Palmers

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Obsługa była na...
Obsługa była na wysokim poziomie od samego wejścia ekspedientka była zainteresowana tym ze jestem na sklepie i czegoś szukam umiała zaproponować zamienniki pełna kultura osobista i uśmiech na twarzy wysoki standard obsługi schludnie ubrana całość oceniam bardzo dobrze.

Paweł_1782

11.06.2013

Placówka

Kielce, Warszawska 26

Nie zgadzam się (0)
Witryna sklepu zaprojektowana...
Witryna sklepu zaprojektowana w sposób przemyślany, zachęca do odwiedzenia sklepu. Sklep utrzymany w wręcz idealnej czystości. Również w przymierzalni panował porządek – lustra były czysty a na podłodze nie było widocznego kurzu. Bielizna ładnie wyeksponowana, równo rozwieszona, ułożona kolorystycznie. Zaraz po wejściu do sklepu zostałam powitana przez sprzedawczynię. Widać było, że wykazuje zainteresowanie moją osobą – dyskretnie mnie obserwowała i kiedy wykazałam zainteresowanie jednym z modeli biustonoszy podeszła do mnie z propozycją pomocy. Zapytała, jaki konkretnie fason mnie interesuje, czy zależy mi na tym, aby bielizna była w kolorze czarnym. Z własnej inicjatywy zaprezentowała mi jeszcze dwa inne biustonosze zbliżone fasonem do tego wybranego przeze mnie. Następnie zapytała o mój rozmiar i zaproponowała przymierzenie wybranego modelu. Wybraną bieliznę zaniosła osobiście do przymierzalni i poinformowała, że jest obok i pozostaje do mojej dyspozycji. Kiedy mierzyłam bieliznę sprzedawczyni zapytała, czy rozmiar jest odpowiedni, czy nie ma potrzeby podanie większego/mniejszego. Jeden z biustonoszy bardzo mi się podobał, ale niestety w sklepie nie było mojego rozmiaru. Pani zaproponowała, że sprowadzi go dla mnie z innego sklepu. Zdecydowałam się na takie rozwiązanie. Pani poprosiła mnie o numer telefonu i powiedziała, że skontaktuje się ze mną, jak biustonosz będzie już w sklepie. Miło mnie pożegnała i zaprosiła ponownie. Obsługę oceniam bardzo wysoko. Widać było, że sprzedawczyni zna zasady profesjonalnej obsługi i stosuje się do nich. Podczas obsługi była bardzo miła, uprzejma a także utrzymywała kontakt wzrokowy z klientem. Służyła radą, była skupiona na mojej osobie, czułam się indywidualnie obsłużona. Duży plus za propozycję sprowadzenia brakującego rozmiaru.

Żuk

17.05.2009

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (28)

Palmers

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Palmers?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa była na...
Obsługa była na wysokim poziomie od samego wejścia ekspedientka była zainteresowana tym ze jestem na sklepie i czegoś szukam umiała zaproponować zamienniki pełna kultura osobista i uśmiech na twarzy wysoki standard obsługi schludnie ubrana całość oceniam bardzo dobrze.