CCC

( 3.81 )

Opinie (6342)

Nie polecam! Obsługa straszna!

Chciałam kupić kozaki. Na sklepie panował ogólny rozgardiasz, sprzedawczynie zajęte układaniem butów (to akurat plus bo panował straszny bałagan). Wybrałam konkretny model, ale nie widziałam swojego rozmiaru. Poprosiłam męża, aby zapytał panią stojącą obok o ten rozmiar. Pani nie odrywając oczu od butów, które układała rzuciła tylko "proszę iść do kasy". Mąż podszedł do kasy - otwarte były dwie kasy, przy jednej była kolejka, przy drugiej nie było nikogo, stała tylko ekspedientka, która liczyła pieniądze. Mąż zapytał czy może sprawdzić, czy ten rozmiar butów jest dostępny, pani odpowiedziała mu "proszę iść do kolejki, ja liczę pieniądze". Efekt był taki, że sprawdziliśmy w internecie czy buty są w tym sklepie, gdy okazało się, że nie ma, poszliśmy do innego sklepu i kupiliśmy tam.

Oczekiwanie na buty

35min czekam na but którego nie da się znaleźć na magazynie... Nie pozdrawiam

takiej obsługi nie ma nigdzie

W sieci tej miałam nieprzyjemny incydent. Wprawdzie było to jakiś czas temu ale skutecznie do dziś omijam ten sklep wielkim kołem. Sprawa dotyczyła zwrotu butów zakupionych w promocji. Okazało się że nie mogę zwrócić butów ,ponieważ zwrot butów w promocji ma inny termin zwrotu. Te same buty kupiłam w innym rozmiarze w innym sklepie tej sieci, WIĘC MIAŁAM 2 PARY.. Otrzymując SMS o promocji nie otrzymałam takiej informacji . W sklepie informacja ta była mało widoczna dla klienta. To co się potem działo to uwierzcie mi można by było napisać książkę. Sprzedawczyni zaproponowała mi żebym kupiła coś za 30 zł to będę mogła zwrócić nieszczęsne buty. Nie zgodziłam się. Potem zaproponowała że jak inny klient zgodzi się kupić buty bez paragonu to będę mogła zwrócić nieszczęsne buty. Tak też zrobiłam ,

farbujące buty, niezasadna reklamacja wg CCC

Dla mnie najgorszy gatunek butów jakie można sprzedawać oferuje właśnie firma CCC, zakupiłam sandały właśnie w CCC firmy Lasocki i co się okazało już po paru noszeniach? że pięty są całe czarne, które 2 dni szotuję pumeksem, żeby zlikwidować farbowanie. Po zgłoszeniu reklamacji dostałam odpowiedź, że reklamacja jest bezzasadna ponieważ rzeczą naturalną jest, że skóra barwiona może farbować i info takie było na ulotce. Dla mnie CCC jest firmą, która klienta ma głęboko w poważaniu, bo wie, że ciemnogród i tak kupi szajs za takie pieniądze. Ja na pewno nie pojawię się juz nigdy w salonie CCC, dla mnie najgorsza firma która klientów ma za nic.

Nieuprzejma obsługa

Podczas stania w kolejce do kasy jedna klientka dosłownie 10 minut rozmawiała z kasjerką, więc uprzejmie spytałem czy można otworzyć drugą kasę. W odpowiedzi otrzymałem niemiłą odpowiedź. Normalnie poziom poniżej mułu.

SUPER OBSŁUGA BRAWO !!!!!!!!!!!!!!!

Witam. Dziś byłam klientka państwa sklepu CCC w Krakowie ul.Medweckiego 2. Chciałam poinformować ,że zakupiłam u państwa buty na promocji i jedna parę musiałam oddać .Na miejscu przy kasie pani poinformowała mnie ,że muszę mieć do zwrotu drugą parę o czym nie wiedziałam bo kupiłam je w innym państwa sklepie M1 ( buty kupione z promocji).Pani zauważyła moje zaskoczenie ale bardzo grzecznie zaproponowała że mam jeszcze czas i mogę buty wymienić w innym terminie.Ja chciałam jednak załatwić to dziś i córka dotarła z brakującą parą a ja w wolnym czasie rozglądałam się za nową parą.Chcę tylko podkreślić stanowczo ,że obsługa na medal pani przy kasie młoda dziewczyna z długimi włosami bardzo profesjonalnie mnie obsłużyła była bardzo kulturalna i miła.Panie na salonie również bardzo przyjazne i pomocne z jedną z ekspedientek zamieniłam pare zdań. Nie czułam się jak intruz tylko bardzo na luzie.GRATULUJE DOBORU PERSONELU DO TEGO SKLEPU I MUSZĘ POWIEDZIEĆ ŻE SĄ RÓŻNICE MIEDZY SKLEPAMI I NIECH RESZTA SPRZEDAWCÓW W PAŃSTWA FIRMIE UCZY SIĘ OD TYCH PAŃ.GRATULUJE I MYŚLĘ ŻE PANIE ZOSTANĄ DOCENIONE BO WARTO. POZDRAWIAM I DO ZOBACZENIA NA ZAKUPACH . KLIENTKA.

Obsługa ok miła sympatyczna

W salnie panuje porządek, obulga miła chętna do pomocy. Przy reklamacji brak do informowania osoby reklamujące.

miła obsługa przy kasie

obsługa miła przy opłacie za zakupione towary lecz nie pomocna przy odszukaniu obuwia na półce

niezła promocja

ostatnia promocja 50% taniej na drugą sztukę przyciągnęła mnie do sklepu, obsługa na wysokim poziomie a ceny przystępne ,

Obsługa na odpowiednim poziomie

Obsługę w tym sklepie zaliczam do bardzo dobrej. W trakcie gdy szukałem obuwia letniego sprzedawca z chęcią udzielił mi pomocy. Podczas rozmowy sprzedażowej wykazał się wiedzą na temat asortymentu i zaangażowaniem. Podobało mi się również to, że podczas przymiarki obuwia towarzyszył mi i cały czas doradzał. Dzięki takiej obsłudze dobrałem dla siebie właśnie obuwie i jestem zadowolony z dokonanego zakupu.

Super, bardzo mila i profesjonalna obsluga.

Obsluga bardzo mila, pomocna. Kasjerka zorientowana na temat asortymenty. Sklep czysty,zadbany. Chetnie kolejny raz zrobie w nim zakupy.

BARDZO MIŁA OBSŁUGA

Bardzo miła sprawna obsługa pracownice zauważają wejście klienta do sklepu ,chętnie służą pomocą

Super

Obsługa bardzo sprawna, sprzedawca pomocny, pomógł znaleźć poszukiwane buty i rozmiar, poinformował o obecnej promocji. Było czysto. Chętnie tam wrócę.

Słabo.

Sklep CCC ogłosił super zniżki przy zakupie obuwia druga para 50% taniej a trzecia za grosz. Suma sumarum to trudno zrobić takie zakupy bo trzeba kupić trzy pary inaczej nie ma zniżki. W dniu moich zakupów w sklepie panował chaos, wszędzie w alejkach stosy kartonów i pustych opakować. W takich warunkach wyszłam i nie zrobiłam zakupów. Dla mnie lepsza byłaby promocja np. 30% taniej na jedna parę.

Katastrofa....

Uważam, ze obsługa sklepu nie ma pojęcia o prawach konsumenta oraz sposobach rozpatrywania reklamacji. Ponadto jest arogancka. Oddałam tam buty w ramach reklamacji. Buty były użytkowane 3 tygodnie i rozerwały się oraz przetarła podeszwa. Po tygodniu otrzymałam odmowę uznania reklamacji (reklamacja rozpatrywana na poziomie sklepu), jako uzasadnienie podano, ze uszkodzenia postały w takiej ilości i takich rozmiarów, że sama pozbawiłam się prawa do reklamacji. Już na tym etapie sklep wykazał się nieznajomością przepisów konsumenckich, które mówią wyraźnie, że jeżeli wada powstała przed upływem roku od zakupu istnieje domniemanie, że wada lub jej przyczyna istniała już w chwili jej wydania kupującemu. To powoduje, ze musi wypowiedzieć się rzeczoznawca. Przy odbiorze odmowy reklamacji poprosiłam o oddanie butów, gdyż chcę zrobić zdjęcia. Usłyszałam, "po co to Pani", na co odpowiedziałam, że będę pisać odwołanie. Dwa dni później złożyłam odwołanie, po czym po pół godzinie miałam telefon ze sklepu. Pani kazała mi przyjść po to odwołanie, bo oni mają już zamkniętą tą reklamację, a ja zabrałam buty i jak już, to mam na nowo założyć reklamację. Powiedziałam, ze nie wycofam tego odwołania mogę donieść buty. Dalej przekonywano mnie, ze mam wycofać odwołanie. Odmówiłam i kazałam odpowiedzieć na piśmie, ze nie mogę go złożyć i podać podstawy prawne. Po dwóch dniach znowu do mnie zatelefonowano i bardzo arogancko zapytano, czy zamierzam przynieść wreszcie te buty czy nie, bo nie mogą rozpatrzyć odwołania. Kiedy powiedziałam, ze czekam na odpowiedź, zostałam bardzo niegrzecznie potraktowana i kazano mi przynieść buty. Dostałam nową kartkę reklamacyjną, z która kazano mi się zgłosić po odpowiedź. Po upływie miesiąca, kiedy nikt się ze mną nie kontaktował, w dniu wczorajszym udałam się do sklepu i zapytałam, co dzieje się z moją reklamacją. Usłyszałam odpowiedź, ze została rozpatrzona pozytywnie. Zapytałam, dlaczego nie zostałam poinformowana o tym, na co ekspedientka z bezczelnym uśmiechem odpowiedziała, że nie mają w zwyczaju informować o pozytywnych reklamacjach, informują jedynie kiedy jest odmowa albo but został naprawiony. Poza tym przyszłam i się dowiedziałam, więc o co mi chodzi. Przepisy mówią wyraźnie, że klient musi być poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji, bez względu na to w jaki sposób została rozpatrzona. Przy okazji okazało się, że muszę udać sie do domu po poprzednią reklamację, do której był dołączony paragon, bo inaczej nie dostanę pieniędzy. Nie było to zgodne z otrzymaną w sklepie informacją, ze mam się zgłosić z otrzymaną kartą reklamacyjną. Obsługa świetnie się bawiła moim zdenerwowaniem, dlatego jestem oburzona i zbulwersowana.

Kiepsko

Bardzo niemiła obsługa. Pracownica sprawiając wrażenie jakby w pracy była za karę. W momencie kiedy niedoslyszalam jej propozycji torebki do zakupów, wydarła się na cały sklep. Zadbajcie o zdrowie psychiczne pracowników, bo chyba strasznie z tym kiepsko. Niepozdrawiam. (opini zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Polecam!

Obsługa bardzo pomocna, sprawa bez zwłoki, pomimo, że byłem w sprawie drobnego zakupu. Polecam! W zasadzie nie ma co komentować. Obsługa była bardzo pomocna. Zostały mi jeszcze zaproponowsne produkty dodatkowe.

Najwiekszy sklep obuwniczy w mieście

Ostatnio odwiedziłam nowo otwarty sklep CC w Galerii Copernicus i z czystym sercem polecam. Bardzo duży wybór, czysty i zadbany sklep i przede wszystki miła i fachowa obsłucha. Doradcy i z chęcią pomagają znaleźć odpowiednie obuwie służą pomocą i radą.

Super!

Miła, pomocna obsługa. Kiedy okazało się, że nie ma mojego rozmiaru butów Sprzedawczyni sprawdziła w którym sklepie jest dostępność wybranych przeze mnie butów.

Odwiedzałeś ostatnio CCC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.17 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem