Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.70 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (4332)

obsluga

brak rzetelnych a w zasadzie brak jakichkolwiek informacj !!!!!!!!!! na temat procesu naprawy sprzetu w okresie rekojmi-- zaakceptowalam platna naprawe .Sprzet lezal w sklepie ponad mc, pracownik infolinii twierdzil ze sprzet jest w serwisie i naprawa moze potrwac ok 2mc ze wzgledu na czesci (ok tlumacznie do zaakceptowania). Pozniej okazalo sie ze sklep nie uczestniczy w platnych naprawach sprzetu. ZERO INFORMACJI NA TEN TEMAT OD SPRZEDAWCY ORAZ OD PRACOWNIKOW INFOLII. ZOSTAŁAM BEZ SPRZETU NA 2 MC !!!! Za brak profesjonalizmu i brak slowa "przpraszam" chocbym miala zaplaci drozej nigdy juz nic nie kupie w RTV EURO AGD _ (a zostawilam tam niemala kwote )

Dobry wybór produktów, miła obsługa

Chciałam kupić telewizor. Oferta produktów w sklepie była bardzo szeroka, zastanawiałam się na 2 markami ale potrzebowałam porady. Sprzedawca widząc moje zainteresowanie produktem, podszedł do mnie po ok 10 minutach i przedstawił mi plusy oraz minusy obu marek. Pomógł mi wybrać mi telewizor z parametrami, na których mi zależało.

ZDECYDOWANIE ODRADZAM

Zdecydowanie nie polecam i odradzam wszystkim korzystanie z usług RTV EURO AGD. Zamówiłem u nich pralkę, za dopłatą 40zł wybrałem zawężony przedział czasowy dostawy, pralka miała być u mnie w domu w sobotę między 13 a 15. W rzeczywistości została przywieziona o 18:40! W międzyczasie dzwoniłem dwa razy na ich infolinię, niestety dowiedziałem się tylko, że towar został wydany z magazynu, powinien być faktycznie dostarczony między 13 a 15, ale gdzie jest teraz i kiedy będzie u mnie nie wiedzą i nie są mi w stanie w żaden sposób pomóc. Totalnie żenujące podejście i absolutny brak szacunku do klienta. Bardzo dziękuję RTV EURO AGD, że dzięki Wam pół soboty spędziłem w domu czekając na dostawę. Zdecydowanie nie polecam i będę odradzał wszystkim znajomym i rodzinie korzystanie z Waszych usług.

Wszystko fajnie do momentu jak zapłacisz

tak jak w tytule- zakupiłem 5 sprzętów (lodówka, pralka, zmywarka, okap, odkurzacz) i wszystko było fajnie w sklepie , ustalony dzień i godzina dostawy (za dodatkową dopłatą). Jednak jak się okazało "dowożący sprzęt" mają swoje grafiki i dostarczają jak im się podoba. Na obecną chwilę jestem bez kasy i sprzętu.

Super sklep i swietna obsluga!

Kolejny raz jestem wrecz zachwycona jakoscia robienia zakupow w tym miejscu. Jest tam naprawde przesympatyczna i profesjonalna obsluga. Sprzedawcy sa bardzo mili , wrecz sami podchodzą i proponuja swoja pomoc w dokonaniu dobrego wyboru. Tak tez bylo i tym razem. Tuz po wejsciu do sklepu przywital mnie usmiechniety sprzedawca, ktory natychmiast zaprowadzil mnie do poszukiwanego produktu i udzielil mi fachowych rad. Goraco polecam ten sklep i na pewno kolejne zakupy bede robila wlasnie w nim! :))

Banda oszustów

Naciągane na dodatkowe koszty klienta Wciskając opłaty dodatkowe które nie są obowiązkowe ale pani od rat mówi że są. Jest to nie prawda. Bo pensja jest za prowizję klientów. Skarga nie działa. Brak odpowiedzi dwa miechy skarga ponowna i nic. Proceder tej pani dalej kwitnie Super sklep na Tuwima słupsk

reklamacja

zakupiłam słuchawki w sklepie jednak przestały działać, złożyłam reklamację, reklamacja została przyjęta i rozpatrzona w ciągu tygodnia, dostałam nowe słuchawki, jestem zadowolona z obsługi

Brak komunikacji pomiędzy sklepem a kurierem.

Złożone przeze mnie zamówienie miało być zrealizowane w ciągu 4 dni od zamówienia, kiedy stwierdziłam opóźnienie postanowiłam zadzwonić do przewoźnika w celu skontaktowania się, gdzie znajduje się moja paczka. Okazało się, że sklep ma informacje, że paczka została wydana, jednak u kuriera widniała informacja, że towar nie został w ogóle wydany. Stąd moja pierwsza rozmowa poprzez infolinię ze sklepem RTV EURO AGD. Według mnie została zakończona sprawa, ponieważ z Panią z infolinii zostało ustalone, że towar zostaje zwrócony na etapie magazynu, a pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Po około tygodniu otrzymuję wiadomość, że kurier nie zastaje nikogo w domu i paczka czeka na odebranie w wybranym punkcie. Stąd mój kolejny telefon na infolinię, w celu wyjaśnienia pomyłki. Zostało uzgodnione, że towar zostanie odesłany do sklepu i zwrócą mi pieniądze najprawdopodobniej w ciągu 2-3 dni. Dzień później otrzymuję maila z fakturą za dany produkt... A w kolejny dzień otrzymuje paczkę do domu. Trzeci telefon na infolinię. Pan z infolinii skierował mnie do sklepu stacjonarnego, w którym będę mogła oddać zakupiony towar, ponieważ sklep posiada jakąś fantastyczną promocje "Zakupy bez obaw". Pan się pomylił, ponieważ idąc do sklepu, zostałam z powrotem odesłana do domu, bez załatwienia sprawy, gdyż ta promocja nie obowiązuje towaru zakupionego w sklepie internetowym. Podczas rozmowy z infolinią, jeszcze dwa razy upewniałam się, czy na pewno mogę oddać tam zakupiony towar. Usłyszałam pozytywną odpowiedź. Czas, który spędziłam na rozmowach oraz próbach zwrotu towaru nie jest adekwatny do ceny produktu. Dlatego, nie polecam tego sklepu. W szczególności zwróciłabym szczególną uwagę na komunikację (albo jej brak) pomiędzy sklepem, a przewoźnikiem lub na zwiększenie kompetencji osób pracujących na infolinii.

Pełny profesjonalizm

Byłam zainteresowana zakupem pierwszej zmywarki , Pan obsługujacy mnie bardzo szybko rozpoznał moje potrzeby , zapytał o wielkośc rodziny , jaka ilośc posiłków jest spożywana w ciagu dnia przez rodzine , zaputał czy ma byc wolnostojaca czy pod zabudowę oraz zapytał o moje oczekiwania co do produktu..Wybrał dla mnie 3 modele , które spełniały moje oczekiwania i potrzeby..Wyjasnił w jaki sposób dzialają , jakie mają udogodnienia.Znalazł dla mnie taki produkt który daje mi wiele korzyści w postaci oszczędnosci energi i wody , prostej w obsłudze i szybkiej .Zaproponował mi zakup kompletu akcesoriów w postaci tabletek. soli i nabłyszczacza w przystepnej cenie , oraz zaproponował dodatkowe ubezpieczenie wydłużające okres gwarancyjny na zakupiony produkt.Bardzo dobra i profesjonalna obsługa ,dzieki niej zakupilam produkt którego potrzebowalam .

Obsługa

Długo trzeba czekać, aby dowiedzieć się odnośnie sprzętu , ograniczona wiedza pracowników .

Obsługa

Długo trzeba czekać, aby dowiedzieć się odnośnie sprzętu , ograniczona wiedza pracowników .

Niezadowolony

Obsługa w sklepie RTV EURO AGD w Tomaszowie Mazowieckim ma wiele do życzenia przychodząc do takiego sklepu klient liczy na pomoc sprzedawcy. Po 15 minutach oczekiwania oczywiście nikt nie raczył podejść bo oczywiście pracownicy mają inne ważniejsze sprawy niż obsługa klienta. Lepiej stanąć na środku sklepu i rozmawiać sobie z kolegami z pracy bo przecież klient jeśli będzie coś chciał to sam powinien zapytać. Pomijam już fakt, że jest to kolejna taka sytuacja w tym sklepie. Rozumiem jeśli był ny duży ruch i mało pracowników, ale jeśli jest około 10 pracowników na zmianie i 4 klientów, to niestety ale przykra sytuacja, że nie możliwości podejść do klienta i zapytać czy może nie potrzebuje pomocy. Klient sam musi poprosić o to żeby ktoś raczył podejść i dowiedzieć się cokolwiek odnośnie sprzętu który go interesuje.

Profesjonalny sprzedawcza 7525ka

W Walentynki kupowaliśmy słuchawki i małe playstation. Obsługiwał nas sprzedawca, nr 7525 ka. ujęła nas jego wysoka kultura osobista oraz wiedza i profesjonalizm. Mamy po 60 lat i staramy się dotrzymywać kroku nowościom technicznym, jednakże czasem zdarzają się wątpliwości. Sprzedawca fachowo i kompetentnie, przy tym bardzo cierpliwie odpowiadał na każde pytanie.

Gorzej być nie może

Firma Euro Agd, a szczególnie filia na Bielanach Wrocławskich jest najgorszą z możliwych pod względem obsługi klienta i nie poleciłabym jej nikomu. Dopóki nie ma problemów, czyli reklamacji, wszystko wydaje się w porządku. Gorzej, gdy sprzęt okaże się wadliwy i po po dwóch poprzednich naprawach przychodzi do wymiany sprzętu z tytułu rękojmi. Wtedy zaczyna się kluczenie, mataczenie, zwalanie winy na producenta i jego decyzję, brak rzeczowego ustosunkowania się do przedstawionych dowodów, wyciąganie przez z szuflady gotowych szablonów, mających na celu odstrzelenie natręta, który uparcie nie chce być oszukany itp. Dyrektor oddziału również woli pozostać incognito i nie zajmuje się tak trywialnymi sprawami jak odpowiedź klientowi. Nigdy, absolutnie nigdy więcej nie kupię nic w tej firmie i odradzę korzystanie z niej wszystkim ludziom, których znam i których nie znam.

pełen brak profesjonalizmu

mój syn 15 LETNI poszedł zakupić kabel do telewizora ; PANI mu go nie sprzedała bo koszt to 65 zŁotych , a osoby poniżej 18 roku życia nie mogą kupić nic co przekracza kwotę 50 zł ABSURD!!! BRAK INFORMACJI NA WEJŚCIU , BRAK INFORMACJI PRZY KASIE, dopiero gdy dochodzi do transakcji PANI pyta o wiek :D,i informuje młodego człowieka ,że nie może dokonać zakupu. , , ekspedientki brak profesjonalizmu)te pół gwiazdki to dla Pana który pół godziny wcześniej sprzedał mi telewizor ;)

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.51 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem