Przewozy Regionalne - POLREGIO

(1.82)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (275 z 394)

Dnia 25.03 o...
Dnia 25.03 o godzinie 18.40 jechałam pociągiem z Lublin Główny w kierunku Dęblina.Pan konduktor który obsługiwał ten pociąg był bardzo miły i opiekuńczy w stosunku do pasażerów.Zawsze uśmiechnięty(już kilka razy spotkałam go na tej trasie)Z poczuciem humoru.Mam nadzieję że zostanie doceniony za swoją ciężką pracę.Oby więcej takich konduktorów

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ciągłe opóźnienia pociągów...
Ciągłe opóźnienia pociągów po minimum 15-20 minut, odwoływanie pociągów bez informowania o takiej sytuacji pasażerów, ogólnie tragedia. Jedynym plusem jest miła obsługa na infolinii.

FilipNowak_mDRt

17.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Mam kupiony bilet...
Mam kupiony bilet miesięczny, nagle na kilka dni znika pociąg, którym jeżdżą ludzie do pracy i szkoły, śmiech na sali. Serdecznie nie pozdrawiam

niezalogowany-uzytkownik

20.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jadąc do pracy...
Jadąc do pracy Miechów -Kraków KLM ich pociągi są ciche, nowoczesne,a wracam polregio to masakra trzęsienie ziemi,huk, zawieszenie jakby się miało rozpaść,trzaski....30 lat różnicy..masakra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Polregio Kłodawka to...
Polregio Kłodawka to porażka. Nie ma gdzie stać i czym oddychać, ludzi napchane, pociąg mały. Jak macie jechać Kłodawką to lepiej nie jechać wcale Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

niezalogowany-uzytkownik

09.12.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mam orzeczenie o...
Mam orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Jakoś gorzej się poczułam(miałam napadu epilepsji) i spóźniłam się na swój pociąg intercity. Nie sądziłam że będzie to jakiś wielki problem abym na ten sam bilet pojechała zaraz pociągiem regio ale się pomyliłam. Pan konduktor może i słusznie stwierdził że mój bilet jest nie ważny, i musiałam dokupić bilet regio . Powiedział to takim tonem że aż w pięty mi poszło. Jakość obsługi w tym pociągu regio to jakaś bezduszna machina w której brak jest jakichkolwiek najbardziej ludzkich uczuć, empatii i zrozumienia. Nie rozumiem jak można tak traktować swoich klientów to dzięki nam mają swoją pracę. Nie mówię że wszyscy są tacy sami ale ten "pan" kierownik pociągu pomylił się z powołaniem . Ja jako osoba niepełnosprawna zostałam przez niego potraktowana jak zło konieczne. Aby nikt więcej nie został potraktowany tak już przez tego pana

Klient_JB3tB

06.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Składy niedopasowane do...
Składy niedopasowane do potrzeb pasażerów oraz natężenia ruchu.Konduktorzy niemili pracujący jak za karę. Trasa Szczecin - Zielona Góra w piątek południe gdzie olbrzymią ilość ludzi czeka na peronie- podstawiają szynobus na 1/4 zapotrzebowania, a w konsekwencji tego, konduktorzy nie pozwalają wsiąść do pociągu ludziom z biletami. Ale tak to jest jak miliony idą dla zarządu zamiast na rozwój i inwestycje. Brak słów.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie nie polecam....
Zdecydowanie nie polecam. Bardzo częste opóźnienia pociągów. Rozumiem zdarzenia losowe jednak ostatnio zdarza się to bardzo często. Brak informacji dla podróżujących na stacji o opóźnieniu oraz brak komunikacji zastępczej. Opóźnienie wynosiło 94 minuty.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szybko i sprawnie.
Szybko i sprawnie.

Klient_mTfib

14.09.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Niezawodny transport pomiędzy...
Niezawodny transport pomiędzy mniejszymi miejscowościami to jeden z głównych atutów przewoźnika. Często podróżuję ich elektrycznym pociągiem po Mazurach. Wygodne siedzenia, czystość wagonów oraz ogólna atmosfera podróży sprawiają, że każda podróż jest przyjemnością. Jestem zadowolona z zakresu połączeń oferowanych przez Polregio, zwłaszcza pomiędzy mniejszymi miejscowościami. Dzięki temu dostęp do miejsc, które nie zawsze są obsługiwane przez większych przewoźników, staje się łatwiejszy. Chciałbym również zwrócić uwagę na pewien aspekt, który dla niektórych pasażerów może stanowić dyskomfort. Chodzi o wyjątkowo głośną sygnalizację gwizdkową, którą posługują się konduktorzy podczas podróży. Choć rozumiem, że jest to metoda komunikacji między personelem, to jednak drażni uszy podróżnym.

Xerentia

13.08.2023

Placówka

Ełk, Dąbrowskiego 3

Nie zgadzam się (0)
Tabor w większości...
Tabor w większości stary, ale zdarza się nowy i komfortowy. Obsługa - zależy, na kogo trafisz... bardzo ociągają się ze zgłaszaniem skomunikowań, w efekcie pociągi (na które normalnie by się zdążyło) przez ich opóźnienie odjeżdżają.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybka, tania, wygodna...
Szybka, tania, wygodna forma podróżowania. Kierownicy uprzejmi, pomocni i z dobrym podejściem do podróżnego

mateuszl09

19.07.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Spóźnienia, krzyk konduktorów...
Spóźnienia, krzyk konduktorów brak profesjonalizmu i kultury, brak miejsc, brud, katastrofa, odradzam korzystanie z tych linii.

WioletaBe

28.05.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam! Zwolnić...
Nie polecam! Zwolnić wszystkich za brak kultury, brud, Krzyki konduktorów na pasażerów, spóźnienia! Odradzam!

WioletaBe

28.05.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Żenujące podejście do...
Żenujące podejście do pasażerów, brak kultury, krzyk, brud, brak miejsc, strasznie opóźnienia. Brak słów, powinni to wycofać a pracownikow zwolnić dyscyplinarnie za taką obsługę!

WioletaBe

28.05.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niektóre pociągi wyjątkowo...
Niektóre pociągi wyjątkowo stare przez co komfort podróży wypada słabo. Zdarza się, że można spotkać niemiłego konduktora, stwarzającego duże problemy bez racjonalnego uzasadnienia.

zuzia726

11.04.2023

Placówka

Gdynia, ul. Bolesława Krzywoustego 7

Nie zgadzam się (0)
Trasa Bydgoszcz-Toruń 12:12...
Trasa Bydgoszcz-Toruń 12:12 odjazd z Bydgoszcz. Bardzo bezczelni i wredni konduktorzy. Jak nie lubią tej pracy niech przejdą na emeryturę bo już by mogli albo niech zmienią zawód.

Klient_pZA3b

14.10.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie najczęściej brudno
Fatalnie najczęściej brudno

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Głogowska

Nie zgadzam się (0)
Jedynie szkoda że...
Jedynie szkoda że nie ma możliwości wybrania ujemnych punktów. Szkoda gadać, pociąg ledwo jedzie, obsługa jest chyba tam z powodu odrabiania kar społecznych i nie ma co liczyć na ich pomoc czy uprzejmość. ,, Wagon na rowery" w którym jako jedynym otwiera się jedna część drzwi rozsuwanych i przez to nie da się tam wejść z rowerem - co to ma być!? Każda jazda to opóźnienia, stanie w szczerym polu i niemiłe wspomnienia.

Klient_ERV6z

18.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo częste opóźnienia...
Bardzo częste opóźnienia są skandaliczne. Ale jeszcze większym szokiem są bardzo częste odwołania pociągów. W przeciągu miesiąca na trasie Warszawa - Łódź, odwołano pociąg trzy razy. W dniu, kiedy odwołano poranny pociąg do Łodzi o godzinie 6.35 zadzwoniłem na infolinię z pytaniem o której mogę spodziewać się kolejnego połączenia. Pan poinformował mnie, że po godzinie 14.00. SKANDAL! Dodatkowo na trasie, gdzie swego czasu pociąg jeździł 1h37min, teraz zaczął jeździć 2h. Zmiana rozkładu też absurdalna. Przesunięcie pociągu z godzin 6.35 na 5.30. BRAWO! Żenujące.

Klient_KilQW

13.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Przewozy Regionalne - POLREGIO

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przewozy Regionalne - POLREGIO?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?