Tesco Extra

( 3.48 )

Opinie (234)

Wszystko (prawie) na plus

Sklep oferuje bogatą gamę produktów i wykfalifikowany personel, jednak spotkałam się z sytuacją w której podłoga w sklepie była brudna, możliwe, że to niedopatrzenie obsługi, jednak w sytuacji zbrudzenia sklepu ktoś odrazu powinien zająć się tą sprawą. Jednak była to jednorazowa sytuacja, która mam nadzieje, nie stanie się ponownie.

Beznadzieja i totalny bałagan.

Beznadzieja i totalny bałagan. Pracownicy nie panują nad towarem wszędzie palety i kartony a w dodatku na około 40% produktów brak ceny. Pracownicy odsyłają do czytników.

całkiem nieźle

Zakupy online przyjechały na czas (zgodnie z ustalonym terminem), nie były uszkodzone i w dobrym stanie (nawet świeże owoce). Zazwyczaj kupuję rzeczy którym nie może się stać krzywda w czasie normalnego transportu, ale teraz zaryzykowałam świeże owoce i okazały się całkiem OK, sama bym je wzięła z półki bez oporów. Dostawca był czysty, kulturalny i grzeczny, płatność przebiegła bez żadnych problemów. Kierowca nie czekał ostentacyjnie na napiwek (a co się zdarza). Całkiem fajne wrażenia. Szkoda tylko nadmiaru toreb foliowych. Jedna paczka herbaty w osobnej torbie - to nie było potrzebne, spokojnie można by ją było włożyć do torby z nabiałem, nie przeszkadzałoby mi to.

Drogo

Tesco znajduję się w tej lokalizacji od bardzo dawna. Niestety z roku na rok coraz to gorzej. Produktów jest mało i są one stosunkowo drogie w porównaniu do innych sklepów. W moim odczuciu jest tam brudno (półki). Dział z mięsem czasami potrafi niezbyt dobrze pachnieć. Obsługa nie najgorsza, ale nie widać zaangażowania z ich strony (pogaduszki przy kasach samoobsługowych, kiedy są kolejki i można by było otworzyć jeszcze jedna kase)

Bardzo odpowiednia forma kontaktu

Ta forma kontaktu okazała się bardzo szybka i wyczerpała odpowiedź na zadane pytanie.

Duże kolejki

Wszystko byłoby ok gdyby nie te kolejki przy kasach. Za każdym razem robiąc zakupy w Tesco więcej czasu spędzam w kolejce. Ograniczenia w liczbie pracowników sprawiają, że klienci wybierają inne supermarkety.

Obsługa w porządku

Obsługa na stoisku mięsnym super, sympatyczny i kompetentny personel. Na pozostałych działach niektórzy pracownicy d małego przeszkolenia. Ogólnie obsługa na całkiem niezłym poziomie.

Super

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony.Obsługa bez zarzutu.Liczne promocje.Polecam.

Niemiłe zaskoczenie.

Sklep Tesco, jeden z hipermarketów które dziś odwiedziłam. Towar ułożony był na prawidłowym miejscu oraz niczego nie brakowało. Informacje o promocjach-aktualne. Zaskoczyło mnie jednak zachowanie kasjerek-zostałam przekierowana z kasy numer 1 do kasy numer 3 po czym sprzedawczyni z kasy nr 3 odesłała mnie do kasy nr 1. Wszystkie kasy wciąż były zajęte i żadna z pań nie kończyła zmiany. Poczułam z ich strony brak szacunku do czasu klienta.

W sklepie wszystko było przejrzyście

W sklepie wszystko było przejrzyście ułożone. Zakupiłam dużo warzyw, które były rozłożone prawidłowo, obok były reklamówki jednorazowe, aby można było je zapakować. Gdy nie wiedziałam gdzie znajdują się paluszki to poprosiłam Panią, która rozkładała towar o informację gdzie mogę je znaleźć, wytłumaczyła od razu. Sklep jest czysty. Koszyki są przed sklepem, jak i w środku. Jeżeli chodzi o pieczywo, to jest ono dokładane w miarę możliwości bieżącego pieczenia. Często korzystałam z maszyny, która sama kroi chleb i bardzo dobrze się sprawdza. Chlebek jest pachnący, upieczony.

W sklepie było bardzo czysto i schludnie

W sklepie było bardzo czysto i schludnie, mnóstwo promocji przed świętami zachęca do zakupów. Ponad to sklep jest fajnie przystrojony w świąteczne ozdoby.Pracownicy, z którymi rozmawiałem, byli bardzo mili. Pani ekspedientka z Tesco bistro ze szczerym uśmiechem życzyła mi smacznego. Natomiast Panie z obsługi kas samoobsługowych szybko zareagowały na to, że kasa mi się zablokowała i pomogła mi w dalszym skanowaniu produktów.

Szał zakupowy w pełni lecz niestety nie wszyscy dbają o

Szał zakupowy w pełni lecz niestety nie wszyscy dbają o klientów. W sklepie chaos, brak małych koszyków przy wejściu co za tym idzie musiałam latać po sklepie w ich poszukiwaniu. Większość kas zamkniętych a kolejki długie chociaż to dopiero początek gorączki przedświąteczne. Panie przy kasach samoobsługowych pomagają jak mogą lecz to nie wystarczy niestety.

obsługa grzeczna

obsługa grzeczna, bez zbędnych dyskusji i rozmów,towar świeży, asortyment szeroki, ciekawy i spory dział produktów bezglutenowych, czystość na poziomie akceptowalnym

Byłam na zakupach wszystko fajnie przed mną tylko starszy

Byłam na zakupach wszystko fajnie przed mną tylko starszy Pan który po zapłaconych zakupach stał nadal przy kasie z 2 min i je panował. Pani która naliczała nie poczekała tylko zaczęła nabijać moje zakupy które zaczęły się mieszać z zakupami tamtego Pana.

Duży supermarket

Duży supermarket, na parkingu wózki prawidłowo ustawione,na placu czysto. Ubiór pracowników zgody z dress code firmy, obsługa zgodnie ze standardem firmy, hala czysta zapach neutralny. Pracownicy przy kasach samoobsługowych bardzo pomocni i uprzejmi.

Odwiedzałeś ostatnio Tesco Extra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.72 )

Carrefour

(3.10 )

E.Leclerc

(3.19 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem