Billa

(4.39)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (71 z 92)

Polecam wszystkimi, którzy...
Polecam wszystkimi, którzy lubią promocje i fajne okazje. Bardzo dużo fajnych rzeczy żywnościowych i poza żywnościowych w dobrych cenach. W obiekcie tania apteka, najtańsza w mieście.

Małgorzata_2313

29.09.2015

Placówka

Bydgoszcz, Marii Skłodowskiej-Curie 26

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
kupuje tam czesto...
kupuje tam czesto osełke śmietankowa 275g za 2,79zł. trzeba polowac na promocje i mozna kupic masło na zapas. bardzo szeroki asortyment artykułów spozywczyc. bardzo miła obsluga. ceny w miare niskie. zostałam miło obsłuzona. zapłaciłam karta. pani z obsłuzi zyczyła mi miłego dnia i zaprosiła ponowanie.

SKOCZEK

13.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Średni market z...
Średni market z szerokim asortymentem. Przed znajduje się wielki parking. Ale w sklepie nie widać tylu ludzi i nie jest zbyt tłoczno. Trochę promocji, ale niektóre półki z produktami z promocji świeciły pustkami, pomimo tego że na sali było sporo pracowników cały czas dokładających towar. Kasy były otwarte. Dzięki dobremu wyborowi kasy zostałam obsłużona niemal na bieżąco. Personel był miły.

Magdalen_2

19.06.2012

Placówka

Radom, Mireckiego 14

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Przy moim pogromnym...
Przy moim pogromnym zaskoczeniu ten sklep zmienił się z nazwy Billa na Bill. Ale praktycznie tylko z nazwy. Pracownicy sklepu są ci sami, ekspozycja ta sama, ceny praktycznie na niezmienionym poziomie. Może ceny niektórych produktów starają się konkurować z cenami w innych sklepach. Zauważalne są powoli promocje na produkty żywnościowe.

OBSERVATORE

04.07.2010

Placówka

Wodzisław Śląski, Kubsza 32

Nie zgadzam się (21)
Zgłoś nadużycie
Wczoraj byłem w...
Wczoraj byłem w sklepie Billa w Raciborzu. Ogólnie wydawałoby się że jest wszystko w porządku. Ale jak nie mogłem nikogo znaleźć aby się o coś zapytać,a niby tyle ich tam pracuje. To samo przy kasie tyle kas a obsługuje tylko 1 lub 2,gdzie są Ci pracownicy.Obsługa beznadziejna.Zadnego uśmiechu,pracują bo muszą bo tak trzeba.Co do wyglądu sklepu to jest w porządku.W sklepie jest duży wybór towarów,poukładanych na półkach,ale tylko zastrzeżenia co do personelu.Potrzeba im więcej profesjonalizmu. Aby klient,nie czul się jak zło konieczne.Nie wystarczy strój trzeba troszkę zaakceptować fakt,że klient nasz Pan.I odrobina uśmiechu czy też zadowolenia zpracy jest potrzebne. Ja wiem,że w dzisiejszych czasach pracy nie ma za dużo,ale trzeba sobie ją szanować i przykładać się choć trochę do niej.

Marcin_490

02.07.2010

Placówka

Racibórz, Opawska 45

Nie zgadzam się (29)
Zgłoś nadużycie
Bardzo czysty sklep...
Bardzo czysty sklep jak na tak duzy market jest zadbany zdarzaja sie sytuacje ze podpisane ceny nie odpowiadaja cenie towaru i z tego tytulu sa nieporozumienia.personel raczej mily ale nie kazdy jest zorientowany w danej sytuacji,wprawdzie z usmiechem ale jest sie w niektorych przypadkach odsylanym od pracownika do pracownika zanim sie zalatwi konkretyna sprawe.Bradzo podoba mi sie fakt ze sklep jest w likwidacji i sa bardzo duze obnizki cen o czym personel na biezaco informuje.w kasach na biezaco obsluga dochodzi w razie dlugich kolejek na biezaco sa rozladowywane.

zarejestrowany-uzytkownik

20.06.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)
Zgłoś nadużycie
Przed wejściem do...
Przed wejściem do obiektu, w którym także mieści się sklep Billa było czysto i schludnie. Były widoczne kosze na śmieci oraz wózki umieszczone w swoich boksach. W środku obiektu przed wejściem na sklep było także czysto, kosze na zakupy były łatwo dostępne, widoczne były ulotki. W pierwszej alejce mieściło się m.in. stoisko z warzywami i owocami. Stoisko to sprawiało wrażenie zadbanego, a warzywa i owoce były estetyczne i wyglądały na świeże. Ceny były dobrze widoczne, opisane nad każdym produktem. Podłoga była zadbana i czysta, zauważyłem tylko niewielki kawałek liścia na podłodze, ale nie miało to wpływu na wygląd i ocenę całej podłogi. Każda alejka była czysta, a asortyment dokładnie poukładany, wszystkie produkty były ułożone do alejki. Oświetlenie sklepu było nawet dobre, ponieważ w czasie zakupów nie odczuwało się migania i wzrok nie męczył się zbyt szybko. Asortyment był bogaty, ale ceny były jednak nieco wyższe niż w konkurencyjnej sieci sklepów spożywczych. Jednak całość wyglądu sklepu, personelu sprawiała dobre wrażenie. Po dokonanych zakupach podszedłem do kasy i zobaczyłem, że przy jednej z nich jest mała kolejka (1 osoba), więc stanąłem za nią. Boks kasowy sprawiał wrażenie czystego i zadbanego, wewnątrz boksu nie zauważyłem niczego, co mogło być prywatne albo niepotrzebne. Kasjerka przywitała mnie z uśmiechem na ustach słowami "dzień dobry", po czym skasowała moje zakupu. Następnie wyraźnie powiedziała kwotę zakupów. Później wydała mi resztę na tackę wraz z paragonem. Pożegnała mnie słowami "do widzenia".

Adam_444

14.06.2010

Placówka

Gliwice, Tarnogórska 19

Nie zgadzam się (20)
Zgłoś nadużycie
SALA SPRZEDAŻY JEST...
SALA SPRZEDAŻY JEST DUŻA UTRZYMANA W CZYSTOŚCI,PERSONEL W MIARĘ POSIADAJACY WIEDZĘ O ROZMIESZCZONYCH TOWARACH KTÓRE POSIADAJĄ AKTUALNE I WIDOCZNE CEN.CZASAMI MUSZĘ CZEKAĆ OKOŁO TRZECH DNI NA UZUPEŁNIENIE ASORTYMENTU. KASJERKA EKSPRESOWO I Z UŚMIECHEM OBSŁUGUJE, ODCHODZĄC BYŁO BARDZO MIŁO USŁYSZEĆ "MIŁEGO DNIA".

KATARZYNA_2075

03.05.2010

Placówka

Chorzów, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (27)
Zgłoś nadużycie
Udałem się do...
Udałem się do marketu sieci Billa w celu dokonania zakupu art. spożywczych. W bezpośredniej okolicy sklepu jest utrzymana czystość i jedyne zastrzeżenia można mieć do dość zaniedbanego parkingu przeznaczonego dla klientów sklepu. Po wejściu do marketu stwierdziłem, że sklep jest utrzymany w czystości, ulotki promocyjne łatwo dostępne bezpośrednio przy wejściu. Układ sklepu przejrzysty, obsługa stosunkowo miła i uprzejma. Artykuły dobrze oznakowane. Po podejściu do kasy, kasjerka zachowywała się bardzo uprzejmie i fachowo. Zaproponowała z uśmiechem jednorazową reklamówkę do zapakowania zakupionych produktów. Nie było też najmniejszych problemów z wydaniem reszty i paragony fiskalnego. Ogólne wrażenia z wizyty w tym sklepie oceniam bardzo pozytywnie.

jerry1104

02.05.2010

Placówka

Gliwice, Rybnicka 148

Nie zgadzam się (23)
Zgłoś nadużycie
Parking i sam...
Parking i sam market: czyste i zadbane, wnętrze sklepu urządzone przestronnie i świetnie oświetlone. Towar wyłożony na półkach w sposób czytelny - łatwo znaleźć poszczególne działy i produkty promocyjne. Stanowiska kasowe obsadzone i obsługa klientów w przebiega sprawnie i szybko. Szeroko dostępne ulotki i broszury reklamowe oraz opakowania jednorazowe. Asortyment towarowy szeroki i dość konkurencyjny cenowo. Sama obsługa sklepu mogłaby jednak wykazywać więcej zaangażowania.

jerry1104

02.05.2010

Placówka

Gliwice, Tarnogórska 19

Nie zgadzam się (27)
Zgłoś nadużycie
Podczas dokonywania drobnych...
Podczas dokonywania drobnych zakupów miałem możliwość ocenienia sklepu billa. Pod względem czystości i panującego porządku sklep ten można uznać za bardzo dobry. Zatowarowanie póek jest bardzo dobre, a wybór towarów szeroki. Towary są poprawnie wyeksponowane, w przejrzysty sposób, prawidłowo oznaczone cenami. Pracownicy używają strojów służbowych i identyfikatorów, choć kasjerka obslugująca mnie przy kasie akurat nie miała przypiętego identyfikatora. Pracownicy na sali sprzedaży życzliwie podchodzą do pytań klientów. Odrywają sie w takich wypadkach od wykonywanych czynności i pomagają w poszukiwaniu produktu. Jednak jak się dziś okazało zagadnięty pracownik pomimo chęci pomocy nie wiedział, gdzie znajduje sie produkt, o jaki został zapytany. Bez zarzutu jest wygląd kas w ty sklepie, jednak do małej poprawy nieporządek w ułożeniu koszyków dla klientów i śmieci w jednym z tych koszyków (papiery).

Artek

16.04.2010

Placówka

Racibórz, Opawska 45

Nie zgadzam się (31)
Zgłoś nadużycie
sklep w nieladzie...
sklep w nieladzie obsluga nie znajaca miejsca polożenia produktów zachowanie personelu lekceważące do klienta,Na kasach porozrzucane paragony,jednorazówki brak powitania przez kasjera,zucie gumy,w kolejce 8 osob,pracownik kas dzialu piekarnia oblizujacy palce a potem obsługujacy klinta.toalety czyste lecz jest w nich brzydki zapach ogólna oocena sklepu dla mnie jest nie do zniesienia

Dawid_207

07.03.2010

Placówka

Sosnowiec, Braci Mieroszewskich 2

Nie zgadzam się (18)
Zgłoś nadużycie
Dziś zaskoczyła mnie...
Dziś zaskoczyła mnie pozytywnie obsługa przy stoisku z wędlinami i garmażem. Pani, która mnie obsługiwała (dość charakterystyczna z powodu nieco nadmiernej opalenizny solaryjnej) była dziś nad wyraz miła, wręcz nie wahała się posługiwać humorem :) Nie zwróciłabym na to uwagi, gdybym nie miała wcześniej niezbyt miłych doświadczeń w kontaktach z tą panią. Bywało, że obsługiwała bez słowa albo, co gorsza, odpowiadała opryskliwie. Ale tym razem z obsługi w jej wykonaniu byłam zadowolona, więc ocena pozytywna.

Youstyna

27.02.2010

Placówka

Bydgoszcz, Marii Skłodowskiej-Curie 26

Nie zgadzam się (19)
Zgłoś nadużycie
O godz. 19.40...
O godz. 19.40 poszłam po uzupełniające zakupy do marketu spożywczego BILLA. Zakupy zrobiłam bez problemu, odpowiedni asortyment i jakośc towaru. KOLEJKA DO KASY! Czynna 1 kasa, tak JEDNA KASA a ludzi ponad 20 osób, aby zapłacic za towar czekałam 27 munit. Dotychczas nie miałam ujemnych uwag do BILLI, ale dzisiaj byłam bardzo zaskoczona podejściem do klienta, 8 kas + 1 w stoisku z alkoholem (czynna) i bardzo długa kolejka do jednej kasy!

Jadwiga_7

19.02.2010

Placówka

Poznań, Głogowska 132

Nie zgadzam się (17)
Zgłoś nadużycie
Towary na półkach...
Towary na półkach dobrze wyeksponowane, ładnie ułożone (od rana, po otwarciu sklepu, gorzej po południu). Ceny znajdują się przy wszystkich towarach i są zgodne z tymi przy kasie. Market nie wydaje darmowych siatek, można kupić papierową lub dużą materiałową. Duża ilość towarów różnych firm oraz w różnych gabarytach. Wiele ofert promocyjnych, przyciągających klienta. Przeszkadza mi smutek niektórych kasjerów. Dzisiaj przy obsłudze Pani ani nie przywitała się, ani nie utrzymywała kontaktu wzrokowego, ani nie podziękowała. Nie odpowiedziała nawet na moje powitanie i podziękowanie.

zarejestrowany-uzytkownik

18.12.2009

Placówka

Poznań, Głogowska 132

Nie zgadzam się (25)
Zgłoś nadużycie
Codziennie robię zakupy...
Codziennie robię zakupy w BILLI (mieszkam obok) i jestem bardzo zadowolona z asortymentu i jakości towarów. Dodatkowo, gdy o coś pytam otrzymuję dokładną informację. Ekspedientki są bardzo życzliwe, zdarzyło mi się, że chciałam kupic 1/2 kg wędliny a Pani mnie obsługująca odradziła mi kupno z przesunięciem na dzień następny z uwagi na to, że ta konktretna kiełbasa będzie w promocji o 5,- zł tańsza, skorzystałam z jej rady. Jedynym minusem są kolejki do kas. Zdarza się, że w kolejce stoi 10-14 osób a czynne są tylko dwie kasy.

Jadwiga_7

03.12.2009

Placówka

Poznań, Głogowska 132

Nie zgadzam się (25)
Zgłoś nadużycie
Market jest częścią...
Market jest częścią jednego z młodszych centrów handlowych, mieszczącego się niedaleko ulicy Głogowskiej. Ta lokalizacja niezwykle pozytywnie odbiła się na oznakowaniu zewnętrznym całej galerii. Szczególnie zaś Billa zadbała o to, by była widoczna już z daleka. Przechodnie z łatwością nawet z dużej odległości mogą dostrzec duży napis informujący o istnieniu marketu. Jedynym jego mankamentem, jaki zauważyłem przed wejściem do środka, był brak oznakowania drzwi. O ich istnieniu świadczyła jedynie fotokomórka oraz wyróżniająca się nieco od otaczających ich ścian forma. Brakowało naklejek, które są rzeczą normalną w takich sytuacjach. Poza tym to jedyny taki błąd, który dostrzegłem. Samo wejście jest płaskie. Do marketu nie prowadzą żadne schody. Drzwi otwierają i zamykają się automatycznie. W środku market zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Przejścia między stoiskami były szerokie i bardzo dobrze ułożone. Poszczególne działy miały swoje tabliczki z nazwami. Jednakże napisy informujące były dość małe. Towar ułożony był równo, dokładnie i z wysoką skrupulatnością. Na poszczególnych działach znajdowało się wielu pracowników, dbających o estetykę sklepu. I trzeba przyznać, że należą się im za to pochwały. Podłoga w markecie była w miarę czysta. Brakowało jednak osób z ekipy sprzątającej. Oświetlenie lokalu nie było mocne, ale w zupełności wystarczające. Całość dopełniali pracownicy, ubrani w jednolite firmowe, czyste i zadbane stroje. Każdy miał też na sobie plakietkę z imieniem. W czasie zakupów miałem sposobność poznać dwie pracownice marketu. Pierwszą była pani Hanna, pracująca na dziale z mięsem. Jej wiek oceniłem na 48 – 54 lata. Poza firmowym strojem posiadała również ładną czapeczkę na głowę, chroniącą towar przed jej włosami. Sam stan techniczny oraz estetyczny działu nie tylko, że nie wzbudził moich zastrzeżeń, ale wręcz zasłużył na wyrazy pochwały. Towar ułożony był równo, został odpowiednio wyeksponowany. Podział działu na części był oczywisty, jasny i zrozumiały. Pani H. była bardzo miła i uprzejma. Witała i żegnała się z każdym klientem. Stosowała wszelkie zasady dobrego traktowania klientów. Była kulturalna i uśmiechnięta. W pracy stosowała przepisy bhp, używając do pakowania mięsa woreczków foliowych. Wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Gorzej przedstawiła się pani I. Pracował ona przy kasie. Była w zbliżonym do pani H. wieku. Także ona ubrana była w firmowy strój i posiadała plakietkę z imieniem. Miała miły i przyjemny głos. Niestety te plusy nie przeniosły się na kontakt z klientem. Kasjerka praktycznie się nie odzywała. Na moje przywitanie odpowiedziała niezwykle cicho. I były to ostatnie słowa jakie usłyszałem od niej. Całość obsługi była dość szybka. Pani zręcznie nabiła na czytniku moje zakupy. W miarę szybko wydała też resztę. Niestety w tym momencie jej uwaga przeniosła się na kolejną klientkę. Ja nie doczekałem się pożegnania. Sytuacja przy kasie trochę mnie zawiodła i wpłynęła na obniżenie oceny, która pozostała w marę wysoka.

zarejestrowany-uzytkownik

03.12.2009

Placówka

Poznań, Głogowska 132

Nie zgadzam się (20)
Zgłoś nadużycie
Obsługa miła,duży wybór...
Obsługa miła,duży wybór asortymentu ale ceny w porównaniu do innch sklepów wysokie,,towar na półkach ukurzony ,większość owoców i warzyw wygląda nieapetycznie(wysuszone) brudne lady na dziale mięsnym,brak pracownika w punkcie obsługi klienta,za mała liczba otwartych kas co wiąże się z zadługim staniem w kolejce

Magdalena_1144

27.11.2009

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, 11 Listopada 6

Nie zgadzam się (27)
Zgłoś nadużycie
Supermarket BILLA znajduje...
Supermarket BILLA znajduje się na moim osiedlu i bardzo lubię robić tam zakupy. Dookoła jest mnóstwo konkurencji, ale w tym właśnie sklepie robienie zakupów to przyjemność. Billa jest duża, towar jest zawsze poukładany, panie ekspedjentki usmiechnięte i bardzo życzliwe. Bardzo ważne jest dla mnie to, że w tym sklepie kupuje się praktycznie wszystko: warzywa i owoce, nabiał, mieso i wedliny, a także jakieś środki czystości, wiele rzeczy z AGD czy np. codzienna prasę. Do kas nie ma praktycznie kolejek, bo jest ich dużo i zazwyczaj wszystkie są czynne. Często są jakieś promocje, w całym sklepie jest dobra organizacja.Dla mnie codzienne zakupy w Billa to przyjemność.

Mycha_1

16.11.2009

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (18)
Zgłoś nadużycie
STARE PIECZYWO, BRAK...
STARE PIECZYWO, BRAK PERSONELU, KOLEJKA DO KASY, OCHRONA W ILOŚCI 3 PANÓW STOJĄCYCH RAZEM

JOLANTA-MARIA

16.11.2009

Placówka

Zielona Góra, Wyszyńskiego 18

Nie zgadzam się (26)
Zgłoś nadużycie

Billa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Billa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.