Apteka Św. Franciszka

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Pracownicy Apteki Św....
Pracownicy Apteki Św. Franciszka są dobrze przygotowani do pracy. Nie naganny ubiór, miła aparycja, spokojny i przyjazny ton rozmowy. W pomieszczeniu było schludnie, czysto oraz była miła atmosfera. Przy dwóch kasach stało dwóch pracowników - pomimo braku kolejki. Dlatego też mogłem sobie wybrać do kogo podejść. Obydwoje pracownicy stwarzali bardzo chętnych do współpracy. Po przywitaniu, podejściu do kasy oraz przedstawieniu spisu lekarstw pracownik spytał się czy mnie chciałbym tańsze zamienniki lekarstw, które zostały mi przypisane. Za moją zgodą pokazał mi je (trwało to ok. 30 sekund). Spytał się także, czy wolałbym mocniejszy lek, czy słabszy. Spodobało mi się to, że pracownik ten wyrażał chęć do pomocy w doborze lekarstw. Następnie wyliczył kwotę należną - 2,25 zł- za 3 lekarstwa! Zapłaciłem, otrzymałem paragon, podziękowałem. Pracownik również podziękował i pożegnał mnie w miły sposób.Może brakowało trochę pożegnania w typie: "Życzę szybkiego powrotu do zdrowia". Cała wizyta w tejże aptece trwała niespełna 2 minuty.

Marcin_1569

18.10.2011

Placówka

Ruda Śląska, Katowicka 26

Nie zgadzam się (2)

Apteka Św. Franciszka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apteka Św. Franciszka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pracownicy Apteki Św....
Pracownicy Apteki Św. Franciszka są dobrze przygotowani do pracy. Nie naganny ubiór, miła aparycja, spokojny i przyjazny ton rozmowy. W pomieszczeniu było schludnie, czysto oraz była miła atmosfera. Przy dwóch kasach stało dwóch pracowników - pomimo braku kolejki. Dlatego też mogłem sobie wybrać do kogo podejść. Obydwoje pracownicy stwarzali bardzo chętnych do współpracy. Po przywitaniu, podejściu do kasy oraz przedstawieniu spisu lekarstw pracownik spytał się czy mnie chciałbym tańsze zamienniki lekarstw, które zostały mi przypisane. Za moją zgodą pokazał mi je (trwało to ok. 30 sekund). Spytał się także, czy wolałbym mocniejszy lek, czy słabszy. Spodobało mi się to, że pracownik ten wyrażał chęć do pomocy w doborze lekarstw. Następnie wyliczył kwotę należną - 2,25 zł- za 3 lekarstwa! Zapłaciłem, otrzymałem paragon, podziękowałem. Pracownik również podziękował i pożegnał mnie w miły sposób.Może brakowało trochę pożegnania w typie: "Życzę szybkiego powrotu do zdrowia". Cała wizyta w tejże aptece trwała niespełna 2 minuty.