Jubitom

(2.74)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (36 z 71)

Najgorsza marka jaką...
Najgorsza marka jaką mogłem wybrać! (Mądry polak po szkodzie) Kupiłem pierścionek zaręczynowy za 4tyś złotych i po 6 miesiącach wypadły diamenty i się odkształcił!!!! Serwis uznał że moja narzeczona (studentka) która nie pracuje, źle użytkowała pierścionek i nie uznali reklamacji. SKANDAL ! Jeżeli ktoś chce kupić biżuterię tej marki to lepiej niech ją wyrzuci przez okno bo i tak zaraz się popsuje . Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę,

Niezweryfikowany Klient_QLpGr

26.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z zakupu zegarka Longines, bardzo szybka i sprawna obsługa na życzenie klienta, ceni się to bardzo. Super zapakowane i zabezpieczone. Bardzo dziękuję za błyskawiczną realizację jeszcze raz i życzę Wesołych Świąt. Oby więcej takich sklepów z super obsługą. Polecam! Damian W.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Jestem trudnym klientem i często niezdecydowanym więc podziwiam panie, które mają mnóstwo cierpliwości i są bardzo pomocne w wyborze! Najczęściej nawet nie zaglądam do innych sklepów jubilerskich ponieważ żaden nie ma tak sympatycznej i znającej się na swojej pracy obsługi. Te panie pracują z zamiłowania i są przemiłe dla klienta a to jest bardzo ważne ! Z pewnością jest to moje ulubione miejsce. Bardzo serdecznie polecam !

niezalogowany-uzytkownik

16.12.2023

Placówka

Lubin, Sikorskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Omijajcie szerokim łukiem....
Omijajcie szerokim łukiem. Kupiłem żonie bransoletkę na prezent, która miała wadliwe zapięcie. Dzień później towar został zareklamowany a Jubitom odrzuca reklamację ze względu na uszkodzony splot. Oddawaliśmy bransoletkę nową, nienoszoną, więc skąd te uszkodzenie splotu? Czytając inne opinie, teraz już wiem, że taka jest polityka tej sieci. Sprzedać i zapomnieć.

Tomek

07.03.2023

Placówka

Wrocław, Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj skontaktowałem się...
Dzisiaj skontaktowałem się telefonicznie w godzinach popołudniowych ze sklepem w Galeria Bałtycka w Gdańsku. Już nie pamiętam kiedy mialem tak miły, profesjonalny i życzliwy kontakt w którymkolwiek sklepie czy w rozmowie telefonicznej. Pani Ewelina wykazała się fachowością i super podejściem do rozmówcy udzielając mi wyczerpującej informacji, porady i obsługi nowo zakupionego zegarka. Gorąco polecam zakupy w w/w placówce, a kierownictwu Pani Eweliny gratuluję takiego pracownika (mniemam, że nie jest to wyjątek w Państwa firmie, generalnie mam dobre skojarzenia z obsługa klienta w innych placówkach Jubitom, ale ta ostatnia pomoc i porada to jakiś Kosmos, Dziękuję !). Pozdrawiam, Cezary Engel

Klient_YD9kz

13.09.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sklep tragedia. Zero...
Sklep tragedia. Zero profesjonalizmu, bizuteria fatalna, z pierścionka powypadały kamienie, reklamacja rozpatrzona negatywnie jako „wina kupującego”. Nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_e9sb

08.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobry Wieczór, pragnę...
Dobry Wieczór, pragnę podzielić się swoimi spostrzeżeniami nt. wizyty w Salonie firmy JUBITOM w Gdańsku Wrzeszczu w Galerii Bałtyckiej . Doradzał nam czyli mojej żonie i mi Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Był profesjonalny i jednocześnie swobodny. Był miły lecz nie nadskakujący. Naturalnie uśmiechnięty, cierpliwie objaśniał tajniki "tematu". Wsłuchiwał się w nasze oczekiwania i podsuwał nowe "okazy". Przyjemnością było korzystać z pomocy Pana i czas w jego obecności się nie dłużył. Na pewno dokonam zakup wybranego modelu w obecności Pana. Arkadiusz .

Niezweryfikowany Klient_0omW

09.11.2021

Placówka

Gdańsk, ul. al. Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa klienta...
Fatalna obsługa klienta nieprzyjemny pan który ma gdzieś klientów. Na zwrot jest tylko 14 dni i można go zrobić tylko online. ( dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_tWFW

02.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Po kontakcie z...
Po kontakcie z Panią telefonicznie dowiedziałam się ,że jedna część zamówienia "utknęła" w salonie.. Ponad tydzień oczekiwania na biżuterię to raczej przesada. Zero dbałości o klienta.. dzwoniłam pare razy, bez skutecznie. Jestem bardzo niezadowolona. Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_9wfg

29.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Biżuteria w nadmorskich...
Biżuteria w nadmorskich maszynach dla dzieci jest bardziej trwała niż pseudo BIŻUTERIA Z jubitoma. NIE POLECANM

Niezweryfikowany Klient_LZAL

25.03.2021

Placówka

Poznań, ul. Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Przez cały grudzień...
Przez cały grudzień nie otrzymałam odpowiedzi na 4 wysłane maile, od dwóch tygodni centrum obsługi nie odbiera telefonu. Nie jestem w stanie stwierdzić, co się stało z moim zamówieniem ponieważ jakikolwiek kontakt jest niemożliwy. Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii o sklepie, bo z pewnością nie dokonałabym tu zakupów. Skandaliczne podejście, radzę trzymać się od jubitom.com z daleka.

Niezweryfikowany Klient_CuKm

11.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Skandal, inaczej bym...
Skandal, inaczej bym tego sklepu nie opisał. W ogóle się dziwie jak ta sieć może jeszcze istnieć. Obsługa klienta, koszmar. Złoto farbuje, a gdy człowiek chce się skontaktować z obsługą klienta, to nikt nie odbiera telefonu. A w sklepie to w ogóle nie otrzyma się pomocy. Jedno jest pewne, w życiu już nic w tej sieci nie kupię. Jako właściciel bym się wstydził. Pracowników wyrzucić na ulice i zamknąć ten bałagan. Dziękuję za uwagę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

28.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pierścionek zaręczynowy z...
Pierścionek zaręczynowy z diamentem, niecałe dwa tygodnie użytkowania, samoczynnie się cały poodksztalcal, dział reklamacji olewa klienta i wmawia celowe uszkodzenie

Niezweryfikowany Klient_nals

10.12.2020

Placówka

Żory, ul. Francuska

Nie zgadzam się (1)
Z pomocą cierpliwej...
Z pomocą cierpliwej ekspedientki udało mi się wybrać biżuterię na prezent. Przedstawiony został interesujący mnie produkt w różnych wariantach, w odpowiednim przedziale cenowym. Dobre rozeznanie w trendach pozwoliło obsłudze wskazać najlepszy model, który zadowolił moje oczekiwania. Prezent trafił w gust!

Klient_Go6A

09.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fatalna jakość produktu....
Fatalna jakość produktu. Zapięcie w kolczyku za kilka stówek ułamalo się przy pierwszym założeniu po czym firma nie uznała reklamacji uznając, że to z winy klienta. Żenada

Niezweryfikowany Klient_sk4o

26.02.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
zero dbałości o...
zero dbałości o klienta! O zwrocie pieniędzy za produkt który jest wadliwy bądź zapomnij ! Zrobią wszystko by zwrot nie był uznany.

Niezweryfikowany Klient_pxJK

24.02.2020

Placówka

Łomianki, Brukowa 25

Nie zgadzam się (0)
Salon Jubitom w...
Salon Jubitom w Galerii Echo cechuje profesjonalne podejście do klienta. Pierwszym co rzuca się w oczy po wejściu do Jubitomu jest czystość. Wszystkie gabloty są wyczyszczone, na ladach nie ma smug i odbitych palców. Obsługa klienta jest najwyższym poziomie a schludnie ubrani i uśmiechnięci doradcy pomogą w wyborze odpowiedniego produktu. Polecam ten salon.

Niezweryfikowany Klient_hZid

17.09.2019

Placówka

Kielce, ul. Świętokrzyska

Nie zgadzam się (0)
Pierścionek kupiony 07.05.2019...
Pierścionek kupiony 07.05.2019 za kwotę 4500 zł po dwukrotnym użyciu wypadł brylant. Reklamacja złożona 22.06.2019 r po 15 dniach zero kontaktu i jakiejkolwiek informacji co do złożonej reklamacji. Kontakt telefoniczny z mojej strony pani przyjmuje zgłoszenie w sklepie stacjonarnym w Galerii Krakowskiej. Oddzwania po chwili z informacją że nie wie nic tak naprawdę i że rano oddzwoni bo wszystkie paczki z reklamacji tak podkreślam wszystkie paczki przyjdą prawdopodobnie w piątek. Z ironią w głosie przytakuje że tak tak takie jest polskie prawo i odkłada słuchawkę. Żałosna obsługa, towar niskiej jakości !!! nigdy więcej !!!

Niezweryfikowany Klient_BgVH

08.07.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szkoda że nie...
Szkoda że nie poczytałem wcześniej opinii. Jakość bardzo słaba ale co gorsza nie uwzględniają reklamacji (łańcuszek nawet miesiąc nie był użytkowany)

Niezweryfikowany Klient_ORWj

27.01.2019

Placówka

Warszawa, ul. Wołoska

Nie zgadzam się (0)
Zamówiliśmy obrączki za...
Zamówiliśmy obrączki za 5 miesięcy do daty ślubu. Wybraliśmy bardzo proste gładkie z katalogu i wzornika na witrynie, bez grawera czy innych dodatków. Rozmiary zostały zmierzone pzrez kierownika sklepu Jubitom we Wroclavii. Czekaliśmy na te obrączki ponad 2 miesiące zamiast obiecanych 3 tygodni. Gdy wyczekane obrączki przyszły okazało się, że obrączka narzeczonego jest o 2 rozmiary większa niż jego palec. Pracownik sklepy wykonał dodatkowy pomiar rozmiaru palca i zleciliśmy przeróbkę. Tym razem musieliśmy czekać jeszcze dłużej. Po naszych licznych telefonach i nerwach poprawiona obrączka przyszła do salonu tydzień przed ślubem i okazała się za ciasna. W efekcie dowiedzieliśmy się, że w sklepie jest kilka zestawów mierników i każdy mierzy rozmiar palca inaczej. Z moim rozmiarem nie wyniknęło problemu tylko dlatego, że znałam swój rozmiar po pierścionku zaręczynowym. Docelową wreszcie pasującą obrączkę narzeczonego dostaliśmy w sklepie Jubitom dopiera miesiąc po ślubie. Nie zaproponowano nam ŻADNEJ rekompensaty.

Niezweryfikowany Klient_qd8N

16.12.2018

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (2)

Jubitom

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jubitom?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.