Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.79 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (3404)

W normie

Sklep ładny, z dużą ilością asortymentu - ale to wpisane już w markę media expert o wizualizację raczej nigdy nie można było się czepiać. Jeśli chodzi o obsługę, jest to uzależnione od działu. Na pewnych dzIałach doradcy są aktywni i chętni, na innych udają, że mnie nie widzą. Ceny są obecne przy każdym produkcie.

Klient_1CV1

25.02.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Dobra obsługa klienta

Kolejna wizyta w salonie Media Expert w Czaplinku i kolejny powód do zadowolenia. Na uwagę zwraca duża oferta produktowa. Każdy artykuł oferowany do sprzedaży posiada czytelne oznaczenie cenowe. Sklep oferuje dużą ilość promocji cenowych. Przy wejściu zauważyłem aktualną gazetkę ofertową. Obsługa salonu jest bardzo życzliwa i uprzejma. Nie ma problemu, by uzyskać wiedzę o oferowanych produktach. Salon jest przestronny, dobrze oświetlony. Uważam, że warto polecić ten salon Media Expert wszystkim klientom.

Stanisław_76

23.05.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Nie polecam

Osobom ceniącym swój czas, zakupów w tej firmie nie polecam. Zamówienia dokonać i owszem można (jak na każdej tego typu stronie) ale "potencjałem jego realizacji" wydają się nie dysponować. Mail "twoje zamówienie jest w drodze" lub wpis na stronie sprawdzenia statusu zamówienia oznacza to co oznacza: można go przeczytać :-) Na zwrócenie uwagi że narazili klienta na stratę czasu odpowiadają mailem "może pan złożyć reklamację". Nie przywiązywałbym się też do myśli że powiadomią iż dostawa nie będzie zrealizowana; do mnie to szczęście nie uśmiechnęło się dwukrotnie. A jak jest godzinę po umówionym terminie to można dłuuugo posłuchać muzyki nie dowiadując się o swoim "miejscu w kolejce" :-) Generalnie kilka godzin w plecy, dni na produktach "nie psujących się" :-) i bałaganu w kuchni. Ale może miałem pecha że chciałem lodówkę; może jakby coś mniejszego typu telewizor... ...to bym chociaż na youtube w zamian coś obejrzał :-) Ale nie bądźmy malkontentami; to było w okolicach "majówki" i pewnie spora część personelu skorzystała.

Brak zainteresowania.

Wchodząc do sklepu ze strony personelu brak zainteresowania klientem, choć byłam jedyną osobą w sklepie, personel urządzał sobie pogaduszki. Sklep czysty, asortyment dobrze widoczny. Brak dostatecznej wiedzy pracownika z działu odkurzaczy na temat produktu, musiałam sama zadawać pytania, ponieważ po prezentacji o którą prosiłam to nadal nic nie wiedziałam o produkcie. Odpowiedzi pan czytał z kartki.

Super

Pracują tam mili i pomocni ludzie oraz jest super asortyment

Martynka1998

16.04.2019
Media Expert Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Nie ma się do czego przyczepić, oby tak dalej!

Ostatnio popsuła mi się lodówka, następnie pralka i telewizor . W tym sklepie bardzo mi pomogli, doradzili wysłuchali potrzeb i dopasowali odpowiednie produkty. Ceny mają bardzo rozsądne i umiarkowane. Oczywiście fachowcy wnieśli i zamontowali nowy sprzęt bez żadnych kosztów. Polecam.

Dominik_248

11.04.2019
Media Expert Oddział
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

04.04.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Mila, szybka obsługa

Wizyta w sklepia godna polecenia,doradztwo idealne.

Klient_7G9m

04.04.2019
Media Expert Oddział
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Brak standardów obsługi

Niestety jeśli ktoś potrzebuje pomocy i konsultacji to w tym sklepie może liczyć tylko na siebie. Szkoda, bo spory asortyment i mnóstwo pracowników powinny zapewnić klientowi to co najlepsze. jednak tak nie jest - pracownicy zamiast obsługiwać klientów (klientów którzy proszą o pomoc) wolą rozmawiać z kolegami, a kiedy umawiasz się na odbiór towaru po kilku dniach okazuje się, że nikt kompletnie się tym nie zainteresował... Właściwie to w tym sklepie mogłoby nie być obsługi wcale - oczywiście mówię o tej konkretnie lokalizacji - nie wiem jak jest w pozostałych marketach, ale tu mogę przyjść tylko i wyłącznie jeśli dobrze wiem czego potrzebuję. Ton sprzedawcy pozostawiał wiele do życzenia i raczej się tam nigdy więcej nie wybiorę.

Niestety słabo

Byłem trzy razy (do trzech razy sztuka), Za pierwszym razem miałem nie miłe doświadczenie z Paniami od "pomocy" w dziale zakupów. Ich pomoc ograniczała się do ciężkich westchnień i zdawkowych odpowiedzi (niestety informacja o oprocentowaniu rat i jaki bank udziela pożyczki jest dla mnie stosunkowo jest dla mnie zancząca). Drugie spotkanie - chciałem kupić sprzęty AGD do kuchni - Rozmowa ze specem od sprzętu AGD do kuchni (Pan sam podszedł i zapytał czy nie potrzebujemy pomocy), dosłownie na jego miejscu mógłby stanąć szympans dowiedziałbym się tyle samo... Jego wiedza ograniczała się do informacji zamieszczonych na wywieszkach na sprzęcie a odpowiedzi na pytania typu ,,Czym różni się sprzęt marki A za 700 zł a sprzęt marki B za 1000" i odpowiedzi "kolorem, hahaha" już od dawna mnie nie bawią. Ogólnie Pan dużo więcej uwagi poświęcał dekoltowi mojej żony niż odpowiedziom na zadawane mu pytania. Niestety ani moja żona ani ja nie czuliśmy się w tej sytuacji komfortowo. Ogólnie o co bym nie zapytał to odpowiadał na tyle ile wiedział, czyli nie wiele... Byłem ostatnio kupić z ojcem telefon (starszy już Pan , który chciał kupić telefon "z dużymi cyframi i nie chce przez internety")" - najpierw podszedł Pan zapytać czy może jakoś pomóc, jak usłyszał, że chcemy telefon z dużymi przyciskami to stracił jakikolwiek zainteresowanie. Tyle z pomocy Ogólnie nie polecam sklepu w Opolu przy Turawa Park, a HR-owi radzę skupić się na szkoleniu pracowników i kontakcie z klientami. Niestety ja nie polecę tego sklepu

Obsługa

Obsługa jest miła, posiada wszelką wiedzę na zadane pytania odnośnie sprzętu.

Klient_9ePL

22.02.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

20.02.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

19.02.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

08.02.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super obsługa, taka jak nigdzie

Zagubiona klientka, telefon zniszczony Podchodzi doń ekspert i składa ukłony, Podchodzi też drugi i trzeci, Lecz jeden prym wiedzie w doradztwie fachowym. I pyta, i pyta, i wnioski wyciąga Telefony do prezentacji ogląda Zachęca, omawia do kasy zaprasza Tu zrobić zakupy przyjemność jest nasza Wrócę tu znowu, chętnie z doradztwa skorzystam Polecać też będę, bo to profesjonalista.

Mmamma

22.01.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo kompetentna obsługa!

Interesowała mnie lodówka. Konsultant, który mnie obsługiwał niezwykle szczegółowo wypytał mnie o preferencje, po czym zaprezentował kilka modeli sprzętu. Wytłumaczył zasady zakupu ratalnego oraz ze szczegółami wytłumaczył kwestię transportu i odbioru starego urządzenia.

Dagmara_262

22.01.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Zmarnowany czas

Sprzedawca wykazał się wysokim poziomem wiedzy na temat modeli telefonów, które przeglądaliśmy, a jego porady odnośnie kończącego się supportu dla modelu po który przyszliśmy, skłoniły nas do wyboru droższego modelu. Niestety cały jego wysiłek poszedł na marne, ponieważ dopiero przy kasie okazało się, że mimo informacji na ekspozycji o promocji (skądinąd bardzo niejasnej promocji) na ten model, promocja nie przysługuje, ponieważ inny pracownik źle porozmieszczał kartki z promocjami. Następująca po tym zachęta, aby kupić telefon, mimo to drożej, bez promocji, była bardzo nie na miejscu. Wielka szkoda

Klient_cSyM

13.01.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Reklamacja to makabra.

Dodam mój przypadek. Zakupiłem lodówkę ( musiała być do 150 cm wysokości ). Przyjechała szybko, wstawiona działa. Żona wymyśliła zamianę strony otwierania drzwi. Zamówiłem fachowca ( serwisant z innej firmy obsługującej AGD i meble ). Po zdjęciu drzwi okazało się że lodówka jest uderzona od góry, chyba w fabryce i odkształcona w punktach mocowania zawiasów. Zareklamowałem i oczywiści stwierdzono że to ja wykonałem te uszkodzenia. Na moje stwierdzenie ( przesłałem na żądanie zdjęcia ) że człowiek nie ma możliwości fizycznych aby takich odkształceń dokonać ponowiono werdykt. Dopiero stwierdzenie że kieruję sprawę na drogę sądową po długiej korespondencji wymieniono lodówkę. Starą zabrano z mieszkania, nową dostarczono pod drzwi bez wniesienia i bez zamiany strony otwierania drzwi. Czyli nie przywrócono stanu z dnia odbioru. Obsługa reklamacji to jedna wielka pomyłka. Dlatego nie polecam, chyba że ktoś chce kłopotów.

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem