Complearn

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Nie warto inwestować....
Nie warto inwestować. Ta firma to jedno wielkie naciągactwo, pod szyldem Unii Europejskiej. Kursy mają zrobione prościej niż darmowe instrukcje obsługi do programów, nic nie zapewniają, regulamin okrojony i nie dostosowany do Polskiego ustawodawstwa, nie mają przewidzianej w swoim regulaminie nawet procedury reklamacyjne, bo dla nich coś takiego nie istnieje. Dodatkowo kontakt utrudniony, nie odbierają w ogóle telefonów. Nie wysyłają faktur, a dodatkowo w dzisiejszej dobie epidemii, odpisali mi, że nie mogą uwzględnić mojej reklamacji, bo jest trudna sytuacja związana z koronawirusem. Wstyd, aby firma pracująca zdalnie w IT korzystała z takich argumentów. To jest nic nie warta firma, żerująca na osobach, które chcą się dokształcać. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_RyZl

30.03.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szukając pracy znalazłam...
Szukając pracy znalazłam link do strony, gdzie kobiety mogą uczęszczać na kurs komputerowy finansowany przez unię europejska. bardzo ciekawy portal dla kobiet, które chcą zdobyć wiedzę w zakresie informatyki i oprogramowania komputerowego. Do wyboru jest kilkanaście przedmiotów. Kurs jest e-leningowy i darmowy. Polecam!

Eklerka

29.06.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)

Complearn

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Complearn?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie warto inwestować....
Nie warto inwestować. Ta firma to jedno wielkie naciągactwo, pod szyldem Unii Europejskiej. Kursy mają zrobione prościej niż darmowe instrukcje obsługi do programów, nic nie zapewniają, regulamin okrojony i nie dostosowany do Polskiego ustawodawstwa, nie mają przewidzianej w swoim regulaminie nawet procedury reklamacyjne, bo dla nich coś takiego nie istnieje. Dodatkowo kontakt utrudniony, nie odbierają w ogóle telefonów. Nie wysyłają faktur, a dodatkowo w dzisiejszej dobie epidemii, odpisali mi, że nie mogą uwzględnić mojej reklamacji, bo jest trudna sytuacja związana z koronawirusem. Wstyd, aby firma pracująca zdalnie w IT korzystała z takich argumentów. To jest nic nie warta firma, żerująca na osobach, które chcą się dokształcać. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)