Matteo

( 4.00 )

Opinie (10)

Wszechobecny bałagan

Wszechobecny bałagan ! Brak cen lub cenówki od towaru którego tam wcale nie ma, promocje na piwo wielopaki rozklejone wzdłuż całego regału aż 2 razy musiałam wracać z kasy wymienić piwo bo TO AKURAT nie wchodziło...

Bardzo miła obsługa aż chce się robić zakupy! :-)

Bardzo miła obsługa aż chce się robić zakupy! :-) czysty sklep i wszystko jest na swoim miejscu. Oby w innych sklepach brali przykład! Pozdrawiam

duży sklep

duży sklep, samoobsługowy,sporo klientów.Warzywa stare,pomarszczone,zgnite,nabiał i pieczywo ładnie wystawione,dużo towaru.Mięsny obsługiwany przez dwie panie.Wielu producentów,gdy zapytałam o skład parówek, pani bez problemu pokazała mi etykiete, odpowiadała na pyatnia ,doradzała.Stanowisko czyste,uporządkowane.Ceny przystepne,spory wybór.Panie szybko obsługuja ,mimo sporej kolejki.Napoje ładnie wystawione.Przy kasie jest stanowisko cukiernicze,wiele rodzajów ciast,obsługa miła,pyta co podac.Ogólnie sklep miły,panie z obsługi maja wiedze o produkcie sa chetne do pomocy, na minus zaniedbane warzywa i ogólny wyglad sklepu, brudna podłoga.

DATA WIZYTY 24

DATA WIZYTY 24.10.2012r. GODZ.16:20WCHODZĄC DO SKLEPU ZAUWAŻYŁAM BRAK GODZIN OTWARCIA , NIEDBAŁĄ INFORMACJĘ O PROŚBĘ ZAMYKANIA DRZWI NAPISANEJ NA DOŚĆ MOCNO POGNIECIONEJ KARTCE. TOWAR NA PÓŁCE ŁADNIE I ESTETYCZNIE UŁOŻONY, MINUSEM NATOMIAST SĄ NIEZGODNE ETYKIETY CENOWE Z CENĄ PRZY KASIE LUB BRAKUJĄCE CENY. JAK DLA MNIE WYSTAWKI TOWARU W PROMOCJI NIE SĄ WIDOCZNE. KUPUJĄC JOGURT W LADZIE CHŁODNICZEJ ZAUWAŻYŁAM RZUCONY POLAR FIRMOWY NA WYSTAWKE O DZIWO NIKOGO Z PERSONELU WYKŁADAJĄCEGO TAM TOWAR NIE BYŁO. PERSONEL POSIADAŁ BLUZKI FIRMOWE W KOLORZE CZERWONYM ,WYPRASOWANE I CZYSTE. WŁOSY I PZANOKCIE DZIEWCZYNY MIAŁY ZADBANE.PODCHODZĄC DO KASY KASJERKA PRZYWITAŁA MNIE SŁOWAMI DZIEŃ DOBRY , SPRAWNIE ZESKANOWAŁA TOWAR, WYRAŹNIE PODAŁA KWOTĘ DO ZAPŁATY MINUSEM OKAZAŁO SIĘ WYSYPANIE PIENIĘDZY NA TAŚMĘ BRAK PODAJNIKA DO PIENIĘDZY. KASJERKA PODZIĘKOWAŁA ZA ZAKUPY. BRAK KONTAKTU WZROKOWEGO , CZUŁAM SIĘ OBSŁUŻONA DOBRZE ACZKOLWIEK W SPOSÓB MECHANICZNY.

duży wybór towarów lecz problem jest z dowiedzeniem się ile

duży wybór towarów lecz problem jest z dowiedzeniem się ile one kosztują , ponieważ nie ma większości cen przypiętych do półek. W moim odczuciu już lepiej jest jak na towarze jest przyklejona cena. Na stoisku owoce, warzywa nie zawsze przebrane są te które zrażają do ich zakupu. Sklep podzielony jest na dwa pomieszczenia połączone otwartymi drzwiami- 1 główny gdzie znajdziemy tu oprócz kas: nabiał, wędliny, słodycze, kawy itp. a w 2 segmencie produkty suche jak np. cukier, mąka papier toaletowy, napoje.Zmierzam do tego że w 2 części pomieszczenia człowiek czuje się jak w magazynie śledzony małą kamerką i co jakiś czas mierzony oczami przechodzącego przypadkiem pracownika. Ale co tu pisać taka miejscowość jak Czerniejewo ma tylko jeden taki sklep co kupisz prawie wszystko co potrzebujesz ze spożywczego choć nie jest tanim sklepem .

W sklepie zawsze jest czysta podłoga

W sklepie zawsze jest czysta podłoga, bardzo często tez jest ona odświeżana w czasie dnia roboczego, tak jak i taśma, na którą wykłada się zakupy i lady oraz koszyki i wózki. Personel sprawnie obsługuje, potrafi doradzić np. przy zakupie mięsnych wyrobów, jest pomocny w szukaniu produktów, udziela informacji kiedy będzie uzupełniony ewentualny brak danego produktu, orientuje się co jest w ofercie sprzedaży sklepu. Panie są uśmiechnięte, opanowane, dyskretne i schludnie ubrane. Można płacić różnymi kartami płatniczymi <Visa, MasterCard> czy w bonach < np.Sodexho>. Bez problemu można zrezygnować przy kasie z zakupy jakiegoś produktu. Produkty na pólkach są systematycznie uzupełniane, poukładane w sposób bardzo logiczny i ułatwiający klientowi dobór i odnalezienie właściwego produktu, ułożone stabilnie, warzywa wymieniane systematycznie. Asortyment szeroki jak na sklep o niewielkiej powierzchni, zarówno w zakresie spożywczym <alkohole, żelki, cukierki, ciastka > jak i chemiczno-przemysłowym <szampony, proszki,płyny do naczyń> z wyczuciem dopasowany ''pod klienta''. Produkty nie są przeterminowane. Te o kończącej się ważności są eksponowane w jednym miejscu i przecenione. Promocje rzadkie. Cennik od najtańszych produktów po markowe, droższe. Można także zakupić reklamowane produkty. Niektóre produkty są tańsze niż w marketach,takie same lub niektóre droższe ale różnice w cenach nie są drastyczne < od 0,15 groszy np. masło i 1- 3 zł np. tabletki do zmywarki>. Drzwi wejściowe szerokie, przed budynkiem wygodny parking, wózki przy wejściu po prawej stronie w dobrym stanie, koszyki poukładane przy kasie, odległości między pólkami wystarczające aby mogły wymijać się dwa wózki, logiczny i ustalony poprzez rozkład półek i wejścia dobry ciąg komunikacyjny sklepu. Również półki ze słodyczami i półki zawieszane na kasie umożliwiają szybki zakup np kleju, baterii, bombonierki, paczki papierosów czy paczki gum do żucia. Z rzeczy negatywnych zaobserwowanych przeze mnie wymieniłabym cennik na pólkach, który nie jest właściwie eksponowany, z braku miejsca, nie zawsze we właściwym miejscu w stosunku do położenia produktu. Sprawę trochę łagodzi czytnik cen w wygodnym miejscu sklepu, na końcu pierwszej półki w kierunku poruszania się po sklepie. Druga sprawa to kasa i lada przy alkoholach - nie ma miejsca do położenia koszyka na ladzie i mało dyskretny przez to również sposób płatności kartą - niewłaściwe miejsce dla urządzenia płatniczego gdzie wbija się PIN karty. Brakuje mi także niedawno jeszcze praktykowanej sprzedaży ekologicznych siatek. Ogólnie zakupy <przy muzyce z radia> w tym sklepie są zdecydowanie przyjemne, stosunkowo szybkie i tanie.

Odwiedzałeś ostatnio Matteo?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.46 )

Żabka

(3.60 )

SDH Feniks

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem