eventim.pl

( 1.13 )

Opinie (41)

Super

Osobiscie nie bylo zadnych problemow z zakupem biletu.Wybralam forme do druku i od razu dostalam bilet do pobrania :)

Pół gwiazdki to i tak zdecydowanie za dużo

Prawie dwa miesiące przed imprezą (wystawa, na którą można było kupić bilety za pośrednictwem eventim.pl) wraz z narzeczoną zakupiliśmy dwa bilety z osobnych kont płacąc podwójnie za przesyłkę. Bilety do dnia imprezy nie dotarły, na ponad tydzień przed terminem usiłowałem się skontaktować zarówno przez infolinię jak i adres mailowy. Żeby nie było przy składaniu zamówienia była informacja, że bilety będą bodaj do tygodnia. Mieszkamy z narzeczoną w Łodzi, impreza miała miejsce w Krakowie. W między czasie udało się bardzo sprawnie skontaktować z organizatorem imprezy i udało się dowiedzieć o możliwości zakupu biletów na miejscu bezpośrednio od organizatora. Udało się wejść na wystawę. Natomiast po prawie dwóch miesiącach (żeby nie było, nie od wysłania pierwszego maila (który był ponownie przesyłany kilkukrotnie, średnio raz w tygodniu) tylko po terminie imprezy na jaki opiewały niedostarczone bilety) sukces, Eventim odpowiedział na maila. Miało dojść do zwrotu pieniędzy za bilety i w tym samym mailu znajdowała się prośba o podanie numeru konta, na które pieniądze mają wrócić. Super. Odpowiedziałem niezwłocznie przekazując numer konta, uwaga w dniu 4 września zeszłego roku, czyli ponad rok temu. Do dnia dzisiejszego pieniądze nie wróciły na konto. Dzisiaj wysłałem im żądanie zwrotu pieniędzy informując, że w przeciwnym wypadku składam zawiadomienie o popełnieniu przez firmę Eventim przestępstwa do odpowiednich organów ścigania. Zobaczymy jak się ustosunkują (i czy w ogóle).

Smutne

1 raz w życiu musiałem kupić bilet za ich posrednictwem (na stronie opery nie wstawili baneru do kupowania) rezultat 3 bilety na zly koncert, ktorych nie mogę wymienić/oddać miały zostać wysłane metodą ktorej nie wybrałem na nie mój adres.

Totalne dno

Od kilku dni chcę kupić bilety z płatnością Dotpay. Nie da się! Dzwonię do pomocy. Dziewczynka mówi, że ona nie pomoże ale zgłosi do technicznej. Poleca kupić w Empiku. Wielkie dziadostwo i tyle

Nie polecam

Na zwrot pieniędzy za wydarzenie które się nie odbyło nie ma co liczyć.

Tragedia

macie Państwo beznadziejny system, ciągle się wiesza, nic się nie da kupić. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Jestem w szoku !!!

Najgorsza rzecz która mnie spotkała to bilety z eventim.pl były tak złej jakości że przy wejściu na koncert nie można ich było zeskanować. Poprostu porażka, nigdy więcej. Oni działają jak kiedyś "koniki pod Pewexem". Wolę siedzieć w domu niż mieć z nimi cokolwiek wspólnego. Straszna nerwówka za własne pieniądze.

Bardzo dobra obsługa.

Nie wiem o co chodzi z tymi komentarzami, przeraziłam się czytając je tuż po zakupie. Na szczęście wszystko szybko i sprawnie poszło. Bilety zamawiałam 13 maja, dzisiaj je otrzymałam.

odradzam, unikajcie

unikajcie tej firmy, omijajcie łukiem długim, zakup biletu to pół dnia klikania, brak możliwości wykorzystania voucherow w jednym zamówieniu, płacisz za dostawe kilkakrotnie, obsługa call center fatalna, pyskate małolaty które maja w powazaniu czyjes problemy,

nikt sie nie odzywa, biletów nie ma

nikt sie nie odzywa, biletów nie ma, nie polecam, mój 1 i ostatni zakup

odradzam zdecydowanie

bilety zakupione w grudniu na 18 marca - impreza odwołana - do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Od grudnia obracają pieniędzmi i mają kłopot z ich zwrotem - pomimo kolejnych interwencji. EVENTIM.pl ODRADZAM KOMUKOLWIEK, KIEDYKOLWIEK

8 dni po zakupie biletów i dalej nic...

Sobota opłacone Poniedziałek dzwonię na infolinie dopytać co i jak. "proszę czekać, wszyscy konsultanci są zajęci" po 5 minutach powtarzania tego komunikatu w końcu ktoś odebrał. Pani mówi, że wpłata pewnie dojdzie jutro (wtorek), wtedy wyślą i do dwóch dni (czyli do czwartku włącznie) bilety powinny dojść. Jest niedziela i dalej zero informacji...

Zdecydowanie odradzam

Fatalny proces dokonywania zakupu, słaby kontakt i bezradność obsługi klienta, horrendalne opłaty za fizyczne bilety i ich przesyłkę bez możliwości zakupy biletu elektronicznego. Więcej na tym portalu kupować nie będę.

Koszmar

Obsługa koszmarna. Po zapłaceniu za bilety można tygodniami czekać na bilety i fakturę. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić. Na maile nie odpowiadają. Nie polecam!

Odwiedzałeś ostatnio eventim.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(5.00 )

czytam.pl

(5.00 )

Gadu Gadu

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem