Confis

(2.90)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

W dniu 09-10-2012...
W dniu 09-10-2012 r. udałam się do sklepu mięsnego w celu zakupu wędlin. Byłam tam pierwszy raz i sklep zaskoczył mnie pozytywnie wyglądem. Było czysto, wszystko ładnie poukładane. Na sklepie były dwie młode pracownice (kobiety) w firmowych strojach. Chwilę popatrzałam na wędliny celem wybrania towaru do zakupu. Niższa Pani w długich włosach związanych w kitkę zapytała się co podać. Ubrała foliowe rękawiczki i zaczęła po kolei wybierać i pakować w foliowe woreczki wędliny o które poprosiłam. Druga pani z daszkiem na głowie w krótkich blond pasemkach włosach zaczęła ważyć po kolei wędliny i pakować do firmowej reklamówki. Podała kwotę do zapłaty, wydała resztę oraz paragon. Pożegnałam obie Panie słowem "do widzenia" i wyszłam ze sklepu.

Katarzyna_3578

10.10.2012

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Matejki

Nie zgadzam się (0)
Będąc przejazdem w...
Będąc przejazdem w Nowej Soli postanowiłem sprawdzić obsługę w sklepie, w którym kilka miesięcy wcześniej zmuszano mnie do zakupu większej ilości towaru niż chciałem. Udałem się do sklepu i poprosiłem o 4 plastry wędliny, która była już pokrojona oraz o mały kawałem ok. 10 dag kiełbasy "wiejskiej". Ekspedientka odpowiedziała, że nie może sprzedać mi takiej ilości kiełbasy ponieważ sprzedają tylko w całym kawałku ewentualnie połowy. Na moje pytanie o powody dla których nie mogę kupić tyle kiełbasy ile potrzebuję, ekspedientka powiedziała "ze w tym sklepie są takie zasady bo później przekrojonej wędliny nikt nie chce kupić i są straty". Byłem zdumiony takim wyjaśnieniem. Zapytałem czy w związku z takim podejściem, gdy kwota zakupów będzie wynosiła 10 zł a ja będę miał tylko 5 zł - to sklep jednak sprzeda mi produkty za które nie będę w stanie zapłacić? Oburzony personel sklepu stwierdził "a dlaczego mamy coś panu dawać za darmo?" na co zapytałem "a dlaczego mam kupować więcej niż potrzebuję?". W tym momencie ekspedientka zdecydowała, że jednak sprzeda mi taka ilość kiełbasy o jaką prosiłem. Przy zapłacie za towar poprosiłem o kontakt do kierownika regionalnego sieci, co spotkało się z oburzeniem personelu i otrzymałem tylko "foliową reklamówkę na której jest nadruk firmowy" a ekspedientka powiedziała, że "mamy zakaz podawania jakichkolwiek innych kontaktów dla klientów, tylko ten numer na tej foliówce". Podziękowałem i wyszedłem ze sklepu. Pomimo rozmowy z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż w sieci sklepów Zyguła już kilka miesięcy temu w sprawie "wymuszania na klientach większych zakupów i zapewnieniu, że takie praktyki nie mogą mieć miejsca w tej sieci sklepów" - nic się nie zmieniło. Pomimo bardzo dobrej jakości wyrobów, takie traktowanie klienta jest niedopuszczalne. W tej kwestii wystąpię pisemnie do właściciela sieci sklepów o wyjasnienia.

Jan_107

11.05.2012

Placówka

Nowa Sól, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (0)
Sklep mięsny znajduje...
Sklep mięsny znajduje się w budynku Netto.Na stoisku panuje duży porządek, a to spory plus w tej branży. Miło się kupuje, jak nie ma z tyłu bałaganu. Ma się pewność, że wszystko jest świeże i smaczne. Pracownicy bardzo sympatyczni i mili. Niestety w niedzielę nie ma już drobi typu kurczaki, skrzydełka itp. Można za to zakupić wędliny i kiełbasy. Ceny wysoki, ale jakość towaru dobra. Jedyny zawód to zacinający się terminal, ale duży plus dla sklepu, że można płacić tu kartą. Ogólnie polecam zakupy w tym mięsnym.

PeZU

12.12.2011

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Szarych Szeregów

Nie zgadzam się (2)
W pomieszczeni włączona...
W pomieszczeni włączona była klimatyzacja źle dobrana do warunków atmosferycznych - bardzo zmarzłem w pomieszczeniu. Najwięcej zastrzeżeń mam do zachowania pań. Brak identyfikatorów dlatego teraz nie wiem o kim pisze. Panie były bardzo nie sympatyczne , jak tylko weszłam zauważyłem naburmuszone miny, głupie uśmiechy i pogaduchy podczas obsługi. Rozmowę handlową rozpoczynają od słów "coś podać" i "coś dać". Jakoś przetrwałem obsługę ale pani na koniec nie wydała paragonu.Jak się upomniałem z łaską wydała dowód zakupu ( miałóem wrażenie jak by chciała mnie oszukać na towarze albo wydanej ilości - nie widziałem wagi ani jej wskazań). Najlepszą sprawą są paragony, które zawieruszyły się w gablocie wystawowej - nie było by tego problemy gdyby panie je wydały. Jedno jest pewne nigdy już nie będą robił zakupów tym sklepie

Sławomir_19

03.08.2010

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Wełniany Rynek

Nie zgadzam się (24)
Siedziba firmy jest...
Siedziba firmy jest w m. Siedlec ul. Łąkowa 15. Jest to pkt. sprzedaży przy markecie Biedronka. Obsługiwała Pani Krysia. Ruch jak na dzień tygodnia i godzinę zakupów duży. Obsługa sprawna i miła.

Marek_90

12.05.2009

Placówka

Słubice, pl. Przyjaźni 17

Nie zgadzam się (25)

Confis

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Confis?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W dniu 09-10-2012...
W dniu 09-10-2012 r. udałam się do sklepu mięsnego w celu zakupu wędlin. Byłam tam pierwszy raz i sklep zaskoczył mnie pozytywnie wyglądem. Było czysto, wszystko ładnie poukładane. Na sklepie były dwie młode pracownice (kobiety) w firmowych strojach. Chwilę popatrzałam na wędliny celem wybrania towaru do zakupu. Niższa Pani w długich włosach związanych w kitkę zapytała się co podać. Ubrała foliowe rękawiczki i zaczęła po kolei wybierać i pakować w foliowe woreczki wędliny o które poprosiłam. Druga pani z daszkiem na głowie w krótkich blond pasemkach włosach zaczęła ważyć po kolei wędliny i pakować do firmowej reklamówki. Podała kwotę do zapłaty, wydała resztę oraz paragon. Pożegnałam obie Panie słowem "do widzenia" i wyszłam ze sklepu.