eventim.pl

( 0.75 )

Opinie (25)

odradzam zdecydowanie

bilety zakupione w grudniu na 18 marca - impreza odwołana - do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Od grudnia obracają pieniędzmi i mają kłopot z ich zwrotem - pomimo kolejnych interwencji. EVENTIM.pl ODRADZAM KOMUKOLWIEK, KIEDYKOLWIEK

8 dni po zakupie biletów i dalej nic...

Sobota opłacone Poniedziałek dzwonię na infolinie dopytać co i jak. "proszę czekać, wszyscy konsultanci są zajęci" po 5 minutach powtarzania tego komunikatu w końcu ktoś odebrał. Pani mówi, że wpłata pewnie dojdzie jutro (wtorek), wtedy wyślą i do dwóch dni (czyli do czwartku włącznie) bilety powinny dojść. Jest niedziela i dalej zero informacji...

Zdecydowanie odradzam

Fatalny proces dokonywania zakupu, słaby kontakt i bezradność obsługi klienta, horrendalne opłaty za fizyczne bilety i ich przesyłkę bez możliwości zakupy biletu elektronicznego. Więcej na tym portalu kupować nie będę.

Koszmar

Obsługa koszmarna. Po zapłaceniu za bilety można tygodniami czekać na bilety i fakturę. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić. Na maile nie odpowiadają. Nie polecam!

Koszmar

Witam. Zakupiłam 4 bilety na koncert 04. 12.18 chciałam żeby tyły to prezenty dla moich najbliższych. Do chwili obecnej nie otrzymałam przesyłki. Nie odbierają tel i nie odpowiadają na wysłane emaile. Czy ktoś może mi powiedzieć czy wogole przysłałaja? Bo wydałam 1600 zł i nie mam biletów i nie mam kasy.

Takiej obslugi nie ma nigdzie: kompletny brak kontaktu

Zakupiłam bilety przez eventim, potrzebna mi faktura, co oznaczyłam w odpowiednim okienku. Faktury nie ma, na maile firma nie odpowiada a infolinia - automat zachęca do kontaktu mailowego, ale na maile nikt nie odpowiada...i tak w kółko.

Koszmar

Infolinia nie działa w ogóle! Zamówiłam bilety 22.11.2018. I nic- pisałam do eventim, próbuję się dodzwonić od kilku dni. Ciągle włącza się automat, że wszystkie linie są zajęte. Przez tyle dni? Infolinia na maila teź nie odpowiada

Tragedia - nie kupujcie online

Kupiłam bilety na koncert Rammstein w przyszłym roku, online. Najpierw "walka" ze stroną, co chwilę się zawiesza, wyrzucało mi bilety z koszyka, ale po 40 min się udało. Ok, wszyscy na raz kupowali, mogło się zdarzyć, ale niestety nie było możliwości wyboru miejsca - były przydzielane losowo. Po 2-3 godzinach dowiedziałam się, że jest to problem tylko na stronie, bo w sklepach stacjonarnych można wybierać miejsca. Czyli zapłaciłam tyle samo (a nawet trochę więcej bo + kurier) a mam najgorsze miejsca. Następnie 3 tygodnie bilety są przygotowywane do wysyłki, jak udało mi się dodzwonić na infolinie to dowiedziałam się, że muszę poczekać następnych kilka tygodni! Nie było takiej informacji podczas zakupu biletu online. Jeśli bardzo chcecie od nich bilety - idźcie do sklepu. Płacisz i od razu masz bilet w ręce, kupując online nic nie jest pewne, ani czy pieniądze w odpowiednim czasie zaksięgują, kiedy dostaniesz bilety.

Strona działa bardzo sprawnie

Strona działa bardzo sprawnie, zamówienie i opłacenie biletów trwa chwilę, wszystko jest intuicyjne. Długo oczekiwałem na przesyłkę z biletami, więc postanowiłem zadzwonić. Niestety czas oczekiwania na infolinii jest bardzo długi, nie uzyskałem też żadnej konkretniej informacji. Po wysłaniu maila z zapytaniem o wysyłkę dostałem odpowiedź po 6 dniach. Duży minus za obsługę.

Bilety w w Eventim kupowałam już kilka razy ale obecnie mam

Bilety w w Eventim kupowałam już kilka razy ale obecnie mam problem z zakupionym biletem który potrzebuje rozwiązać. Fatalna jakość obsługi klienta. Bardzo słaby kontak telefoniczny, oczekiwanie na odpowiedź na maila ponad 48 godzin. Sprawa ktora powinna zostać zamknieta w parę godzin, nie jest załatwiona od tygodnia. Bardzo nie polecam Eventim i sama nie zamierzam tam więcej kupować biletów.

Kupiłem bilet

Kupiłem bilet, chciałem wymienić go na bilet na koncert tego samego zespołu tylko o innej godznie. Wysłałem mejla - poza potwierdzeniem 0 odpowiedzi. Infolinia jak wszystkie infolinie firm / sklepów internetowych z jednym tylko numerem telefonu jest praktycznie albo zajęta albo nikt nie odbiera - fikcja. Po zalogowaniu się na stronie brak możliwości kontaktu przez jakikolwiek formularz - po co komu takie konto. Następnym razem spróbuję kupić bilet na innej stronie.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Dobry dostęp

Dobry dostęp, niestety czas oczekiwania na dostarczenie biletów zbyt długi.

Transakcja przebiegła bez kompilacji

Transakcja przebiegła bez kompilacji, po wpłacie szybka wysyłka.

Zakupiłam poprzez ten serwis bilety na raczej drogi

Zakupiłam poprzez ten serwis bilety na raczej drogi festiwal. Po jakimś miesiącu od otrzymania biletów pocztą otrzymałam informację mailową, że organizator zmienił plan widowni i mam zwrócić bilety i wybrać sobie nowe miejsca (na planie widowni zostały już naprawdę kiepskie). Rozumiem, że organizatora wina, ale jakość obsługi sprzedawcy - żenująca. Ośmieliłam się bowiem zapytać, dlaczego po raz kolejny mam płacić za przesyłkę i na dodatek wcześniej otrzymane bilety odsyłać na własny koszt? Nie polecam firmy - do tej pory problemów nie było, kupowałam bilety wyłącznie przez ich serwis. Okazuje się, że w sytuacjach problemowych nie potrafią się, niestety, zachować - po prostu przeprosić i znaleźć z sytuacji takie wyjście, by klient poczuł się obsłużony profesjonalnie. Zwrot pieniędzy otrzymałam po miesiącu. Żenada, proszę Państwa.

Strona na której można wyposażyć się w bilety na wszelkiego

Strona na której można wyposażyć się w bilety na wszelkiego typu koncerty, bądź inne wydarzenia. Strona prosperuje niezbyt dobrze, wysyłki biletów zazwyczaj prowadzone są z ogromnym opóźnieniem- jest to kwestia paru tygodni, jak nie ponad miesiąca. Kontakt telefoniczny z obsługą personelu słaby, obsługa opryskliwa, niemiła.

Odwiedzałeś ostatnio eventim.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(5.00 )

Czytam.pl

(4.75 )

Gadu Gadu

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem