Polmed

( 1.21 )

Opinie (19)

Mogło kosztować życia

Niestety w dniu dzisiejszym chcę napisać skargę na poliklinikę Polmed. Nie wszystko jest u nich tak profesjonalnie, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. 29.10 miałam wizytę z internistą na 17:45 w gabinecie 13 (ul Grzybowska 61, Warszawa). Parę dni przed tym nie źle się przeziębiłam, dostałam gorączkę i suchy kaszel. Nie jestem jedną z tych osób, które mając gorączkę 37.5 lecą od razu do lekarza. Więc postanowiłam wziąć theraflu z myślą, że to mi pomoże. Nie miałam racji. Co godziny w ciągu doby czułam się coraz gorzej. Kaszel stał się mocniejszy, ciężko było mi oddychać, zaczęłam odczuwać ból w klatce piersiowej, który się zwiększał, kiedy robiłam głęboki wdech. Gardło mnie całkiem nie bolało, ale gorączkę czemuś miałam. Opowiadając o tym wszystkim Panu lekarzu, zauważyłam brak zainteresowania z jego strony. Pan lekarz bawił się myszą komputerową. Później wziął kubek, przytulił do ust I mocno się skrzywił, demonstrując jaki słaby napój biedak ma w kubku. Rozumiem, że Panu lekarzu prawdopodobnie już kończyła się zmiana. Ale nawet fakt tego nie usprawiedliwia go do takiej obojętności. Z Pana postawą góra kariery to farmaceuta w aptece, a nie lekarz, od którego zależą ludzkie życia. Po "przesłuchaniu" moich objaw, Pan postanowił mnie zbadać: posłuchał przez stetoskop, popatrzył na gardło i zmierzył gorączkę termometrem laserowym. Powiedział, że mogę się ubierać i zaczął pisać coś na komputerze. Po chwili wypisał na karteczce leki, które mam kupić (nurofenę i tabletki na suchy kaszel, które sprzedają się bez recepty). Zapytałam dlaczego, gdy mam zwykle przeziębienie, odczuwam ostry ból w klatce piersiowej i ciężko mi oddychać? Nie czekając odpowiedzi, powiedziałam: "moja mama boi się, żeby to nie było zapalenie.."- tu nie dokończyłam, bo Pan Lekarz zaczął mówić: "nie jest to zapalenie płuc, póki co. Troszeczkę Pani się przeziębiła". Tego samego dnia poszła mi krew z nosa, a w nocy współlokatorka zauważyła, że jestem bardzo blada mimo to, że mam gorączkę. Ciągle kaszlałam. Następnego dnia rano czułam się lepiej. Poszłam na zajęcia no bo przecież mam zwykle przeziębienie. Na uczelni pod koniec dnia mimo wcześniej opisanych symptomów pojawiły się jeszcze zawroty głowy, słabość i duszność. Postanowiłam w tej chwili jechać na Ukrainę i w ten sam wieczór już przekroczyłam Polską-Ukraińską granicę. 31.10 o 16:30 już byłam u lekarza, Pani lekarz słuchając mnie, powiedziała, że często choroby są ukryte. Dała mi skierowanie na RTG i badanie krwi. Jak się okazało mam jednostronne zapalenie płuc. Leczenie antybiotykami w tabletkach nie zbyt pomogło, dlatego 9.11 zostałam hospitalizowana do 20.11. Wcale się nie cieszę, że Pan lekarz z Polmedu nie miał racji. Jest mi raczej smutno. Gdybym została w Polsce jeszcze kilka dni leczyć przeziębienie, prawdopodobnie moje ubezpieczenie medyczne musiałoby spłacić dostawę mego zwłoka na Ukrainę do matki, a Pan lekarz nawet by się o tym nie dowiedział, kontynuując swoją obojętną dla niego samego pracę lekarską. Nie mam wykształcenia medycznego, ale mimo to starczyło mi 30min, żeby dzięki internetu dowiedzieć sie, że 1) bóle w klatce piersiowej nie są symptomem zwykłego przeziębienia 2) trudności w oddychaniu nie są symptomem zwykłego przeziębienia 3) punkty 1 I 2 potrzebują dodatkowych badan dla ustalenia diagnozy 4) w dużej ilości wypadków zapalenia płuc nie da się zdiagnzować stetoskopem 5) w dużej ilości wypadków zapalenia płuc są ukryte i mogą progresować bez żadnych widocznych symptomów dając o sobie znać nagle, gdy poniża się odporność. Drogi Polmed, proszę jeszcze raz przejrzeć się wykształceniu i kompetencjom waszych pracowników, bo od tego zależą życia ludzi, którzy wam ufają. Gdy do celów waszej firmy nie wchodzi dbanie o ludzkie życie a tylko dochód, to powiem wam, że dużo tracicie na lojalności klientów. Ja i jeszcze kilka podobnych ofiar waszego "leczenia" nigdy więcej nie zwrócimy się do was za pomocą i na pewno nie polecimy was bliskim i przyjaciołom, które na pytanie "dlaczego nie" dostaną tą całą historię jako odpowiedź, rozpowszechniając ją dalej wśród swoich znajomych. 1 niezadowolony klijent - stracenie kilka dziesięć potencjalnych, a jedno załączenie mediów (już nie mowie o sprawach sądowych) do takiej historii może bardzo popsuć wam reputację, którą będziecie odbudowywać jeszcze sporo czasu. Tym wszystkim w pierwszej kolejności chcę ostrzec innych, że po Polmedzie warto skonsultować się jeszcze z innymi lekarzami.

Żenująco niski poziom obsługi

Kiedyś byłam pacjentką LuxMed i zdarzało mi się narzekać, ale usługi Polmed są w porównaniu z konkurencją na żenująco niskim poziomie. Wizyty u pediatrów nie są podzielone na dzieci zdrowe i chore - jeżeli chcemy iść ze zdrowym dzieckiem np. po skierowanie, czekamy sobie w korytarzu razem z chorymi dziećmi. Konsultacja telefoniczna z pediatrą - po 9h od zgłoszenia - generalnie po takim czasie równie dobrze mogą nie dzwonić... Umawianie wizyt - dramat... Na portalu wizyty są ustawione po lekarzach, a nie po dniach i godzinach - jeżeli np. chcę wizytę na jutro, muszę wejść w okienko kilkunastu lekarzy i patrzeć czy mają taki termin. Przy próbie umówienia się przez telefon zgłasza się jakiś automat z którym zazwyczaj i tak nic nie załatwimy (automat źle rozumie nasze słowa i źle przyjmuje zgłoszenie). Efekt jest taki, że po kilku godzinach dzwoni konsultant żeby umówić wizytę - czyli zamiast zadzwonić i się umówić, tracimy pół dnia na czekanie, aż ktoś do nas zadzwoni. Po stronie Polmed nie ma z tego tytułu żadnych oszczędności bo i tak oddzwania do nas konsultant więc taka polityka jest dla mnie zupełnie niezrozumiała. Pobieranie krwi do badań dla kobiet w ciąży nie jest w oddzielnym gabinecie jak w LuxMed - czeka się przy recepcji (Warszawa) - dokładnie tam, gdzie przechodzą wszyscy chorzy, kaszlący, rozsiewający wirusy pacjenci. Brak 24h dyżuru w dużych miastach, gdzie można przyjechać do lekarza w nagłym przypadku. Wizyta u ginekologa w Gdańsku - w jakiejś dziwnej placówce, bez miejsca do przygotowania się do badania. Rozbierać się trzeba po prostu przy biurku lekarza co jest uwłaczające. Ogólnie jestem bardzo niezadowolona ze zmiany i każdemu radzę omijać tę firmę szerokim łukiem.

Żenada

Pomimo współpracy w danej miejscowości placówki medycznej z Polmed chory pacjent umawiany jest do lekarza rodzinnego 20 km dalej, 1,5 godz. jazdy komunikacją miejską, z trzema przesiadkami.Idealne podejście do pacjenta, wręcz empatyczne.

Pod każdym względem tragedia

Absolutnie żenująca firma, poziom obsługni poniżej NFZ. Wykupiliśmy pakiet badań (na stronie polmed.pl), którego na miejscu nie dało się zrealizować ze względu na brak kodu (podczas zakupu oraz w potwierdzenie widocznym na stronie jest informacja, że kod nie jest potrzebny, wystarczy sam mail, którego pokazaliśmy). Infolinia mogłaby równie dobrze nie istnieć. W systemie nie widzą naszej usługi (mimo, że my widzimy), nie są odpowiedzialni zupełnie za nic (cytuję panią z infolinii: "brak kodu to wina systemu, nie nasza"). Pani nie była w stanie odpowiedzieć kto jest odpowiedzialny za ich własny system. Straciliśmy czas i pieniądze i zostaliśmy z niczym.

Polmed - tragedia

Poziom obsługi w Polmed jest tragiczny - zarówno na infolinii jak i w placówkach. Pracownicy nowi/rotujący/ukraińcy - nic nie wiedzą, są bo są. Nie wiem jakim cudem to wogóle działa - chyba tylko dzięki abonamentom dużych firm. Wcześniej korzystałam z Medicover które w porównaniu z Polmed zyskało w moich oczac. Strona www Polmed jest jakby niedokończona, nie ma możliwości podglądu wizyt umówionych w placówce ani innych opacji bedacych standerdem w innych tego typu firmach.

Poniżej krytyki

Konsultanci nie przekazują sobie wcześniej uzyskanych informacji , przez co kontaktują się z klientem nawet po 2-3razy w ciągu dnia pytając wciąż o to samo , kończąc "odezwiemy się do Państwa niebawem"

Polecam zwłaszcza usługi laboratorium

Szybko, sprawnie, miło. Wyniki prostych badań jak morfologia dostępne są już kolejnego dnia online albo stacjonarnie. W punkcie personel jest kompetentny i uprzejmy. Godziny pracy są dużym plusem. Nie tak jak w innych miejscach gdzie materiał do badania przyjmowany jest np. do 10. Tutaj nie ma takich ograniczeń, jest elastycznie, wygodnie i nowocześnie.

Mało profesjonalna obsługa jeśli chodzi o wizytę

Mało profesjonalna obsługa jeśli chodzi o wizytę pediatryczną. Pobieżne obejrzenie dziecka na bilansie 2-latka, brak miarki do zmierzenia wzrostu dziecka! Starodawne podejście pani dr do obuwia dziecięcego i płaskostopia u tak małych dzieci. Nie przeprowadziła żadnego wywiadu. Na infolinii też ciężko uzyskać rzetelne informacje. Przełączają do innych pracowników, albo oddzwaniają, gdy się czegoś dowiedzą.

Polecam centrum medyczne Polmed w CH Manhattan

Polecam centrum medyczne Polmed w CH Manhattan. Firma prowadzi działalność na wysokim poziomie, umożliwia łatwy dostęp do szerokiego rodzaju usług medycznych w dogodnym czasie. Dodatkowo, siedziba jest nowocześnie i przyjemnie urządzona oraz znajduje się w dobrym punkcie komunikacyjnym Gdańska. Osobiście miałam okazję wielokrotnie korzystać z oferty Polmedu w szybki i bezproblemowy sposób. Zawsze miałam do czynienia z uprzejmą i skuteczna obsługą.

Udałam się do tej przychodni w celu konsultacji

Udałam się do tej przychodni w celu konsultacji okulistycznej. Pani w rejestracji założyła mi kartę po czym dzwoniła do firmy w celu potwierdzenia ubezpieczenia. Po czym powiedziała gdzie znajduje się gabint i poinformowała, że wchodzi sie według wyznaczonej godziny. W gabinecie było czysto, miła Pani doktor zbadała mi wzrok, po czym odpowiedziala na moje pytania. Polecam jak najbardziej.

Przychodnia znajduje się koło hotelu Hilton

Przychodnia znajduje się koło hotelu Hilton. Wejście do niej jest możliwe tylko dzięki windzie. Na szczęście jest to winda tylko dla Polmed więc nie ma możliwości dojechać gdzie indziej. Wizyta tutaj jest możliwa tylko po wcześniejszym umówieniu się. Przestronna recepcja jest na przeciwko windy. Młoda miła Pani sprawdziła moje dane z dowodem osobistym i po kilku pytaniach zaprosiła do gabinetu nr1 aby założyć mi kartę. Tutaj było już trochę gorzej. Najpierw na moje kilku krotne pukanie do drzwi nikt nie odpowiedział a gdy je uchyliłem usłyszałem od razu "Proszę wyjść i poczekać". Tak też zrobiłem. po paru minutach głos zza drzwi zawołał "Proszę". Nikt po mnie nie wyszedł tylko kilkukrotnie wołano zza drzwi "Proszę!". Dziwnie się poczułem bo przychodnia sprawia wrażenie ekskluzywnego miejsca. Po wejściu zamiast powitania usłyszałem "Słucham, w jakiej sprawie Pan przyszedł?". Pani w średnim wieku była oschła i traktowała mnie przedmiotowo, nie słuchała tego co miałem ochotę powiedzieć ale to co musi wiedzieć i zapisać w rubrykach karty lekarskiej. Stwarzała wrażenie, jakby była tutaj za karę. Mówiła tonem rozkazującym i nie widać było na jej twarzy choć cienia sympatii i uśmiechu. Tak bardzo była przejęta tym co robi, że źle wypełniła kartę (zauważyłem to będąc już u lekarza). Po wizycie u doktora (gabinet nr7) musiałem więc wrócić do gabinetu nr 1 i otrzymać nowy dokument. Wcześniej jednak byłem w gabinecie nr7. Młody, bardzo kontaktowy lekarz przeprowadził wywiad lekarski, uzupełnił kartę i ... jak już wspomniałem wróciłem do gabinetu nr1. Co do wyglądu przychodni to same pochwały. Beżowe ściany świetnie współgrają w połączeniu z brązowymi drzwiami. Toalety są przestronne i czyste. Jest także toaleta dla osób niepełnosprawnych. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie zostało zamazane fatalną obsługą (Pani w średnim wieku) w gabinecie nr 1.

Przychodnia znajdująca się na Zaspie proponuje pełen

Przychodnia znajdująca się na Zaspie proponuje pełen wachlarz usług, zarówno na kasę chorych jak i odpłatnie. Zarejestrować można się telefonicznie i całość badań wykonać jednego dnia. Udało mi się zrobić badania morfologiczne, prześwietlenie, wizytę u okulisty i internisty. Przychodnia jest przyjazna dla niepełnosprawnych, posiada podjazd i windy. Nie ma kolejek, każdy pacjent otrzymuje wizytę na konkretną godzinę. Dobrze wyposażona, nowoczesna. Personel miły i pomocny. Dużo miejsc siedzących dla osób oczekujących.

Odwiedzałeś ostatnio Polmed?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.15 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem