Terry

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Zaszłam do sklepu...
Zaszłam do sklepu by kupić dywan do pokoju. Zaraz po wejściu sprzedawca zapytał czym jestem zainteresowana. Powiedziałam mu jaki dywan mnie interesuje: w jakich kolorach i w jakim rozmiarze. Sprzedawca po kolei rozkładał dywany, które ewentualnie mogłyby mnie zainteresować. Nie było problemu z rozłożeniem i pokazaniem nawet tych, które zastawione były innymi zwiniętymi dywanami. Sprzedawca nawet dał mi czas na zastanowienie się nad wyborem a sam zaczął obsługiwać innego klienta. Po dokonaniu wyboru sprzedawca poinformował, że mogę następnego dnia zwrócić dywan jeżeli w mieszkaniu okazałoby się, że jednak ten odcień mi nie pasuje do wystroju. Zapłaciłam za dywan kartą i uzyskałam rabat na płatność gotówkową. Sprzedawca zapytał się mnie, czy mam jak przewieźć dywan do mieszkania czy też chcę skorzystać z ich usług. Przyjechałam samochodem więc podziękowałam za pomoc w transporcie. Cała obsługa przebiegała bardzo szybko, sprzedawca był życzliwy, kompetentny i miły.

Iskierka_1

20.05.2009

Placówka

Szczecinek, Wyszyńskiego 73

Nie zgadzam się (24)

Terry

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Terry?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.