Strefa Czasu

(3.88)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 6)

W sklepie Strefa...
W sklepie Strefa Czasu, w Galerii Mokotów kupiłam zegarek, który miał być prezentem urodzinowym dla męża. Oglądałam go jak standardowy klient, bez szkła powiększającego, koncentrując się na ogólnym wyglądzie, i czy faktycznie będzie to prezent, który spodoba się obdarowanemu. Wyobraźcie sobie mój szok, gdy po wręczeniu go w domu okazało się, że zegarek ma odprysk, którego nie zauważyłam w świetle sklepowym, natomiast był on dobrze widoczny w świetle dziennym. Udałam się do sklepu, aby wyjaśnić sytuację. Usłyszałam, że zegarek na pewno mi upadł i oni nie przyjmą takiej reklamacji. Starszy pan poinformował mnie, że nie wezmą ode mnie zegarka, gdyż to nie jest reklamacja i mogę napisać pismo – jakie i do kogo nie dowiedziałam się… Naprawdę jestem w szoku, że taka sytuacja w ogóle miała miejsce. Czasami trudno jest zauważyć drobne wady, zwłaszcza, gdy człowiek ma zmęczone oczy po całodziennej pracy. Natomiast kupując zegarek w innej firmie od razu zostałam poinformowana, że ma on wadę (dużo mniej widoczną, niż przy zegarku kupionym w Strefie Czasu) i do mnie należała decyzja, czy go kupuję z dodatkowym rabatem, czy nie. Jest to dla mnie wielka i tym bardziej ogromnie przykra nauczka, że coś co miało być miłym prezentem okazało się bublem. Do tego sprzedawca od razu potraktował mnie jak kogoś, kto chce go naciągnąć. Dlatego wszystkim przyszłym klientom Strefy Czasu radzę bardzo dokładnie oglądać zakupiony towar, najlepiej ze szkłem powiększającym, aby później nie okazało się, że skazy na produkcie powstały z Waszej winy…

konkata

01.12.2014

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (3)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu oddałam swój zegarek do naprawy w tym sklepie. Obsługiwał mnie sympatyczny młody człowiek z kolczykiem w brwi. Szybko stwierdził co i w jaki sposób się uszkodziło oraz poinformował mnie o kosztach i czasie naprawy w tym przypadku do tygodnia czasu, a już po 2 dniach dostałam informację mailem że mój zegarek już został naprawiony z czego byłam niezwykle zadowolona. Odbierałam zegarek od tego samego Pana, który dodatkowo poinformował mnie o tym jak poprawnie obsługiwać i dbać o taki zegarek o czym nie miałam wcześniej zielonego pojęcia ponieważ w innym sklepie (Swiss) w którym nabyłam ten zegarek nikt mnie o tym nie poinformował. Zapłaciłam i podziękowałam za usługę.Generalnie mówiąc zdecydowanie polecam.

Jola_14

24.10.2013

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (1)
Sklep odwiedziłam w...
Sklep odwiedziłam w celu dokonania reklamacji zegarka. Jak zawsze spotkałam się z sympatyczną obsługą. Panie powitały mnie zaraz po wejściu, proponując pomoc. Przyjęły zegarek, zapisując dane. Prowadziły rozmowę z własnej inicjatywy, były zajęte moją osobą, utrzymywały kontakt wzrokowy. Udzieliły mi dokładnych informacji dotyczących terminu rozpatrzenia reklamacji, jej szczegółowych warunków. Wszystko trwało niezwykle krótko. Nie straciłam w sklepie ani minuty. Strefa czasu proponuje najnowsze modele renomowanych marek. Cenię sobie ich dużą dostępność. Produkty są dobrze wyeksponowane, ceny nie odbiegają od rynkowych. Klasyczne wnętrze jest dopracowane. Widoczna jest dbałość o czystość. Zdecydowanie polecam!

Joanna_1925

26.01.2012

Placówka

Warszawa, ul. Wołoska 12

Nie zgadzam się (5)
Oddałam do serwisu...
Oddałam do serwisu do Strefy Czasu zegarek objęty rekalmacją. Pan szybko sprawdził defekt i wypisał pokwitowanie. Co prawda napisał na nim, że czas oczekiwania wynosi do 3 tygodni, a dopiero dziś (czyli po prawie 4 tygodniach) powiadomił o możliwosci jego odbioru. Jednak to nie wina punktu serwisowego a serwisu centralnego we Wrocławiu. Po około 3 tygodniach zadzwoniłam z pytaniem o przybliżony termin odbioru, wówczas zostałam odesłana do centrali (pracownik nie potrafił udzielić mi informacji o mozliwym terminie odbioru). Zegarek odbiorę, jednak nie do końca zadowolona jestem z faktu, iż podawany jest termin maksymalny, który nie jest przestrzegany.

zarejestrowany-uzytkownik

05.09.2011

Placówka

Warszawa, ul. Wołoska 12

Nie zgadzam się (8)

Strefa Czasu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Strefa Czasu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.