Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.68 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5096)

Troszkę trzeba poprawić obsługę.

Byłam obejrzeć kuchnie gazowe. Chodziłam dość długo po dziale, ale mimo, że kolo mnie przechodzili konsultanci nikt nie zaproponował pomocy. Dopiero na moja wyraźną prośbę otrzymałam pomoc, jednak gdybym sama nie zaczepiła pracownika odeszłabym bez informacji. Jest to moja jedyna negatywna uwaga, ponieważ konstantan kiedy już zainteresował się moją osobą przedstawił mi bardzo rzetelne informacje. Zarekomendował konkretny model i zaproponował zakup ratalny. Sklep był czysty, wszystkie sprzęty miały oznaczenia cenowe i promocyjne.

Zakup

Chciałam Kubica blender kielichowy, niestety pracownicy nie byli zainteresowani pomocą przy wyborze. Kupiłam produkt po opiniach w internecie.

Sklep jest do niczego

Chciałbym opisać najgorszy możliwy proces reklamacyjny telewizora zakupionego w sieci RTVEUROAGD: Po uznanej rękojmi dostałem kod SMS, po którego wpisaniu w sklepie stacjonarnym sprzęt powinien zostać przyjęty na reklamację. Pojechałem do sklepu z telewizorem kodem, ten nie został przyjęty przez system, kierownik wysłał mi nowy (nigdy nie przyszedł). Telewizor został na sklepie. Dostałem telefon dwa dni później, że towar będzie wysłany do mnie, wybrałem inną lokalizację niż obecna (50km dalej), pani nie miała nic przeciwko. Dwie godziny później dostaję telefon od kierownika sklepu, gdzie telewizor leżał i słyszę, że on ogarnie sprawę. Dwa dni później (piątek popołudnie) dostaję od niego telefon z wiadomością, że sam mam się po niego zgłosić, żeby oddać TV na reklamację, tak, po telewizor, który miał zostać tam przyjęty. Nie było fizycznej możliwości dowiezienia tego telewizora do ww. miasta, które leżało 50km od sklepu RTVEUROAGD na sobotni poranek. Po tym jak telewizor przyjechał, godzinę po ustalonych ramach czasowych, dowiedziałem się, że panowie nie mogą mi go wydać, ponieważ potrzebują starego. Telefony do konsultantów kończył się odsyłaniem do "opiekuna reklamacji", który od dwóch dni nie odpowiada. I tak oto zostałem bez niczego. Telewizor swoją drogą bardzo ładnie prezentuje się na zdjęciach na stronie, aczkolwiek miło byłoby go mieć pod ręką. NIE POLECAM SKLEPU.

Żenadakgu@

Pani od obsługi klientów żenada mówi że coś jest a jak się człowiek zdecyduje to mówi że nie ma to samo kierownik no cóż nie ma idźcie zobaczyć obsługę w Media Expert

zła obsluga i nieuczciwe postępowanie

zamówiłem na xbox one martal kombat 11 z dodatkiem shao kahn a jak posłem odebrać dostałem bez dodatku kierownik sie klucil ze to ten produkt co zamoówiłem a byl inny nawet na zamówieniu (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Brak zakupionego towaru

28.11.2019 zakupiłam telefon Samsung Galaxy A70 niebieski. 29.11.2019 dostałam sms, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru .Po przybyciu do sklepu,okazało się, że niestety mojego telefonu nie było. Towar nie dojechał. Pani bardzo miła ,przepraszała , ale w końcu to nie jej wina .Zawalił sprawę magazyn, który miał dostarczyć towar Czekam dalej na sms po odiór . Klient nasz pan sie nie sprawdziło.

Etap dostawy KOSZMAR!!

W dniu wczorajszym (29.11.2019) dostaje powiadomienie, że towar zostanie przywieziony w godzinach 16:10-20:00 i na ok. godzinę przed dostawą zadzwoni technik-dostawca. O godzinie 20:10 dostaje telefon, że jedzie i będzie przed 21!! Pytam się, co znaczy ta obsuwa czasowa, a ten, że on rozwozi od 15 do 21 i pierwszy raz spotyka się z taką wiadomością jaką ja otrzymałem ze sklepu. Na infolinii pracownik mówi, że on może tylko anulować zlecenie i oddadzą mi kasę, na pytanie jakie jest inne rozwiązanie, bo sprzęt chciałem, to słyszałem tylko oddech w słuchawce. Jestem przekonany, że robią to specjalnie żeby klienci korzystali z płatnych usług dodatkowych, ale serio za wniesienie tv do domu miałbym zapłacić 35zł?. Nie szanują klienta, to będę zamawiać w innych sklepach. Nigdy więcej RTV EURO AGD

nie polecam etap dostawy dramat

Serdecznie nie polecam sklepu. Zdecydowałam się na kupno pralki w tym sklepie drogą internetowa, bo tylko tutaj był model, który wybrałam. Zamówienie przyjęto do realizacji. Wybrałam darmowa opcje dostawy i tu zaczęły się kłopoty. Termin dostawy był zamówiony na 27.11.2019 w przedziale godzinowym od 10 do 20. W dniu dostawy otrzymałam e-mail, a także SMS z zawężoną godzina dostawy do 14.50. Po całym dniu oczekiwania na dostawę i wysłaniu 2 wiadomości w celu dowiedzenia się co się dzieje, ponieważ pod koniec dnia nadal nie było widać ani kuriera, ani pralki otrzymałam wiadomość, że kurier ma czas do godziny 20 i powinnam na niego cierpliwie czekać. Dzień się skończył, pralka nadal nie dotarła. Po wysłaniu kolejnej wiadomości następnego dnia z zapytaniem co się dzieje zostałam poinformowana,że moje zamówienie zostało zrealizowane, bo tak jest w ich systemie! Po kolejnych 2 wiadomościach i kupie nerwów zostałam poinformowana, iż moja dostawa została zaplanowana na 28.11.2019 w tym samym przedziale godzinowym. W taki właśnie sposób traci się klientów. Jednym słowem człowieku zamawiaj rzecz, płać dużo kasy, a potem bierz z 3 dni wolnego w pracy i czekaj cały dzień aż łaskawie dowiozą towar, za który zapłaciłeś.!

Obsługa

Brawa dla pracowników sklepu, kultura, znajomość branży, zaangażowanie na najwyższym poziomie. Gratuluję kierownikowi zarządzania zespołem

Nie polecam

Złożyłam reklamację, bo laptop miał niedziałającą klawiaturę dziś odebrałam go ze sklepu i okazało się, że jest mocno porysowany. Powiedziałam to sprzedawcy, a on że to normalne, że jest porysowany. I jeszcze odnośnie gwarancji powiedzieli mi, że będę mniej więcej czekać 2 tygodnie i będę dostawać powiadomienia na telefon. Czekałam miesiąc i żadnych smsów nie dostawałam. Nie polecam !!!

Nieuczciwa firma

Mimo trzykrotnego zwrotu zakupionego komputera stacjonarnego z powodu uszkodzenia i niedziałania brak zwrotu gotówki i ciagłe przepychanki. Po zakupie maja klienta gdzieś. Radze się zastanowić przed zakupem czegokolwiek u nich. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Profesjonalne zakupy w sklepie online

Ostatnio zakupiłam na ich stronie laptopa i myszkę . Cała transakcja przebiegła sprawnie, mają dużo możliwości różnych płatności, sprzęt został dostarczony do domu przez kuriera. Konkretna informacja co do czasu oczekiwania na poszczególne produkty, zgodna ze stanem faktycznym. Polecam

Fatalne podejście do klienta już na etapie zakupu.

Przyszedłem kupic TV - konkretny model, który wcześniej upatrzyłem sobie poprzez stronę internetowa. Ok 20 minut zajęło aby znaleźć sprzedawcę, sam nikt nie podszedł do mnie. Produkt zakupiony na raty, Pani obsługująca tylko klikała za bardzo nic nie tłumacząc, ale ok, na tym etapie szybko poszło. Odbiór TV, pracownicy podłączają go do zasilania. 15sek. i pakowanie. Niby wszystko w porządku, w końcu „spece”. Odpakowanie TV w domu i sprawdzenie na spokojnie matrycy gdzie ta posiada kilka martwych pixeli. Wracam do sklepu, przedstawiam się Pani przy kasie ani dzień dobry ani pocałuj mnie w d... o przedstawieniu się w mojej odpowiedzi nawet nie przeszło jej przez myśl. Opowiadam co się dzieje a ona oczywiście nic nie wie i woła jakiegoś brodacza z zaplecza. Przychodzi sam ON. Przedstawiam się mu - w odpowiedzi tylko spojrzenie jakbym go obudził ze snu w środku nocy. Opowiadam co się dzieje to odpowiedź typu „tak ma być” Zero jakiegokolwiek wyjaśnienia, sprostowania lub powiedzenia co z tym można zrobić dalej. Typowe zlanie klienta. Nie polecam tego sklepu.

Miło i przyjemnie

Ostatnio odwiedziłem ten sklep. Dość jestem zaskoczony tą wizytą, bo co parę metrów ktoś z obsługi pytał czy nie potrzebuję pomocy. Uśmiech na twarzy każdego pracownika. Polecam miło.

Przeciętny sklep

Sklep w którym niestety trzeba się upominac o asystę pracowników przy zakupach.

Fatalna obsługa klienta

31 Pażdziernika kupiłem smartfon Huawei P30 lite i po tym jak wróciłem do domu to po jakiejś godzinie wylał mi się wyświetlacz pojechałem do sklepu zwróciłem towar i mieli w ciągu dwóch tygodni,odebrałem telefon 13.11.2019 i na dokumentacji widzę że napisali że jest uszkodzenie mechaniczne i że telefon jest wygięty ,posiada rysy,i wyświetlacz jest pęknięty.Mi nawet ten telefon nie spadł więc jak to możliwe?? Otóż moim zdaniem chcą wyżulić chajs na nowy sprzęt od ludzi i jeszcze myślą że są cwani powinno się takich karać .

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem