Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.63 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (4350)

Szybkość i rzeczowość rozwiązywania problemu

Obsługa klienta na wysokim poziomie. Najważniejsza sprawa to kultura osobista i cierpliwość. Oby tak dalej.

Niekompetentna pracownica

Dnia 17.04 chciałam zakupić nowy telefon na raty . Bardzo zainteresowała mnie oferta reklamowana przez sklep , która brzmiała “raty 0% a zaczynasz płacić za 5 miesiący „ . Gdy już się zdecydowałam okazało się , że pani która mnie obsługiwała chciała wcisnąć mi dodatkowe ubezpieczenie za 800 zł i dodatkowe ubezpieczenie od choroby itp . Po długich moich odmowach Pani wyraźnie zdenerowala się i stwierdziła , że towar który chce zakupić bez ubezpieczenia nie przejdzie przez bank . Żeby było śmiesznej to Pani tak bardzo nie mogła przeżyć , że nie chce ubezpieczenia to na umówie wstępnej naliczyła mi 300 zł więcej . Telefon był warty 2499 a Pani naliczyła mi 2799 . Naprawdę nie wiem jak można tak potraktować klienta . Jestem zażenowana obsługa klienta . Śmieszy mnie fakt , ze moja zdolność kredytowa była bardzo dobra a Pani stwierdziła , że oferta bez ubezpieczenia została odrzucona przez wszystkie banki . Dodała mi jeszcze , że jak wykupie najwyższe ubezpieczenie telefonu to na pewno ban wyrazi zgodę na raty . Lecz to już był dla mnie szczyt wszystkiego i z wrażeń zrezygnowałam z zakupów . Tak się zdenerwowałam , że aż pojechałam do innego sklepu i tam bez żadnych próblemów zakupiłam telefon na raty . I żaden bank nie miał problemu żeby dać mi raty . Jestem bardzo nie zadowolonym klientem i nie polecam zakupów na raty w tym sklepie . Pozdrawiam Panią , która była taka nie uprzejma i niekompetentna .

Piękny sklep z fajnym towarem

Sklep robi wrażenie! Przestronnie rozłożony na sporym metrażu powierzchni pełen jest cudnych sprzętów. Elegancko tam i przyjemnie. Telewizory pokazują cały świat, a muzyka nie zakłóca oglądania ekspozycji towarowej. Sprzedawca był miły i wypytywał czy nie potrzebuję czegoś dodatkowego do telewizora. Dobrze doradził listwę do zawieszenia na ścianie i bezpieczny włącznik.

czajnik biały TWK7601 BOSCH

Kupiłem u nich czajnik elektryczny w RTV EURO AGD (www.euro.com.pl/‎) oddziale w Pruszkowie. Czajnik biały TWK7601 BOSCH, który posiadał wada polegającą na tym, że użyty plastik w wierzchniej części urządzenia pod wpływem temperatury zaczął się kruszyć co spowodowało odpadnięcie elementu w części przez którą wylewa się wodę. Brak tej części spowodował, że czajnik już sam się nie wyłącza pomimo zagotowania się wody. Sklep nie przyjął reklamacji, zostałem w ten sposób zmuszony do wejścia z nimi na drogę formalną. Wysłałem pismo z żądaniem zwrotu zapłaconej ceny (również wysłałem im zepsuty czajnik). Odesłali mi pismo że reklamacji nie uwzględnią bo źle używałem czajnik i czajnika nie zwrócili. Następnie napisałem odwołanie na które nie odpisali. Więce zostałme bez pieniędzy i bez czajnika. Następnie udałem się do rzecznika konsumenta aby on pomógł mi wyegzekwować zwrot ceny czajnika. W związku z tym że wada wystąpiła po okresie 1 roku w takiej sytuacji musiałbym zatrudnić rzeczoznawcę co nie było już opłacalne dlatego zrezygnowałem z dalszej przepychanki prawnej. Jestem zawiedziony postępowaniem sklepu RTV Euro AGD, zwłaszcza że wiele lat u nich kupowałem. Już nigdy nic u nich nie kupię i też nie polecę tego sklepu. Poniżej linki do dokumentów reklamacyjnych: https://drive.google.com/file/d/1gzyhvg_vHs8ZLfYurMtDIw7Vfojs4pS_/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1AkvzLtbJbGVOMbakZNzUQqcW5XJ1RF0g/view?usp=sharing https://docs.google.com/document/d/1EDe-JHk7RjectKm3PcJeAw6UzaFhP6APJ3TYqmxd8WY/edit?usp=sharing https://docs.google.com/document/d/1AnAbV6-WNeSBBZvCWv1JR0ouuRjBM6ptk4GSzdgJreY/edit?usp=sharing

NIE POLECAM RTV euro AGD LIBERO Katowice

Wydawało mi się, że dokonałem zakupu lodówki w rtv euro agd LIBERO w Katowicach. Wybrałem model z zaznaczeniem koloru INOX. Sprzedawca był zupełnie nie na miejscu nie potrafił obsługiwać komputera a konkretnie klawiatury. Podczas konfiguracji zamówienia kilkakrotnie zwracałem uwagę na kolor. Towar zamówiony, czas oczekiwania 5 dni. Dzień przed realizacją zamówienia otrzymałem informację o przedziale czasowym dostarczenia zamówionego towaru. SZOK!!! 10 godzin miałem czekać na dostarczenie lodówki. w dniu dostawy dostałem kolejne info o przedziale czasowym, wprawdzie już trochę się zmniejszył ale i tak było to 5 godzin. W końcu panowie dotarli. jednak to nie była ta lodówka którą zamawiałem. zamawiałem INOX panowie rozpakowali BIAŁĄ. i wmawiali że takie jest zamówienie. Ja jako klient nie muszę znać symboli sprzedawca w LIBERO popełnił błąd i pomimo tego że ciągle zwracałem uwagę na kolor przy zamówieniu, podszedł nieprofesjonalnie do tematu. Ten człowiek nie powinien pracować na stanowisku sprzedawcy. Pisałem skargę do RTV EURO jednak bez jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepu. Nie polecam robienia zakupów w tej firmie a tym bardziej w LIBERO Katowice. towaru nie odebrałem wybraną lodówkę kupiłem gdzie indziej w tym samym dniu łącznie z dowozem. przez RTV EURO AGD zostałem oszukany a konkretnie przez sprzedawcę, któremu zależało najbardziej na przedłużeniu gwarancji.

Reklamacja etui telefonu Samsung S7

Etui elektroniczne przestało działać. Poszedłem więc aby towar zareklamować. Po wejściu do sklepu nie usłyszałem od ani jednego sprzedawcy dzień dobry. Zostałem powitany dopiero przy kasie, gdy podszedłem aby zareklamować produkt. Sprzedawca przyjął odemnie etui i wymienił od ręki na nową sztukę. Otrzymałem nowy paragon i podziękowałem.

Obsługa wpływająca pozytywnie na klimat sklepu

Ostatnim razem będąc w tym sklepie odbierałam zamówienie złożone przez internet. Sprzedawca był bardzo pomocny, opisał sprzęt, sprawdził dla mnie szczegoly. Po przejściu do kasy zastanawiałam się nad forma płatności, osoba tam siedząca była bardzo miła i we trójkę sobie nawet pozartowalismy. Bardzo doceniam taka obsługę, pełen profesjonalizm bez sztywnej zasłony, jaka często bywa w sklepie i sprawia, ze ludzie tam pracujący wydają się być robotami. Bardzo polecam.

Bardzo dobrze

Sklep bardzie czysty i zadbany, obsługa na dobrym poziomie. Pani przy kasie bardzo miła,. Na sklepie nikt jednak do nas nie podszedł zapytać o pomoc, a dwie panie, które w tym czasie plotkowaly wskazał nam tylko gdzie leżą czajniki elektryczne. Cena czajnika na listwie cenowej nie zgadzała się z tą naklejona na opakowaniu, jednak przy kasie zapłaciliśmy ta niższa z opakowania więc byliśmy zadowoleni.

Bardzo dobrze

Sklep bardzie czysty i zadbany, obsługa na dobrym poziomie. Pani przy kasie bardzo miła,. Na sklepie nikt jednak do nas nie podszedł zapytać o pomoc, a dwie panie, które w tym czasie plotkowaly wskazał nam tylko gdzie leżą czajniki elektryczne. Cena czajnika na listwie cenowej nie zgadzała się z tą naklejona na opakowaniu, jednak przy kasie zapłaciliśmy ta niższa z opakowania więc byliśmy zadowoleni.

Świetny sklep, profesjonalna obsługa

Sklep w Kozienicach jest profesjonalna obsługa bardzo miła, jak masz jakiś problem to wytłumaczą A i jeszcze pokażą to na przykładzie w tym sklepie wszystko pokazują jak jest w rzeczywistości i nie wciskają kłamstw

Oferta na laptop

W sklepie RTV EURO AGD w Tesco w Lublinie dostałem profesjonalną informację odnoście doboru laptopa. Sprzedawca zaproponował optymalne paramatry za rozsądną cenę. Był dobrze przygotowany wiedział o co proponuje, znał się na laptopach.

nie polecam

Nie tak dawno kupowałem w tym sklepie laptopa na raty 0 %. Upatrzyłem model, był na stanie, więc udałem się do punktu ratalnego w tym sklepie. Pani obsługująca od samego początku zaczęła nas ( mnie i małżonkę ) atakować ubezpieczeniem do rat. Stosowała w tym celu przeróżne triki: 1. Koszt ubezpieczenia jest symboliczny, praktycznie nie zmieni raty.- Poprosiłem o tabele opłat, pani nieco zmieszana podała mi ją. Koszt laptopa 2400 koszt ubezpieczenia ponad 900 zł, to raczej nie kwota symboliczna. 2. Pani nie ustępowała, przyznała że fakt, może i drogo, ale ubezpieczenie obejmuje wszystko, łącznie z celowym i świadomym uszkodzeniem sprzętu. Na moje pytanie, czy jak laptop zdenerwuje mnie i rzucę nim o ziemie i podepcze, to wymienią mi na nowy- usłyszałem że tak. Poprosiłem o OWU, a ściślej punkt dotyczący wyłączenia ubezpieczenia. Punkt jak dobrze pamietam 5 zawiera całą litanie wykluczeń, łącznie z celowym uszkodzeniam. Na moje pytanie,że piszą tu inaczej niż pani mi przedstwania. Pani odpowiedziała, że pisac tak muszą, ale jak coś sie stanie, to trzeba ze sprzętem przyjść do niej, ona wie " jak to obejść " i ubezpieczenie na 100 zadziała. 3. Podziekowałem za ubezpieczenie , więc pani stwierdziła, że może być problem z kredytowaniem, bo taki wymóg mają banki. Odpowiedzialem, że zaraz zadzwonie na infolinie i to wyjaśnię, bo na stronie sklepu jest co innego napisane. Pani zmieszała się i odpwiedziała, że zrobi co może abym dostał raty bez ubezpieczenia. Ostatecznie się " udało "- kupiłem laptopa na 20 raz 0 % ( faktyczne 0 ), bez ubezpieczenia. Ale trzeba przyznać, że ciśnienie musza mieć wielkie, skoro babka tak beszczelnie potrafiła kłamać

nie polecam

Nie tak dawno kupowałem w tym sklepie laptopa na raty 0 %. Upatrzyłem model, był na stanie, więc udałem się do punktu ratalnego w tym sklepie. Pani obsługująca od samego początku zaczęła nas ( mnie i małżonkę ) atakować ubezpieczeniem do rat. Stosowała w tym celu przeróżne triki: 1. Koszt ubezpieczenia jest symboliczny, praktycznie nie zmieni raty.- Poprosiłem o tabele opłat, pani nieco zmieszana podała mi ją. Koszt laptopa 2400 koszt ubezpieczenia ponad 900 zł, to raczej nie kwota symboliczna. 2. Pani nie ustępowała, przyznała że fakt, może i drogo, ale ubezpieczenie obejmuje wszystko, łącznie z celowym i świadomym uszkodzeniem sprzętu. Na moje pytanie, czy jak laptop zdenerwuje mnie i rzucę nim o ziemie i podepcze, to wymienią mi na nowy- usłyszałem że tak. Poprosiłem o OWU, a ściślej punkt dotyczący wyłączenia ubezpieczenia. Punkt jak dobrze pamietam 5 zawiera całą litanie wykluczeń, łącznie z celowym uszkodzeniam. Na moje pytanie,że piszą tu inaczej niż pani mi przedstwania. Pani odpowiedziała, że pisac tak muszą, ale jak coś sie stanie, to trzeba ze sprzętem przyjść do niej, ona wie " jak to obejść " i ubezpieczenie na 100 zadziała. 3. Podziekowałem za ubezpieczenie , więc pani stwierdziła, że może być problem z kredytowaniem, bo taki wymóg mają banki. Odpowiedzialem, że zaraz zadzwonie na infolinie i to wyjaśnię, bo na stronie sklepu jest co innego napisane. Pani zmieszała się i odpwiedziała, że zrobi co może abym dostał raty bez ubezpieczenia. Ostatecznie się " udało "- kupiłem laptopa na 20 raz 0 % ( faktyczne 0 ), bez ubezpieczenia. Ale trzeba przyznać, że ciśnienie musza mieć wielkie, skoro babka tak beszczelnie potrafiła kłamać

Bardzo fachowi Doradcy.

Zakupiłem komputer notebook w EURO RTV AGD. Szybka i kompetentna obsługa personelu pomogła mi bardzo w wyborze sprzętu o odpowiednich parametrach. Jednocześnie rozmowa z Doradcą pozwoliła mi oszczędzić na tym zakupie kilkaset złotych. Szczerze polecam ten sklep.

Wepchnąć towar

12.02.2019 Dokonano zakupu laptopa Lenowo MIIX 320 A. A.1. Sprzedawca z identyfikatorem zawierającym imię ( nie pamiętam) . Wygląd: wysoki ok 2 m. wzrostu, szczupły, bródka. A.2. Laptop 10` w kwocie do 1.000 PLN. A.3. Udzielono informacji o kredytowaniu. A.5. Nastawienie pracownika NATURALNE- nie przejawiał żadnego nastawienia informował o ofercie bez entuzjazmu ani niechęci. A.6. Pracownik z całych sił starał się sprzedać mi ten sprzęt. Na pytanie czy jest ochrona internetu - gorąco zapewniał ze tak. Podczas użytkowania okazało się to zwykłą zaporą ogniową. Na pytanie czy to McAffe- ze nie. Później okazało się, że to jednak McAffe. Był to ostatni egzemplarz bardzo gorąco starał się go sprzedać ponieważ miał za to max pkt (wydało się później). Nie zaproponował zamówienia z hurtowni drugiego egzemplarza twierdząc, ze brak. C. OGÓLNE WRAŻENIA: Sprzedawca był wręcz nachalny przy sprzedaży. Brak oferty zamówienia z hurtowni drugiego egzemplarza. Odmowa przyjęcia towaru który nie spełnia oczekiwań stwierdzeniem "sprzęt działa prawidłowo i brak możliwości przyjęcia". Aroganckie zachowanie się podczas rozmowy

mega negatow przez kierownika traci cala siec

wczoraj robiłem zakupy w tym sklepie kupiłem karte pameci i glosnik jbl .... przed zakupami spytałem grzecznie czy moge ewentualnie zwrocic głosnik na nastepny dzień jak nie bede zadowolony z jakosci dziwieku ,karte pamieci zostawiłem a ze głosnik kijowo grał ide do sklepu a pan kierownik mowi do mnie ze otawarty kartoni ze nie moze zwrotu przyjac ... ja mu na to ze był otwarty bo był - mam gdzies ta kase , robie zakupy w tej sieci czesto a przez człowieka zakompleksionego i złosliwego zmienie sklepy bo jest ich milion !!!!!!

Odradzam

W gorszym sklepie nigdy nie kupowałam.

UWAGA na ten sklep!

Sprzedają wadliwy sprzęt a później nie uznają reklamacji! Wysyłają sprzęt do "fachowca" który brak wady głośnika i mikrofonu stwierdza na podstawie "oględzin" telefonu z zewnątrz! Telefon nie został nawet otwarty ani nie został wgrany nowy soft! RTV EURO AGD w ogóle nie liczy się z klientem i jego prawami, a przypominam że zgodnie z prawem konsumenta to na sklepie ciąży obowiązek udowodnienia braku wady! RTV EURO AGD ma jednak prawo gdzieś i potrafi tylko zdawkowo odpowiadać zawsze to samo nie odnosząc się w ogóle do meritum. Przestrzegam przed kupowaniem w TAKIM sklepie!!! A jeszcze dodam że RTV EURO AGD pisze mi prywatną wiadomość że "Towar został wydany ponad rok temu, a zatem ciężar udowodnienia spoczywa na Kliencie" a wcześniej sami napisali że reklamacja została złożona w 351 dniu.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem