Kwazar

(2.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Dodzwonienie się graniczy...
Dodzwonienie się graniczy z cudem i nie dlatego, że linia jest zajęta, po prostu nikt nie odbiera. Trzeba uważać na płatność kartą - pracownik kartę ode mnie wziął ale już mi jej nie oddał. Zrobił małe zamieszanie z butami i po czasie musiałam upominać się o swoją kartę. Na miejscu obsługi nie było pracownika, trzeba było go szukać jeśli się coś zawiesiło czy zepsuło. Cena do jakości wygórowana.

Lucyna_129

27.02.2015

Placówka

Tarnów, al. Tarnowskich

Nie zgadzam się (0)
Dobra lokalizacja kręgielni,...
Dobra lokalizacja kręgielni, nie ma problemu z parkowaniem. Wystrój lokalu fajnie zaaranżowany, nowoczesny, wszystko nowe i zadbane. System liczy punkty i inne parametry zatem można się skupić na rozmowie z przyjaciółmi a nie na liczeniu. W końcu mamy w Tarnowie kręgielnie, której nie musimy się wstydzić w porównaniu z tymi w większych miastach np. Krakowie. W lokalu znajduje się bar bez którego nie wyobrażam sobie tego typu centrum rozrywki. Obsługa również miła, nie ma się czego przyczepić. Ceny za wynajem toru mogły by być trochę niższe, zwłaszcza przerażają te weekendowe.

quality

21.09.2011

Placówka

Tarnów, al. Tarnowskich

Nie zgadzam się (0)

Kwazar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kwazar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dodzwonienie się graniczy...
Dodzwonienie się graniczy z cudem i nie dlatego, że linia jest zajęta, po prostu nikt nie odbiera. Trzeba uważać na płatność kartą - pracownik kartę ode mnie wziął ale już mi jej nie oddał. Zrobił małe zamieszanie z butami i po czasie musiałam upominać się o swoją kartę. Na miejscu obsługi nie było pracownika, trzeba było go szukać jeśli się coś zawiesiło czy zepsuło. Cena do jakości wygórowana.