API Market

(2.76)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (47 z 88)

Bardzo fajny sklep,...
Bardzo fajny sklep, dobrze zaopatrzony, ceny niskie. Stoisko mięsne i z serami w punkcie gdzie dokonuje zakupów. Obsługa bardzo przyjazna. Czystość w sklepie utrzymana na wysokim poziomie.

silentgringo

14.04.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
bardzo nie miła...
bardzo nie miła obsługa, pytając panią gdzie znajdę dany produkt odpowiedziała mi w bardzo nie miły sposób, że skoro mam oczy to mogę sama sobie poszukać bo ona jest teraz zajęta bo musi wyłożyć nabiał, na dziale owoce i warzywa bardzo nieprzyjemny zapach (zgniłych ziemniaków), w sklepie brudna podłoga, a na półce z napojami rozlany sok, czynna tylko jedna kasa co generuje spore kolejki, kasjerka nie zaproponowała mi żadnych dodatkowych produktów, nie zaprosiła ponownie,

ANIKA87

18.10.2022

Placówka

Ząbki, Szwoleżerów 79A

Nie zgadzam się (2)
Asortymet jest na...
Asortymet jest na wysokim poziomie, posiada parking. Pracownik szybko obsługuje.

niezalogowany-uzytkownik

05.05.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy spożywczy sklep...
Najlepszy spożywczy sklep online na jaki się natknąłem - i już nie szukam innego. Towar zawsze świeży, zamówienia generalnie bez zmian - a np w razie braku Muszynianki - telefon z zapytaniem czy może być Cisowianka. Żadnych "samowolnych" zmian towaru na "zamiennik". Zamawiasz 1kg szynki, dostajesz np 0,95 kg i zwrot nadpłaty. Zamawiasz 1kg schabu - mają paczkę 1,1kg - i nie żądają dopłaty !!! Uczciwy, rzetelny i solidny sklep. BOK na najwyższym poziomie. Terminy dotrzymywane w 100%, towar pod drzwi mieszkania zawsze w określonym czasie bez względu na ilość pięter czy brak windy. Robiłem zakupy 7 razy - zawsze tak samo solidnie - dlatego mogę śmiało napisać i wystawić tylko taką opinię - REWELACYJNY sklep.

Niezweryfikowany Klient_gk3e

25.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Z tak bezczelną...
Z tak bezczelną ekspedientką, a nawet i kobietą nigdy nie miałam do czynienia, do dzisiaj. Pani była oburzona że koleżanki wywołały ją z zaplecza, chciałam kupić wędlinę, po chwili oczekiwania, grzecznie zwróciłam się do Pań na sklepie z prośbą o podejście na stanowisko z wędliną. Ani odpowiedzi na moje dzień dobry, mina niezadowolona, wędlinę rzuciła na ladę, myślę że ledwo się powstrzymała żeby nie rzucić we mnie. Po czym ostentacyjnie na głos krzyknęła do swoich koleżanek że zaraz je "opi***oli". Na głos wykrzykiwała że miałam stać i czekać. Oczywiście nie stałam i nie przysłuchiwałam się grzecznie jak Pani wylewa na mnie swoje żale. To była moja ostatnia wizyta w tym sklepie. Ps. Chodzi o Panią w długich czarnych włosach.

Niezweryfikowany Klient_AtUX

19.03.2021

Placówka

Ząbki, Szwoleżerów 79A

Nie zgadzam się (0)
Spóźnienie dostawy tylko...
Spóźnienie dostawy tylko prawie dwie godziny, dostawca nawet słowa przepraszam nie potrafił użyć, bezczelny. Towar z datą przydatności jednodniową. Naciąganie klienta. Nie wspomnę że nie mają towaru który mają wystawiony na stronie. NIE POLECAM! NIGDY WIĘCEJ

Niezweryfikowany Klient_miGv

05.12.2020

Placówka

Wołomin, Kobyłkowska 15

Nie zgadzam się (0)
najgorsza obsługa z...
najgorsza obsługa z jaką się spotkałam. Za nic mają klienta. Zero kontaktu, nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na e'maile. To nie jest odosobniony przypadek.

Klient_E6eo

02.11.2020

Placówka

Konstancin-Jeziorna, Warszawska 63

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pozytywne nastawienie...
Bardzo pozytywne nastawienie do klienta Pani z kasy, bardzo mila zyczliwa uprzejma zawsze dobrze poradzi z dnia 30.10.2020

Niezweryfikowany Klient_2b7n

30.10.2020

Placówka

Wołomin, Kobyłkowska 15

Nie zgadzam się (0)
Drugi raz zrobiłam...
Drugi raz zrobiłam zakupy jestem bardzo zadowolona, towar bez zarzutu, obsługa też. Zadzwoniła do mnie urocza pani by uzgodnić zmiany towaru którego nie było. Bardzo uprzejmy kurier. Polecam. Hanna

Klient_52zJ

28.10.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Gdybym mogła dałabym...
Gdybym mogła dałabym ujemne gwiazdki. Złożyłam zamówienie z dostawą do domu. Kurier miał być między 14 a 16. O 17:45 zadzwoniłam. Za drugim podejściem udało mi się łaskawie dodzwonić. Na moje (jeszcze wtedy grzeczne) pytanie kiedy mogę się spodziewać spóźnionej dostawy dostałam informację, opryskliwym tonem, że kierowca był dwa razy i nikogo nie zastał. Co jest niemożliwe, bo pracuję zdalnie, jestem w domu cały czas, domofon nie dzwonił, dzwonek do drzwi też nie (a klatka schodowa jest dzisiaj większość dnia otwarta) telefonu nie miałam żadnego (podobno zgłaszała się poczta głosowa - ciekawe, bo telefon mam cały czas włączony bo potrzebny mi jest do pracy, nieodebranych połączeń brak). Po chwili Pan z infolinii już zmienił śpiewkę że nie kierowca a on sam był dwa razy. Nie polecam, a wręcz odradzam.

Niezweryfikowany Klient_ssZj

06.10.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam, Tak nie...
Witam, Tak nie zadowolonych Pan w sklepie nie widziałam, nie mile i a jeszcze pani która wygląda jak Pan. I jej skrzywiona mina i patrzy się jak byś był złodziejem

Niezweryfikowany Klient_9nj2

02.09.2020

Placówka

Ząbki, Szwoleżerów 79A

Nie zgadzam się (0)
kupiłem u nich...
kupiłem u nich papierosy i piwo i (treść usunięta przez administratora) nie obdierają telefonu nic nie odpisują żadnego kontaktu z ich strony albo oni wyślą mi zamówienie albo (treść usunięta przez administratora) i ide podać ich do sądu

Niezweryfikowany Klient_tSfu

28.07.2020

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 123a

Nie zgadzam się (0)
Jeszcze nigdy i...
Jeszcze nigdy i nigdzie nie miałem takich problemów z zakupami on-line. Zamówienie owszem składa się prosto ale po opłaceniu zaczynają się problemy. W ustalony termin dostawy nikt się nie pojawia. Po telefonach udało się ustalić dostawę na za dwa dni a i tak nikt tego dnia nie przyjechał tylko w kolejnym. Po sprawdzeniu zamówienia okazało się że jednej trzeciej zakupów brakuje. Po licznych telefonach sklep miał dostarczyć brakujące produkty. Niestety do dziś dnia nie ma odzewu, a telefon jest głuchy na maile nikt nie odpowiada.

Niezweryfikowany Klient_2Kj7

25.06.2020

Placówka

Konstancin-Jeziorna, Warszawska 63

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry. Miałem...
Dzień dobry. Miałem nic nie pisać, ale generalnie chciałem przestrzec innych przed składaniem tu jakichkolwiek zamówień. Złożyłem zamówienie w dniu 01.04.2020 tylko dla tego iż podpowiadała się możliwość dostawy z strony sklepu za dwa dni. Za zakupy zapłaciłem online w dniu złożenia zamówienia za pomocą eService (taką formę płatności podpowiada sklep). No i od tego czasu cisza ... status zamówienia przygotowanie w toku, status płatności oczekiwanie płatności. Na maile nie odpowiadają ... telefon głuchy ... Chociaż żeby napisali - stary sorka coś się zepsuło nie zrealizujemy zamówienia ... albo goń się ... nic cisza ... Szkoda myślałem że Polski sklep to będzie klienta jakoś traktował poważnie a tu wtopa ... Uważajcie na zakupy tu. Straciłem 150 zł. Tak dla zasady napiszę do UOKIK i federacji konsumentów.

Niezweryfikowany Klient_yQNG

08.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Zrobilam zakupy a...
Zrobilam zakupy a api market na kwote 200 zl po kliknieciu okazalo sie ze dostawa bedzie chyba dopiero w maju napisalam wiec do biura obslugi ze chce zrezygnowac z zamowienia gdyz dostawa dla mnie nie ma sensu w takim terminie . Minelo kilka dni codziennie szturmuje ich mailami zero odzewu,zlikwidowali moje konto klienta przez co nie moge juz spdawdzic co z moim zamowieniem . Bezskutecznie wciaz probuje sie skontaktowac i zapytac o zwrot pieniedzy mam nadzieje ze taki otrzymam jak nie to pojde po inne srodki

Niezweryfikowany Klient_9cxP

25.03.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Zdecydowanie nie polecam....
Zdecydowanie nie polecam. Zakupy niezgodne z zamówieniem,brak ko taktu ze strony sklepu w przypadku kiedy produkt się skończył.Brak propozycji zamiany lub anulowania zamówienia pomimo wyraźnego zapisu w Regulaminie. Składam reklamację.

Niezweryfikowany Klient_B3Ro

25.03.2020

Placówka

Konstancin-Jeziorna, Warszawska 63

Nie zgadzam się (1)
Dostawa sporo spóźniona,...
Dostawa sporo spóźniona, brak informacji że taka sytuacja będzie miała miejsce. Z 30 produktów 10 nie dojechało - o tym tez brak wcześniejszej informacji. Chleb dostałem nie pierwszej świeżości. Nie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

12.01.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
jakaś tragedia, drugiego...
jakaś tragedia, drugiego tak beznadziejnego sklepu to sie nie znajdzie. Zakupy zamówiłam z dostawą 18-20 do 22.oo podobno wożą. Nikt nie przyjechał i nawet nie zadzwonił. Dodzwonić się nigdzie nie można, bo nikt nie odbiera telefonów. następnego dnia rano pan na infolinii nie był w stanie powiedzieć co się stało że zakupów nie dostarczono i co dalej w związku z tym też nie wiedział. Radzę omijać z daleka, jedyna pozytywna rzecz to że nie zapłaciłam z góry.

Niezweryfikowany Klient_pWzw

11.01.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Brak możliwości kontaktu...
Brak możliwości kontaktu aby dowiedzieć się dlaczego zakupy nie dojechaly w terminie (sobota). Dostawa spóźniona. Zero informacji o brakach w zamówieniu. Pomylone produkty, dostałam coś czego nie zamawialam. Reklamacja zgłoszona, zero odpowiedzi od 8 dni. Jak widać- klientów mają jawnie gdzieś...

zarejestrowany-uzytkownik

18.11.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
zamówiłam dosyć sporo...
zamówiłam dosyć sporo artykułów z dostawą do domu. Towar został opłacony przelewem natychmiastowym OPŁACONE PRODUKTY NIE DOJECHAŁY!!!, nie można skontaktować się telefonicznie z nikim po 18 ( termin dostawy był ustalony na 18.00-20.00) To jest skandal.

Klient_BbqW

29.10.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

API Market

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż API Market?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!