Jakość Obsługi

NEONET

( 3.75 )

Firma Neonet jest jednym z liderów sprzedaży w branży RTV-AGD. Od 15 lat obecna na polskim rynku, posiada blisko 300 salonów na terenie całego kraju oraz sklep internetowy NEO24. Zdobywca wielu prestiżowych nagród m.in. Gwiazdy Jakości Obsługi, Laur Konsumenta czy Diamenty miesięcznika Forbes. Neonet w swojej ofercie posiada bogaty wachlarz produktów z branży: RTV, AGD, IT, akcesoria czy multimedia.

Opinie (1982)

dobry sklep

W Neonecie kupujemy już od lat - czy to telefony, czy sprzęty do kuchni. Wszystko świetnie się sprawdza, a w razie potrzeby jest zapewniony szybki i sprawy serwis. Od siebie polecam korzystać z promocji, które sklep często organizuje. My ostatnio kupiliśmy nową lodówkę praktycznie o 200zł taniej.

Pomocna obsługa

Dość długo chodziłem po sklepach i szukałem nowego telewizora do domu, niestety nie mogłem się na nic zdecydować. W wielu sklepach na zapytanie, który telewizor jest obecnie najlepszy po prostu mnie zbagatelizowano. Dopiero pracownicy Neonetu w moim mieście staneli na wysokości zadania - pomogli, doradzili, wytłumaczyli, wskazali różnice. Do tego cena bardzo przystępna. Jestem bardzo zadowolony z zakupów w tym sklepie.

Ostrzegam przed promocjami w tym sklepie

Ostrzegam przed promocjami w tym sklepie!!! Pojawiłam się w sklepie z zamiarem zakupu telefonu za 2500 zł i chciałam skorzystać z aktualnej promocji "zacznij spłacać od czerwca i raty 0% - RRSO 0%". W sklepie stacjonarnym - po tzw. weryfikacji poinformowali mnie, że całkowita spłata kredytu (telefonu) wyniesie 3300 zł i nie ma czegoś takiego jak spłata od czerwca tylko od następnego miesiąca. Zapytałam, gdzie mogę skorzystać z promocji, którą wszędzie reklamują. Powiedzieli, że w sklepie internetowym. Tak też zrobiłam. Wróciłam do domu bez telefonu i dokonałam zakupu poprzez sklep internetowy. Czekałam na towar 5 dni. Wreszcie towar przyszedł do sklepu. Udałam się ponownie do punktu odbioru czyli sklepu stacjonarnego. A w nim? Ponowna weryfikacja i wyliczenie całkowitej spłaty kredytu na 3700 zł!!!!!!!!!! Sklep stacjonarny poinformował mnie, że nie mogą mi sprzedać telefonu za 2500 zł w kredycie 0%. Zadzwoniłam na centralę, gdzie usłyszałam informację, że nie zapoznałam się z regulaminem promocji. Po rozmowie z konsultantem wnikliwie zapoznałam się z regulaminem promocji z którego jasno wynikało, że bez problemu mogłam wziąć udział w promocji i zakupić sprzęt na raty 0%. Po wystawieniu negatywnego komentarza odezwała się do mnie centrala i w ramach zadośćuczynienia za zaistniałą sytuację, gdzie przyznali mi rację i napisali, że należały mi się raty 0% tylko nie wiedzą czemu ich nie dostałam, zaproponowali bon podarunkowy o wartości 50 zł i prosili o usunięcie komentarza :)))))))) kpina! Taki bon bez problemu można znaleźć w internecie i legalnie go wykorzystać robiąc zakupy w neonet on-line. Jak poprosiłam o rekompensatę zgodną z obecną promocją - kartę podarunkową o kwocie dostosowanej do promocji - to otrzymałam wyodrębnione paragrafy i zapisy regulaminu obecnej promocji cyt. "Zgodnie z regulaminem promocji § 2 pkt. 7 7) Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi i rabatami (w tym też rabatami reklamacyjnymi oraz wycenami indywidualnymi) obowiązującymi w czasie trwania Promocji. Promocja nie łączy się z ratami 0%." Wręczając mi odpowiednią kartę podarunkową, sklep nic by na tym nie stracił bo zakupu dokonałabym nigdzie indziej tylko w neonet, a niesmak sytuacji na pewno nie pozostałby tak intensywny. Promocjami tego sklepu powinien zająć się Rzecznik Ochrony Konsumentów bo niestety jawnie wprowadzają klientów w błąd. Dlatego raz jeszcze ostrzegam przed zakupami w neonet stacjonarnym i neonet online.

Brak słów

Zachęcam do wnikliwej analizy umowy kredytowej przed podpisaniem oraz o zapoznanie sie z warunkami promocji obowiazujacymi w sklepie neonet. Pracownica obsługująca system ratalny poinformowała mnie, ze nie ma możliwości zakapu ratalnego w promocji 40x0, podwajajac przy tym wartosc zakupu prawie dwukrotnie. Po zdecydowanej odmowie podpisania umowy przeze mnie otrzymalem informację, że warto chocby wziac przedłużoną gwarancję na sprzęt, mialo to skutkowac "przychylniejszym spojrzeniem" ze stronu Banku na złożony przeze mnie wniosek. Zniecierpliwiony wykonałem telefon do centrali Banku, gdzie uzyskałem informacje, że wysokość kosztu kredytu zalezy od "dobrej woli pracownika".. W związku z powyzszym postanowiłem sprawdzić to w innym sklepie. Schemat dzialania podobny, lecz inny efekt. Otrzymalem kredyt zgodny z warunkami promocji, czyli 40x0 ... bez zadnych kosztow... nikt nie wciskal mi tez przedłużonych gwarancji, ubezpieczen...

POLECAM

Zamówiłam telefon przez stronę internetową, kolejnego dnia kurier już dostarczył mi go do domu. Nie spodziewałam się tak szybkiej wysyłki, przez co jestem naprawdę bardzo pozytwnie zaskoczona. Tym bardziej, że sklep Neonet ma najniższe ceny na rynku. Na pewno nie będą to moje jedyne zakupy w tym sklepie.

Super fachowa obsługa , mili ludzie

Bardzo miła obsługa , służą pomocą i widać ze znają sie na tym co robią

stanowczo nie polecam a wręcz ostrzegam !

od kilku miesięcy nie mogę odzyskać pieniędzy za nie wykonaną usługę montażu kuchni gazowej neonet twierdzi że nie miałem przygotowanej do montażu instalacji gazowej elektrycznej mam za mało miejsca w drzwiach aby wnieść urządzenie do kuchni itp firma zewnętrzna wykonała podłączenie kuchni bez problemów wystąpiłem do neonet o zwrot 129 zł i wciąż odmowa bo to moja wina naciągacze i oszuści omijać szerokim łukiem

Obsługa do niczego

Odwiedzilam sklep Neonet w Koninie na ul. Spoldzielcow6 6a. W sklepie było 4 pracowników. Nie było żadnego klienta. Stosunek pracowników do klienta olewajacy. Gdy weszłam xa czwórka była zajęta rozmowa, spojrzeli się na mnie i zero reakcji. Podeszlam do pracowników ponieważ odwiedzilam ten sklep w konkretnym celu. Chciałam kupić ładowarkę do telefonu. Żadne z pracowników nie zainteresowało się moja osoba. Powiedziałam do jednej z pracownic przepraszam chciałabym ładowarkę do telefonu. A ta pracownica odpowiedziała a ja mam obsłużyć . No dobra niech będzie. Przyznam szczerze, iż bardzo mnie zdziwiło podejście do klienta sprawdziła mi z niechęcią czy posiadają taki model ładowarki. Odburknela że nie mają. Więc podziękowałam i wyszłam z tego sklepu. Ogromnie mnie zdziwiło zachowanie pracowników tego sklepu. Zero zainteresowania klientem totalna olewka.

WPROWADZAJĄ W BŁĄD PODCZAS PRZYJMOWANIA REKLAMACJI

. Zakupiłam w salonie lodówkę dnia 30.01.2019, sklep dostarczył Mi ją 01.02.2019 w godzinach popołudniowych, sprzęt podłączyłam wieczorem. Rano następnego dnia czyli 02.02.19 sobota okazało się, że lodówka nie mrozi, ani nie chłodzi. Postanowiłam złożyć reklamację o rękojmię, ponieważ otrzymałam sprzęt niesprawny , niezgodny z umową. W poniedziałek t.j 04.02.19 udałam się w tym celu do salonu , miałam wypisaną reklamację z opisem tego co stwierdziłam, pracownik przeczytał , wpisał dane do systemu i wydrukował dając Mi do podpisu. Czytając zauważyłam, iż w opisie usterki oprócz tego co ja podałam dopisane jest "rysy na obudowie " i "ślady użytkowania". Na mój sprzeciw , że Ja tego nie stwierdziłam i że nie ma żadnych rys , ani śladów użytkowania , Pani kierownik, która nadzorowała wprowadzanie reklamacji przez pracownika poinformowała Mnie, iż takie są standardy i procedury przy przyjmowaniu reklamacji o rękojmię i zawsze tak wpisują. . Po upływie kilku dni przyjechał Pan z serwisu i stwierdził uszkodzenie transportowe, brak gazu . Tak mam na piśmie. W piątek 15.02.2019 otrzymałam SMS z sieci Neonet o odmowie roszczenia z powodu użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi i zarzucono Mi , że podpisałam, bez zastrzeżeń protokół odbioru sprzętu. A jak miałam stwierdzić gołym okiem , że brakuje gazu w lodówce , to może stwierdzić tylko wykwalifikowany pracownik, a nie zwykły użytkownik. Poza tym lodówkę włączyłam dopiero gdzieś po 5 godzinach . Czuję się oszukana i pokrzywdzona zarówno przez pracowników sklepu jak i dział reklamacji. Sprzęt jest nadal u Mnie i mogę udowodnić, iż nie ma żadnych rys , ani śladów użytkowania.

Po prostu SUPER

Z uwagi na awarię lodówki, byłem zmuszony dokonania zakupu nowego egzemplarza. Jestem bardzo zaskoczony miłą i sympatyczną obsługą w tym sklepie. Fachowa obsługa i duża wiedza pracownika na temat tego produktu wystawia bardzo dobrą notę dla całego personelu w tym sklepie. Gorąco polecam.

Fajne miejsce na pierwsza prace

Hejka, pracuje w firmie NeoNet juz rok i pare miesiecy. Praca naprawde fajna, ale trzeba jednak lubic ludzi:) W koncu kontakt z klientem jest dzien w dzien, przez caly dzien. Oprocz tego - kasa, reklamacje i czasem magazyn - no ale dobrze, ze oprocz golej pensji takze mamy premie:) Zespol mlody, zgrany z ok kierownikiem. Mi tutaj dobrze:)

Super sklep

Polecam sklep ,to nie był mój pierwszy zakup w tym sklepie i na pewno nie ostatni nigdy nie było problemu, szybka realizacja zamówienia i wysyłka. Pozdrawiam wszystkich pracowników sieci Neonet.

Po prostu SUPER

Z uwagi na awarię wyeksploatowanej wiekiem lodówki zmuszony byłem kupić nową. Udałem się więc do jednego z wielu sklepu w mojej miejscowości. Duży wybór, atrakcyjne ceny i miła oraz sympatyczna obsługa sprawiły, a także fachowe doradztwo, sprawiły że wybrałem taki produkt o którym myślałem. Jestem bardzo zadowolony z wizyty i obsługi i na pewno będę polecał ten sklep moim znajomym.

Po prostu SUPER

Z uwagi na awarię wyeksploatowanej wiekiem lodówki zmuszony byłem kupić nową. Udałem się więc do jednego z wielu sklepu w mojej miejscowości. Duży wybór, atrakcyjne ceny i miła oraz sympatyczna obsługa sprawiły, a także fachowe doradztwo, sprawiły że wybrałem taki produkt o którym myślałem. Jestem bardzo zadowolony z wizyty i obsługi i na pewno będę polecał ten sklep moim znajomym.

Beznadzieja

Beznadziejny sklep trzeba być ślepym jak moja młoda córka.Naciagneli ją na wszystko co można ps.chodzi o ubezpieczenie i wymuszenie informacji po prostu żenujące a Ona biedna myślała że są tacy życzliwi.Przy rachunku podliczyli wszystkie usługi nawet to że pomogli jej zaktuliwac system uwaga 50 zł koszt

Pozytywne podejście do klienta

Pracownik obsługujący moją osobę w tym sklepie był pozytywnie nastawiony do klienta zainicjował rozmowę w szablonowy sposób jednakże zrobił to z uśmiechem na ustach. Podczas prezentacji produktu przedstawił zalety i wady sprzętu oraz własne doświadczenia które miał z omawianym modelem. Jednakże zabrakło mi bardziej kompleksowej prezentacji asortymentu który mnie interesował.

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.51 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Najlepiej oceniane salony fryzjerskie na portalu Jakości Obsługi

Sprawdź, które salony fryzjerskie otrzymały najwyższe oceny od użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te salony, które posiadają min. 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem