Skok Stefczyka

( 4.96 )

Opinie (115)

Wielki PLUS!!

Jestem bardzo zadowolony z obsługi. Jestem klientem już kilka lat. Pani kierownik oddziału zawsze jest miła, uśmiechnięta i służy pomocą. Zdecydowanie mogę polecić ten oddział. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Placówka mała

Placówka mała, wystarczy 5 osób, by stała się bardzo ciasna. Jedna z pań kasjerek niezbyt uprzejma. Zachowuje się opryskliwie w stosunku do kolejnych kilku klientów. Sprawia wrażenie osoby mało kompetentnej i aroganckiej. Widoczny nieład na biurku. Poziom i komfort obsługi oraz wystrój i wielkość wnętrza nie zachęcają klientów do korzystania z tej placówki.

Życie zmusiło mnie do odwiedzin miejsca pożyczającego

Życie zmusiło mnie do odwiedzin miejsca pożyczającego pieniądze... wybór padł na Skok Stefczyka.Od samego wejścia przywitały mnie szerokie uśmiechy Pań pracujących w placówce.Po zajęciu wygodnego miejsca wyłożyłem swoje potrzeby,w odpowiedzi uzyskałem w 100% profesjonalną analizę tego co będzie dla mnie najbardziej korzystne, przy czym Pani nie proponowała sztywno jednego produktu, ale kilka alternatywnych możliwości.Ogólnie uważam że poziom profesjonalizmu Pań z tej placówki jest naprawdę wysoki.Polecam z pełną odpowiedzialnością to miejsce,zresztą sam Skok,jako podmiot pożyczający pieniądze również.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Pracownik sprawiał wrażenie osoby kompetentnej i

Pracownik sprawiał wrażenie osoby kompetentnej i dysponującej obszerną wiedzą na temat podejmowanych zagadnień. Odpowiadał na zadane pytania rzeczowo i wyczerpująco. Nawiązywał kontakt wzrokowy i starał się wsłuchiwać w moje uwagi. Aparycja i kultura osobista pracownika była na wysokim poziomie i wzbudzała zaufanie. Podczas wizyty zauważyłem jednak, że lokal wymaga już pewnego odświeżenia. ( brudne ściany, zniszczone fotele)

Super

Super. Budynek jako budynek okropny. Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo.

Obsługa super

Obsługa super, przyjaźnie nastawieni do klienta, aż chce się odwiedzić placówkę jeszcze raz.

Uprzejma obsługa klienta

Uprzejma obsługa klienta. Kompetentne udzielenie informacji o produkcie. Długi czas oczekiwania na obsługę. Prosty i estetyczny wystrój lokalu, nie odbiegający od innych placówek.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Około miesiąca temu poszedłem załatwić sprawę związaną z

Około miesiąca temu poszedłem załatwić sprawę związaną z moją karta debetową. Najbiższą placówka była ta na ulicy Pieniężnego 13.Osobą którą mnie obsłużyła była Pani Joanna nie pamiętam imienia wyjaśniłem tej Pani jaki mam problem,dając swój dowód osobisty aby sprawdziła moje konto czy nie mam obciążeń związanych z karta debetową,Pytała się czy nie mam kredytu czy jakiejś płatności kartą-Odpowiedziałem że nie! Po około 10 minutach rozmowy ze mną poszła do swojej koleżanki która nie potrafiła obsłużyć innego klienta.We dwie obsługiwały tego Pana.Co kilka minut zachodziła do mnie(do swojego stanowiska)Mówiąc cytuję "Proszę chwile poczekać"Po prawie 30 minutach wróciła spowrotem i zapytała mnie się czy "składamy reklamacje"ja na to odpowiedziałem że nie mam już czasu i wyszedłem z placówki SKOKU.Według mnie to ta Pani nie wiem w jaki sposób dostała te stanowisko,ponieważ powinno się zająć swoim klientem a nie wybierać sobie "kogo się chce"Ponadto mam dowody na to,że takie zdarzenie było ponieważ wszystkie placówki mają w środku monitoring.Dobra rada dla Państwa proszę wybierać inne placówki

Nie dość

Nie dość , że kurierowi nie chciało się wejść na drugie piętro by dostarczyć mi pismo na które czekałam z niecierpliwością i zostawił w skrzynce avizo to przy odbieraniu przesylki obsługiwała mnie nieprzyjemna blondynka. Przerwałam jej chyba pogaduszkę z inna koleżanka z pracy więc zostałam potraktowana 'z góry'. Pani rzucila mi koperte na biurko a później kwitek do podpisania. Gdyby nie fakt, że musiałam szybko jechać poza miasto to zgłosiłabym tą cała sytuację jej przełożonemu.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Ostatnio załatwiałam w Skok Stefczyka sprawy związane z

Ostatnio załatwiałam w Skok Stefczyka sprawy związane z kredytem. Jakość obsługi zaskoczyła mnie po raz kolejny. Pracownice placówki są bardzo zaangażowane w swoją pracę i bardzo pomocne. Moja sprawa została załatwiona bardzo sprawnie, choć procedury firmy są chyba za bardzo zawiłe. Zauważyłam to gdy obsługiwani byli inni klienci z bardzo banalnymi sprawami, typu wpłata raty. Te sprawy trwały zbyt długo, moim zdaniem. Poza tym wszystko w tej placówce działa bardzo sprawnie, obsługa świetna i bardzo komfortowe biuro.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Fajny bank

Fajny bank, pracownicy są spoko. Mam tam konto i jestem zadowolony. :)

Odwiedzałeś ostatnio Skok Stefczyka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

SKOK

(4.00 )

Kasa Stefczyka

(2.00 )

Kasa Wspólnota

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem