Contbus

(0.76)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (54 z 138)

Absolutnie nie polecam...
Absolutnie nie polecam dziwię się że firma jeszcze funkcjonuje. Jeżdżą jak chcą a rozkład jest tylko chyba żartem

niezalogowany-uzytkownik

10.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dziadostwo. Na stronie...
Dziadostwo. Na stronie internetowej zamieszczony jest rozkład jazdy. Po kontakcie z infolinią okazuje się że rozkład jazdy jest nieaktualny, a pani informująca rozanielona, że należy sprawdzić w zakupie biletów i że rozkład jest nieważny. I oczywiście nic z tym nie zamierza zrobić. Tragedia!!!

cartier2

05.12.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Co z tym...
Co z tym Contbusem się porobiło. Rozkład jazdy na stronie internetowej zupełnie nie aktualny....na przystanku zupełnie inny. Znajoma jechała wczoraj z Warszawy (15.10.2022) na stronie internetowej bus powinien być 10.15....okazuje się że będzie następny 10.45..... Dziś (16.10.2022) po zapoznaniu się z rozkładem jazdy na stronie wybrałyśmy się na busa 14.15....na przystanku okazało się że bus był 13.45 . Na miejscu, na rozkładzie jazdy następny jest 14.30...ale okazuje się , że pani na infolinii informuje że ten kurs jest zawieszony!!!!! A następny bus do Warszawy firmy Contbus odjeżdża o 15.45!!!! Doświadczenie mijającego weekendu utwierdza mnie w przekonaniu , że najbliższą podróż do Warszawy na pewno nie z Contbusem

Klient_rPZzg

16.10.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zero poszanowania klienta....
Zero poszanowania klienta. Zgodnie z rozmową z panią spedytor czy jak by jej nie nazwać poinformowała, że wyjazd jest 6.45. Co się okazało jego już tam nie było. Nie rozumiem po co zbieranie kontaktów do klienta itp. Jeśli nikt nie zadzwonił nie zainteresował się. A co najlepsze będę żądał zwrotu gotówki. Nie polecam zero profesjonalizmu.

Niezweryfikowany Klient_lHZV

28.04.2022

Placówka

Lublin, Al.Racławickie 33

Nie zgadzam się (0)
Sporo ostatnio jeździłem,...
Sporo ostatnio jeździłem, powrót z lotniska Chopina opóźniony 1h! Po czym Pan zajechał na centralny i nikomu nie powiedział że musimy zmienić busa na autobus! Który czekał jeszcze pół godziny, finalnie w kwietniu 2022r powrót wawa- Lublin trwał 4h, bardzo słabo a obsługa nie miła, nie fachową, jak można traktować chlebodawców jak worek ziemniaków

Niezweryfikowany Klient_x81C

22.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
TO JEST DRAMAT...
TO JEST DRAMAT !!! OSTRZEŻENIE DLA PODRÓŻNYCH !!!! W DNIU 11.03.2022 miałam rezerwację na godz.9,00 na trasie Warszawa-Modlin (tylko na tej trasie ) po wielokrotnych kontaktach z panią od informacji powiedziała mi że proszę czekać autobus na pewno przyjedzie z opóźnieniem .Minęła godzina pani dzwoni z informacją ze autobusu nie będzie. Byliśmy zszokowani grupa 7 osób większość z nich miała lot na godz., 11,30. ja byłam w komfortowej sytuacji bo mój lot na godz. 12,40. Wzięliśmy taxi i pojechaliśmy na lotnisko nie wiem czy tamte osoby zdążyły na samolot. Ale to nie koniec imprezy. W DNIU 21.03.2022 na trasie powrotnej Modlin - Warszawa miałam rezerwację na godz, 14,00 też autobusy nie było pani od informacji powiedziała że autobus był ale nie mógł czekać na mnie ponieważ jechał do Lublina ( takiego autobusu o godzinie 14,00 na rozkładzie nie było) więc wracałam pociągiem . PROSZĘ UWAŻAĆ BO WEDŁUG MNIE JEST TO FIRMA NIEWIARYGODNA!

Klient_6t6N

22.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dramat. Biuro Porażka,...
Dramat. Biuro Porażka, po wielokrotnych zapewnieniach Pani z Biura ze bus 23.58 będzie na 100 proc (czekało nas 7 osób ) Oczywiście Nie pojawił się . Żadnego kontaktu z Kierowcą, Tel Contbus nieosiągalny …. Nie polecam !!!! Żenada !!!

Niezweryfikowany Klient_ZUZd

22.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
ŻENADA: 1. Zaczynając...
ŻENADA: 1. Zaczynając o strony Firmy Contbus= nigdzie nie można się doszukać się ceny. 2. Kontakt do firmy- graniczy z cudem. 3. Na głównej stronie - są odjazdy - które się już nie pokrywają z odjazdami przy wykupie biletu. 4. Telefonicznie poinformowano mnie, że odjazdy busów Modlin - Lublin są ustawiane pod przyloty samolotów. Niestety... 09.02.22 przylot z Anglii g.17.55 Contbus odjeżdża: g.18.00 Nikt nie zdąży w 5 minut wysiąść z samolotu , przejść odprawę i dotrzeć do busa... ( o ile w ogóle nie odjechałby przed czasem- jak widzę z powyższych wpisów). Następny bus=g. 23.55... Czyli prawie 6 godzin czekania! WYBIERAM POCIĄG- TANIEJ, WYGODNIEJ, Z WC, i na ten sam czas w Lublinie.

Niezweryfikowany Klient_xulI

06.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ostrzeżenie dla podróżnych....
Ostrzeżenie dla podróżnych. Z lotniska Modlin odjeżdżają przed czasem mimo wykupienia biletu na konkretną godzinę. 16.11.2021 r. miałem bilet na trasie Lotnisko Modlin - Lublin, na godz. 19.00, byłem 18.50 i autobus już odjechał. Będę żądał odszkodowania w wysokości 1000 zł.

Klient_QHCU

17.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
To jest żenujące,...
To jest żenujące, że w XXI wieku wymagany jest bilet wydrukowany i nie jest honorowany podgląd biletu na smartfonie. Na dodatek ta informacja wyskakuje dopiero po opłaceniu biletu. Gdybym wiedziała, że w koszt i tak drogiego biletu (10zł drożej niż pociąg) jeszcze muszę wliczyć przejazd do punktu xero to bym zrezygnowała od razu, a tak stracę dodatkowe pieniądze i czas. Ostatni raz korzystam z usług Contbus, okazuje się, że pkp jest dużo bardziej do przodu z technologią, czego bym się nie spodziewała.

Niezweryfikowany Klient_GXVY

29.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Absolutna porażka. Kierowca...
Absolutna porażka. Kierowca bezczelny, bardzo niemiły, opryskliwy. Moja pierwsza i ostatnia podróż.

Niezweryfikowany Klient_IrDy

25.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Autobus 6m2, na...
Autobus 6m2, na pelniutki załadunek tylko kilkoro w maseczkach. Na moje pytanie do kierowcy, czy nie ma obowiązku maseczki, odpowiedz - obowiązek jest, ale ja nie jestem egzekutorem. Kompletny brak odpowiedzialności, bo właśnie, ze nim powinien być i nie pozwolić wsiąść do pojazdu bez maseczki. Pominę uwagi co niektórych pasażerów, ze jak przeżyłam półtora roku to po dwóch godzinach może nie umrę. Brak świadomości i szacunku do innych na polskiej ziemi niestety stawia nasz kraj jeszcze daleko od cywilizowanych.

Niezweryfikowany Klient_PO9g

19.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Jakość usługi--Fatalna. Kierowca odgrodzony...
Jakość usługi--Fatalna. Kierowca odgrodzony pleksą...ma gdzieś pasażerów. Klima na full..lodówka w samochodzie. Na prośbę o zatrzymaniu się...nagła sprawa.. zero reakcji...jedziemy do Lublina.. Co jak ktoś zemdleje----też ...Jedziemy do Lublina..??? Kiedyś Firma miała klase...teraz to zwykły...Busiarz.......

Niezweryfikowany Klient_oFqC

04.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
w 28.07.21 r...
w 28.07.21 r nie było Busa o 14:45 jak jest pod niby aktualnym rozkładem jazdy pod Mariottem w Warszawie ani tego o17:05 jak jest na stronie żeby kupić bilet dopiero był ten o 18:00 brak jakiejkolwiek informacji że strony Cottbus, w końcu po do dzwonieniu się do informacji Pani powiedziała że tego Busa o 17:05 nie będzie bo był o 16:10 który jest wykreślony z rozkładu pod Mariottem i będzie ten o 18 a potem ludzie się rozeszli i przyjechał jakiś bus o 17:25. Koszmar Nie POLECAM

Niezweryfikowany Klient_1erX

29.07.2021

Placówka

Lublin, Al.Racławickie 33

Nie zgadzam się (1)
Kupiłem bilet z...
Kupiłem bilet z wyprzedzeniem i okazało się że sprzedali za dużo biletów i godzinę trzeba czekać na większy autobus. Jeśli chcesz dojechać punktualnie to nie polecam

niezalogowany-uzytkownik

26.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Skandaliczna obsluga,dzis 15/6...
Skandaliczna obsluga,dzis 15/6 nie zdazylam na samolot poniewaz bus z Lublina do Modlina o 13.15 nie odjechal i na stronie contbusa zadnego powiadomienia o jakiejs zmianie lub likfidacij kursow.

Niezweryfikowany Klient_PeV6

16.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
pasażerowie podróżujący na...
pasażerowie podróżujący na lotniska proszę na nich uważać, są niesłowni co do godziny odjazdu, nie czekają na umówionych pasażerow i odjeżdżają nawet pół godziny przed czasem. Osoba starsza umawiała kilkakrotnie telefonicznie podróż, nie zaczekali na nią ,odjechali z Warszawy do Modlina ponad pół godziny wcześniej ,wiadomo to stąd,gdyż zostali na tym przyłapani i nie chcieli zawrócić po pasażerkę nawet po natychmiastowym kontakcie z centralą. Skandal! Przecież Ci pasażerowie spieszą sie na wylot! proszę na nich uważać

Niezweryfikowany Klient_y5ZJ

24.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podróżuję z firmą...
Podróżuję z firmą CONTBUS ponad 12-13 lat, a może dłużej, z częstotliwością minimum trzy razy w miesiącu - w tę i z powrotem pomiędzy Lublinem a Warszawą. Nigdy nie zdarzyło się, abym była z podróży niezadowolona, jeśli chodzi o obsługę kierowców. Zdarzały się miłe zaskakujące, pomocne zdarzenia np. gdy zapomniałam portfela i zorientowałam się o tym na pokładzie busa. Pan zabrał mnie w podróż, a należność uiściłam w miejscu docelowym, od osoby która wyszła po mnie. Ponadto zadawala mnie częstotliwość kursów, jakość obsługi nie odbiega od ogólnych norm, czystość w pojazdach. Mam nadzieję, że tak będzie dalej.

Niezweryfikowany Klient_N1qH

26.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dnia 10.03.2020r wracałam...
Dnia 10.03.2020r wracałam o godzinie 10:10 z Warszawy do Lublina, jestem zaskoczona jakich kierowców zatrudnia się w contbusie, osoba ta ciągle siedziała w telefonie pisząc sms oraz popełniała wykroczenia, nie patrząc na to, że wiezie ludzi i zagraża naszemu zyciu. Ostatni raz jechałam ta firma.

zarejestrowany-uzytkownik

12.03.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Z firmą nie...
Z firmą nie ma żadnego kontaktu, obsługa bardzo słaba.

Niezweryfikowany Klient_5ai7

17.01.2020

Placówka

Lublin, Al.Racławickie 33

Nie zgadzam się (1)

Contbus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Contbus?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?