Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.61 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (4430)

obsluga

brak rzetelnych a w zasadzie brak jakichkolwiek informacj !!!!!!!!!! na temat procesu naprawy sprzetu w okresie rekojmi-- zaakceptowalam platna naprawe .Sprzet lezal w sklepie ponad mc, pracownik infolinii twierdzil ze sprzet jest w serwisie i naprawa moze potrwac ok 2mc ze wzgledu na czesci (ok tlumacznie do zaakceptowania). Pozniej okazalo sie ze sklep nie uczestniczy w platnych naprawach sprzetu. ZERO INFORMACJI NA TEN TEMAT OD SPRZEDAWCY ORAZ OD PRACOWNIKOW INFOLII. ZOSTAŁAM BEZ SPRZETU NA 2 MC !!!! Za brak profesjonalizmu i brak slowa "przpraszam" chocbym miala zaplaci drozej nigdy juz nic nie kupie w RTV EURO AGD _ (a zostawilam tam niemala kwote )

Nieuczciw konsultanci wprowadzający w błąd

Z konsultantami na infolinii miałam do czynienia wielokrotnie, z uwagi na kłopoty z dostawą lodówki. Moje doświadczenia są jak najbardziej negatywne. Trafiłam na cztery różne osoby, niestety żadna z nich nie była na tyle kompetentna żeby mi pomóc. Za każdym razem słyszałam, jak się później okazywało, niezgodne z prawdą zapewnienia, że lodówka będzie "jutro". Pomijam fakt, że nie byłam na bieżąco informowana co dzieje się z towarem i za każdym razem sama musiałam wykonywać telefony na infolinię. Jeden z konsultantów zapewnił mnie, że jeśli dostawy nie będzie (już po miesiącu oczekiwania przeze mnie na lodówkę) to będę mogła zrezygnować z zamówienia a pieniądze zostaną mi zwrócone za kilka dni. Jak okazało się w kolejnej rozmowie z innym konsultantem, nie mam takiego prawa, bo zamawiałam produkty z promocji. Kiedy chciałam zapytać co mam w takiej sytuacji zrobić, konsultant się po prostu rozłączył. Lodówka w końcu dotarła, ale ku mojemu zaskoczeniu nikt, mimo reklamacji, nie poniósł za to konsekwencji. Odradzam każdemu współpracę z tym sklepem oraz nie życzę kontaktu z infolinią.

Super przemila I PROFESJONALNA obsluga

Musiałam na szybko kupić prezent na komunię. Planowałam zakup tableta ale okazało się że taki sprzęt kupuje chrzestna. Pan doradził mi i zaprezentował smartwatcha. Poświecił mi odpowiednia ilość czasu, obsługiwał bez żadnego zniecierpliwienia. Dobrze podpowiedział dając wiele możliwości wyboru produktów zróżnicowanych cenowo. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Polecam ten sklep każdemu.

Szybko, Sprawnie, Rzetelnie i w miłej atmosferze.

Panowie pracujący w punkcie zawsze chętnie odpowiedzą na pytania, doradzą. Nie mam żadnych wątpliwości że są wykwalifikowani i wiedzą o czym mówią. Obsługa kredytowa również na najwyższym poziomie. Zatowarowanie w sklepie na bardzo wysokim poziomie, a jeżeli czegoś nie ma obsługa obiecuje szybkie sprowadzenie sprzętu do punktu.

TRA-GE-DIA i ŻE-NA-DA!

Jestem totalnie zażenowana obsługą jednego z ekspedientów w sklepie RTV EURO AGD. Pojawiłam się tam z zamiarem kupna smartfona, byłam zdecydowana na konkretny model i przeświadczona, że będzie to szybka akcja: chcę telefon, model działa, gotóweczka i do widzenia. Pan jednak miał na mnie swój inny plan. Oznajmiłam, o który telefon mi chodzi, Pan przyniósł egzemplarz, wszystko śmiga, więc się ucieszyłam i chciałam pognać do kasy. Wtedy zaczęły sie schody, bo Pan Ekspedient rozpoczął swoją tyradę na temat tego, że mam wykupić ubezpieczenie w kwocie 40 zł miesięcznie. Powiedziałam stanowczo, że nie chcę ubezpieczenia. Pan na to, że jak mi spadnie albo coś się z nim stanie to nie dostanę żadnej pomocy. Ja na to ok, że rozumiem. Pan jednak nie rozumiał dalej. Wygłaszał mi kazanie o tym, że telefony są drogie a mnie pewnie nie stać na drugi telefon od ręki. Wtedy we mnie zawrzało i powiedziałam, że mam jeszcze swój telefon służbowy a jego niewybredne komentarze są nie na miejscu. Poza tym ocenianie kogo i na co stać to kardynalny i niewybaczalny błąd sprzedawcy. Całość tego kuriozalnego przekomarzania na temat tego, że telefon się zepsuje a ja zostanę z niczym trwała 10 minut. Telefon co prawda kupiłam, ale ze sklepu wyszłam zniesmaczona i z obawą czy otrzymałam działający model, ponieważ Ekspedient żegnał mnie pogardliwo-szyderczym uśmieszkiem. Bardzo negatywnie oceniam RTV EURO AGD, poziom obsługi jest na poziomie Żuław Wiślanych. Czy można dawać gwiazdki ujemne?

Super

Obsługa miła, sprzedawcy doradza w fachowy sposób. Doradcy na stoisku kredytowym spokojnie i fachowo doradza sposób zapłaty. W salonie czysto i przyjemnie.

super

Zakupy w tym salonie to przyjemność. Obsługa zna się na sprzęcie, doradzi fachowo. Sprzedawcy mili i otwarci na klientów. Czysto i fajnie tam robić zakupy.

Brak zaangażowania

Bardzo często korzystam z usług sklepu RTV Euro AGD, lecz będąc w Siemianowicach całkowicie zostałem zignorowany. Poprosiłem o przeliczenie rat. Nie zostało to zrobione, Pani z glowy powiedziała że rat może być maksymalnie 6. Gdzie była to nieprawda. Chciałem zakupić smartwatch. Strona internetowa wygrała z obsługą stacjonarna.

Obsługa klienta na poziomie równym 0

Sklep sam w sobie jest do polecenia bo ceny są atrakcyjne ale obsługa pracowników w pasażu Łódzkim w Łodzi to jakaś porażka. Podobna sytuacja ma miejsce w innych sklepach np Galeria Tulipan w Łodzi czy w Kielcach. Chciałem kupić telefon HTC na raty. Pierwszych 3 sprzedawców nie było zainteresowane nawet rozmową ze mną bo mieli na sobie koszulki Huaweii czy Samsung i gdy ja prosiłem o HTC to panowie mi wciskali na siłę Huaweii. Po 10 minutach łaskawie przyszedł pan z obsługi sklepu i dał mi telefon do obejrzenia po czym wysłał mnie do okienka z ratami.W ciągu 40 minut oczekiwania to co zobaczyłem to obraz nędzy i rozpaczy. Jedna kobieta wypisuje raty, druga robi jakąś papierologię i jedyne co mówi to proszę cierpliwie czekać. Trzecia liczy drobne choć przy kasie stoi z 10 osób. W między czasie było tam z pięciu innych pracowników, którzy przychodzili sobie porozmawiać z tymi przy kasie.Gdy już doczekałem cierpliwie na swoją kolej usłyszałem znów : jeszcze chwileczkę i wtedy zaczęły się pojawiać kolejne osoby do stoiska z ratami czy bank wyraził zgodę na kredyt. Znów mi kazano czekać bo kończono podpisywanie umów z tymi którzy dostali zgodę banku. Na spokojnie stwierdziłęm z małżonką, że kupimy telefon za gotówkę bo tam jest mniejsza kolejka. Gdy doszedłem do kasy usłyszałem, że na karcie wydanej od sprzedawcy jest tylko opcja raty i muszę sobie iść sam znów na sklep, znaleźć tego pana i od nowa ustawić się w kolejce. Zażenowany całą sytuacją zrezygnowałem z zakupu towaru w tym sklepie. Pojechałem więc do galerii tulipan. Poprosiłem o telefon i kupiłem go za gotówkę bo przy kasie była identyczna sytuacja z ratami. Dostałem paragon za zakup i klops: szukaj sobie sprzedawcy który ma ci wydać telefon. Po 10 minutach chodzenia po sklepie znalazłem owego sprzedawcę, który wydał mi towar, obrócił się i poszedł bez słowa. Ani dowidzenia ani dziękuję no kompletnie nic. Szedłem za tym panem dwie alejki aż musiałem go przegonić i zadać pytanie czy paragon wystarczy w przypadku gwarancji czy muszę uzyskać pieczątkę na karcie gwarancyjnej. Ten pan przestał się interesować moją osobą w momencie gdy odmówiłem odpłatnego naklejenia folii zabezpieczającej i nie byłem zainteresowany ubezpieczeniem telefonu. Gdyby nie to, że telefon był w bardzo atrakcyjnej cenie to nie dokonał bym tego zakupu. Poziom obsługi klienta to totalna żenada. Zero jakiejkowiek kultury osobistej czy poszanowania dla klienta. Ludzie pracujący w tej galerii są chyba wyłącznie by odbębnić swoje godziny. Zrozumiałbym jeszcze gdyby to było pierwszy raz ale sytuacja się powtarza notorycznie podczas prawie każdej mojej wizyty. Panowię na siłę próbują wcisnąć towar promowany choć klient chce inny. Osobiście następnym razem przed zakupem kilka razy się zastanowię czy ma to być sieć sklepów RTV

NIE POLECAM

Kupiłam pralkę, lodówkę i zmywarkę. Moja dostawa miała być dokonana między godz. 16 a 21. W dniu dostawy przed południem wykonałam telefon do RTVeuroAGD aby poprosić o dostawę w godzinach od 19.30 do 21. Wcześniej z ważnych powodów nie mogłam być w mieszkaniu do którego miał być dostarczony sprzęt. Nikt się ze mną nie skontaktował. Około godz. 17 otrzymałam telefon od "Pana z Ukrainy", w sprawie dostawy, ja mało rozumiałam, on mało rozumiał. Poinformowałam go, że mogę odebrać sprzęt od 19.30 do 21. Miał do mnie oddzwonić za 10 min. Nie oddzwonił za 10 min. Wykonałam do niego kilka telefonów, ale ich nie odebrał . Wysłałam także dwa smsy z prośbą o potwierdzenie godziny dostawy oraz wyjaśnienie, dlaczego dostawa dzisiaj jest niezbędna (jutro montują kuchnię, sprzęt ma być wbudowany). Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani smsmowej ani telefonicznej. Ok. godz. 19 wykonałam ponownie telefon do RTV AGD z prośbą o informacje co dzieje się z moją dostawą. Wysłano mail do logistyki. Od Pani z infolinii otrzymałam informacje, że mam spokojnie czekać na telefon od dostawcy ponieważ do 21 jest jeszcze dużo czasu. Czekałam. Nie otrzymałam żadnego telefonu od "Pana z Ukrainy" czy kogoś z logistyki w sprawie dostawy. Natomiast ok. 19.50 otrzymałam telefon z RTVeuro AGD, że dostawa poinformował ich, że wielokrotnie do mnie dzwonił a ja nie odbierałam telefonu. KŁAMAŁ. Na szczęście telefony komórkowe zapisują połączenia przychodzące i wychodzące i kłamstwo jest do udowodnienia. Ponadto podobno ok. godz. 19.38 logistyka otzrymała mail, że "sprawa z klientką dogadana". KŁAMSTWO! Nikt nic ze mną nie ustalał. Ponownie można sprawdzić w połączeniach. Prosiłam o ponowny kontakt z dostawcą i logistyką aby poprosić ich o dostarczenie sprzętu dzisiaj - pozostała jeszcze godzina. ODMÓWIONO. Podobno Pan z logistyki nie miał czasu zadzwonić do "Pana z Ukrainy". Dowiedziałam się natomiast, że bez kontaktu ze mną i uzgodnienia ze mną ustalono dostawę na 30.04.2019, nie podano godziny. Jutro montują mi kuchnię, 30.04 będzie już za późno, ponadto ten termin mi nie odpowiada. Nikogoo to nie obchodzi. Wykonałam kolejny telefon, czy dostawa może być wykonana jutro (25.04.2019), ponieważ wówczas nie zaburzyłoby to tak bardzo montażu kuchni. ODMÓWIONO - tym razem zrobiła to Pani z infolinii. Nie do przyjęcia jest dla mnie także sytuacja, gdy 1. klient nie otrzymuje telefonu do kontaktu z dostawcą, aby mógł ustalić dogodną godzinę dla obu stron; 2. Pani z infolini nie ma kontaktu telefonicznego z logistyką i dostawcą, tylko musi porozumiewać się mailowo - czyli Ona a więc i klient musi czekać na odpowiedź. Której zresztą klient nie otrzymuje. W związku z zaistniałą sytuacją ponoszę straty: czasu na bezowocne kontaktowanie się z RTVeuroAGD w sprawie opłaconego sprzętu i dostawy; nie będę mogła montować kuchni, będę więc zmuszona przesunąć montaż na inny termin a to powoduje realną stratę finansową, opóźni to termin wynajmu i uzyskiwania przeze mnie pieniędzy. Zażądałam ukarania dostawcy, "Pana z Ukrainy" czy logistykę z powodu nie dostarczenia mi zamówionego sprzętu oraz KŁAMSTW, które na temat kontaktu ze mną. Po raz pierwszy spotyka mnie taka sytuacja. Zawsze w innych firmach nie było problemu z komunikacją z dostawcą. Ja już z RTVeuroAGD nie skorzystam. Za duże ponosze straty. Sklep natomiast jak widać stać na nie zrealizowanie dużej dostawy.

Niekompetentna pracownica

Dnia 17.04 chciałam zakupić nowy telefon na raty . Bardzo zainteresowała mnie oferta reklamowana przez sklep , która brzmiała “raty 0% a zaczynasz płacić za 5 miesiący „ . Gdy już się zdecydowałam okazało się , że pani która mnie obsługiwała chciała wcisnąć mi dodatkowe ubezpieczenie za 800 zł i dodatkowe ubezpieczenie od choroby itp . Po długich moich odmowach Pani wyraźnie zdenerowala się i stwierdziła , że towar który chce zakupić bez ubezpieczenia nie przejdzie przez bank . Żeby było śmiesznej to Pani tak bardzo nie mogła przeżyć , że nie chce ubezpieczenia to na umówie wstępnej naliczyła mi 300 zł więcej . Telefon był warty 2499 a Pani naliczyła mi 2799 . Naprawdę nie wiem jak można tak potraktować klienta . Jestem zażenowana obsługa klienta . Śmieszy mnie fakt , ze moja zdolność kredytowa była bardzo dobra a Pani stwierdziła , że oferta bez ubezpieczenia została odrzucona przez wszystkie banki . Dodała mi jeszcze , że jak wykupie najwyższe ubezpieczenie telefonu to na pewno ban wyrazi zgodę na raty . Lecz to już był dla mnie szczyt wszystkiego i z wrażeń zrezygnowałam z zakupów . Tak się zdenerwowałam , że aż pojechałam do innego sklepu i tam bez żadnych próblemów zakupiłam telefon na raty . I żaden bank nie miał problemu żeby dać mi raty . Jestem bardzo nie zadowolonym klientem i nie polecam zakupów na raty w tym sklepie . Pozdrawiam Panią , która była taka nie uprzejma i niekompetentna .

Piękny sklep z fajnym towarem

Sklep robi wrażenie! Przestronnie rozłożony na sporym metrażu powierzchni pełen jest cudnych sprzętów. Elegancko tam i przyjemnie. Telewizory pokazują cały świat, a muzyka nie zakłóca oglądania ekspozycji towarowej. Sprzedawca był miły i wypytywał czy nie potrzebuję czegoś dodatkowego do telewizora. Dobrze doradził listwę do zawieszenia na ścianie i bezpieczny włącznik.

czajnik biały TWK7601 BOSCH

Kupiłem u nich czajnik elektryczny w RTV EURO AGD (www.euro.com.pl/‎) oddziale w Pruszkowie. Czajnik biały TWK7601 BOSCH, który posiadał wada polegającą na tym, że użyty plastik w wierzchniej części urządzenia pod wpływem temperatury zaczął się kruszyć co spowodowało odpadnięcie elementu w części przez którą wylewa się wodę. Brak tej części spowodował, że czajnik już sam się nie wyłącza pomimo zagotowania się wody. Sklep nie przyjął reklamacji, zostałem w ten sposób zmuszony do wejścia z nimi na drogę formalną. Wysłałem pismo z żądaniem zwrotu zapłaconej ceny (również wysłałem im zepsuty czajnik). Odesłali mi pismo że reklamacji nie uwzględnią bo źle używałem czajnik i czajnika nie zwrócili. Następnie napisałem odwołanie na które nie odpisali. Więce zostałme bez pieniędzy i bez czajnika. Następnie udałem się do rzecznika konsumenta aby on pomógł mi wyegzekwować zwrot ceny czajnika. W związku z tym że wada wystąpiła po okresie 1 roku w takiej sytuacji musiałbym zatrudnić rzeczoznawcę co nie było już opłacalne dlatego zrezygnowałem z dalszej przepychanki prawnej. Jestem zawiedziony postępowaniem sklepu RTV Euro AGD, zwłaszcza że wiele lat u nich kupowałem. Już nigdy nic u nich nie kupię i też nie polecę tego sklepu. Poniżej linki do dokumentów reklamacyjnych: https://drive.google.com/file/d/1gzyhvg_vHs8ZLfYurMtDIw7Vfojs4pS_/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1AkvzLtbJbGVOMbakZNzUQqcW5XJ1RF0g/view?usp=sharing https://docs.google.com/document/d/1EDe-JHk7RjectKm3PcJeAw6UzaFhP6APJ3TYqmxd8WY/edit?usp=sharing https://docs.google.com/document/d/1AnAbV6-WNeSBBZvCWv1JR0ouuRjBM6ptk4GSzdgJreY/edit?usp=sharing

NIE POLECAM RTV euro AGD LIBERO Katowice

Wydawało mi się, że dokonałem zakupu lodówki w rtv euro agd LIBERO w Katowicach. Wybrałem model z zaznaczeniem koloru INOX. Sprzedawca był zupełnie nie na miejscu nie potrafił obsługiwać komputera a konkretnie klawiatury. Podczas konfiguracji zamówienia kilkakrotnie zwracałem uwagę na kolor. Towar zamówiony, czas oczekiwania 5 dni. Dzień przed realizacją zamówienia otrzymałem informację o przedziale czasowym dostarczenia zamówionego towaru. SZOK!!! 10 godzin miałem czekać na dostarczenie lodówki. w dniu dostawy dostałem kolejne info o przedziale czasowym, wprawdzie już trochę się zmniejszył ale i tak było to 5 godzin. W końcu panowie dotarli. jednak to nie była ta lodówka którą zamawiałem. zamawiałem INOX panowie rozpakowali BIAŁĄ. i wmawiali że takie jest zamówienie. Ja jako klient nie muszę znać symboli sprzedawca w LIBERO popełnił błąd i pomimo tego że ciągle zwracałem uwagę na kolor przy zamówieniu, podszedł nieprofesjonalnie do tematu. Ten człowiek nie powinien pracować na stanowisku sprzedawcy. Pisałem skargę do RTV EURO jednak bez jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepu. Nie polecam robienia zakupów w tej firmie a tym bardziej w LIBERO Katowice. towaru nie odebrałem wybraną lodówkę kupiłem gdzie indziej w tym samym dniu łącznie z dowozem. przez RTV EURO AGD zostałem oszukany a konkretnie przez sprzedawcę, któremu zależało najbardziej na przedłużeniu gwarancji.

Reklamacja etui telefonu Samsung S7

Etui elektroniczne przestało działać. Poszedłem więc aby towar zareklamować. Po wejściu do sklepu nie usłyszałem od ani jednego sprzedawcy dzień dobry. Zostałem powitany dopiero przy kasie, gdy podszedłem aby zareklamować produkt. Sprzedawca przyjął odemnie etui i wymienił od ręki na nową sztukę. Otrzymałem nowy paragon i podziękowałem.

Obsługa wpływająca pozytywnie na klimat sklepu

Ostatnim razem będąc w tym sklepie odbierałam zamówienie złożone przez internet. Sprzedawca był bardzo pomocny, opisał sprzęt, sprawdził dla mnie szczegoly. Po przejściu do kasy zastanawiałam się nad forma płatności, osoba tam siedząca była bardzo miła i we trójkę sobie nawet pozartowalismy. Bardzo doceniam taka obsługę, pełen profesjonalizm bez sztywnej zasłony, jaka często bywa w sklepie i sprawia, ze ludzie tam pracujący wydają się być robotami. Bardzo polecam.

Bardzo dobrze

Sklep bardzie czysty i zadbany, obsługa na dobrym poziomie. Pani przy kasie bardzo miła,. Na sklepie nikt jednak do nas nie podszedł zapytać o pomoc, a dwie panie, które w tym czasie plotkowaly wskazał nam tylko gdzie leżą czajniki elektryczne. Cena czajnika na listwie cenowej nie zgadzała się z tą naklejona na opakowaniu, jednak przy kasie zapłaciliśmy ta niższa z opakowania więc byliśmy zadowoleni.

Bardzo dobrze

Sklep bardzie czysty i zadbany, obsługa na dobrym poziomie. Pani przy kasie bardzo miła,. Na sklepie nikt jednak do nas nie podszedł zapytać o pomoc, a dwie panie, które w tym czasie plotkowaly wskazał nam tylko gdzie leżą czajniki elektryczne. Cena czajnika na listwie cenowej nie zgadzała się z tą naklejona na opakowaniu, jednak przy kasie zapłaciliśmy ta niższa z opakowania więc byliśmy zadowoleni.

Świetny sklep, profesjonalna obsługa

Sklep w Kozienicach jest profesjonalna obsługa bardzo miła, jak masz jakiś problem to wytłumaczą A i jeszcze pokażą to na przykładzie w tym sklepie wszystko pokazują jak jest w rzeczywistości i nie wciskają kłamstw

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem