NordGlass

(3.64)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 9)

Dziś znalazłam się...
Dziś znalazłam się w olbrzymiej potrzebie pilnego wstawienia nowej szyby czołowej w moim samochodzie. Już przy kontakcie telefonicznym, pracownik wykazał się dużym zrozumieniem w stosunku do mnie i bardzo szybko wskazał mi szybki termin realizacji usługi. Obsługa na miejscu odbyła się w atmosferze życzliwości i fachowej porady dla mnie, jako użytkownika samochodu.

Aguśka_1

13.07.2019

Placówka

Szczecin, ul. Piskorskiego 2

Nie zgadzam się (1)
Obsługa serwisu w...
Obsługa serwisu w porządku. Przy telefonicznym umawianiu się do serwisu pani nie wspomniała o możliwych dodatkowych kosztach wymiany szyby. Zachowanie bardzo nie w porządku. Może być niemiła niespodzianka w serwisie. Ceny szyb konkurencyjne.

Aatami

10.07.2016

Placówka

Białystok, Ciołkowskiego 73

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry serwis...
Bardzo dobry serwis + fachowa obsługa. Wymiana szyby trwała nieco ponad godzinę. Zapłaciłem 99zł za samą wymianę, a do tego dali gwarancję i bon na 60zł. Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

25.09.2015

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 81A

Nie zgadzam się (1)
Dziś odwiedziłem firmę...
Dziś odwiedziłem firmę NordGlass aby zorientować się ile będzie mnie kosztować wymiana szyby czołowej w moim aucie jeśli chodzi o cenę byłem mile zaskoczony spodziewałem się zapłacić więcej a tu jeszcze rabat dostałbym ale jeśli chodzi o obsługę proponował bym więcej zaangażowania klient lubi być traktowany z szacunkiem i empatią.

Jan_192

22.05.2013

Placówka

Olsztyn, Towarowa 13

Nie zgadzam się (2)
Usługa przyklejenia lusterka...
Usługa przyklejenia lusterka wstecznego zajęła 10 minut i została wykonana poprawnie, poinformowano mnie o tym, żeby przez godzinę nie ruszać lusterkiem, gdyż tyle czasu potrzebuje klej na związanie, za usługę zapłaciłem kartą płatniczą, zostałem spytany o rodzaj rachunku (paragon lub faktura VAT). Nie daję maksymalnej oceny, gdyż nie mogłem wyjechać po 10 minutach ze stanowiska serwisowego, ponieważ wyjazd był zastawiony przez inny samochód, na który odbywał się załadunek szyb. Przez to spędziłem kolejne 20 min, czekając na możliwość wyjazdu.

zarejestrowany-uzytkownik

09.04.2012

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 81A

Nie zgadzam się (2)
Chciałem zamontować spoiler...
Chciałem zamontować spoiler do tylniej klapy. Nie chciałem wiercić więc postanowiłem przykleić go, najlepiej nadaje się do tego klej do szyb dlatego wybór padł na firmę Nordglass, kleją szyby to i na pewno poradzą sobie z taką drobnostką. Niestety nie poradzili sobie. Z punktualnością problemu nie było, wszystko OK, na wstępie poinformowali o cenie usługi oraz o tym, ile to potrwa. Zaproponowali by poczekać w biurze, ponadto standard czyli coś do picia. W międzyczasie przyjechał Białorusin. Ktoś w nocy wybił mu szybę i potrzebował jej natychmiast ponieważ chciał wracać do domu. Problemu nie robili, gdzieś go wcisnęli mimo innych klientów. Panu zależało na czasie więc co pewien czas pytał ile to potrwa. Obsługa chyba miało go dość ponieważ od czasu do czasu padały komentarze z których wynikało że raczej nie są do niego nastawieni przyjaźnie. OK, w końcu skończyli, gość zza wschodniej granicy auto odebrał, zapłacił, pożegnał się (po angielsku) i wyszedł. Obsługa nie odpowiedziała nic, nawet po polsku. W końcu nadszedł i czas na mnie. Podali kwotę, zapłaciłem i idę po samochów. Mimowolnie spojrzałem na paragon, kwota była nieco inna ale OK, mniej więcej się zgadzało ale usługa już nie - dowiedziałem się, że kupiłem prowadnicę do VW T4 w ilości sztuk 3,27. Pani z obsługi zaprowadziła mnie do samochodu i towarzyszyła przy oględzinach, Zapytała czy wszystko OK. Nie, nie było OK. Spoiler został przyklejony nierówno, z jednej strony tuż przy krawędzi klapy, z drugiej był od niej oddalony o kilka centymetrów. Powiedziałem jej o tym na co ona odparła że rzeczywiście tak jest ale teraz poprawienie tego jest właściwie niemożliwe. Miała rację, samo odklejenie zajęłoby mnóstwo czasu, potem skrobanie kleju ze spoilera i klapy, ponowne lakierowanie obydwu elementów i klejenie - kilka dni i koszty rzędu tysiąca złotych. Nie reklamowałem tego tylko machnąłem ręką, tak, moja wina, że nic z tym nie zrobiłem ale zawalenie wydawałoby się prostej roboty to już wyłączna wina serwisu.

Mieszko_8

20.11.2011

Placówka

Kraków, Malborska 107

Nie zgadzam się (3)
Zawitałem do salonu...
Zawitałem do salonu NordGlass aby wymienić szybę przednią w moim sachodzie. Obsługiwało mnie 2 panów którzy usługę wykonali w ciągu 2 godzin w sposób perfekcyjny. Co ważne obsługa była bardzo miła i chętna do pomocy. Służyli swoimi radami jak również usunęli mi nieodpłatnie pewną wadę polegającą na nieprzyleganiu podszybia co nie było przeze mnie zlecone a finansowo nie obciążyło mojego porfela. Myśle że gdybym ponownie musiał wymieniać szybę, pewnie skorzystałbym z ich własnie pomocy.

Bartosz_6

07.05.2011

Placówka

Bytom, Strzelców Bytomskich 55

Nie zgadzam się (6)

NordGlass

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NordGlass?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dziś znalazłam się...
Dziś znalazłam się w olbrzymiej potrzebie pilnego wstawienia nowej szyby czołowej w moim samochodzie. Już przy kontakcie telefonicznym, pracownik wykazał się dużym zrozumieniem w stosunku do mnie i bardzo szybko wskazał mi szybki termin realizacji usługi. Obsługa na miejscu odbyła się w atmosferze życzliwości i fachowej porady dla mnie, jako użytkownika samochodu.