Jakość Obsługi

NEONET

( 3.41 )

Firma Neonet jest jednym z liderów sprzedaży w branży RTV-AGD. Od 15 lat obecna na polskim rynku, posiada blisko 300 salonów na terenie całego kraju oraz sklep internetowy NEO24. Zdobywca wielu prestiżowych nagród m.in. Gwiazdy Jakości Obsługi, Laur Konsumenta czy Diamenty miesięcznika Forbes. Neonet w swojej ofercie posiada bogaty wachlarz produktów z branży: RTV, AGD, IT, akcesoria czy multimedia.

Opinie (2037)

Sprzedają buble

Kupiłam lodówkę wiodącej marki niestety po rozpakowaniu ,które nie nastąpiło przy dostawcy ,okazało się że lodówka jest w środku cała podrapana , szuflada zamrażarki pęknieta , i jeszcze inne defekty ,zareklamowałm w neonecie i reklamację odrzucono , bezczelnie wmawiając mi że to uszkodzenia mechaniczne , które za pewne powstały z mojej winy . Sprawa pewnie skończy się w sądzie. Skandal. Wszystkim odradzam zakupy w neonecie.

Akcja promocyjna obsługa klienta

Najgorszy sklep i wszystkim odradzam jakiekolwiek zakupy w neonet. Skorzystałam z promocji Neonet 55zł za każde 500zł wydane w sklepie. Naliczony rabat na stronie internetowej 110zł. Zakupy zrobione na początku lipca a bon dostałam na maila dopiero kiedy się o niego 2x upomniałam w dniu 16 sierpnia - bon wygasał 23 sierpnia. Na bonie data ważności 11 lipca 23 sierpnia. Żenada. Potem problemy ze stroną i nie mogę z winy Neonet złożyć zamówienia.Ważność bonu wygasa. Przedłużają ważność do 30 sierpnia (nadal z powodu błędów na stronie nie można skorzystać z bonu). Obecnie mam 19 wrzesień a ja nada nie wykorzystałam bonu. Pani z obsługi (korespondencja mailowa) twierdzi, że bon miał przedłużaną datę ważności kilka razy i tak dalej i tak dalej.Problem w tym, że nikt mnie o niczym nie informował a na infolinii uzyskiwałam zupełnie inne informacje niż na maila. Finał Pani arogancko w mailu wskazuje wiele dat przedłużania ważności bonu i informuje mnie, że jak chce z niego skorzystać to mogę do jutra i koniec z ich strony. Nie łapcie się na ich promocje bo nie warto

PORAŻKA

Witam nie polecam sklepu. Sprzedają towar wadliwy. Po sprawdzeniu sprzętu w domu i zaowazeniu wady postanowiłem reklamowac go. Kazali go odesłać do swojej siedziby na ekspertyzę i po tygodniu trzymania go stwierdzili że odesłać go na serwis. Byłem zaskoczony ponieważ myślałem że wymienia mi na nowy a nie każą czekać następne 3 tyg. Jak się sprzedaje zepsuty towar to wymienia się na nowy a nie każe czekać 4 tygodnie !!! UNIKAC ICH albo niech dają na piśmie że towar jest 100% sprawny. Prosta zasada place i wymagam.

Szkoda słow

Witam jeśli chodzi o zamówienie i dostawę towaru super.Problem się pojawił jak podłączyłem telewizor w domu i oto okazało się że nie działa.Nie ma mowy aby sklep dał mi nowy telewizor tylko muszę czekać na reklamacje /rękojmię .Pni poinformowała mnie że może to potrwać 2 a nawet 4 tygodnie .Super dodałem że proszę o wymianę na nowy i usłyszałem ze tak ,ale może on zostać też naprawiony.Szkoda że tak wielka sieć sklepów nie zaproponowała mi wymiany na nowy od ręki .Dodam oczekiwanie niestety jest zgodne z prawem .

Sklep sprzedający buble.

Kupiłem w tym sklepie słuchawki "Lenovo". Cieszyłem się nimi około 5 minut. Po ich założeniu, po prostu się rozleciały. Oczywiście nie było mowy na wymianę tego sprzętu na inny. Pan sprzedawca wypisał zgłoszenie reklamacyjne, na którym o dziwo, zaznaczył ślady użytkowania i rysy na obudowie. Jakim cudem po jednokrotnym użyciu, takie uszkodzenia powstały? Na moje pytanie o ten wpis pan odpowiedział, że to standard i taki wpis musi być w zgłoszeniu. Oczywiście reklamacja została przez serwis Lenovo odrzucona, bo jakiś "człowiek" z serwisu nie uwzględnił tego, że pękniecie zamocowania słuchawki mogło powstać wskutek wady materiału. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odradzam zakupy w Neonet!

Zakupiłem słuchawkę Jabra Stealth, którą użytkowałem kilka miesięcy, dopóki zwyczajnie się nie rozkleiła. Sklep odmówił uznania reklamacji twierdząc że to mechaniczne uszkodzenie nie podlegające gwarancji i zarzucił mi niewłaściwe użytkowanie. Absurd.

Uwaga na zakupy w Neonet

Jesli masz cos kupic w Neonet, lepiej kup w Biedronce lub Lidlu - to sa solidniejsze sieci niz Neonet. Neonet jest dobry tak dlugo, jak dlugo nie ma problemow, sa uprzejmi sprzedawcy - jak wszedzie zreszta. Ale prawdziwa wartosc wychodzi w przypadku problemow - Neonet robi wszystko by wykrecic sie od odpowiedzialnosci w ramach rekojmi. Ich oddzial zajmujacy sie skargami klientow pracuje na zasadzie: TO KOLEGA. A rekojmie obraca w gwarncje, zupenie inaczej niz Biedronka. Wiec zastanow sie i skorzystaj lepiej z Allegro. Ja tak zrobilem rezygnujac z oferty na TV Philips 55. I nie zaluje.

Dramat! Rozbój w biały dzień

Zamówiłem pralkę z dostawą do domu, która nigdy nie dotarła. Dzwoniłem wielokrotnie na infolinię, ale nikt nie był w stanie udzielić mi informacji kiedy dostanę zamówienie. Po wielu próbach poddałem się i zażądałem zwrotu pieniędzy. I tu mamy problem: rzekomo zwrot pieniędzy może nastąpić dopiero gdy pralka wróci do nich na magazyn. De facto pralk nigdy nie została do mnie doręczona więc Neonet wciąż ją ma tylko nie wie gdzie a pieniądze sobie przywłaszczył i nie chce oddać . Nie dajcie się nabrać. Nie kupujcie nic u nich

Reklamacje w ramach rekojmi

Zakupilam mixer w Neonet, po wiloletnim uzywaniu mixera Breville,SOKOWIRÓWKA BLAUPUNKT EJE401.. Pierwsze uzycie i poczatek klopotow. Sokowirowka rozchlapywala sok z burakow, wiec porobilam zdjecia i orzekazalam do sklepu - Ta marka nie spelniala moich oczekiwan czystego wyciskania soku wiec zazadalam zwrotu pieniedzy w ramach rekojmi, aby kupic inna sokowirowke. I zaczal sie taniec Neonetu, ktory koniecznie chcial zepchnala reklamacje na GWARANCJE producenta, wmawiajac mi, ze przyrzad jest sprawny. Neonet odeslal sokowirowke do serwisanta, a serwisant podlaczy do pradu, zawarczalo i uznal fachowo ze przyrzad jest sprawny, i odeslal do neonetu. W nastepujacej karuzeli pisalam do Neonetu, ze reklamuje w ramach rekojmi a nie w ramach gwarancji a kolejni urzednicy Neonetu swoje. Zazadalam wiec, by sokowirowka byla przetestowana w dokladnie takich samych warunkach, jak ja uzywalam, czy z burakami i marchewka. Podlaczenie do pradu by sprawdzic, ze silnik pracuje nie interesuje konsumenta. Neonet odmowil w pismie . Biuro Obsługi Klienta NEONET S.A. ul. Nyska 48a, 50-505 Wrocław Infolinia 801 88 77 44 lub 71 397 49 98. Podsumowanie: Obsluga klienta to nie tylko gdy usmiechnieci sprzedawcy chca opchnac towar, ale przede wszystki troska o satysfakcje klienta, o czym wie kazdy, kto kupowal na Zachodzie. Wnioski wyciagnij sam dla siebie, Polska nie musi byc gorsza od Zachodu. (dane osobowe usunięte przez administratora – RODO)

Bardzo rzetelna obsługa.

Kilka dni temu odwiedziłem Neonet w Grudziądzu w celu zakupu laptopa. Jak tylko zacząłem rozglądać się po produktach od razu podszedł do mnie sprzedawca i zaproponował pomoc. Nie jestem zbyt zorientowany w sprawach „komputerowych” ale sprzedawca wytłumaczył mi na co zwrócić uwagę. Zaproponował mi również napęd zewnętrzny,mysz i pokrowiec w mocno promocyjnej cenie. Jak najbardziej polecam ten sklep, miła obsługa. (dane osobowe usunięte przez administratora – RODO)

Super obsług

Wczoraj byłem w sklepie NEONET w Lubawie i obsługa to dla mnie wielki szok. Tak jak przedstawiła ofertę laptopa, którego poszukiwałem nie miałem jeszcze do tej pory. Uważam, że pracownica to wielki fachowiec jak na kobietę przystało. Wszystko wie o proponowanych laptopach i potrafi przedstawić to w jasny i łatwo przyswajalny sposób dla laika jakim jestem. Superr i trzymać tak dalej dziewczyno.

Super obsluga

Weszłam do sklepu w celu obejrzenia smartfonów. Obsługa sama podeszła do mnie. Udzielono mi wszelkich informacji. Wybrano odpowiedni model pasujący do moich wymagań. W gratisie dostałam folię zabezpieczającą . Ustawiono mi wszystkie funkcje w telefonie, zapoznano jak i co działa itp. Tam zawsze jestem super obsłużona. Raz pozwolono mi wejść nawet z psem ponieważ panował straszny upał. Nie zawsze i nie wszędzie to się zdarza. Załoga młodych ludzi ale pełen profesjonalizm obsługi. Wszyscy mieli identyfikatory, czysto w sklepie. Polecam wszystkim takie sklepy.

Reklamacja towaru w tym sklepie to koszmar.

Moj problem zaczal sie kiedy po ok tygodniu od podlaczenia lodowki zakupionej w tym sklepie przestala ona chlodzic i mrozic. Udalam sie do sklepu z prosba o wymiane lodowki na nowa w ramach rekojmi. Myslalam ze sprawa zostanie szybko zalatwiona bo tydzien prawidlowego dzialania lodowki to troche za krotki czas i ewidentnie od poczatku bylo z nia cos nie tak. Niestety, kierownik sklepu stwierdzil ze on nic nie moze zrobic a dzial reklamacji obarczyl wina mnie i trzykrotnie odrzucil moja reklamacje. Po pol rocznej "walce" z firma Neonet i z pomoca Rzecznika Praw Konsumenta we Wroclawiu moja reklamacja zostala uznana. Ale to jeszcze nie koniec . Pan kierownik upieral sie ze sklep nie ma obowiazku odebrania zepsutej lodowki i transport nalezy do mnie! Jednak pan nie mial racji i po dwoch dniach i kolejnych moich stresach firma Neonet przyjechala do mnie po lodowke ( 40 km ) . Ale najlepsze bylo na koncu gdy przyjechalam do sklepu odebrac pieniadze .Pan kierownik sklepu stwierdzil ze on nie ma pieniedzy w kasie i nie ma mi co wyplacic mimo ze wiedzial ze ja jade 40 km po pieniadze za lodowke! Mialam stac i czekac az ktos cos kupi za gotowke ! To naprawde nie jest zart! Zostalam zmuszona do spedzenia calego dnia we Wroclawiu i krotko przed zamknieciem sklepu dostalam telefon ze pieniedze dla mnie sa ! Dla mnie sprawa zostala pozytywnie zakonczona i z tego sie ciesze ale nikomu nie polece tego sklepu a wrecz bede odradzac . Kierownik sklepu pan jest malo zainteresowany tym zeby klient wrocil do sklepu ponownie .... no trudno ja juz tam nic nigdy nie kupie ! (dane osobowe usunięte przez administratora)

Brak słów

Zakupiona wieża z uszkodzonym pilotem .oddano do reklamacji i czekam a reklamacja zgłoszeniowa już dawno minęła i wieczne zbywanie i wciskanie kitu co to za sklep że nie umia sobie poradzić . Ile mam czekać rok

brak profesjonalizmu - działanie na szkodę klienta

Towar kupiony w na stronie NEONET w środę. Wykonałem telefon do biura obsługi klienta z prośbą o dostarczenie towaru w poniedziałek - otrzymałem potwierdzenie. W poniedziałek mail od NEONET z prośbą o potwierdzenie numeru telefonicznego ponieważ podobno nie odebrałem telefonu. Potwierdzam, że numer zgodny z tym podanym w zamówieniu. zaznaczam, że nikt nie dzwonił. Pięciokrotny kontakt z obsługą klienta, zapewniano mnie, że towar dotrze. Czterokrotnie byłem informowany o tym, że zamówienie w drodze, a o 16.48 także po moim telefonie, że dostawa niemożliwa. We wtorek do 13.00 żadnej informacji ze strony NEONET mimo że opiekun zamówienia miał dzwonić. Na zamówienie czekałem cały poniedziałek w Brodnicy (przyjechałem specjalnie z Warszawy) żeby podłączyć 70-letniemu ojcu lodówkę i pralkę. Pani w obsłudze w NEONET wszystko rozumiała ale nie była w stanie odpowiedzieć co teraz. Opiekun zamówienia – brak kontaktu mimo, że obiecano kontakt z jego strony.

nieuczciwa firma

Firma nieuczciwe postępuje z klientami. Zakupiłem TV 40" wybrałem płatność w e-ratach, po 2 dniach poszedłem odebrać zakupiony towar i co się okazało? Nie ma rat, trzeba zakupić gotówką której nie miałem przy sobie... Pan który mnie obsługiwał bezczelny, zamiast zająć się klientem to oglądał sobie zawody żużlowe w TV a gdy powiedziałem że mają na stronie napisane że można na e-raty i pokazałem dowód w postaci maila to powiedział że to symulacja. Żenada, nie polecam bo to chała i nic więcej, ludzi w bambuko robią. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super potwierdzam

Mam porównanie jednego dnia w stosunku do Media Expert i Neonet bije na łeb na szyję pod względem obsługi klienta.

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem