Silesia Jeans

(3.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 25)

Reklamacja w państwa...
Reklamacja w państwa sklepie. Powinniście się wstydzić. 16.05 oddane zostały buty do reklamacji, wada dotyczyła pęknięcia materiału na czubkach butów. Mimo tego że prosiłam o zwrot pieniędzy na karte podarunkowa lub zwrotu pieniędzy bo taka wada nie jest w stanie zostać naprawiona żeby się nie powieliła,  naprawiliscie państwo buty. Zdaniem "rzeczoznawcy " reklamacja była bezzasadna,  Państwo wybacza, ale sama tak butów nie mogłam uszkodzić. One poprostu zaczely pękać.  Nie wspomnę już o tym że nie zostałam poinformowana O wysyłce butów,  żadnego meila, listu przewozowego oraz telefonu,  okej. Przebolalam,  trudno, niedopatrzenie  zdażą się.  Po dwóch tygodniach użytkowania butów (na nogach miałam je 4 razy), byłam zmuszona znów oddać buty, bo powstała tą samą wada, materiał znów zaczął się odklejac. Pani przyjmująca reklamację  powiedziała że dopisze to że nie chce kolejnej naprawy butów  bo to mija się z celem, chce zwrotu pieniędzy lub zwrotu środków na kartę podarunkowa co zanotowała.  Po dwóch tygodniach  przyjechał kurier , czyli dziś.  Otworzyłam paczkę z butami i doznałam  szoku, w paczce znajdowały się te same buty które oddałam, wyslaliscie  je Państwo bez naprawy , reklamacja znów była bezzasadna według was. Bardzo proszę o kontakt w tej sprawie kierownika działu reklamacji bo sytuacja robi się powoli śmieszna A zarazem żenująca. Powinno wam zależeć żeby zatrzymać przy sobie klienta,  a wy go poprostu  nie szanujcie . Czuje się w tym momencie oszukana oraz przez panstwa zlekceważona.  Bardzo prosze o podjęcie  konkretnych kroków w tej sprawie, w innym wypadku sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów. Czekam na telefon po godzonie 16, gdyz wczesniej jestem w pracy.

Niezweryfikowany Klient_qB9K

06.08.2020

Placówka

Katowice, ul. Kościuszki 229

Nie zgadzam się (0)
Żałuję, że nie...
Żałuję, że nie przeczytałam opinii o tym sklepie i regulaminu sklepu, (ale niemożliwością jest abyśmy czytali wszystkie regulaminy w każdym sklepie, do którego chcemy wejść i może coś kupić, natomiast nie o to mam żal). W momencie zakupu produktu kasjer nie wyszedł z inicjatywą aby wspomnieć o warunkach sprzedaży. To ja sama dopytywałam jakie są warunki zwrotu bądź wymiany i otrzymałam odpowiedź " Wymiana lub ewentualny zwrot do 7 dni" i tylko tyle, natomiast kiedy chciałam zwrócić produkt pani mnie poinformowała, że zwrot jest na kartę podarunkową ważną pół roku. Dla mnie był to szok. Jak to, na jaką kartę podarunkową?! Mam żal i pretensje do kasjera, który zataił przede mną fakt, iż zwrot jest tylko i wyłącznie na kartę podarunkową! Jest to uwiązanie klienta, czy się tego chce czy nie! Klient jest zmuszony kupić cokolwiek. I to nic, że nic dla siebie nie widzi, albo chciał kupić buty a jedynego modelu jaki pasuje w innej kolorystyce niż biała nie mają (proszę kupić sobie teraz coś innego! - absurd!!!!!) Kartę komuś sprezentuję, bo ja więcej już nic nie kupię w tym sklepie!

Niezweryfikowany Klient_BcS5

18.06.2020

Placówka

Gliwice, ul. Pszczyńska 315

Nie zgadzam się (1)
Tragedia sklep omijajcie...
Tragedia sklep omijajcie ten sklep szerokim łukiem,kupiłam tam kilka rzeczy i się rozczarowałam reklamowałam bluzkę i oczywiście reklamacja nieuznana,bluzka miała 2 tygodnie,porażka sklep,jak i cała dyrekcja Rych salonów

zarejestrowany-uzytkownik

29.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Omijać szerokim łukiem....
Omijać szerokim łukiem. Firma odrzuca reklamacje jak ujęła to pani sprzedawca „z zasady” dodając że napewno z nimi nie wygram. Buty których docelowa cena wynosiła 580 zł rozpadły się po 1 miesiącu, a wada przez ich „ rzeczoznawcę” została uznana za nieistotną. Mam nadzieje, że ta firma która ma karygodne podejście do klientów szybko zniknie z rynku bo psuje dobre imię marek CK i Tommy Halfiger.

zalogowany_użytkownik

09.04.2019

Placówka

Katowice, ul. Kościuszki 229

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo dobra....
Obsługa bardzo dobra. Panie uśmiechnięte, chętne do pomocy. Potrafią same zaproponować towar, niekoniecznie z nowej kolekcji, ale także ten objęty promocją. Panuje przyjemna atmosfera, muzyka nie jest zbyt głośna, a w sklepie panuje ogólna czystość i porządek.Towary poukładane na półkach, wystawa zachęcająca do rozejrzenia się po sklepie. Ceny w normie, promocja na letnie jeasny Wranglera. Byłem świadkiem reklamacji butów. Panie z uśmiechem i wyrozumiałością obsłużyły klienta informując nie tylko o terminie odbioru butów, ale także prosząc o numer kontaktowy w celu wysłania wiadomości o możliwości odbioru reklamowanego towaru. Jedyne do czego można się przyczepić to długie tipsy u jednej z Pań, które mogą nie tylko odstraszać klientów, ale także powodować trudności w pracy.

Marcel_13

22.08.2013

Placówka

Katowice, Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (4)
Bardzo lubię ten...
Bardzo lubię ten sklep, ponieważ oferuje bardzo fajną i gatunkową odzież dżinsową, różnych marek i producenta. Przed sklepem jest bardzo stylowa ekspozycja odzieży na manekinie, towar zawsze równo ułożony na półkach, Sklep bardzo potulny, odpowiednio oświetlony mający swój klimat. Obsługa sklepu również bez zastrzeżeń, bardzo uczynna i miłą.

zarejestrowany-uzytkownik

04.07.2012

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Jana III Sobieskiego 6

Nie zgadzam się (2)
Bardzo ładna i...
Bardzo ładna i ciekawa odzież dżinsowa bardzo znanych na polskim rynku markowych firm takich jak; Levi's, Wrangler, itp. W sklepie panowała przyjemna atmosfera, obsługa była na miejscu i można było skorzystać z pomocy. Ceny były nawet promocyjne i zachęcające do kupna. Towar ładnie ułożony według rozmiarów.

Paweł_1386

25.06.2012

Placówka

Katowice, Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (3)
Fajny sklep z...
Fajny sklep z odzieżą jeansową łączący marki LEE, Levi's, Wrangler. Do tego ciekawe obuwie i modne akcesoria. Wybór spodni naprawdę duży. W sklepie czysto, towar poukładany przejrzyście i elegancko, dobrze oświetlony.Po wejściu do sklepu i przeglądaniu towaru zostałam zauważona i miło przywitana przez obsługę.

Obserwator_12

21.06.2012

Placówka

Katowice, Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (2)
Udałem się do...
Udałem się do sklepu z czystej ciekawości. Towar na półkach był poskładany, a na wieszakach panowała przejrzystość. Bardzo duży wybór towaru, różnych producentów, znanych marek odzieży. Towar, który był przeceniony posiadał jasną i przejrzystą cenę, Panie służyły na sklepie swoją pomocą, były uśmiechnięte i pogodnie nastawione do pracy, jaką wykonują.

zarejestrowany-uzytkownik

10.06.2012

Placówka

Katowice, Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (1)
Poszedłem do tego...
Poszedłem do tego sklepu po spodnie. Są dobrze rozmieszczone, i nie są ułożone w sposób chaotyczny.Dostępne są różne marki, dzięki czemu jet większy wybór. Dobrze jest zaznaczone, które są z przeceny a które z ceną stała. Ekspedientka pomogła wybrać mi rozmiar spodni, oraz fason, który dobrze na mnie leży. Można kupić bardzo dobry model po przecenie.

zarejestrowany-uzytkownik

20.11.2011

Placówka

Katowice, Moniuszki

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu podszedł do mnie pracownik (wysoki szczupły mężczyzna, wiek ok.30lat, krótko obcięty), przywitał się i zapytał w czym może mi pomóc. Odpowiedziałem, że szukam czarnych jeansów w rozmiarze 34/34. Pracownik podał mi do przymierzenia 3 pary w różnych modelach i różnych producentów. W przymierzalni doradził mi, które najlepiej na mnie "leżą". Po wyjściu z przymierzalni udałem się do kasy, ale tutaj musiałem poczekać na pracownika, który by skasował towar. Ogólnie wizytę i transakcję oceniam pozytywnie i z chęcią znów wrócę do tego sklepu.

leets

26.12.2009

Placówka

Zabrze, Plutonowego Szkubacza 1

Nie zgadzam się (25)

Silesia Jeans

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Silesia Jeans?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.