coś z elektroniki Zawsze wybieram to miejsce. Ceny - bardzo atrakcyjne, dostępność asortymentu ok , a nawet jak czegos nie maja to można zamówić i w ciągu jednego dnia jest do odbioru

Brak obsługi

Dwie osoby w żółtych koszulkach na cały sklep!!! Czekać 15min i nic zero zainteresowania klientem. Paranoja!!!

Kpina!

Zakupiłam w sklepie internetowym RTV Euro AGD lodówkę na działkę (działka leży ok. 80 km od Warszawy). Zamówiłam ją we wtorek z bezpłatną dostawą na piątek (bezpłatna dostawa to zawsze całodzienny przedział godzinowy). Otrzymaliśmy smsa potwierdzającego, że dostała będzie zgodnie z planem. W związku z tym wzięliśmy z mężem na piątek urlop i z samego rana pojechaliśmy oczekiwać transportu. O godzinie 10:00 otrzymaliśmy telefon, że niestety lodówka nie dojedzie, ponieważ brakuje w magazynie i trzeba ją zamówić. Dostawca zaproponował, że może dostarczyć lodówkę w poniedziałek albo w środę w godzinach 11:00-21:00. Pomijam fakt, że mało realne wydaje się, że zamówiony w piątek towar można dostarczyć w poniedziałek do klienta. Poprosiliśmy o dostawę w piątek po południu albo w sobotę, aby nie tracić kolejnego dnia urlopu. Oczywiście pierwsza odpowiedź była taka, że za dostawę w określonych godzinach, a tym bardziej w sobotę musimy zapłacić!!! Gdyby telefon wykonali panowie dzień wcześniej nie byłoby problemu i urlop wzięlibyśmy innego dnia, ale godzinę wcześniej, to lekka przesada. Cała sytuacja trochę nas zirytowała, ale w końcu stanęło na tym, że dostawa będzie w następny piątek wieczorem. W kolejny piątek o godz. 10.45 otrzymałam maila, że niestety dostawa nie może być możliwa, ponieważ jeden egzemplarz, który mają w magazynie jest uszkodzony i muszą zamówić w magazynie centralnym. Oczywiście zaproponowali termin dostawy - w poniedziałek cały dzień. Zapewne nie chciało się panom w piątek wieczorem jechać poza Warszawę. Mało powiedzieć, że to kpina z klienta. Odradzam wszystkim!

Promocja nie zawsze się opłaca

Zakupiłam towar w dużej promocji w EuroAgd. Ucieszyłam się, bo podobno duża oszczędność. 4 produkt minus 60 %. Duża oszczędność jak urządza się mieszkanie. Towar przyszedł, bez zastrzeżeń. Zamówiłam wszystko przez internet. Artykuły przeleżały 13 dni, ze względu na remont. Ale coś mnie tknęło z i rozpakowaliśmy wszystko. Okazało się, że w całym ferworze remontów i nocnym zamawianiu sprzętów zamówiłam zmywarkę, ale nie pod zabudowę. To był wielki szok, bo musielibyśmy podnosić wszystkie meble. Jak najszybciej zadzwoniłam na infolinię-była sobota, jeszcze godziny pracy infolinii. Pani poinformowała mnie, że dziś (14 dzień) mam ostatni dzień na wypełnienie formularza odstąpienia od umowy. W następnym kroku muszę odesłać wszystkie towary na własny koszt do Pruszkowa! Byłam w szoku, bo zamówiłam zmywarkę, pralkę, piekarnik i lodówkę! Całe szczęście, że w instrukcji doczytałam się, że mogę sama rozmontować czoło zmywarki to chociaż weszła pod blat. Tak oto z dużym stresem wyszłaby mi bokiem duża oszczędność w promocji. Bo, którz się nie myli, w ferworze remontów i przeprowadzek…

Obsługa klienta fatalna

Zrobiłam w sklepie zamowienie online. W dniu dostawy nie dotarło ono. Logistyka sama przełożyła dostawę ba za tydzień. Nikt się mnie nie zapytał o to. Nikt mnie o tym poinformował. Dzwoniąc na infolinie osoby są mega niepokorne. Nic nie mogą zrobić, zakładają tylko jakieś zgłoszenia i nie mogę porozmawiać z nikim konkretnym. A panowie którzy w końcu dowieźli towar nawet nie chcieli pomoc jeśli nie dam na piwo. Koszmar i porażka. Nie polecam

zam/812156

Kupiłam kuchenkę, w której miał być montaż, lecz nie byłam przygotowana, ponieważ nie posiadałam węża do butli gazowej. Po zakupieniu węża zadzwoniłam na infolinię by zamówić ponownie montaż kuchenki. Kuchenka miała być zamontowana 16.07.2019 r. w godzinach 11:00 - 16:00, czekałam w domu cały dzień lecz nikt się nie zjawił. Dodam, że to zamówienie zam/812156. Dodzwoniłam się do infolinii by dowiedzieć się co się dzieje ze zleceniem montażu. Konsultant przeprosił mnie i potwierdził, że faktycznie miał być montaż na dziś. Przekazał sprawę do dyspozytorni, dyspozytor w ciągu godziny miał do mnie oddzwonić. Nie miałam połączenia. Dodam, że wszystkie te rozmowy z konsultantami były nagrywane. Dodzwoniłam się ponownie do konsultanta i pytałam co się dzieje. Pan oznajmił mi, że zlecenie jest na jutro. To jakieś nieporozumienie skoro miałam je na dzisiaj. Zażądałam montażu kuchenki na dzień dzisiejszy i niestety dostałam odpowiedź odmowną. Musiałam przesunąć termin na 18.07.2019 r. upewniając się 3 razy czy na pewno w godzinach 11:00-16:00 zostanie podłączona do butli gazowej. Nawet mi proponowano zwrot środków co jest jeszcze bardziej kompletnym nieporozumieniem ze wzgląd, iż zmuszają mnie tylko bym sama zamontowała wąż z kuchenki do butli by stracić gwarancję. Nie polecam usług montażowych sklepu RTV Euro.

Troszkę trzeba poprawić obsługę.

Byłam obejrzeć kuchnie gazowe. Chodziłam dość długo po dziale, ale mimo, że kolo mnie przechodzili konsultanci nikt nie zaproponował pomocy. Dopiero na moja wyraźną prośbę otrzymałam pomoc, jednak gdybym sama nie zaczepiła pracownika odeszłabym bez informacji. Jest to moja jedyna negatywna uwaga, ponieważ konstantan kiedy już zainteresował się moją osobą przedstawił mi bardzo rzetelne informacje. Zarekomendował konkretny model i zaproponował zakup ratalny. Sklep był czysty, wszystkie sprzęty miały oznaczenia cenowe i promocyjne.

dno i pòł metra mułu

witam, fatalna firma. pokazal to proces zalatwiania reklamacji 7303677226 gdzie zagubiono moj sprzet prawie tydzien temu. centrala umywa rece bo twierdzi ze jest w sklepie a sklep mowi ze szuka. ok ale ile jeszcze mam czekać? fatalna obsluga klienta gdzie pani potrafi tylko wpisac numer i przeczytac co wyskoczy. przeszkolcie małpe to bedzie taniej. centrala od dwoch dni nie umie odpowiedziec na maila? odradzam wszystkim zakupy a w mojej sprawie musze chyba poprosic policje zeby moja wlasnosc sie znalazla.

Niekompetentna Pani na ratach

Jakiś czas temu wraz z narzeczonym postanowilismy kupić telewizor. Poszliśmy do rtv euro agd które znajduje się Opolskiej Karolince. Po jakimś czasie oglądania, wywolalismy wzrokiem jednego z doradców który pomógł nam dokonać wyboru TV. Zainteresowani byliśmy płatnością w formie rat. Pokierowani przez doradcę usiedlismy na krzesła znajdujące się przy kasie. Siedzieliśmy ok 15min bo Pani z rat wolała rozmawiać z kasjerka niż nas obsłużyć. Kiedy przystapilisny do spisywania wniosku Pani poinformowala nas że RRSO jest 0 natomiast dochodzi składka zabezpieczajaca kredyt. Mój narzeczony powiedział jej ze wie że takie ubezpieczenie nie jest obowiązkowe i chce raty 0%. Pani będąc bardzo opryskliwą odparła że najprawdopodobniej w takim razie będzie odmowa i tak właśnie było. Dziwne bo mój narzeczony jest zawodowym żołnierzem ze zdolnością kredytowa. Podejrzewam że Pani wcale nie wysłała wniosku. Nasze zakupy skończyły się tak że 40 min później wyszliśmy z nowym telewizorem z media expertu bez żadnych problemów na ratach.

NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!!

Otrzymałem kod rabatowy z okazji urodzin.Przeczytałem regulamin i do sklepu.Niestety kodu nie udało się wprowadzić do systemu i z zakupów nici.Dwa moje telefony na infolinię i co? usłyszałem że nie są w stanie mi pomóc ale proszę wysłać kod,info jak go dostałem z jakiej okazji i juz sam nie wiem o co jeszcze pytali. Oczywiście rabatu nie zrealizowałem. NIGDY WIECEJ EURO AGD ZADNYCH ZAKUPÓW,PROMOCJI ITD. STRACONY CZAS,PALIWO,NERWY.

Zakupy z dostawą i montażem to nieporozumienie

Kupiłam TV LG 70" z uchwytem oraz usługą dostawy i montażu. W dniu dostawy okazało się, że montaż nie jest możliwy, bo uchwyt jest zły (do mniejszego telewizora). Przedział godzinowy montażu od 11-21, więc trzeba siedzieć i czekać w domu (urlop). Wina ekipy, która przyjechała oczywiście przerzucona na sklep/na sprzedawcę. Nikt nie pomyślał jednak o tym, żeby poszukać rozwiązania, poinformować o sytuacji przed przyjazdem. Odbieram to jako brak organizacji i zerowy poziom obsługi po sprzedaży. Na taką obsługę zareagowałam podniesionym tonem, co skutkowało już tylko i wyłącznie niekonstruktywną rozmową. Nie do końca wiedząc, co mogę w tej sytuacji zrobić i jakie mam prawa zadzwoniłam na infolinię. Tam nie było z kolei możliwości połączenia ze sklepem, więc brak porady, ponieważ decyzja należy do kierownika salonu (chciałam ustalić, czy jeśli nie odbiorę dziś towaru, to czy ewentualna ponowna dostawa będzie na mój koszt). W rezultacie zostałam z niezamontowanym TV w kartonie, z niedopasowanym uchwytem, na który reklamację musze złożyć w sklepie stacjonarnym. Montażyści są jedni w promieniu 200 km od Poznania, montaże realizują tylko 1 dzień w tygodniu, więc nie można było ustalić, czy ponowny przyjazd będzie możliwy za tydzień. Trochę beznadziejna sytuacja, kiedy jest brak pomysłu, jak na szybko załagodzić zaognioną sytuację z klientem (chciałam umówić się dziś na ponowny montaż, pojechać i szybko załatwić pasujący uchwyt, usłyszałam: "nie ma takiej opcji, mamy 11 montaży, nie mamy czasu". Ok, monter nie jest winny, ale trzeba przygotować go na tego typu sytuacje, bo obsługa posprzedażowa to wyzwanie wielu firm m.in. dlatego, żeby klienta utrzymać, a nie stracić. Po tym doświadczeniu w Euro RTV AGD już niczego nie zakupię. Wolę przepłacić, jednak mieć większą pewność, że firma zadba o mnie nie tylko w momencie, kiedy jestem w sklepie, ale również po tym, jak z niego wyjdę. Ciekawa jestem jak rozwinie się temat i jak sklep zareaguje na swoją pomyłkę, czy sprawnie odkręci kwestię wieszaka (zakupy ratalne, więc to może być to dla nich problem). Ufam, że staną na wysokości zadania i nie będą się wypierać błędu. Na zleceniu, jakie otrzymałam, jest prawidłowy wymiar "do 75"", a na kartonie "do 65" cali, nie ma natomiast żadnego numeru/nazwy produktu, który byłby jednocześnie na zamówieniu i na kartonie, więc może powiedzą, że to magazyn się jednak pomylił? Jeśli firma jest zainteresowana moją sprawą, zapraszam do kontaktu na maila - temat jest w toku, pomoc może mi się przydać.

Paranoja

Kupiłem laptop w sklepie Lenovo Ideapad 330 15,6'' AMD Ryzen 5 2500U - 8GB RAM - 256GB Dysk - Win10. Kupiłem go w piątek, tuż przed zamknięciem sklepu. Sprzedawca podłączył zasilanie i włączył laptop aby sprawdzić czy się włącza. Laptop się włączył więc po kilku sekundach został wyłączony aby nie instalować systemu. w domu podłączyłem ładowarkę i włączyłem laptop, po pewnym czasie zauważyłem ciemne plamy na dole ekrany w odstępach co mniej więcej 3 cm i wysokości 1,5-2 cm. po pewnym czasie ekran stał się jaśniejszy i te plamy zniknęły. Niestety ta sytuacja po ponownym włączeniu się powtórzyła. w końcu skoro to się powtarza więc zmierzyłem czas i wyszło, że traw ok 4-5 minut. Następnego dnia o godzinie 9 rano, na otwarcie sklepu zaniosłem laptop i powiedziałem, że sprzedali mi zepsuty laptop. Na to bardzo niemiły sprzedawca powiedział, że sprzedali mi dobry bo go włączali przed oddaniem (sprzedawca przez 5 sekund potrafi ocenić, że komputer jest bez wad, prawdziwy skarb dla serwisu) więc sprawa oparła się o kierowniczkę sklepu. Na początku nie rozumiała o co mi chodzi, bo nic nie widzi, Potem po pokazaniu palcem, o co mi chodzi, najpierw myślała, że to są jakieś cienie na tapecie, potem przekonałem że to jest nie prawidłowość, zdobiła zdjęcie tych plam, następnie zrobiła zdjęcie po "nagrzaniu" prawidłowe naświetlenie matrycy i wysłała do kolegi (ciekawe jest że zajęło przekonanie jej więcej niż te 5 sekund, że to jest wada laptopa, klient laik miał to dostrzec w 5 sekund w dniu zakupu). Po konsultacji telefonicznej i wysłaniu zdjęć do kogoś, stwierdziła, że mimo że kupiłem go w piątek o godzinie tuż przed 20:00 i przyniosłem go następnego dnia (w sobotę) o 9:00 (nie było szansy, żebym go oddał w piątek o 20:30, o której to wadę stwierdziłem, bo sklep był zamknięty) to ona mi go ani nie przyjmie jako zwrotu, ani nie wymieni na drugi bo nie będzie płaciła z własnej kieszeni za niego. To jakaś paranoja się zrobiła, żeby klient nie mógł zwrócić towaru po 13 godzinach. zabrałem laptop żeby Pani więcej nie przeszkadzać i poszedłem zasięgnąć opinii technicznych i prawnych (bo moim zdaniem nastąpiło tu złamanie prawa konsumenta). Tak więc wyszło na to, oczywiście bez ingerencji w laptop, że najprawdopodobniej winna jest matryca laptopa, nie świecą się na początku wszystkie diody, potem po nagrzaniu się załączają i wtedy matryca zaczyna działać prawidłowo. Jest to jak najbardziej wina sprzętu. więc mając taką opinię i poradę prawną udałem się jeszcze raz tego samego dnia do sklepu i zażądałem od kierowniczki sklepu przyjęcia towaru z tytułu reklamacji-rękojmi z żądaniem wymiany na nowy. Pani kierownik powiedziała, że teraz nie ma czasu, bo ma przyjęcie towaru (to już pewnego rodzaju szykana klienta) Jak Pani kierownik zobaczyła, że nie odpuszczam i stoję przy ladzie oddelegowała pracownika sklepu do przyjęcia zwrotu. Podsumowując. Wydałem dużo pieniędzy na zepsuty laptop a obsługa sklepu robiła wszystko aby zniechęcić mnie do dochodzenia swoich praw.

Zakup na raty i fakturę

Zakup w Euro RTV AGD na raty aby dany produkt wprowadzić na firmę jest niemożliwy. Po spedzeniu 30min w kolejce do Pani od kredytów dowiedziałem się że jest nie możliwe otrzymanie faktury na działalność gospodarczą.....więc powiedziałem dziękuję i takie same zakupy zrobiłem w NEONET. I już nigdy nie zrobię tam zakupów!!!!!

Obsługa do bani

Panowie nie interesują się klientami w SKENDE. Omijają, obserwują i chyba czekają aż ktoś sam ich zawoła. Chodzą jakby ktoś im nasrał w gacie. Nie polecam robić tam zakupów.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem