MZK Opole

( 1.88 )

Opinie (25)

kierowca nie chciał wypuścić na przystanku

Chciałam wysiąść na przystanku i kierowca nie chciał wypuścić mnie przez przednie drzwi. kiedy zwróciłam mu uwagę on przejechał przez kolejny przystanek wcale się nie zatrzymując tylko żeby zrobić mi na złość. wyzwał mnie. żałuje ze nie wiem jak ten kierowca się nazywa bo zadzwonilabym i złożyła skargę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nieuprzejmy kierowca

Kierowca linii 18 jadącej o godzinie 16:24 spod Wrocławska - CH, numer boczny 557. Zobaczyłam, że kierowca podjechał na przystanek więc z ciekawości zapytałam czy można wsiąść. Niestety zamiast kulturalnej odpowiedzi w stylu "proszę jeszcze poczekać, mam przerwę" usłyszałam, że "chyba pani na łeb upadła, ja miałem mieć 20 minut przerwy, a mam ledwie pięć", itp. Ja rozumiem, że kierowca ma prawo do przerwy i wystarczyło to powiedzieć a nie drzeć się na cały przystanek. Ludzie patrzyli jak osłupiali. Nie wiem czy to była nasza wina, że pan kierowca z powodu korków czy też własnego lenistwa przyjechał spóźniony, ale on najwidoczniej tak uważał. My byliśmy winni, a już na pewno ja bo podeszłam się zapytać. Nie było to przyjemne słuchać jak ów pan wrzeszczy na cały przystanek a ludzie patrzą na ciebie jak na wariata. Na dalszym podcinku trasy pan kierowca również wydarł się na inną starszą panią, nie wiem o co poszło, bo wolałam usiąść jak najdalej od tego człowieka. Mam nadzieję, że obrażona pani również zgłosi skargę. brak kultury trzeba tępić. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Szybcy i spóźnialscy?¿

Bardzo nie polecam, jestem po prostu zawiedziona tym jak jeżdżą opolskie mzki. Jak się nie spóźni, to przyjedzie za szybko! Rozumiem, spóźnienie można wybaczyć, każdy jest człowiekiem, ale żeby przyjechać za szybko i odjechać 5 przed czasem?! To, to już mi się w głowie nie mieści. O kierowcach to już nie wspomnę! Wulgarni, agresywni i chamscy, fakt nie każdy kierowca mzki się tak zachowuje, ale znajdzie się wielu panów, którzy dokładnie pasują do opisu wyżej. Mam nadzieję, że coś z tym zrobicie.

Tytuł .kierowca

Super reakcja kierowcy .Zajął się starszym Panem ktory źle się poczuł

Autobusy miejsce przyjeżdżają albo za szybko

Autobusy miejsce przyjeżdżają albo za szybko, albo zbyt późno. Plus za to, że jest więcej pojazdów niskopodłogowych.

Jechałam z moim synem do lekarza w ten dzień i czekając na

Jechałam z moim synem do lekarza w ten dzień i czekając na autobus można było się znów zdenerwować bo oczywiście autobus linii 8 był spózniony.Gdy już byłam w środku od razu ulga,ponieważ autobus był klimatyzowany ale najgorsza ta jazda.Mało,że autobus jechał przez Domecko[czyli w około]to kierowca tego autobusu jechał bardzo nie odpowiedzialnie,zdecydowanie za szybko na zakrętach,sama się trochę obawiałam,ponieważ te zakręty są dość ostre i nie widać czy czasem nie jedzie coś z naprzeciwka.To jest obłęd jak nie którzy kierowcy jeżdżą wiedząc,że jadą z ludzmi.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

21.08.2012
MZK Opole Inna forma kontaktu

Skandaliczne jest czekanie na autobus miejski

Skandaliczne jest czekanie na autobus miejski.Autobusy wciąż się spózniają,jedyne czego można być pewnym to bez wątpienia że w weekendy trzeba iść z dużym wyprzedzeniem na autobus,ponieważ autobus jedzie szybciej i nawet nie zatrzymuje się na przystanku widząc że niema nikogo-chciałabym tu podkreślić że autobus jedzie wcześniej.W autobusie wygląda coraz gorzej nikogo to nie obchodzi w jakich warunkach podróżują pasażerowie

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

30.07.2012
MZK Opole Inna forma kontaktu

Kierowca autobusu linii nr 15 – nr boczny autobusu 456

Kierowca autobusu linii nr 15 – nr boczny autobusu 456, w dniu 30 września 2011 po zatrzymaniu się na przystanku autobusowym na ulicy 1 Maja – naprzeciwko dworca PKP około godziny 15:20. Nie otworzył mi drzwi przednich (naprzeciw kierowcy), ponieważ się zagapił na kierowcę autobusu jadącego w przeciwnym kierunku. Drzwi otworzył mi po pewnym czasie, za co mu podziękowałem, choć nie powinienem. Sądziłem, że na tym sprawa się zakończy. Na przystanku przy ul. Koszyka, gdzie usiłowałem wysiąść, nie chciał mi otworzyć drzwi przednich oświadczając, że drzwi przednie służą tylko do wsiadania. Gdy mu grzecznie zwróciłem uwagę, że nie ma napisu, że drzwi przednie służą tylko do wsiadania, to w odpowiedzi zadał mi pytanie „a czy jest napis, że służą do wysiadania”. Podczas mijania się z innym autobusem podał ręki innemu kierowcy przez otwarte okno autobusu. Uważam to za skandaliczne zachowanie kierowcy, któremu nie zależy na pracy.

Datę i godzinę wpisałem dzisiejszą

Datę i godzinę wpisałem dzisiejszą, choć w mojej wypowiedzi podsumuje swoje obserwacje z kilku lat korzystania z usług tego przewoźnika. Na wstępie jeden pozytyw: ostatnio pojawiły się nowe autobusy, 5 wysokiej klasy MANów z pełną klimatyzacją przestrzeni pasażerskiej, systemem informacji głosowej itp, a kolejne 5 trafi do MZK na początku 2012. No i niestety na tym pozytywy się kończą. Tragiczna wręcz niepunktualność (w obie strony - autobus potrafi się spoźniź, i to bez wyraźnej i oczywistej przyczyny, o dobre pół godziny lub też pojechać nawet 15 minut przed czasem), a czesem zdarza się, że uwidoczniony w rozkładzie autobus nie jedzie w ogóle. Wielu kierowców jest bardzo nieuprzejmych, niemiło odnosi się do pasażerów, chamsko zamyka drzwi przed nosem, chociaż nie wszyscy jeszcze wsiedli. Do rekordów chamstwa mogę zaliczyć totalne zignorowanie prośby osoby na wózku o rozłożenie rampy - kierowca udawał, że niesłyszy próśb niepełnosprawnego. Omijanie przystanków, niezatrzymywanie się nawet jeśli na przystanku czekają pasażerowie - to norma. Sposób jazdy wielu kierowców nadaje się byćmoże do wywrotki z piaskiem albo wożenia kartofli, a nie ludzi - i to w mieście, gdzie wiele osób w autobusie stoi i przewraca się przy każdym głupim i nieprzemyślanym gwałtownym manewrze. Tabor poniżej wszelkiej krytyki - pomijając 8 autobusów nowych lub prawie nowych i kilka stosunkowo młodych zakupionych jako używane z zachodu. Niektóre autobusy zagrażają bezpieczeństwu ruchu i pasażerom. Niesprawne oświetlenie, hamulce, drzwi (np. niesprawne blokady uniemożliwiające ruszenie z otwartymi drzwiami), dziury na wylot w podłodze, kiwające się siedzenie, niepoprzykręcane poręcze to rzecz normalna. Rozkłady kompletnie niedostosowane do potrzeb podróżnych. Autobusy nocne tylko w weekendy, w bardzo małej ilości linii i częstotliwości kursowania, dodatkowo płatne (!). Wiele przystanków bez wiat, zimą kompletny brak utrzymania przystnaków (zaspy, lód), latem natomiast straszny brud (czy ktoś w ogóle sprząte te przystanki?). Wyjątkowo nieuprzejmi, niekulturalni i nadużywający swych uprawnień kontrolerzy biletów. Ogólnie porażka na całej linii i trudno znaleźć coś pozytywnego w działalności tej firmy.

MZK w Opolu należy niemal do najgorszych w kraju

MZK w Opolu należy niemal do najgorszych w kraju. Często jeżdżę autobusami, które często się spóźniają. Tego dnia autobus też przyjechał po czasie. Zatłoczony, brudny, do którego jak zwykle pośpiesznie wskoczyłam, bojąc się, że drzwi zostaną zamknięte za wcześnie. Kierowca autobusu jechał szybko, gwałtownie hamował. Jazda w wyeksploatowanym, trzęsącym się autobusie przy maksymalnej prędkości przemieszczania się po mieście nie należała tym razem do przyjemności. Podobnie jest za każdym innym razem.

Komunikacja Miejska w Opolu jest chyba najdroższa w kraju

Komunikacja Miejska w Opolu jest chyba najdroższa w kraju, bilet normalny 2,30 zł a pozamiejski 4,20 , gdzie ulgi nie obowiązują. Nie ma biletów cało dobowych lecz dzienne obowiązujące tylko do pory nocnej. W dniu obserwacji ludzie wchodząc do pojazdu od razu z niego wypadali ślizgając się na wejściu. Szyby były całkowicie oblodzone. Nie wnikam już w piętnastominutowe opóźnienie autobusu linii10 ( trudne warunki drogowe).

Znajoma zgubiła klucze i podejrzewała

Znajoma zgubiła klucze i podejrzewała, że mogło się to stać w autobusie. Zadzwoniła do centrali MZK i zapytała, czy nie znaleziono ich, przy czym podała dzień zgubienia, numer autobusu i godzinę. Pan powiedział, że numer autobusu i godzina nic mu nie daje, ale kierowcy na pętli zawsze przechodzą przez autobus i zabierają zguby, które potem trafiają do ich biura i można przyjść zobaczyć czy są wśród nich te klucze. Podjechałam z nią tam i podeszła do pierwszej budki. Tam przyjął ją pan, który wpierw poprosił o dokładne opisanie zguby. I znalazły się :) Polecam tym, którzy są w podobnej sytuacji, wstąpienie do ich biura, bo było tam mnóstwo zgubionych kluczy i portfeli.

Przyszłam zakupić bilet miesięczny

Przyszłam zakupić bilet miesięczny. Do kasy wchodzi się jak do ciemnicy. Za drzwiami straszy gruba i ciężka zasłona, która wygląda jak koc i trzeba się przez nią przedzierać. Nie wiem, czemu ma slużyć ta przeszkoda. W środku jest duża tablica z wszelkimi informacjami dotyczącymi zakupu pojedynczych, jak i miesięcznych biletów. Kasy są dwie, ale otwarta była jedna. Poprosiłam o bilet, podając legitymację i przy zokazji zapytałam o kasę biletową zlokalizowaną w centrum, bo zauważyłam, że ją zlikwidowano. Naskoczyła na mnie zdziwiona, bo jej już nie ma dwa lata i teraz jest w innym miejscu (tu podała dokładną lokalizację nie tylko ulicową, ale i jakie budynki są obok, by łatwiej się zorientować). Co do tego, że nie ma jej dwa lata to kłamała, bo kupowałam w tamtym miejscu bilet jeszcze rok temu. Podałam rodzaj biletu i autobusy na jakie ma być, ale zapomnialam wspomnieć, że bez weekendów. Pani o to nie zapytała, ale na szczęście taki mi wydrukowała.

W sobotę w drodze na spotkanie przypomniałam sobie

W sobotę w drodze na spotkanie przypomniałam sobie, że nie mam biletu autobusowego. Od pewnego czasu na pętli Kampus UJ został zamontowany automat biletowy- taki mniejszy. O ile napoczątu się psuł dosć często to okres kłopotlwiych awarii mamy już za sobą. Co więcej został zamontowany też drugi identyczny automat. Dowolny bilet jednorazowy czy dobowy ( z wyjątkiem sieciówek) można kupić w dowolnej ilości o dowolnej porze.

Zwykle

Zwykle, gdy czekałam na nocny musiałam wychodzić conajmniej 15 minut wcześniej, gdyż przyjeżdżał zawsze kilka minut wcześniej, niż było to w rozkładzie. Można się było niexle przejechać, bo ten autobus jeździ co godzinę, półtorej. Od pewnego czasu jednak zaczął mieć poważne opóźnienia i często jest to opóźnienie ok. 10-minutowe. Gdy już w końcu przyjedzie, bilet kupuje się zawsze u kierowcy. Nigdy też nie otwiera się tylnych drzwi, jakby były zaplombowane. Nie zauważyłam takiej praktyki w innych miastach. Kierowca jest zwykle uprzejmy. Zawsze mówi każdemu wychodzącemu "dobranoc". I jeszcze jedna uwaga - autobus się spóźnia, ale jak się nim jedzie, to jak na rajdzie, tak pędzi przez miasto, więc to nieco dziwne. Kilka razy zdarzyło mi się wrócić z podróży między godzinami 4 a 5 rano i niestety nie ma mowy, by spotkać w tych godzinach autobus na drodze. Nocny już dawno nie jedzie, a do pierwszego dziennego kilkadziesiąt minut, a nie każdego stać na taksówkę.

Odwiedzałeś ostatnio MZK Opole?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

MPK Wrocław

(1.00 )

ZKM w Zawierciu

(1.00 )

MPK Olsztyn

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem