Dollar Thrifty Rent a Car

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wynajęłam samochód na...
Wynajęłam samochód na klikla dni we Wrocławiu. Auto zosało podstawione na lotnisko. Oczekiwał na nas przedstawiciel firmy. Tu pierwszy zonk - aby podpisać protokół odbioru musieliśmy jechać na parking pod centrum handlowe - firma nie ma miejsca pod lotniskiem aby móc tam zaparkować i zdać auto. Auto brudne - z wieloma usterkami blacharsko-lakierniczymi. Poza tym sprawne. Zatankowane. Ponieważ je rezerwowałam przez internet opłaciłam kartą on-line wynajem, na miejscu okazało się że muszę dopłacic za opcje dodatkowe, które wybrałam, a o których nie mial pojęcia przedtsawiciel: dodatkowy kierowca i ubezpieczenie wkladu własnego... Jakoś poszło. Przy zdawaniu auta, ta sama historia z poszukiwaniem miejsca gdzie można by auto na kilka minut zaparkować obok lotniska. I kolejny zonk - przedstawiciel nie przywiózł ze sobą faktury oraz poinformował, że zapomiał wczesniej pobrać dodatkowej płatności za coś tam, w zwiazku z tym nelży ja opłacić, ale uwaga - zapomniał również terminala do płatności kartami... Uzgodniliśmy, ze potrące ową kwotę z 500 pln, jakie firma zablokowała na karcie podczas zdawania auta. Do dzis transakcja nie jest do końca rozliczona, tzn. nie zdjęcto "zapomianej " opłaty ale takze nie zwrócono środków jakie zostały zablokowane.

Aneta

20.06.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (5)

Dollar Thrifty Rent a Car

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dollar Thrifty Rent a Car?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wynajęłam samochód na...
Wynajęłam samochód na klikla dni we Wrocławiu. Auto zosało podstawione na lotnisko. Oczekiwał na nas przedstawiciel firmy. Tu pierwszy zonk - aby podpisać protokół odbioru musieliśmy jechać na parking pod centrum handlowe - firma nie ma miejsca pod lotniskiem aby móc tam zaparkować i zdać auto. Auto brudne - z wieloma usterkami blacharsko-lakierniczymi. Poza tym sprawne. Zatankowane. Ponieważ je rezerwowałam przez internet opłaciłam kartą on-line wynajem, na miejscu okazało się że muszę dopłacic za opcje dodatkowe, które wybrałam, a o których nie mial pojęcia przedtsawiciel: dodatkowy kierowca i ubezpieczenie wkladu własnego... Jakoś poszło. Przy zdawaniu auta, ta sama historia z poszukiwaniem miejsca gdzie można by auto na kilka minut zaparkować obok lotniska. I kolejny zonk - przedstawiciel nie przywiózł ze sobą faktury oraz poinformował, że zapomiał wczesniej pobrać dodatkowej płatności za coś tam, w zwiazku z tym nelży ja opłacić, ale uwaga - zapomniał również terminala do płatności kartami... Uzgodniliśmy, ze potrące ową kwotę z 500 pln, jakie firma zablokowała na karcie podczas zdawania auta. Do dzis transakcja nie jest do końca rozliczona, tzn. nie zdjęcto "zapomianej " opłaty ale takze nie zwrócono środków jakie zostały zablokowane.