stereo.pl

(1.81)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 10)

uwaga OSZUŚCI! we...
uwaga OSZUŚCI! we wrześniu 2015 zamówiłem 7 cd; 4 z nich przyszły z wyraźnymi śladami używania (rysy, odciski paluchów na płytach, poplamione książeczki); odesłałem z reklamacją na adres podany na stronie stereo.pl: 05-502 Piaseczno, Zaleśna 1j; po kilku dniach przesyłka wróciła rozerwana, płyty ewidentnie rozpakowane i zapakowane niechlujnie w tę samą kopertę - rozdarcia nawet nie zaklejono (pierwotnie płyty szczelnie owinąłem folią ochronną i dokładnie okleiłem taśmą), dodatkowo połamano pudełka a na kopercie dopisek: "BRAK POSESJI Z TYM NUMEREM"!!!

asdf_1

22.12.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam, zmówiłam ...
Wybrałam, zmówiłam a teraz przyszła pora by owe zamówienie odebrać.Po pierwsze gdybym nie sprawdziła na stronie mareno.pl to bym nawet nie wiedziała że już jest ono do odbioru.Nie wiedziałam bym gdyż nie otrzymałam żadnego powiadomienia na adres @ a to jest standard w innych sklepach internetowych przynajmniej w tych w których jak do tej pory składałam zamówienie .Ale cóż najważniejsze ze zamówienie mam gotowe do odbioru i to w czasie jaki był deklarowany czyli 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.Za drugim podejściem znajduje siedzibę sereo.pl S.A (dawniej o nazwie Internetowy Dom Handlowy S. A) którą to wskazałam jako miejsce odbioru mojego zamówienia .Tu mała dygresja.Taka że firma ma kilka adresów www sklepów w sieci , bardo podobnych i wizualnie i asortymentowo.Ja swoje zamówienie składałam na www.mareno.plSiedziba mieści się w domu typu bliźniak i zajmuje chyba jego połowę.Zadbany, otynkowany na jasno żółty kolor pomalowany.Zewnątrz jest bardzo słabo oznaczona , nie ma praktycznie żadnego szyldu, na skrzynce pocztowej przymocowanej na furtce jest tylko mała ofoliowana kartka ze spisem firm znajdujących się pod adresem Wiertnicza 36A.Wchodzimy jak do mieszkania a nie jak do firmy czy biura.Terakota wypolerowana na wysoki połysk, zaraz za wejście mała otwarta garderoba. Żadnej informacji jak mamy się kierować do punku obsługi.Cóż trzeba zdać się na intuicję.Ta tym razem mnie nie zawodzi.Na końcu nie za długiego korytarza po lewo mam drzwi i pokuj który jak się okazuje jest miejscem gdzie zorganizowano salę (salkę obsługi)Duży kontuar za nim dwie Panie.Kieruję się do tej która siedzi po oknem.Bardziej wydaje się przystępna choć zajęta jest konsumpcją .Mówię dzień dobry, pani jak już przełknie mi odpowiada.Mówię następnie po co przyszłam.Nie zostałam przekierowana z Politechniki.Chwila zastanowienia, podanie kodu do odbioru oraz imienia i nazwiska.Paczka jest.Leży sobie na parapecie i czeka.Gdyby nie fakt że siedziba jest bardzo słabo oznaczona, nie ma na zewnątrz szyldu , w środku też możemy być zagubieni i fakt kolejny brak informacji @ o gotowości do odbioru złożonego zmówienia mogła bym uznać finalizację zakup zakupów za udaną całkiem.W środku biura panuje porządek, personel wie co do niego należy.Nie obowiązują stroje służbowe , identyfikatory.Atmosfera i zasady bardzo swobodne.Jedzenie na stanowisku pracy nie uważam by było do zaakceptowania.Ceny nie są za wysokie można rzec są one rynkowe (te z okładki).Słabo ale jeszcze pozytywnie.

zarejestrowany-uzytkownik

19.04.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak to jest...
Tak to jest jak pochłonie nas lektura kilkunastotomowego czytadła i zgubimy rytm regularnych co tygodniowych zakupów.Już było dobrze.Braki uzupełniłam zakupami na Allegro i w epik.com.plPoległam na 35 tomie.I nie liczyłam na allegro a bardziej na księgarnię internetową empik.Ale jak się okazało tam są tylko tomy do numeru 33.Cóż zrobić trzeba zagłębić się w poszukiwania nowego sprzedawcy.Trochę to mi czasu zajmuje, gole ma swoje kryteria wyszukiwania nie tak do końca adekwatne ale koniec końców przez porównywarkę cenową /ksiazki.okazje.info.pl trafiam na trop pozycji mnie interesującej..Nie mam za wielkiego wyboru . mareno/stereo/edvd/strefa piękna to witryny jednego i tego sprzedawcy pod różnymi nazwami należące do firmy Stereo.pl S.A.(dawniej Internetowy Dom Handlowy S.A.).Cóż lepszy taki wybór niż żaden.Pierwszy z listy adres mareno.pl.Bingo.Książka jest.Szybka realizacja, cena z okładki i wariant odbioru osobistego super.Książką do koszyka, finalizacja a przednią wpisanie danych rejestrowych imię nazwisko adres telefon.Mam problem przy wskazaniu formy dostawy.Odbiór osobisty podpięto bowiem pod odbiory też określone mianem osobistych ale w salonach Kolporter a te już są płatne.Wczytuję się w adresy i tam wypatruję adres siedzimy sereo.pl gdzie książki mogę odebrać osobiści i bez dodatkowych opłat.Teraz tylko przelew na konto (płatności.pl)I oczekiwanie .Dostaję @ z dokładnym opisem co i jak będzie się działo mam też w tym @ potwierdzającym numer konta i tytuł wpłaty jaki mam wpisać na przelewie.Wybrał bowiem formę przelewu bez wskazania konkretnego banku.Strona akurat pod adresem mareno.pl jeżeli chodzi o fazę wstępną i wypełnianie koszyka jest raczej witryną bezproblemową.Mogło by być wyraźnie wyodrębniony odbiór osobisty na Wiertniczej a nie tak jak jest teraz: Odbiór osobisty (13.00 PLN) Płatność przelewem lub kartą kredytową, dostawa do Punktu Odbioru w 24 godziny. Cena zależna od wybranego Punktu Odbioru..Nie jest to jasny i klarowny komunikat.Co ciekawe odbiór w saloniku Kolportera w lokalizacji metro politechnika też jest jakoby darmowy ale w spisie do zaznaczania tego miejsca go nie ma.

zarejestrowany-uzytkownik

13.04.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zlozyłem zamowienie wlasnie...
Zlozyłem zamowienie wlasnie 24 lutego, które miało zostać zrealizowane w ciagu 24h. Według regulaminu sklepu, gdy tak by nie było, mieli odezwać się z propozycje, anulowania, spytania, czy chce dalej realizaować, czy też zamiany. Niestet tak nie było, po 2 dniach sam napisałem taką reklamację. Niestety nikt nie odpisał. Kolejno dzwoniłem - nikt nie odebrał. Po jakimś czasie - 10 dniach - dostaje emaile, iż moja przesyłka jest do odebrania gdzieś na końcu Warszawy. Napisałem, iż składałem reklamacje 2 razy, a nikt się nie zgłosił. Nadal nic. Dziś jest kwiecień, a firma nadal nie reaguje, tylko lekceważy mnie.

zarejestrowany-uzytkownik

02.04.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Internetowy sklep Stereo.pl...
Internetowy sklep Stereo.pl ma przyjazne jasnobłękitne tło witryny. Strona główna zawiera najważniejsze informacje ze świata muzyki. Po lewej stronie umieszczona wyszukiwarka a także działy tematyczne (muzyka, książki, gry i inne). Po wpisaniu odpowiedniego słowa w wyszukiwarce wyświetla się pełna opcja dostępnych materiałów zawierających dane słowo, np. koszulki, znaczki, płyty. Ceny porównywalne do innych sklepów internetowych.

ZEUS

30.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Korzystałem z tego...
Korzystałem z tego sklepu wielokrotnie ale już więcej chyba nie skorzystam, gdyż zbyt długo czekałem na dostarczenie książki, którą kupiłem. Generalnie kontakt jest bardzo dobry ale wysyłka została opóźniona z winy sklepu. Strona sklepu na pierwszy rzut oka jest ładna ale podczas korzystania z niej stwierdzam, że jest bardzo niepraktyczna, gdyż wyskakujące menu zasłania połowę strony. Asortyment jest bardzo duży i znajdziemy w nim różnej maści książki, muzykę, gry komputerowe i inne. Jest bardzo atrakcyjny sklep, ale aby był w pełni funkcjonalny musi szybciej wysyłać zamówione przedmioty

Toms

18.11.2010

Placówka

Kielce, Zagnańska 61

Nie zgadzam się (4)
Zamówioną książkę przysłano...
Zamówioną książkę przysłano mi 2 tygodnie po terminie, okazało się, że przysłano mi książkę inną niż zamawiałam. Po rozmowie telefonicznej z przedstawicielem sklepu internetowego odesłałam paczkę z reklamacją. Niestety do dziś nie odzyskałam ani książki ani pieniędzy, a na kilka moich maili z prośbą o rozpatrzenie reklamacji nikt nie odpowiedział.

zarejestrowany-uzytkownik

25.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Pod koniec grudnia...
Pod koniec grudnia postanowiłam zamówić książkę w księgarni internetowej stereo.pl. Zamówienie zostało przyjęte 7. stycznia, po zakończeniu noworocznej przerwy urlopowej. Wcześniej korzystałam z usług stereo.pl i byłam zadowolona. Bez wahania wybrałam książkę, wypełniłam formularz zamówienia oraz wpłaciłam należną kwotę. Niestety formularz nie uwzględniał wyboru adresata innego, niż osoba zamawiająca, a książka miała być prezentem. Napisałam więc maila do biura obsługi klienta z prośbą o wysłanie paczki do kogoś innego, bez wymieniania mojego nazwiska. Następnego dnia dostałam bardzo uprzejmą odpowiedź, że książka zostanie wysłana na wskazany przeze mnie adres. Wtedy zaczęło się oczekiwanie na przesyłkę. Oczekiwanie moje i osoby oczekującej spóźnionego, świątecznego prezentu... Na stronie internetowej transakcja została już dawno opatrzona etykietą „zrealizowana”, jednak książki nie było – ni widu, ni słychu. W końcu, zaniepokojona przedłużającym się oczekiwaniem 1 lutego wysłałam maila z pytaniem o status zamówienia... W odpowiedzi, dwa dni później, otrzymałam następującą informację...: „wysłaliśmy do Pani przesyłkę w dniu 14-01-2009. Otrzymaliśmy zwrot z Poczty Polskiej z adnotacją "Niepełne dane adresowe". Składając zamówienie wpisała Pani /niepełne dane/[...] Środki przeznaczone na poczet pierwszego zamówienia na tę książkę zostały przydzielone do nowego.”. Wcześniej nie otrzymałam żadnej informacji o nieprawidłowościach. Książka została wysłana pod nieistniejący adres będący połączeniem moich danych oraz adresu, pod który miała zostać wysłana. Co oznacza, że sama muszę zapłacić za pomyłkę księgarni?!? Jeszcze nie wiem, gdyż odpowiedzi na maila dotychczas nie otrzymałam. Nie wiem, czy to z powodu przeprowadzki firmy, o czym informacja widnieje na stronie internetowej, czy też z powodu innego elementu chaosu w organizacji.... W każdym razie nie skorzystam więcej z usług księgarni wysyłkowej, której pracownicy popełniają takie błędy. Mam tylko nadzieję, że książka dotrze kiedyś do adresata.

Marta_220

04.02.2009

Placówka

Nie zgadzam się (24)

stereo.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż stereo.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

uwaga OSZUŚCI! we...
uwaga OSZUŚCI! we wrześniu 2015 zamówiłem 7 cd; 4 z nich przyszły z wyraźnymi śladami używania (rysy, odciski paluchów na płytach, poplamione książeczki); odesłałem z reklamacją na adres podany na stronie stereo.pl: 05-502 Piaseczno, Zaleśna 1j; po kilku dniach przesyłka wróciła rozerwana, płyty ewidentnie rozpakowane i zapakowane niechlujnie w tę samą kopertę - rozdarcia nawet nie zaklejono (pierwotnie płyty szczelnie owinąłem folią ochronną i dokładnie okleiłem taśmą), dodatkowo połamano pudełka a na kopercie dopisek: "BRAK POSESJI Z TYM NUMEREM"!!!