Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.57 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (4441)

Odbiór sprzętu rekamowanego.

To nie zgodne z prawem, że nie można odebrać sprzętu za reklamowanego za upoważnieniem i zgłoszeniem telefonicznym. To nie średniowiecze, po to są upoważnienia, aby z nich korzystać. Nawet w Sądach, bankach, urzędach honorują upoważnienia, a w EURO AGD - NIE!!!!!!!

Obsługa do bani

Panowie nie interesują się klientami w SKENDE. Omijają, obserwują i chyba czekają aż ktoś sam ich zawoła. Chodzą jakby ktoś im nasrał w gacie. Nie polecam robić tam zakupów.

Nie radzą sobie z dostawami i obsługą zamówień.

Firma EURO RTV AGD świadomie wprowadza w błąd klientów, co do dostawy i dostępności towaru. Nie radzą sobie z dostawami i obsługą zamówień. Zakupiona została lodówka, w sklepie stacjonarnym w piątek - zaznaczono przy zakupie że towar ma być koniecznie dostarczony w sobotę. BYŁO TO DLA MNIE ISTOTNE - zwłaszcza , że chodziło o lodówkę. Był to warunek pod jakim zdecydowałem się na zakup w EURO RTV.... Kierownik sklepu w Zielonej Górze osobiście gwarantowała terminowa dostawę - dodatkowo dostawa na SOBOTĘ została OPŁACONA. Towar nie dotarł w sobotę i po wizycie w sklepie okazało się, że był wpisany inny termin z dostawą na poniedziałek w godzinach 9-11. Termin ten wpisano błędnie- i wszystko wskazuje na to, że świadomie - PRZECIEŻ JAK KLIENT CHCE TO POCZEKA. Po zgłoszeniu pomyłki, kierownik sklepu poinformowała, że może oddać pieniądze – z tego co wiem zwrot trwa do 14 dni. Kolejny termin dostawy został już przez nas zmieniony na godziny 15-17 w poniedziałek i zagwarantowano nam, że towar przyjdzie - niestety TOWAR NIE DOTARŁ. O godzinie 18 po kilku interwencjach (najbardziej pomocna okazała się Pani Monika z DZIAŁU REKLAMACJI) zadzwonił kierowca , z informacją, że w ciągu 1,5 h dostarczy lodówkę. LODÓWKA DOTARŁA o godzinie 20:30. A więc zamówienie lodówki, w sklepie EURO RTV AGD oprócz dodatkowych kosztów za dostawę w sobotę, która nie została zrealizowana, kosztowało mnie dwa zmarnowane dni w oczekiwaniu na dostawę, kolejną wizytę w sklepie, i kilkanaście wykonanych telefonów – z czego tylko jeden wniósł coś do sprawy. Po komentarzach innych kupujących widać, że nie jest to jednostkowe działanie tej firmy i w przypadku gdy nie mogą zrealizować zamówień i tak je "BIORĄ' przecież klient jak nie dostanie w terminie to POCZEKA. Należy też zapomnieć o jakimkolwiek przepraszam, a ich metoda to totalny brak informacji do tego stopnia, że poczujecie się OSZUKANI. NIESTETY BYŁY TO OSTATNIE ZAKUPY SPRZĘTU w TEJ FIRMIE, która kiedyś miała lepsze standardy - w tej chwili jest to jakieś nieporozumienie - KOSZTEM KLIENTA.

Zawiodłam się

Niestety po wejściu do sklepu nikt nie potrzedł do mnie. Obsługa była zajęta ploteczkami stali pod ścianą w 3 os i zachowywali się jakby byli na kawie a nie w pracy. Na sklepie brak żywej duszy podobnie przy kasie. Dwie kasy czynne ale zajęte zwrotami do tego powinno być osobne stanowisko a nie żeby stać 10 min i nie móc zapłacić za towar. Niestety ale jakość obsługi klienta marna. Wyszłam ze sklepu bez kupna towaru nie mam tyle wolnego czasu co pracownicy RTV Euro AGD w Przemyślu.

Nie doczekasz się !!!

Sklep RTV Euro Agd mieści się w pobliżu Kaufland i Mc Donalds. Parking spory. Dogodne promocje ratalne. Ale to już koniec plusów. Sklep jest dużo mniejszy niż konkurencyjnych sieci, więc i wybór mniejszy. Wiedzę personelu ciężko ocenić, bo dwukrotnie w sklepie kwitłam ponad pół godziny, chociaż informowałam, że chciałam kupić wyciskarkę, ale nie doczekałam się. Zamówiłam w końcu przez internet, bo ileż można czekać...

PONIŻEJ KRYTYKI

ŁATWO BIORĄ PIENIĄDZE GORZEJ Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA .KUPUJECIE DWIE RZECZY KAŻDA DOSTARCZANA JEST OSOBNO CO ZA TYM IDZIE MARNUJECIE DWA DNI CZEKANIA NA TOWAR .

Jestem zadowolony z obsługi

Poszedłem do sklepu z zamiarem kupienia nowego telefonu który miałem już wybrany. Po podejściu do miejsca z telefonami sprzedawca odrazu podszedł do mnie i zapytał o cel wizyty w sklepie. Poniformowałem go o zamiarze kupna konkretnego telefonu po czym sprzedawca odrazu zaprezentował mi wybrany model oraz ze względu na dostęp w sklepie nowej wersji tego teleonu zaprezentował mi go wraz z porównaniem do mojego wyboru. Ze względu na zbyt wysoką cenę pozostałem przy swoim wyborze. Z racji tego że telefon kosztował 1800 zł zdecydowałem się na zakup ratalny. Doradca od razu przytąpił do uzupełnienia wniosku kredytowego i zaprezentował mi ofertę ubezpieczenia telefonu na które niezdecydowałem, doradca od razu stalal się ustalić z powody mojej decyzji co mu wyjaśniłem, niestety nie podjoł nawet próby zbicia moich obiekcji i przeszdł do kolejnej próby sprzedaży ubezpieczenia, co mu się nie udało. Do finalizacji doszedł tylko wniosek kredytowy po czym zadowolony z nowego telefonu wyszedłem ze sklepu

Nieuczciw konsultanci wprowadzający w błąd

Z konsultantami na infolinii miałam do czynienia wielokrotnie, z uwagi na kłopoty z dostawą lodówki. Moje doświadczenia są jak najbardziej negatywne. Trafiłam na cztery różne osoby, niestety żadna z nich nie była na tyle kompetentna żeby mi pomóc. Za każdym razem słyszałam, jak się później okazywało, niezgodne z prawdą zapewnienia, że lodówka będzie "jutro". Pomijam fakt, że nie byłam na bieżąco informowana co dzieje się z towarem i za każdym razem sama musiałam wykonywać telefony na infolinię. Jeden z konsultantów zapewnił mnie, że jeśli dostawy nie będzie (już po miesiącu oczekiwania przeze mnie na lodówkę) to będę mogła zrezygnować z zamówienia a pieniądze zostaną mi zwrócone za kilka dni. Jak okazało się w kolejnej rozmowie z innym konsultantem, nie mam takiego prawa, bo zamawiałam produkty z promocji. Kiedy chciałam zapytać co mam w takiej sytuacji zrobić, konsultant się po prostu rozłączył. Lodówka w końcu dotarła, ale ku mojemu zaskoczeniu nikt, mimo reklamacji, nie poniósł za to konsekwencji. Odradzam każdemu współpracę z tym sklepem oraz nie życzę kontaktu z infolinią.

Super przemila I PROFESJONALNA obsluga

Musiałam na szybko kupić prezent na komunię. Planowałam zakup tableta ale okazało się że taki sprzęt kupuje chrzestna. Pan doradził mi i zaprezentował smartwatcha. Poświecił mi odpowiednia ilość czasu, obsługiwał bez żadnego zniecierpliwienia. Dobrze podpowiedział dając wiele możliwości wyboru produktów zróżnicowanych cenowo. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Polecam ten sklep każdemu.

Szybko, Sprawnie, Rzetelnie i w miłej atmosferze.

Panowie pracujący w punkcie zawsze chętnie odpowiedzą na pytania, doradzą. Nie mam żadnych wątpliwości że są wykwalifikowani i wiedzą o czym mówią. Obsługa kredytowa również na najwyższym poziomie. Zatowarowanie w sklepie na bardzo wysokim poziomie, a jeżeli czegoś nie ma obsługa obiecuje szybkie sprowadzenie sprzętu do punktu.

TRA-GE-DIA i ŻE-NA-DA!

Jestem totalnie zażenowana obsługą jednego z ekspedientów w sklepie RTV EURO AGD. Pojawiłam się tam z zamiarem kupna smartfona, byłam zdecydowana na konkretny model i przeświadczona, że będzie to szybka akcja: chcę telefon, model działa, gotóweczka i do widzenia. Pan jednak miał na mnie swój inny plan. Oznajmiłam, o który telefon mi chodzi, Pan przyniósł egzemplarz, wszystko śmiga, więc się ucieszyłam i chciałam pognać do kasy. Wtedy zaczęły sie schody, bo Pan Ekspedient rozpoczął swoją tyradę na temat tego, że mam wykupić ubezpieczenie w kwocie 40 zł miesięcznie. Powiedziałam stanowczo, że nie chcę ubezpieczenia. Pan na to, że jak mi spadnie albo coś się z nim stanie to nie dostanę żadnej pomocy. Ja na to ok, że rozumiem. Pan jednak nie rozumiał dalej. Wygłaszał mi kazanie o tym, że telefony są drogie a mnie pewnie nie stać na drugi telefon od ręki. Wtedy we mnie zawrzało i powiedziałam, że mam jeszcze swój telefon służbowy a jego niewybredne komentarze są nie na miejscu. Poza tym ocenianie kogo i na co stać to kardynalny i niewybaczalny błąd sprzedawcy. Całość tego kuriozalnego przekomarzania na temat tego, że telefon się zepsuje a ja zostanę z niczym trwała 10 minut. Telefon co prawda kupiłam, ale ze sklepu wyszłam zniesmaczona i z obawą czy otrzymałam działający model, ponieważ Ekspedient żegnał mnie pogardliwo-szyderczym uśmieszkiem. Bardzo negatywnie oceniam RTV EURO AGD, poziom obsługi jest na poziomie Żuław Wiślanych. Czy można dawać gwiazdki ujemne?

Super

Obsługa miła, sprzedawcy doradza w fachowy sposób. Doradcy na stoisku kredytowym spokojnie i fachowo doradza sposób zapłaty. W salonie czysto i przyjemnie.

super

Zakupy w tym salonie to przyjemność. Obsługa zna się na sprzęcie, doradzi fachowo. Sprzedawcy mili i otwarci na klientów. Czysto i fajnie tam robić zakupy.

Brak zaangażowania

Bardzo często korzystam z usług sklepu RTV Euro AGD, lecz będąc w Siemianowicach całkowicie zostałem zignorowany. Poprosiłem o przeliczenie rat. Nie zostało to zrobione, Pani z glowy powiedziała że rat może być maksymalnie 6. Gdzie była to nieprawda. Chciałem zakupić smartwatch. Strona internetowa wygrała z obsługą stacjonarna.

Obsługa klienta na poziomie równym 0

Sklep sam w sobie jest do polecenia bo ceny są atrakcyjne ale obsługa pracowników w pasażu Łódzkim w Łodzi to jakaś porażka. Podobna sytuacja ma miejsce w innych sklepach np Galeria Tulipan w Łodzi czy w Kielcach. Chciałem kupić telefon HTC na raty. Pierwszych 3 sprzedawców nie było zainteresowane nawet rozmową ze mną bo mieli na sobie koszulki Huaweii czy Samsung i gdy ja prosiłem o HTC to panowie mi wciskali na siłę Huaweii. Po 10 minutach łaskawie przyszedł pan z obsługi sklepu i dał mi telefon do obejrzenia po czym wysłał mnie do okienka z ratami.W ciągu 40 minut oczekiwania to co zobaczyłem to obraz nędzy i rozpaczy. Jedna kobieta wypisuje raty, druga robi jakąś papierologię i jedyne co mówi to proszę cierpliwie czekać. Trzecia liczy drobne choć przy kasie stoi z 10 osób. W między czasie było tam z pięciu innych pracowników, którzy przychodzili sobie porozmawiać z tymi przy kasie.Gdy już doczekałem cierpliwie na swoją kolej usłyszałem znów : jeszcze chwileczkę i wtedy zaczęły się pojawiać kolejne osoby do stoiska z ratami czy bank wyraził zgodę na kredyt. Znów mi kazano czekać bo kończono podpisywanie umów z tymi którzy dostali zgodę banku. Na spokojnie stwierdziłęm z małżonką, że kupimy telefon za gotówkę bo tam jest mniejsza kolejka. Gdy doszedłem do kasy usłyszałem, że na karcie wydanej od sprzedawcy jest tylko opcja raty i muszę sobie iść sam znów na sklep, znaleźć tego pana i od nowa ustawić się w kolejce. Zażenowany całą sytuacją zrezygnowałem z zakupu towaru w tym sklepie. Pojechałem więc do galerii tulipan. Poprosiłem o telefon i kupiłem go za gotówkę bo przy kasie była identyczna sytuacja z ratami. Dostałem paragon za zakup i klops: szukaj sobie sprzedawcy który ma ci wydać telefon. Po 10 minutach chodzenia po sklepie znalazłem owego sprzedawcę, który wydał mi towar, obrócił się i poszedł bez słowa. Ani dowidzenia ani dziękuję no kompletnie nic. Szedłem za tym panem dwie alejki aż musiałem go przegonić i zadać pytanie czy paragon wystarczy w przypadku gwarancji czy muszę uzyskać pieczątkę na karcie gwarancyjnej. Ten pan przestał się interesować moją osobą w momencie gdy odmówiłem odpłatnego naklejenia folii zabezpieczającej i nie byłem zainteresowany ubezpieczeniem telefonu. Gdyby nie to, że telefon był w bardzo atrakcyjnej cenie to nie dokonał bym tego zakupu. Poziom obsługi klienta to totalna żenada. Zero jakiejkowiek kultury osobistej czy poszanowania dla klienta. Ludzie pracujący w tej galerii są chyba wyłącznie by odbębnić swoje godziny. Zrozumiałbym jeszcze gdyby to było pierwszy raz ale sytuacja się powtarza notorycznie podczas prawie każdej mojej wizyty. Panowię na siłę próbują wcisnąć towar promowany choć klient chce inny. Osobiście następnym razem przed zakupem kilka razy się zastanowię czy ma to być sieć sklepów RTV

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem