Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.67 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5101)

Niekompetencja, brak rzetelności

3 razy ustalałam termin dostawy, trzykrotnie firma niedotrzymała warunków umowy

Najgorszy sprzedawca roku

Bardzo nie profesjonalna obsługa, nie znająca się na przepisach. Kupiłam prawie miesiąc temu lodówkę z wadą, niestety mam problem z jej wymianą na nową. Wadą polega na tym że nie działa kurtyna ( sprzedawca kiedy to zgłaszałam powiedział że pewnie działa ona przy zamkniętej lodówce), żenada. Idą święta ja nadal czekam na wymianę. Nie polecam tej firmy, omijajcie ich z daleka, jest wiele innych sklepów, zdecydowanie lepszych. Moja noga już tam nie stanie.

Sklep online

Makabra bardzo nie profesjonalna obsługa jak na sklep tego formatu . Dwu krotnie zostałem nieuczciwie potraktowany. Raz sądziłem że to może pomylka ale dziś potwierdzenie że nie . Pod zakupem produktu w sklepie potwierdzeniu o realizacji dostałem drugiego maila z anulowanie zamówienia z powodu braku produktu . Jak można sprzedawać coś czego nie ma bądź jak za pierwszym razem usunąć produkt z koszyka . Sprawy tyczą się zegarków garmin fenix były w cenach outlet dostępne w obniżonych cenach. Niestety po nie udanych dodaniach produktów do kosza anulowanie przez sklep zamówienia. Zegarki z outlet znikają i są tylko dostępne w cenie regularnej . Naciaganie klienta i marnowanie jego czasu bardzo nie uczciwe podejście by sądzilo się dobrego rzetelnego sklepu a jest całkiem inaczej .nie polecam (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Beznadziejna obsługa i spychologia

Kupowałem ekspres do kawy, jak się okazało płacenie online to dla firmy zbyt wielki problem. Na początku towar miał być, wysłany i dotrzeć następnego dnia. Szybko się jednak okazało, że produkt wysłany nie będzie. Miesiąc od codziennego zgłaszania reklamacji, na infolinii gdzie pracownicy stanowią MUR dla klientów sklepu, dowiedziałem się, że problemem jest zafakturowanie płatności. Gdzie moje pieniądze przelane zostały przelewem błyskawicznym. Po ponad miesiącu postanowiłem zrezygnować z produktu, żądając zwrotu pieniędzy. Na szczęście to udało osiągnąć się po dwóch tygodniach o anulowania zamówienia. Samo anulowanie zamówienia, dzięki nieudolności i spychologii pracowników infolinii trwało prawie dwa tygodnie. Niestety poza infolinią nie można dodzwonić się w inne miejsca oraz poruszyć problemu. Jedyną metodą jest dzwonienie dzień w dzień i wymuszaniu na pracownikach jakiegokolwiek ruchu. Polecam spisywać ich dane osobowe, choć najczęściej nie wpływa to w żaden sposób na ich jakoś pracy. Obecnie otrzymałem 40-łotowy kupon rabatowy na realizacje w sklepie internetowym, lecz widzę, że wykorzystanie takiego kuponu przyczynia się do nieudolności w realizacji zamówienia przez sklep. Z całego serca nie polecam dla ludzi nie odpornych psychicznie, ten sklep to kpina i niedostosowanie do panujących warunków.

Serdecznie polecam! Fachowa obsługa.

Zdecydowanie polecam sklep. Pracownicy pomocni, doradzają na każdym kroku i odpowiadają na wszystkie pytania. Uśmiechnięci i i nie namolni jak to bywa w niektórych miejscach. Polecam!

Zakup

Chciałam Kubica blender kielichowy, niestety pracownicy nie byli zainteresowani pomocą przy wyborze. Kupiłam produkt po opiniach w internecie.

Sklep jest do niczego

Chciałbym opisać najgorszy możliwy proces reklamacyjny telewizora zakupionego w sieci RTVEUROAGD: Po uznanej rękojmi dostałem kod SMS, po którego wpisaniu w sklepie stacjonarnym sprzęt powinien zostać przyjęty na reklamację. Pojechałem do sklepu z telewizorem kodem, ten nie został przyjęty przez system, kierownik wysłał mi nowy (nigdy nie przyszedł). Telewizor został na sklepie. Dostałem telefon dwa dni później, że towar będzie wysłany do mnie, wybrałem inną lokalizację niż obecna (50km dalej), pani nie miała nic przeciwko. Dwie godziny później dostaję telefon od kierownika sklepu, gdzie telewizor leżał i słyszę, że on ogarnie sprawę. Dwa dni później (piątek popołudnie) dostaję od niego telefon z wiadomością, że sam mam się po niego zgłosić, żeby oddać TV na reklamację, tak, po telewizor, który miał zostać tam przyjęty. Nie było fizycznej możliwości dowiezienia tego telewizora do ww. miasta, które leżało 50km od sklepu RTVEUROAGD na sobotni poranek. Po tym jak telewizor przyjechał, godzinę po ustalonych ramach czasowych, dowiedziałem się, że panowie nie mogą mi go wydać, ponieważ potrzebują starego. Telefony do konsultantów kończył się odsyłaniem do "opiekuna reklamacji", który od dwóch dni nie odpowiada. I tak oto zostałem bez niczego. Telewizor swoją drogą bardzo ładnie prezentuje się na zdjęciach na stronie, aczkolwiek miło byłoby go mieć pod ręką. NIE POLECAM SKLEPU.

Żenadakgu@

Pani od obsługi klientów żenada mówi że coś jest a jak się człowiek zdecyduje to mówi że nie ma to samo kierownik no cóż nie ma idźcie zobaczyć obsługę w Media Expert

zła obsluga i nieuczciwe postępowanie

zamówiłem na xbox one martal kombat 11 z dodatkiem shao kahn a jak posłem odebrać dostałem bez dodatku kierownik sie klucil ze to ten produkt co zamoówiłem a byl inny nawet na zamówieniu (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Brak zakupionego towaru

28.11.2019 zakupiłam telefon Samsung Galaxy A70 niebieski. 29.11.2019 dostałam sms, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru .Po przybyciu do sklepu,okazało się, że niestety mojego telefonu nie było. Towar nie dojechał. Pani bardzo miła ,przepraszała , ale w końcu to nie jej wina .Zawalił sprawę magazyn, który miał dostarczyć towar Czekam dalej na sms po odiór . Klient nasz pan sie nie sprawdziło.

Etap dostawy KOSZMAR!!

W dniu wczorajszym (29.11.2019) dostaje powiadomienie, że towar zostanie przywieziony w godzinach 16:10-20:00 i na ok. godzinę przed dostawą zadzwoni technik-dostawca. O godzinie 20:10 dostaje telefon, że jedzie i będzie przed 21!! Pytam się, co znaczy ta obsuwa czasowa, a ten, że on rozwozi od 15 do 21 i pierwszy raz spotyka się z taką wiadomością jaką ja otrzymałem ze sklepu. Na infolinii pracownik mówi, że on może tylko anulować zlecenie i oddadzą mi kasę, na pytanie jakie jest inne rozwiązanie, bo sprzęt chciałem, to słyszałem tylko oddech w słuchawce. Jestem przekonany, że robią to specjalnie żeby klienci korzystali z płatnych usług dodatkowych, ale serio za wniesienie tv do domu miałbym zapłacić 35zł?. Nie szanują klienta, to będę zamawiać w innych sklepach. Nigdy więcej RTV EURO AGD

nie polecam etap dostawy dramat

Serdecznie nie polecam sklepu. Zdecydowałam się na kupno pralki w tym sklepie drogą internetowa, bo tylko tutaj był model, który wybrałam. Zamówienie przyjęto do realizacji. Wybrałam darmowa opcje dostawy i tu zaczęły się kłopoty. Termin dostawy był zamówiony na 27.11.2019 w przedziale godzinowym od 10 do 20. W dniu dostawy otrzymałam e-mail, a także SMS z zawężoną godzina dostawy do 14.50. Po całym dniu oczekiwania na dostawę i wysłaniu 2 wiadomości w celu dowiedzenia się co się dzieje, ponieważ pod koniec dnia nadal nie było widać ani kuriera, ani pralki otrzymałam wiadomość, że kurier ma czas do godziny 20 i powinnam na niego cierpliwie czekać. Dzień się skończył, pralka nadal nie dotarła. Po wysłaniu kolejnej wiadomości następnego dnia z zapytaniem co się dzieje zostałam poinformowana,że moje zamówienie zostało zrealizowane, bo tak jest w ich systemie! Po kolejnych 2 wiadomościach i kupie nerwów zostałam poinformowana, iż moja dostawa została zaplanowana na 28.11.2019 w tym samym przedziale godzinowym. W taki właśnie sposób traci się klientów. Jednym słowem człowieku zamawiaj rzecz, płać dużo kasy, a potem bierz z 3 dni wolnego w pracy i czekaj cały dzień aż łaskawie dowiozą towar, za który zapłaciłeś.!

Obsługa

Brawa dla pracowników sklepu, kultura, znajomość branży, zaangażowanie na najwyższym poziomie. Gratuluję kierownikowi zarządzania zespołem

Nie polecam

Złożyłam reklamację, bo laptop miał niedziałającą klawiaturę dziś odebrałam go ze sklepu i okazało się, że jest mocno porysowany. Powiedziałam to sprzedawcy, a on że to normalne, że jest porysowany. I jeszcze odnośnie gwarancji powiedzieli mi, że będę mniej więcej czekać 2 tygodnie i będę dostawać powiadomienia na telefon. Czekałam miesiąc i żadnych smsów nie dostawałam. Nie polecam !!!

Nieuczciwa firma

Mimo trzykrotnego zwrotu zakupionego komputera stacjonarnego z powodu uszkodzenia i niedziałania brak zwrotu gotówki i ciagłe przepychanki. Po zakupie maja klienta gdzieś. Radze się zastanowić przed zakupem czegokolwiek u nich. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Profesjonalne zakupy w sklepie online

Ostatnio zakupiłam na ich stronie laptopa i myszkę . Cała transakcja przebiegła sprawnie, mają dużo możliwości różnych płatności, sprzęt został dostarczony do domu przez kuriera. Konkretna informacja co do czasu oczekiwania na poszczególne produkty, zgodna ze stanem faktycznym. Polecam

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem