Mieszko

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

OBSŁUGA JAKBY ŚPIĄCA,...
OBSŁUGA JAKBY ŚPIĄCA, TRZEBA TROCHE POCZEKAC, ZANIM KTOS PODEJDZIE LASKAWIE I ZADEKLARUJE POMOC, SPRZEDAWCZYNIE JAKBY NA SILE TAM PRACOWALY I OBSLUGA JEST OBOJETNA, SKLEP MA DWA POZIOMY, NA GORNYM KASJERKA JEST SYMPATYCZNA I CHYBA NAJBARDZIEJ OGARNIETA ZE WSZYSTKICH, NATOMIAST NA DOLE JEST ODWROTNIE

zalogowany_użytkownik

14.06.2012

Placówka

Zamość, gminna

Nie zgadzam się (1)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu zostałem przywitany przez Panią ekspedientkę. Wiedząc po co konkretnie przychodzę, żeby nie tracić czasu zapytałem Panią, gdzie znajdę interesujący mnie produkt. Pani od razu zaprowadziła mnie pod półkę, gdzie znalazłem to czego szukałem. Muszę tutaj dodać, że Pani oczywiście poinformowała mnie o innych tego typu produktach, przedstawiła kilka podobnych i bardzo wyczerpująco opowiedziała o nich. Jeśli chodzi o zachowanie i wygląd personelu to jest on bez zarzutów. Oferta sklepu jest bardzo szeroka, natomiast ceny są wyższe niż u konkurencji. Czas obsługi jak i organizacja zależy od ruchu panującego w danym momencie w sklepie. Jeśli ruch jest mały to i obsługa w sklepie jest sprawniejsza. Wygląd miejsca obsługi moim zdaniem mógłby być, że tak to ujmę, przyjemniejszy. Mankamentem może być też to,że jeśli płacimy kartą to jest tylko jeden terminal na dwa sklepy (sklepy znajdują się obok siebie) i niekiedy trzeba chodzić do drugiego sklepu żeby dokonać płatności.

Rafał_765

17.12.2011

Placówka

Dębica, Parkowa 10

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam Sterylizator mikrofalowy...
Zakupiłam Sterylizator mikrofalowy firmy Avent.Sprzęt popsuł się jeszcze tego samego dnia.Zareklamowałam produkt w dniu zakupu.Czekałam ponad 2 tygodnie na odpowiedz z serwisu.Minął 3 tydzień gdy postanowiłam dowiedzieć się co się dzieje z produktem.Obsługa sklepu bardzo niechętnie udzieliła mi informacji.Serwis wystosował pismo ,że sprzęt popsuł się z mojej winy nie analizując wady.Sprawa trafiła do UOKiK. Sprawę wygraliśmy po 3 miesiącach.

Nina_24

21.11.2011

Placówka

Rzeszów, Okulickiego 6

Nie zgadzam się (2)

Mieszko

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mieszko?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

OBSŁUGA JAKBY ŚPIĄCA,...
OBSŁUGA JAKBY ŚPIĄCA, TRZEBA TROCHE POCZEKAC, ZANIM KTOS PODEJDZIE LASKAWIE I ZADEKLARUJE POMOC, SPRZEDAWCZYNIE JAKBY NA SILE TAM PRACOWALY I OBSLUGA JEST OBOJETNA, SKLEP MA DWA POZIOMY, NA GORNYM KASJERKA JEST SYMPATYCZNA I CHYBA NAJBARDZIEJ OGARNIETA ZE WSZYSTKICH, NATOMIAST NA DOLE JEST ODWROTNIE