RTV EURO AGD

(2.90)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4300 z 6476)

Krótko mówiąc NIE...
Krótko mówiąc NIE POLECAM, mnóstwo straconego czasu, nerwów i stresu, a na końcu 0 jakichkolwiek przeprosin, a tym bardziej rekompensaty. Zamówienie zostało złożone w sklepie stacjonarnym przez pracownika, dotyczyło telewizora o wartości 4900zł, towar był tańszy o niespełna 500zł ze względu na to, że miał być to outlet w stanie doskonałym (nowy, wyłącznie uszkodzone opakowanie zewnętrzne). Zamówienie zostało złożone w piątek z dopłatą za gwarancję dostawy w sobotę (23.04). Towar w ostateczności dotarł do mnie prawie tydzień później bo dopiero 28.04, po interwencji i domaganiach się rekompensaty za stracone czas i nerwy. Każda codzienna próba kontaktu w celu uzyskania informacji co dzieje się z zamówieniem kończyła się tym, że mogą tylko przesłać ponaglenie do realizacji zamówienia, a podczas pierwszej rozmowy, która odbyła się w poniedziałek 25.04 otrzymałem informację, że towar już wyjechał i jutro będzie. W ostateczności gdy telewizor już do mnie dotarł pudełko nie wyglądało na lekko uszkodzone, a raczej na takie, które spadło z samochodu, po otwarciu opakowania pierwsze co rzuciło się w oczy to niepełny zestaw, brak instrukcji, zaślepek, pilota, był wyłącznie telewizor i podstawa, jednak to najmniejszy problem ponieważ po wyjęciu telewizora z opakowania okazało się, że OUTLET w stanie doskonałym wg. firmy RTV EURO AGD to tak naprawdę telewizor z wygiętym jednym rogiem i popsutą matrycą, po oględzinach wyszło na jaw, że telewizor musiał upaść komuś z pracowników ponieważ w miejscu gdzie był uszkodzony, styropianowe zabezpieczenia również były uszkodzone. To wszystko tłumaczyłoby opóźnienie w dostawie i niewywiązanie się z umowy (gwarancji dostawy na sobotę), mój scenariusz jest następujący, pracownicy firmy wiedzieli o stanie telewizora, zweryfikowali, że zostało wykupione dodatkowe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych, w ostateczności po kilku dniach kiedy otrzymali moje żądania zdecydowali się wysłać uszkodzony sprzęt licząc na to, że wadę zauważę dopiero po montażu telewizora i zgłoszę to do ubezpieczyciela. A jak to się skończyło? Reklamacji nie można było zrealizować przez internet w związku z czym musiałem jechać do sklepu stacjonarnego, gdzie przy okazji zakupiłem od razu ten sam model telewizora jednak całkowicie nowy, o 500zł drożej ponieważ firma tłumaczyła, że nie mogą dokonać wymiany ponieważ nie mają takiego samego egzemplarza (wydaje mi się, że nie do końca jest to zgodne z prawem ponieważ jeżeli nie ma takiego samego egzemplarza to wymiana powinna być wykonana na lepszy, w tym przypadku outlet w stanie doskonałym powinien być wymieniony na produkt po prostu nowy), nowy telewizor otrzymałem, uszkodzony został zabrany i po kilku dniach musiałem ponownie udać się do sklepu stacjonarnego aby odebrać zwrot środków za uszkodzony produkt. Na samym końcu brak przeprosin i 0 jakiejkolwiek rekompensaty, która w tym przypadku powinna być wręcz konieczna, dążąc firmę Euronet ponownym zaufaniem i zakupem nowego telewizora, prośba o rekompensatę za stres, nerwy, stracony czas i koszta poniesione w związku z jeżdżeniem do sklepu została po prostu olana, tak wyglądają pro konsumenckie firmy w 21 wieku?

Klient_BJFO

06.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Polecane produkty

Klient_lSms

02.05.2022

Placówka

Bolesławiec, al. Tysiąclecia 34

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Namawiają na kupno...
Namawiają na kupno telefonu który okazuje się wadliwy nie szukają rozwiązania jedynie co to reklamacja mimo ze wiedza jaki efekt będzie. Zlewanie klienta który został bez telefonu.

Klient_oJAm

29.04.2022

Placówka

Warszawa, Górczewska 211

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Wszystko ok
Wszystko ok

Klient_9e6g

11.04.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Fachowa obsługa, doradztwo...
Fachowa obsługa, doradztwo zawsze na wysokim poziomie

Klient_iY6X

11.04.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Asortyment jaki jest...
Asortyment jaki jest każdy widzi. Dostawcy sklepu okazali się ludźmi wręcz absurdalnymi. Zakupione dla moich rodziców (pary niemalże emerytów) przez mnie i brata sprzęty Panowie dostarczyli pod same drzwi i wnieśli zgodnie z ustaleniami. Po jakimś czasie Panowie wrócili z żądaniem zwrócenia im wózka, dostawczego, który rzekomo mieli zostawić na posesji wspomnianych wyżej starszych Państwa. Napomnę tutaj, iż zgodnie z relacją domowników auto dostawcze ze sprzętem AGD dostawcy zaparkowali pod samymi drzwiami, po czym sprzęty wnieśli do budynku. Jako, że moi rodzice nie posiadali rzekomego przedmiotu zostali wielokrotnie obrażeni słownie przez jurnych Panów obsługujących dostawy sklepu internetowego. Zagrożono im spaleniem domu, pomówiono o bycie złodziejami. W odpowiedzi na złożoną skargę na zachowanie pracowników konsultant sklepu udzielił pisemnej odpowiedzi zgodnie, z którą para sześćdziesięciolatków ( odbiorców ) zastraszała dwóch potężnych mężczyzny w sile wieku. Absolutnie nie polecam zakupów w tym sklepie.

niezalogowany-uzytkownik

07.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Miła i fachowa...
Miła i fachowa obsługa.

Klient_CRDK

05.04.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Ok
Ok

Klient_LkuO

05.04.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Pracownik, który mnie...
Pracownik, który mnie obsługiwał , potrafił mi świetnie doradzić.

DOROTA_1341

05.04.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Oto historia mojej...
Oto historia mojej super zmywarki. Zdecydowanie odradzam zakup z montażem. Serwis to jakiś koszmar. 5 marca zakupiłam u Państwa zmywarkę. W dniu dostawy Panowie wnieśli zmywarkę. Z widocznym niezadowoleniem z racji tego, że 3 piętro bez windy. Odłączyli starą zmywarkę i powiedzieli, że nowej nie podłączą, bo nie mają dostępu do prądu. Tłumaczyłam, że jest to już trzecia zmywarka, która stoi w tym miejscu i serwis z Media Marktu jakoś sobie poradził z podłączeniem wcześniejszych. Panowie jednakże stwierdzili, że nie podłączą dopóki nie wywiercę dziury w szafce i że na pewno wcześniejsze zmywarki były zabudowywane meblami. A tak nie było. Dodali, że robią mi przysługę zabierając starą zmywarkę, bo nie powinni jej zabrać. Za tą usługę zapłaciłam, tak jak i za podłączenie nowej zmywarki. Zgłosiłam problem na infolinii. Przyjechał kolejny serwis. Ci panowie podłączyli zmywarkę, nie do gniazdka, a do przedłużacza, który leżał na podłodze. Na moje pytanie czy tak może być i co się stanie ze zmywarką jak zaleje przedłużacz woda albo zawilgotnieje powiedzieli, że nic się nie stanie. Włączyli program i wyszli. Oczywiście zmywarka zalała mi pół kuchni i ten przedłużacz. Wyświetlił się błąd E01, została woda w zmywarce i pływająca w niej część. Zgłosiłam kolejną reklamację. Woda ze zmywarki zalewała mi kuchnię przez kilka dni. Przyjechał kolejny serwis. Panowie stwierdzili, że zmywarka jest zepsuta, do wymiany. Zapytałam co to za część pływa. Powiedzieli, że nie wiedzą gdzie ją przymocować i że to prawdopodobnie zastępcze śmigło do zmywarki i że mogę sobie wymieniać (nic takiego nie ma, później w sklepie dowiedziałam się, że to jest spryskiwacz, który powinien być przymocowany). Powiedziałam Panom, że nic takiego nie ma, pokazałam zdjęcie w internecie zmywarki, ale panowie powiedzieli, że w takim razie nie wiedzą gdzie to przymocować i poszli. W tym miejscu chcę dodać, że jeden z Panów serwisantów z powyższych historii dwa razy pytał czy im coś dorzucę za usługę. Dobrze, że nie „dorzuciłam” bo jak widać usługi na medal. Poza tym od Panów serwisantów usłyszałam, że kupiłam badziewny sprzęt to mam się nie dziwić. Kupiłam zmywarkę Beko. Nie jest najtańsza w Państwa ofercie. A Panowie powiedzieli, że powinnam kupić Electrolux albo Bosha. I że handlowcy w sklepie mają parcie na Beko. Zgłosiłam kolejną reklamację. Tym razem przyjechał serwisant z firmy Beko. Pan złapał się za głowę bo zmywarka została podłączona do zaślepionej rury. A poza tym powiedział, że wcześniejsze serwisy zepsuły dolny spryskiwacz i śmigło. Pan był 18 marca. Powiedział, że 22-23 marca będę miała sprawną zmywarkę. Do dzisiejszego dnia zmywarka nie działa. Ja mam chore ręce, mam uczulenie na wiele rzeczy w tym detergenty i nie mogę zmywać ręcznie. Mam cały czas bałagan w kuchni, gdyż zmywa zięć po powrocie z pracy. Mam w domu małe dziecko, które raczkuje i ta wylewająca się woda i mokre płytki znacznie utrudniły nam funkcjonowanie. Całe szczęście, że nie zalałam sąsiadów. Dwa dni temu dzwoniłam ponownie w temacie reklamacji, gdyż po wysłaniu mailem powyższej historii nikt nie raczył się ze mną skontaktować. Otrzymałam informację, że najpóźniej w środę dostanę odpowiedź. No cóż, zaskoczona nie jestem, że odzewu nie było. Zadzwoniłam po raz kolejny na infolinię. A tam mi mówią, że nie ma informacji o moim zgłoszeniu (pisałam, dzwoniłam, zgłaszałam problem w sklepie) i że Pani nie połączy mnie z kimś kompetentnym bo nie może. A sama nic nie poradzi tylko radzi mi czekać. Na moje pytanie ile trwa standardowo naprawa sprzętu, dowiedziałam się, że niezwłocznie. W moim przypadku to będzie już prawie miesiąc.

Klient_pCBz

01.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Kompetentny personel. Dokładnie...
Kompetentny personel. Dokładnie tłumaczą wszystko co było pomocne w zakupie i doborze laptopa. Bardzo mili i uśmiechnięci pracownicy.

Klient_DSX4

31.03.2022

Placówka

Janki, pl. Szwedzki 3

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Sklep, który odwiedzam...
Sklep, który odwiedzam z przyjemnością. Jest przestrzenny oraz świetnie zorganizowany. Obsługa na każdym kroku odpowiada na wszystkie pytania i wątpliwości. Widać, że pracują tu osoby z wiedzą i pasją. Dostępność towarów jest na najwyższym poziomie. Na pewno będę tu wracać i jeszcze nieraz zrobię tu zakupy.

Klient_6UAk

20.03.2022

Placówka

Katowice, Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Proces zakupu był...
Proces zakupu był bardzo intuicyjny. Skorzystałem również ze wsparcia infolinii co ułatwiło mi wybór poszukiwanego towaru. Mogę z całą pewnością polecić ten sklep do zakupów sprzęty adg do domu.

adres.baty

11.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Bardzo polecam tą...
Bardzo polecam tą placówkę. Super obsługa, poprosiłam o pomoc w wybraniu smartwatcha na prezent i po miłej rozmowie i rozwianiu moich wszelkich wątpliwości wybrałam odpowiedni model. Mała kolejka do kasy, szybka obsługa i przyjazna atmosfera. Moja ulubiona sieć ze sprzętami, polecam tam zakupy.

Klient_WvI9

10.03.2022

Placówka

Wrocław, Gen. Hallera 52

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Informacje o kwestii...
Informacje o kwestii gwarantowanej dostawy we wskazany dzień ,przy składaniu zamówienia maja się niestety nijak do rzeczywistości. Przesyłka została przekazana dla firmy kurierskiej dopiero w dniu, w którym przesyłka miała do mnie trafić. Tuż po złożeniu reklamacji mailowej, oraz telefonie na infolinię z mojej strony. Produkt miał być prezentem na urodziny, stąd kwestia mojego niezadowolenia z obsługi sklepu. Polecam brać poprawkę w kwestii wybranego dnia dostawy przez sklep. Brak jakichkolwiek wyjaśnień dotyczących sprawy, jedynie mail od firmy kurierskiej o przekazaniu paczki. Dodatkowo nie można wystawić opinii bezpośrednio na sklepie , wyskakuje informacja „Wpisano nieprawidłowe treści”.

Klient_CsJH

08.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Udałam się do...
Udałam się do sklepu w Szczecinie, Boh. Warszawy 42 w celu zakupu telewizora. Pracownicy, z cierpliwością wyjaśniali moje wątpliwości i zaangażowani w wykonywanie swoich obowiązków. Nie mogę tego powiedzieć o Pani z punktu kredytowego." Naciąga" na ubezpieczenia i nie przedstawia innych ofert bez zakupu ubezpieczenia. Na moje pytanie czy jest inna oferta odpowiedziała, że nie. Podziękowałam i wyszłam zdegustowana. Kolejnego dnia zakupiłam telewizor w Galerii Ster, gdzie z niczym nie było problemu. Nie było wymogu zakupu żadnego ubezpieczenia. Transakcja przeszła w Galerii Ster w miłej atmosferze. Może Pani z Galerii Turzyn przyda się szkolenie w Galerii Ster.

Klient_6uw4

03.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Sklep czyst na...
Sklep czyst na wejściu słyszę dzień dobry obsługa miła i przyjazna bardzo polecam sklep

Klient_LTFm

02.03.2022

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Kupiłem lodówkę 17.02.2022...
Kupiłem lodówkę 17.02.2022 z dostawą,niestety pierwsza dostawa sprzęt uszkodzony.Kolejny termin dostawy logistyka ustaliła sobie sama o której dowiedziałem się od kierowcy.Następny termin który został uzgodniony niestety znów nie doszedł do skutku,przyczyna nieznana.Po rozmowie z pracownikiem w sklepie iskierka nadziei,że problem będzie rozwiązany i w końcu otrzymam mój sprzęt za który już zapłaciłem.Niestety iskierka zgasła.Po rozmowie telefonicznej dowiedziałem się,że logistyka ustaliła sobie swój termin o którym oczywiście nie zostałem powiadomiony.Pan na infolinii nie miał żadnych kompetencji a nawet chęci,żeby próbować problem rozwiązać.Dowiedziałem się,że zostanie wysłany następny mail do logistyki.Bardzo mało piszę opinii,ale poczułem się jakbym wrócił do komuny:jeżeli panu nie pasuje nie musi pan kupować w naszym sklepie:.Gdyby przez jakiś przypadek czytało to kierownictwo tej instytucji to zostawiam nr.zamówienia 331027 może chociaż usłyszę słowo przepraszam.

Klient_1pds

01.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Kupiłam kuchenkę gazowo-elekrtyczną...
Kupiłam kuchenkę gazowo-elekrtyczną ,która okazała się uszkodzona,reklamacja zgłoszona godzinę po dostarczeniu do mnie do domu.Pani przyjęła zgłoszenie na podstawie rękojmi.Po trzech tygodniach kierowcy przyjechali po uszkodzoną kuchenkę,na drugi dzień miałam pojechać po odbiór pieniędzy do sklepu stacjonarnego,nie mieli gotówki,więc Pani przelała na kartę.Dzisiaj przyjeżdza nowa kuchenka,a pieniędzy na karcie nie ma ,dzwoniąc do nich, odpowiedż jest,że środki na karcie będą za kilka dni.Nie potrafią określić ile to,,za kilka dni".Wychodzi na to,że zapłaciłam za kuchenkę dwa razy i od dzisiaj leci 4 tydzień,jak nie mam kuchenki i pieniędzy. Czas na odniesienie się do reklamacji mają 2 tygodnie,super

Klient_JkNA

24.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
RTV Euro Agd...
RTV Euro Agd nie dotrzymuje terminu dostawy . Pracownicy infolii bardzo arogancy . Ogóllnie bardzo beznadziejna firma i obsługa

Klient_DSCx

11.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie

RTV EURO AGD

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Muszkieterów 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż RTV EURO AGD?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?