Jakość Obsługi

NEONET

( 3.77 )

Firma Neonet jest jednym z liderów sprzedaży w branży RTV-AGD. Od 15 lat obecna na polskim rynku, posiada blisko 300 salonów na terenie całego kraju oraz sklep internetowy NEO24. Zdobywca wielu prestiżowych nagród m.in. Gwiazdy Jakości Obsługi, Laur Konsumenta czy Diamenty miesięcznika Forbes. Neonet w swojej ofercie posiada bogaty wachlarz produktów z branży: RTV, AGD, IT, akcesoria czy multimedia.

Opinie (1975)

Fajne miejsce na pierwsza prace

Hejka, pracuje w firmie NeoNet juz rok i pare miesiecy. Praca naprawde fajna, ale trzeba jednak lubic ludzi:) W koncu kontakt z klientem jest dzien w dzien, przez caly dzien. Oprocz tego - kasa, reklamacje i czasem magazyn - no ale dobrze, ze oprocz golej pensji takze mamy premie:) Zespol mlody, zgrany z ok kierownikiem. Mi tutaj dobrze:)

WPROWADZAJĄ W BŁĄD PODCZAS PRZYJMOWANIA REKLAMACJI

. Zakupiłam w salonie lodówkę dnia 30.01.2019, sklep dostarczył Mi ją 01.02.2019 w godzinach popołudniowych, sprzęt podłączyłam wieczorem. Rano następnego dnia czyli 02.02.19 sobota okazało się, że lodówka nie mrozi, ani nie chłodzi. Postanowiłam złożyć reklamację o rękojmię, ponieważ otrzymałam sprzęt niesprawny , niezgodny z umową. W poniedziałek t.j 04.02.19 udałam się w tym celu do salonu , miałam wypisaną reklamację z opisem tego co stwierdziłam, pracownik przeczytał , wpisał dane do systemu i wydrukował dając Mi do podpisu. Czytając zauważyłam, iż w opisie usterki oprócz tego co ja podałam dopisane jest "rysy na obudowie " i "ślady użytkowania". Na mój sprzeciw , że Ja tego nie stwierdziłam i że nie ma żadnych rys , ani śladów użytkowania , Pani kierownik, która nadzorowała wprowadzanie reklamacji przez pracownika poinformowała Mnie, iż takie są standardy i procedury przy przyjmowaniu reklamacji o rękojmię i zawsze tak wpisują. . Po upływie kilku dni przyjechał Pan z serwisu i stwierdził uszkodzenie transportowe, brak gazu . Tak mam na piśmie. W piątek 15.02.2019 otrzymałam SMS z sieci Neonet o odmowie roszczenia z powodu użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi i zarzucono Mi , że podpisałam, bez zastrzeżeń protokół odbioru sprzętu. A jak miałam stwierdzić gołym okiem , że brakuje gazu w lodówce , to może stwierdzić tylko wykwalifikowany pracownik, a nie zwykły użytkownik. Poza tym lodówkę włączyłam dopiero gdzieś po 5 godzinach . Czuję się oszukana i pokrzywdzona zarówno przez pracowników sklepu jak i dział reklamacji. Sprzęt jest nadal u Mnie i mogę udowodnić, iż nie ma żadnych rys , ani śladów użytkowania.

Po prostu SUPER

Z uwagi na awarię lodówki, byłem zmuszony dokonania zakupu nowego egzemplarza. Jestem bardzo zaskoczony miłą i sympatyczną obsługą w tym sklepie. Fachowa obsługa i duża wiedza pracownika na temat tego produktu wystawia bardzo dobrą notę dla całego personelu w tym sklepie. Gorąco polecam.

Super sklep

Polecam sklep ,to nie był mój pierwszy zakup w tym sklepie i na pewno nie ostatni nigdy nie było problemu, szybka realizacja zamówienia i wysyłka. Pozdrawiam wszystkich pracowników sieci Neonet.

Po prostu SUPER

Z uwagi na awarię wyeksploatowanej wiekiem lodówki zmuszony byłem kupić nową. Udałem się więc do jednego z wielu sklepu w mojej miejscowości. Duży wybór, atrakcyjne ceny i miła oraz sympatyczna obsługa sprawiły, a także fachowe doradztwo, sprawiły że wybrałem taki produkt o którym myślałem. Jestem bardzo zadowolony z wizyty i obsługi i na pewno będę polecał ten sklep moim znajomym.

Po prostu SUPER

Z uwagi na awarię wyeksploatowanej wiekiem lodówki zmuszony byłem kupić nową. Udałem się więc do jednego z wielu sklepu w mojej miejscowości. Duży wybór, atrakcyjne ceny i miła oraz sympatyczna obsługa sprawiły, a także fachowe doradztwo, sprawiły że wybrałem taki produkt o którym myślałem. Jestem bardzo zadowolony z wizyty i obsługi i na pewno będę polecał ten sklep moim znajomym.

Beznadzieja

Beznadziejny sklep trzeba być ślepym jak moja młoda córka.Naciagneli ją na wszystko co można ps.chodzi o ubezpieczenie i wymuszenie informacji po prostu żenujące a Ona biedna myślała że są tacy życzliwi.Przy rachunku podliczyli wszystkie usługi nawet to że pomogli jej zaktuliwac system uwaga 50 zł koszt

Pozytywne podejście do klienta

Pracownik obsługujący moją osobę w tym sklepie był pozytywnie nastawiony do klienta zainicjował rozmowę w szablonowy sposób jednakże zrobił to z uśmiechem na ustach. Podczas prezentacji produktu przedstawił zalety i wady sprzętu oraz własne doświadczenia które miał z omawianym modelem. Jednakże zabrakło mi bardziej kompleksowej prezentacji asortymentu który mnie interesował.

Super, obsługa jak nigdzie indziej

Podczas mojej wizyty w tym sklepie obsługa stanęła na wysokości zadania pomimo początkowych problemów z dostępnością doradców klienta na Sali sprzedaży. Pracownik przed przystąpieniem do rozmowy sprzedażowej zadał kilka pytań otwarty, aby poznać moje preferencje zakupowe a następnie przedstawił zalety oglądanego produktu oraz starał się rozwiać wszystkie moje wątpliwości dotyczące produktu. A następnie przeprowadził symulacje zakupu ratalnego przedstawiając jego zalety. W żadnym sklepie z Adg i Rtv nie spotkałem się jeszcze z taką obsługą i podejściem do klienta. Sklep godny polecenia ze względu na obsługę.

Mało ludzi

Duży plus, że w sklepie nie ma zbyt wielu ludzi (w sumie jak w całej galerii). Kupowałam ostatnio pokrowiec na telefon i problem był taki, że sprzedawca nie potrafił stwierdzić jaki to kolor (biały czy transparentny) i gdybym sama go nie poprosiła to podejrzewam, że nie doczekałabym się na to, aż do mnie podejdzie.

Etui na telefon

Kupiłam dzisiaj etui na telefon. Bardzo miły sprzedawca, pomógł mi znaleźć odpowiedni model, jednak zdecydował się pomóc mi dopiero wtedy, gdy podeszłam do niego z prośbą o pomoc. Wcześniej stał z grupą innych pracowników i rozmawiał.

Stanowczo odradzam zakupy w Neonecie

Postanowiłam zakupić kilka produktów. Trafiłam na bardzo miłego Pana, który zrobił dobre wrażenie. Jednak nie trwało to długo... czar prysł... cena za zakup inna, na fakturze inna, oczywiście wyższa. Odbiór towaru trwał prawie godzinę! wcześniej, telefonicznie poinformowałam, że będę. Pan nie był totalnie zorientowany: błędy podczas wprowadzania cen, nie potrafił wycofać paragonu i wprowadzić nowego towaru- świadczy o tym czas pobytu oraz ilość wykonanych telefonów do kierownika. Cena, za którą mi Pan sprzedał telewizor w poniedziałek, przy odbiorze w czwartek już był 100 zł droższa- uzgodniona cenna przypominam była niższa. Zdecydowanie odradzam zakupy w sklepie Neonet w Gnieźnie! szkoda czasu i nerwów!!!

Fatalnie

Sprzedawcy chyba nie zależało na sprzedaży może dlatego że była sobota popołudniu. Nie potrafił ustać w miejscu, nie dawał dojść do słowa. Ogólnie fatalnie. Ostatecznie kupiłem sprzęt w Mediaekspert. Nie polecam

Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Udałam się ostatnio do sklepu w celu wybrania prezentu urodzinowego, nie zauważyłam żadnego zainteresowania po moim wejściu a także w momencie rozglądania się po sklepie. Obsługa połączona w grupki rozmawiała sobie między regałami. Po samodzielnym wybraniu produktu udałam się do kasy gdzie siedziały dwie dyskutujące ze sobą panie. W trakcie kasowania nie zrozumiałam pytania- Pani zamiast sprecyzować co ma na myśli odburknęła niemiłym tonem. Pomimo satysfakcjonującego zatowarowania i ogólnego porządku na sklepie uważam, że obsługa powinna bardziej skupić się na kliencie.

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.51 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem