Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.70 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (5386)

Jeżeli chodzi o ...

Jeżeli chodzi o obsługę jest czasem wiele do życzenia. Raz obsługa przychodzi się spytać czy może w czymś pomóc a raz trzeba się prosić o pomoc przy kupnie np. miksera na prezent dla najbliższych .

Zakup kina domowego. ...

Zakup kina domowego. Osoba obsługująca przedstawiła mi trzy rodzaje kina domowego, na początku nie do końca rozpoznała potrzeby , które przedstawiłem - w jednym z proponowanych modeli nie było możliwości łączenia się przez bluetooth z innymi urządzeniami co było dla mnie bardzo istotne. Przy wyborze jednego z modeli usłyszałem, że "większość klientów wybiera ten model i są bardzo zadowoleni", co uważam za plus, zwłaszcza dla klienta, który mógłby się wahać w podjęciu decyzji. Zostałem również poinformowany o regulaminach, możliwościach zwrotu zakupionego towaru, a także o możliwości ubezpieczenia sprzętu.

To z pewnością ...

To z pewnością jeden z moich ulubionych sklepów, jeżeli chodzi o RTV/AGD. Obsługa miła, kompetentna, służy zawsze pomocą. Do tej pory nie miałam żadnych problemów jeżeli chodzi o zakupy, zwrot czy też wymianę towaru. Bardzo podoba mi się możliwość zamówienia produktu na stronie online, z możliwością odbioru w sklepie stacjonarnym, działa to nadzwyczaj sprawnie. Duży plus za utrzymanie porządku na terenie sklepu-wszystko jest regularnie odkładane na miejsce, nie trzeba szukać pendrive w dziale kuchennym, jak to często bywa. Z pewnością tam wrócę.

Generalnie nie tyle ...

Generalnie nie tyle o produkcie, co o jakości obsługi w MediaExpert. Dostawa (priorytetowa - dodatkowo płatna) jest już opóźniona 2 dzień. Wczoraj mówiłem z konsultantem dostawę na dziś 10-12. Oczywiście nie dojechała. Panie z infolinii są bardzo miłe, ale nie potrafią udzielić konkretnej odpowiedzi - mówią że oddzwonią i i nie oddzwaniają. Dział reklamacji odpisał że nie uznaje mojego zgłoszenia i żebym się skontaktował jak odbiorę przesyłkę. Generalnie PORAŻKA i proponuję trzymać się jak najdalej od firmy MediaExpert

Przejrzysta i intuicyja ...

Przejrzysta i intuicyja strona internetowa. Produkty opisane w sposób jasny i zrozumiały. Proces kredytowania szybki i łatwy. Wielki plus za możliwość porównywania cech kilku produktów.

Do placówki poszłam ...

Do placówki poszłam z konkretnym zakupem odkurzacza. Zostałam fachowo obsłużona. Pan, który prowadził ze mną rozmowe wyjaśnił mi wszystko czego oczekiwałam po czym mogłam dokonać zakupu. Jestem zadowolona z obsługi. Lokal prowadzony schludnie, mógłby być tylko w niektórych obszarach lepiej zatowarowany.

Porządny sklep z ...

Porządny sklep z dużym wyborem lecz obsługa strasznie zajęta przydał by się dodatkowy personel

A do sklepu ...

A do sklepu wchodzą ci, którzy patrzą na ludzi na górze. Mówi się, że produkt jest w innym mieście, jest tam. Poszedłem, nie było tam produktów, przejechałem 300 mil, omówię to wszędzie i nie poleciłbym Cię komuś, kto chciałby tam kupić produkty.

Mija tydzień i ...

Mija tydzień i pralki brak mimo, iż miała być u mnie dwa dni po zakupie. Brak kontaktu. NIE POLECAM. Polecam RTV AGD - przynajmniej jest tam standard obsługi klienta.

2 dni temu ...

2 dni temu zawitałam do Media Expert w Komornikach. Trafiłam na Pana Łukasza - dział IT. Pan rzeczowo wytłumaczył mi wiele spraw bardziej niż bym tego oczekiwała. Bardzo ludzkie podejście i rzadko bywam tak obsługiwana. Nie kupiłam wtedy telefonu. Wróciłam jednak po dwóch dniach. Warto, by inni sprzedawcy brali przykład z jakości i umiejętności oraz doświadczenia Pana Łukasza aby szerzyć sensowną obsługę klienta. I nie strzela fochów jak człek jednak chce przemyśleć rozmowę, by podjąć decyzję świadomie a nie pod presją. Doceniam i polecam. A rzadko udzielam się w opiniach, nie mam na to czasu. Tym razem było warto się pofatygować.

Firma nie wywiazuje ...

Firma nie wywiazuje sie z obowiazkow gwarancyjnych. Miala byc wymiana na nowa lodowke : przyslali kuriera (bez zapowiedzi!!!), nie informujac nawet ze tego modelu nie ma juz w ofercie. Nie potrafili zaproponowac zamiennika. Za najtanszy "niegorszy" zamiennik zaproponowany przeze mnie kaza doplacac!!! Kontakt slaby, zdawkowy i nie na temat. Niekompetencja obslugi : pomimo calkowitego braku jakichkolwiek ustalen przysylaja do mnie (trzykrotnie!!) kuriera po odbior lodowki. W przypadku takiego urzadzenia jak lodowka wymagaja zebym najpierw oddal niesprawne urzadzenie a potem "sie zobaczy". Ostatecznie (zdecydowalem sie na zwrot pieniedzy bo nie chcialem miec z ta "firma" wiecej do czynienia) umowili transport ale przyjechal sam kierowca i z braku pomocnikow odmowil abrania sprzetu!!! Kategorycznie odradzam i z cala pewnoscia zglosze skarge gdzie trzeba.

Brak odpowiedzi na ...

Brak odpowiedzi na maile. Rozpatrywanie reklamacji ponad 20 dni. Nie polecam

Sklep z dużym ...

Sklep z dużym wyborem produktów i kompetentnym personelem. Warto zobaczyć fizycznie produkt przed zakupem online. Czasem online cena jest niższa, więc można zweryfikować czy towar pasuje, a zamówić w tym czy innym sklepie. Tu mamy dodatkowo opcję zakupu online z darmowym odbiorem w sklepie stacjonarnym. Można zamówić u sprzedawcy. Dogodna lokalizacja w dużym centrum handlowym. Polecam.

Zamówienie złożone i ...

Zamówienie złożone i opłacone z samego rana z dostawą do godz.20 tego samego dnia. Pracownicy ME sami anulowali zamówienie, stworzyli nowe i wysłali je 4 dni po terminie. Zero informacji, jakość obsługi na infolinii i w sklepie internetowym tragiczna !! nigdy więcej u nich zakupów - ODRADZAM

Obsługę sklepu w ...

Obsługę sklepu w Radomsku polecam, szczególnie Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który jest bardzo pomocny przy wyborze produktu, odpowie na każde pytanie oraz doradzi co najlepiej wybrać. Dodatkowo Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), która przeprowadza transakcję końcową jest bardzo uprzejma i miła. Dzięki takim pracownikom polecam ten sklep!

Bardzo dobre położenie ...

Bardzo dobre położenie sklepu, parking z wieloma wolnymi miejscami. W sklepie niewielu pracowników obsługi, którzy niestety nie dysponują zbyt wielkim zasobem wiedzy na temat sprzedawanych produktów. Pracownicy nie są natrętni, służą pomocą bez narzucania się. Załatwienie sprawy reklamacji produktu w sposób szybki i sprawny. Wszelkie kwestie wyjaśnione przez pracownika obsługi. W krótkim czasie produkt gotowy do odbioru, wymieniony na nowy w ramach gwarancji.

Placówka zadbana, personel ...

Placówka zadbana, personel pełen wiedzy i chęci do pracy. Polecam placówkę!!

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.50 )

DOMAR

(3.13 )

Electro World

(3.39 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem